Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 19, men du ser ikke meg drive med noe poke mongo spill. Jeg har bedre ting å drive med på fritiden enn å kaste bort tiden på barnslige spill.

Anonymkode: 844f1...cb7

Oi, en schempevåksn 19-åring sitter og kritiserer andre på nett for å bruke litt av fritiden sin på spill :fnise: 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trollkarlen
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjære vene, dere er voksne. Dette er et spill for barn!

Jeg har ikke tenkt å laste ned det spillet, for jeg er voksen. Tydeligvis mer voksen en alle dere i denne tråden.

Anonymkode: 844f1...cb7

Tror du misforstår. Hele poenget med å være voksen er at man kan gjøre hva faen man vil! Hva sa foreldrene dine til deg når du var liten? "Når du blir voksen kan du gjøre hva faen du vil, men akkurat nå er leggetiden din kl. 21:00!".
Men jeg ser at du ikke har vokst opp enda, da du fremdeles følger andre sine regler om hva voksne kan eller ikke kan gjøre.

Sånn, er du mett nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjære vene, dere er voksne. Dette er et spill for barn!

Jeg har ikke tenkt å laste ned det spillet, for jeg er voksen. Tydeligvis mer voksen en alle dere i denne tråden.

Anonymkode: 844f1...cb7

Den settningen høres ut som en på tre år kunne sakt. Vis du er så voksen, hvorfor går du inn i en tråd bare for å slenge dritt da?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fanga en clefairy rett foran trynet på ei kjerring jeg ikke liker. hun prøvde å fange den også men jeg klarte det <3 

Anonymkode: c2cc5...4c9

Alle kan fange alle pokemonene som dukker opp :) Jeg og vennene mine fanger alltid de samme når vi er ute sammen.

Anonymkode: 34940...2b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva menes med å velge lag? Hva burde man velge? Hvordan slåss man? :sjenert: 

Anonymkode: 27343...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg vært ute og gått tur med baby og hund og fanget Pokemon (de som kritiserer at folk spiller dette er jo helt på bærtur, spillet oppfordrer jo til fysisk aktivitet, noe som er bra enten man er gammel eller ung) 

En ting jeg ikke skjønner: Det er mange Pokémons som står som nearby, men hvordan vet jeg hvilken retning jeg skal gå for å finne de? Gikk langt etter de dukket opp som nearby, men kun en dukket opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som sier de er for "voksne"for Pokemon er sånne som heller vil bruke sin fritid på å ligge i sofaen og se Netflix, spise junkfood,google "hvordan få øyebrynene mine on fleek"og shopper ugg's,svarte tights og MK veske på nett..I tillegg elsker de Starbucks og bestiller "Mocca Frappucino med krem,karamellsaus og kokossirup" og er på Tinder for å finne en ny baby daddy til ungen hun fikk av resultat av dårlig dømmekraft,shots og en greker ved navn Costas😁😁😁

Altså...jeg har jobb,studerer på nett,driver med å sy om klær og andre diy-ting,er frivillig,reiser og henger med familie&venner på fritiden,men om jeg er ute og går tur så er det bare gøy å fange pokemons på veien☺

De som er så innmari imot dette anser jeg som ekstremt trauste og særegne og wannabe "jeg går min egen vei".

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 19, men du ser ikke meg drive med noe poke mongo spill. Jeg har bedre ting å drive med på fritiden enn å kaste bort tiden på barnslige spill.

Anonymkode: 844f1...cb7

Hva da? Jobbe ekstra,motta penis bilder og prøve å etterligne Kim Kardashians? 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe forhold til Pokémon fra før av, men lastet ned spillet i dag morges etter å ha lest så mye om det overalt. Og herregud, det var gøy!

Skulle inn til byen her jeg bor for å ordne diverse ærender, og plutselig var det supergøy å traske rundt for å levere bibliotekbøker, kjøpe gaver, handle mat osv. Fant jo masse Pokémons på veien, og endte opp med å gå flere omveier for å få med meg diverse PokéStops.

Jeg skjønner at de som ikke har prøvd spillet kan tenke at det er barnslig og noe tull, men seriøst — dette var morsomt! Ikke bare blir alt til en lek, men man oppdager i tillegg nye steder, selv når man har bodd et sted hele livet. Ikke ante jeg at det var kul graffiti under en av broene her jeg bor, eller at det ene bygget jeg har gått forbi ørten hundre ganger er et gårdsbygg fra middelalderen som pusset opp i 1920. Ble også gjort oppmerksom på flere statuer jeg aldri egentlig har lagt skikkelig merke til. Thankju, Pokémon Go!

Aner ikke om det kommer til å være like gøy om uker og måneder, men akkurat nå er jeg skikkelig gira. Selv om jeg er i slutten av 20-årene ;) 

Endret av Tonje!
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Tonje! skrev:

Har ikke noe forhold til Pokémon fra før av, men lastet ned spillet i dag morges etter å ha lest så mye om det overalt. Og herregud, det var gøy!

