Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har brukt appen et par dager nå, og i dag får jeg opp at det er problemer med serveren:% overbelastet pga lanseringen kanskje?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earlgrey

Æsj, etter at det kom til norge kommer jeg ikke inn, sikkert for mye pågang på serveren. Jeg som skulle ut og løpe på pokemonjakt! Jaja, blir sofa og netflix istedet da :) har ikke vært så aktiv på lenge, er helt utslitt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom inn istad, men spillet frøs da jeg fanget Charmander... Det samme skjedde da jeg prøvde igjen. Nå kommer jeg ikke inn. Står fast på loading screen. Så står det at den ikke finnwr gps. Håper på at det er pga. mye trafikk på serveren og at det ikke er pga. at det ikke funker på telefonen min.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest earlgrey

Hmm like greit at serverne er nede, det regner nå uansett :) Kanskje folk logger av pga regnet... må finne fram regntøyet i tilfelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, earlgrey skrev:

Hmm like greit at serverne er nede, det regner nå uansett :) Kanskje folk logger av pga regnet... må finne fram regntøyet i tilfelle

Er greit nok vær i Oslo i hvertfall. Har vært ute i 3 timer i dag før problemene startet, så jeg fikk 2 levler \(^_^)/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earlgrey
Et øyeblikk siden, LoneWolf skrev:

Er greit nok vær i Oslo i hvertfall. Har vært ute i 3 timer i dag før problemene startet, så jeg fikk 2 levler \(^_^)/

Sweet, rakk å levle en gang før regnet kom hit jeg også :) men vil ut! håper de ordner serverne snart :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøkte å synge pokemon sangen når jeg logget på nå, serverne er like mye nede 🙈😅 haha, måtte det gå fort over!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe litt gøy at folk klager så mye for at serverene er nede.... De var like mye nede når spillet kom ut i USA også >.> 

Så gi det ett par dager så fungerer det sikkert fint igjem :-) Det kommer garantert til å være litt bugs,glitch og kick fra servere ett par ukers tid, men slikt er det med alle spill :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, vea skrev:

Forsøkte å synge pokemon sangen når jeg logget på nå, serverne er like mye nede 🙈😅 haha, måtte det gå fort over!

Serverne har vært nede I ca 4 timer I mitt område, ser ikke ut som om det går fort over 😨😂

Anonymkode: 6505d...fe0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så typisk at de måtte være nede i hele dag:(

 

EDIT: De er oppe igjen:laugh:

Endret av ♥Missy♥
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1) Hvordan fungerer pokemontyper (gress, vann osv...) i pokemon GO? Er det annerledes enn på gameboy?

2) Hvordan fungerer dette med angrep? Kan man velge selv hvilke angrep pokemonen skal lære? 

3) Hvordan fungerer pokemon stats? Har de attack/special attack/speed osv, som på gameboy?

Takk for svar :)

Endret av Ungoliant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Klopp skrev:

Kommer meg jo ikke innpå en gang! Skal de aldri fikse det eller?

Om det er sant at hackere står bak med ett DDos angrep så kan det ta tid før vi kommer oss på :-) dvs at de sender flere requests i sekundet enn hva serverene håndterer :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klopp
16 minutter siden, Chibi skrev:

Om det er sant at hackere står bak med ett DDos angrep så kan det ta tid før vi kommer oss på :-) dvs at de sender flere requests i sekundet enn hva serverene håndterer :-) 

Hva som feiler hackere! Er de så store nerder at de ikke har bedre å gjøre på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...