Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Det er noe gææærnt med GPS'en når jeg er hjemme, den slår seg av :fnise: 
Så jeg må faktisk UT for å få spillet til å fungere, eller... Lukke opp vinduet og henge på halv åtte for å sjekke om det er noe i nærheten xD Tror det er tryggere å gå ut! :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 11.7.2016 at 15.58, Fashionistaen skrev:



Savner også live kamper mellom spillere man møter på gaten. Synes kampene er kjedelige og lite givende, da det bare handler om å trykke. Burde vært en mulighet for å velge angrep osv. som var spesielle for pokemonen. 
 

 

Du kan det :) Du trykker for å velge det første angrepet, og holder inne for å velge angrep nummer to. Angrep nummer to har en viss recharge-tid som du ser når du er inne på Pokémonen (de blå firkantene), og oppe i venstre hjørne under kampen ser du hvor mye charge du har.

Vi er en gjeng på jobb som spiller det som hadde tatt over en gym her på jobben, men tidligere i dag hadde noen tatt den over. Så vi samlet opp alle som var tilgjengelig og gikk for å ta den over i lunsjen. Det er lenge siden jeg har kjent sånt konkurranseinnstinkt :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trasket rundt oppi gata her jeg bor i går for p lete etter nye pokémon, var veldig moro det, til jrg så tre av naboene her (selvfølgelig unge, kjekke mannfolk) sto å glana.. :ler:

Jeg tror de skjønte hva jeg drev med da. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde meg på en slik lure module på et pokéstop i dag, og satt meg ned i en halvtime og ble faktisk litt skuffet. Fant mange flere pokémon når jeg gikk rundt og lette uten modulen enn når jeg satt på pokéstopet. Vil mye heller anbefale å gå, evt. med en incense, enn å parkere seg med lure module på et stop.

Ellers er jeg superhappy med å helt tilfeldig finne en Nidoqueen i dag :) Må nok gå en runde senere, så jeg får klekket noen egg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Kraula skrev:

Ingen kom? Det er litt spesielt da. Satt du lure'en på et pokestop? :P 

Ja, går vel ikke an å sette den på noe annet enn pokestop? Men nei, det kom ingen Pokémons, bare mange andre spillere :fnise: 

Anonymkode: 0235e...9fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, går vel ikke an å sette den på noe annet enn pokestop? Men nei, det kom ingen Pokémons, bare mange andre spillere :fnise: 

Anonymkode: 0235e...9fe

Haha, det skal godt gjøres! Men jeg har opplevd at det beste er å gå litt rundt omkring i nærheten av der du har satt opp luren. Ser ut som om dersom jeg sitter helt i ro kommer det ikke like mange som dersom man går frem og tilbake. :) Bonus er også med sånn incense OG lucky egg. Da finner du ganske mange pokemons, samt at du går veldig fort opp i level. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo kjempebra for folkehelsa. Smellfeite gamere som knapt rører seg kommer seg nå opp fra stolen :hoho:

 

Anonymkode: c7542...c3c

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kraula skrev:

Haha, det skal godt gjøres! Men jeg har opplevd at det beste er å gå litt rundt omkring i nærheten av der du har satt opp luren. Ser ut som om dersom jeg sitter helt i ro kommer det ikke like mange som dersom man går frem og tilbake. :) Bonus er også med sånn incense OG lucky egg. Da finner du ganske mange pokemons, samt at du går veldig fort opp i level. 

Ja, ikke sant! Men spillet var veldig ustabilt i hele går da, så kanskje derfor. Da jeg gikk rundt og fanget en stoppet alt opp og jeg måtte restarte. Skjedde med hver pokemon jeg fanget. Får kanskje prøve igjen i kveld! Lure + incense og gå litt rundt må vel gjøre susen! Hehe

Anonymkode: 0235e...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ikke sant! Men spillet var veldig ustabilt i hele går da, så kanskje derfor. Da jeg gikk rundt og fanget en stoppet alt opp og jeg måtte restarte. Skjedde med hver pokemon jeg fanget. Får kanskje prøve igjen i kveld! Lure + incense og gå litt rundt må vel gjøre susen! Hehe

Anonymkode: 0235e...9fe

Har opplevd at spillet er langt mer stabilt på vår for/ettermiddag sammenlignet med kveld, så kan hende at det er bedre å prøve i morgen! Men her jeg bor er det mange som setter opp lures, så det er jo bare å tusle litt rundt de da. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12.7.2016 at 17.17, Bolthorn skrev:

3 fot steg er rundt 300m 2 er rundt 200. 1 er rundt 100. 0 fot steg kan du summone ved å trykke på pokemon i høyre hjørnet hvor du ser dem som er i nærheten. 

Retningen er litt verre, man må nesten bare prøve seg frem å se om det blir færre steg. 

Er du sikker på at det er 100 meter per pote? jeg har hørt alt fra 40 til 60.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dere er søte😊 

Må prøve dette snarest, funker det med Android? Og hvor mye koster det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dorey
10 minutter siden, CoolSistah skrev:

Haha, dere er søte😊 

Må prøve dette snarest, funker det med Android? Og hvor mye koster det?

Det er gratis! :)

Haha, jobben min er en pokéstop! <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet om det er virus? Fulgte bare linken, men kom til en rød side hvor det sto at mobilen min har virus. :klo: 

Anonymkode: 0759e...f1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om det er virus? Fulgte bare linken, men kom til en rød side hvor det sto at mobilen min har virus. :klo: 

Anonymkode: 0759e...f1b

Har du slitt med andre linker?
Vet at mange får "virusadvarsel" inne på P4 -sine sider :/
Fikk du... f.eks. Google playstore åpnet og med beskjed om å laste ned noe?
Da er det ikke linken sin feil, men en 3part som prøver å infisere mobilen din, mange har varslet om dette, jeg fikk det også her inne på KG xD Men avsluttet leseren og lukket store og har ikke fått det siden, har også malwarebytes :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

har fått lastet ned spillet - endeligt. Jobber nattevakt i natt, mitt spørsmål - Hva kan jeg gjøre når jeg ikke har mulighet for å gå ut ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg elsker dette spillet. :fnise:  Har faktisk gnagsår etter å ha gått så mye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter appen?! Haha, finner den ikke på Apple store😳

Anonymkode: 574f8...ef3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva heter appen?! Haha, finner den ikke på Apple store😳

Anonymkode: 574f8...ef3

Man må lage en ny Apple-konto registrert med "falsk" registrering i enten USA, Australia eller New Zealand for at Pokemon Go skal bli synelig i app-store. Fordi det ikke er lansert i Norge ennå.

Anonymkode: 5810a...c98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...