Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Nå "eier" jeg en gym, men hvordan får jeg pokemonnen min tilbake? Er det en fordel å være gymleder?

Anonymkode: 0759e...f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå "eier" jeg en gym, men hvordan får jeg pokemonnen min tilbake? Er det en fordel å være gymleder?

Anonymkode: 0759e...f1b

Du får den ikke tilbake med mindre et annet lag tar over gymmen. Du får belønninger ved å ha en Pokémon som beskytter en gym i form av 10 gull og 500 stardust hver dag (du kan collecte per 20. time). Alle som har en Pokémon i gymmen får samme belønning, den sterkeste blir automatisk gymleder, men får ikke noen ekstra fordeler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Kragebein skrev:

Du får den ikke tilbake med mindre et annet lag tar over gymmen. Du får belønninger ved å ha en Pokémon som beskytter en gym i form av 10 gull og 500 stardust hver dag (du kan collecte per 20. time). Alle som har en Pokémon i gymmen får samme belønning, den sterkeste blir automatisk gymleder, men får ikke noen ekstra fordeler.

Takk for svar!

Anonymkode: 0759e...f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått en times lang tur nå uten å fange en Pokemon, var så klar for å komme meg til level 5 nå.Jeg var i kartet når jeg dro, så jeg trodde det fungerte, men det krasjet rett etter at jeg hadde begynt å gå.. Jaja, fin tur da :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen spørsmål: 

vil alle se de samme pokemonene? Hvis jeg og en venninne går tur, ser vi de samme da, og kan vi begge ta den? 

Hvor nærme må man være for å se en pokemon? 

Forsvinner de etterhvert? Hvis det er en utenfor huset, og en venninne kommer på besøk et par timer senere, ser hun den da? 

Anonymkode: 27343...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Står bare loading på min mobil.. Og de få gangene jeg klarer å komme meg inn på appen er det ikke en gang mulig å trykke på pokemonene som er i området. Appen henger seg opp hele tiden. Uff, har så lyst til å spille :P

Anonymkode: 94ad5...8b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er rasende. Sliter med sinnssyk angst men ble motivert til å gå ut pga dette spillet. Funka helt til jeg var kommet 1 km hjemmenfra. Drittspill

Anonymkode: c2cc5...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er rasende. Sliter med sinnssyk angst men ble motivert til å gå ut pga dette spillet. Funka helt til jeg var kommet 1 km hjemmenfra. Drittspill

Anonymkode: c2cc5...4c9

Herregud slapp av, gi det ett par dager,  det skjedde akkurat det samme når det ble lansert i USA var feilfritt, helt til de lanserte det i Norge og de andre landa i Europa. Det er ikke ett drittspill bare fordi serverene krasjer... Og det kommer garantert til å skje igjen når de lanserer det i Asia i nærmeste framtid.. 

Så slapp av, det at mange gjerne er lvl 20+ i norge allerede, betyr at de startet å spille med det samme det kom ut i statene. Juks? Kanskje, men vi klager iallefall ikke.  Mange som er gamere vet også at slikt kan skje med store lanseringer, vi klager ikke for det og kaller det ett drittspill, igår ble det jo DDosa også.. Om du vet at spillet har mye nedetid, ikke spill før det stabiliserer seg :-) 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Micki*

Når man finner en pokemon så kommer man inn i kameramodus, men hvordan kommer man seg ut derfra og tilbake på kartet? Skjønner ingenting! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste på twitter siden til pokemon go, at det er over 47millioner som prøver å logge seg på serverene xD ikke rart de har problemer ;-) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, *Micki* skrev:

Når man finner en pokemon så kommer man inn i kameramodus, men hvordan kommer man seg ut derfra og tilbake på kartet? Skjønner ingenting! 

Det skal gå automatisk, når du har fanget en, men om det ikke gjør det, så har spillet hengt seg opp :-) (servere nede,gir mye bugs og feil i spillet) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Micki*
Et øyeblikk siden, Chibi skrev:

Det skal gå automatisk, når du har fanget en, men om det ikke gjør det, så har spillet hengt seg opp :-) (servere nede,gir mye bugs og feil i spillet) 

Åkei :) ja har problemer med å logge meg på også. Greide nesten å fange en i stad også hang den seg opp, argh! :fnise: jaja 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er snart level 5, må velge team! Noen tips til hvordan man burde velge eller er det mye av det samme, bare at man samarbeider med forskjellige teammedlemmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Aomame skrev:

Jeg er snart level 5, må velge team! Noen tips til hvordan man burde velge eller er det mye av det samme, bare at man samarbeider med forskjellige teammedlemmer?

Du velger hva enn du vil ha, men kan være en fordel å vite hvor mange i ditt område som har valgt ett team og hvilken :-)  Det finnes også pokemon go personality test fra buzzfeed x)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jaja, bare å legge det på vent den kommende uka :P

Men dette er såå gøy. Jeg er 28, men har den siste uka løpt rundt og fanget pokemon med babyen i sele foran på magen og følt meg som en unge igjen :fnise: jeg spilte mye pokemon når jeg var yngre og lastet ned emulator på mobilen mår jeg var gravid for å spille igjen. Elsker pokemon go.  Var hjemme på ferie forrige uke og fikk med meg pappa å spille. Etter att jeg dro tvang han samboeren sin til å bli med og idag fikk jeg melding om at de har løpt rundt i byen og fanget pokemon sammen.

Anonymkode: 8328b...69a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jaja, bare å legge det på vent den kommende uka :P

Men dette er såå gøy. Jeg er 28, men har den siste uka løpt rundt og fanget pokemon med babyen i sele foran på magen og følt meg som en unge igjen :fnise: jeg spilte mye pokemon når jeg var yngre og lastet ned emulator på mobilen mår jeg var gravid for å spille igjen. Elsker pokemon go.  Var hjemme på ferie forrige uke og fikk med meg pappa å spille. Etter att jeg dro tvang han samboeren sin til å bli med og idag fikk jeg melding om at de har løpt rundt i byen og fanget pokemon sammen.

Anonymkode: 8328b...69a

 

Hahhaa tenkte faktisk jeg skulle ta med meg mamma (egentlig en tur i morgen, men ser at vi kanskje må vente utover uken). Super motivasjon for å ta en tur ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Står bare loading på min mobil.. Og de få gangene jeg klarer å komme meg inn på appen er det ikke en gang mulig å trykke på pokemonene som er i området. Appen henger seg opp hele tiden. Uff, har så lyst til å spille :P

Anonymkode: 94ad5...8b2

antar du har en pokemon trainer account og ikke bruker google?
jeg har selv slitt med dette i hele dag. greide å logge meg inn 2 ganger, men blir kicka så snart jeg fanger en pokemon(spillet fryser).
bare å vente til dem greide å eliminere DDoS problemet eller øker serverkapasiteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaja, bare å legge det på vent den kommende uka :P

Men dette er såå gøy. Jeg er 28, men har den siste uka løpt rundt og fanget pokemon med babyen i sele foran på magen og følt meg som en unge igjen :fnise: jeg spilte mye pokemon når jeg var yngre og lastet ned emulator på mobilen mår jeg var gravid for å spille igjen. Elsker pokemon go.  Var hjemme på ferie forrige uke og fikk med meg pappa å spille. Etter att jeg dro tvang han samboeren sin til å bli med og idag fikk jeg melding om at de har løpt rundt i byen og fanget pokemon sammen.

Anonymkode: 8328b...69a

HVORDAN får du emulatoren til å fungere? Finner ikke selve spillet :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...