Skulle inn til byen her jeg bor for å ordne diverse ærender, og plutselig var det supergøy å traske rundt for å levere bibliotekbøker, kjøpe gaver, handle mat osv. Fant jo masse Pokémons på veien, og endte opp med å gå flere omveier for å få med meg diverse PokéStops.

Jeg skjønner at de som ikke har prøvd spillet kan tenke at det er barnslig og noe tull, men seriøst — dette var morsomt! Ikke bare blir alt til en lek, men man oppdager i tillegg nye steder, selv når man har bodd et sted hele livet. Ikke ante jeg at det var kul graffiti under en av broene her jeg bor, eller at det ene bygget jeg har gått forbi ørten hundre ganger er et gårdsbygg fra middelalderen som pusset opp i 1920. Ble også gjort oppmerksom på flere statuer jeg aldri egentlig har lagt skikkelig merke til. Thankju, Pokémon Go!

Aner ikke om det kommer til å være like gøy om uker og måneder, men akkurat nå er jeg skikkelig gira. Selv om jeg er i slutten av 20-årene ;) 

Jeg er interessert i Oslos lokalhistorie og synes Pokemon go  gjør dette mye morsommere😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk også ut appen ingress.

En del elementer fra ingress er blitt overført til pokemon go👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, aerox skrev:

Sjekk også ut appen ingress.

En del elementer fra ingress er blitt overført til pokemon go👍

Ingress er gørr kjedelig iforhold :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, appelsinjuice skrev:

Nå har jeg vært ute og gått tur med baby og hund og fanget Pokemon (de som kritiserer at folk spiller dette er jo helt på bærtur, spillet oppfordrer jo til fysisk aktivitet, noe som er bra enten man er gammel eller ung) 

En ting jeg ikke skjønner: Det er mange Pokémons som står som nearby, men hvordan vet jeg hvilken retning jeg skal gå for å finne de? Gikk langt etter de dukket opp som nearby, men kun en dukket opp. 

Du vet ikke hvilken rettning du må gå for å finne dem, men det finnes apper, slik som Poke Tracker, som man kan bruke for å få litt hjelp til å spore dem opp :)

Anonymkode: 2b30a...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet ikke hvilken rettning du må gå for å finne dem, men det finnes apper, slik som Poke Tracker, som man kan bruke for å få litt hjelp til å spore dem opp :)

Anonymkode: 2b30a...6d6

Takk for svar :blomst: 

Skjønner nå hvorfor det middelaldrende paret jeg møtte på vei inn på stien til pokestopet kom rett tilbake og virret rundt i gatene :fnise: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vore på ein times kveldstur i nabolaget med kjærasten. Kan ikkje gå på eigen hand, fordi eg ikkje har nett/dekning på mobilen for tida (takk, ice.net!), så lånar frå kjærasten. Fann ikkje så mykje her, og ingenting veldig interessant, men gøy likevel!

Men, alle pokemonane som var under "nearby", var 3 steg unna, heile tida, så var heilt umogeleg å finne dei eg faktisk ville ha xD Prøvde å bruka ein incense, men fekk ikkje det til heller. Menmen. Har gått 3 km på eit egg eg må gå 10 km for å hatche, og har i tillegg 3 egg på 5 km, og eitt på 2 km. :P Blir mykje turar på meg framover, så snart eg har nett!

Har og nådd lvl 5 no, men fekk ikkje tilbod om å velje team? Må eg på eit gym for å gjere det?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Amantheia skrev:

Vore på ein times kveldstur i nabolaget med kjærasten. Kan ikkje gå på eigen hand, fordi eg ikkje har nett/dekning på mobilen for tida (takk, ice.net!), så lånar frå kjærasten. Fann ikkje så mykje her, og ingenting veldig interessant, men gøy likevel!

Men, alle pokemonane som var under "nearby", var 3 steg unna, heile tida, så var heilt umogeleg å finne dei eg faktisk ville ha xD Prøvde å bruka ein incense, men fekk ikkje det til heller. Menmen. Har gått 3 km på eit egg eg må gå 10 km for å hatche, og har i tillegg 3 egg på 5 km, og eitt på 2 km. :P Blir mykje turar på meg framover, så snart eg har nett!

Har og nådd lvl 5 no, men fekk ikkje tilbod om å velje team? Må eg på eit gym for å gjere det?

 

Denne funksjonen fungerer ikke fortiden :)

 

Du må til en gym for å velge team ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du vet ikke hvilken rettning du må gå for å finne dem, men det finnes apper, slik som Poke Tracker, som man kan bruke for å få litt hjelp til å spore dem opp :)

Anonymkode: 2b30a...6d6

Vet du om noen andre apper som hjelper? Fant ikke Poke tracker i appstore (iphone)  :sukk:

Anonymkode: a41e5...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...