Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jaja, bare å legge det på vent den kommende uka :P

Men dette er såå gøy. Jeg er 28, men har den siste uka løpt rundt og fanget pokemon med babyen i sele foran på magen og følt meg som en unge igjen :fnise: jeg spilte mye pokemon når jeg var yngre og lastet ned emulator på mobilen mår jeg var gravid for å spille igjen. Elsker pokemon go.  Var hjemme på ferie forrige uke og fikk med meg pappa å spille. Etter att jeg dro tvang han samboeren sin til å bli med og idag fikk jeg melding om at de har løpt rundt i byen og fanget pokemon sammen.

Anonymkode: 8328b...69a

Herlig. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fanga en clefairy rett foran trynet på ei kjerring jeg ikke liker. hun prøvde å fange den også men jeg klarte det <3 

Anonymkode: c2cc5...4c9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, herremann skrev:

antar du har en pokemon trainer account og ikke bruker google?
jeg har selv slitt med dette i hele dag. greide å logge meg inn 2 ganger, men blir kicka så snart jeg fanger en pokemon(spillet fryser).
bare å vente til dem greide å eliminere DDoS problemet eller øker serverkapasiteten.

Jeg bruker Google og har slitt siden 11 på søndag

Anonymkode: 6b3f2...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fanga en clefairy rett foran trynet på ei kjerring jeg ikke liker. hun prøvde å fange den også men jeg klarte det <3 

Anonymkode: c2cc5...4c9

Er ikke førstemann. Så rett foran er bare din fantasi

Anonymkode: 6b3f2...aec

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen spørsmål: 

vil alle se de samme pokemonene? Hvis jeg og en venninne går tur, ser vi de samme da, og kan vi begge ta den?

Anonymkode: 27343...942

Ja, alle som er på samme område kan se og fange de samme.
 

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor nærme må man være for å se en pokemon? 

Anonymkode: 27343...942

Alt fra 1 til 10 meter i min erfaring.
 

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forsvinner de etterhvert? Hvis det er en utenfor huset, og en venninne kommer på besøk et par timer senere, ser hun den da? 

Anonymkode: 27343...942

Ja, de forsvinner etter hvert. Normalt sett blir de værende i 15-30 minutter før de forsvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Kragebein skrev:

Ja, alle som er på samme område kan se og fange de samme.
 

Alt fra 1 til 10 meter i min erfaring.
 

Ja, de forsvinner etter hvert. Normalt sett blir de værende i 15-30 minutter før de forsvinner.

Tusen takk for svar:) 

Anonymkode: 27343...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jaja, bare å legge det på vent den kommende uka :P

Men dette er såå gøy. Jeg er 28, men har den siste uka løpt rundt og fanget pokemon med babyen i sele foran på magen og følt meg som en unge igjen :fnise: jeg spilte mye pokemon når jeg var yngre og lastet ned emulator på mobilen mår jeg var gravid for å spille igjen. Elsker pokemon go.  Var hjemme på ferie forrige uke og fikk med meg pappa å spille. Etter att jeg dro tvang han samboeren sin til å bli med og idag fikk jeg melding om at de har løpt rundt i byen og fanget pokemon sammen.

Anonymkode: 8328b...69a

Er selv snart 28 med baby og er ute på trilleturer å fanger pokémon :) Men jeg slutta egentlig aldri å spille pokémon heller da :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg skummet igjennom hele tråden og har egentlig ikke blitt så veldig mye klokere :P:fnise: Er litt for gammel til å ha et forhold til pokemon fra før, og skjønner så langt bare at jeg må fange Pokemonene (har 5 så langt, alle er fanget i og rett utenfor huset :P ) Det er også en gym ikke så langt unna her, samt et pokestop like utenfor (har dog ikke fått gått dit siden det er på en sti og babyen min ikke liker å sitte i sele. Skal nok ta oss en tur senere likevel) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene, dere er voksne. Dette er et spill for barn!

Jeg har ikke tenkt å laste ned det spillet, for jeg er voksen. Tydeligvis mer voksen en alle dere i denne tråden.

Anonymkode: 844f1...cb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjære vene, dere er voksne. Dette er et spill for barn!

Jeg har ikke tenkt å laste ned det spillet, for jeg er voksen. Tydeligvis mer voksen en alle dere i denne tråden.

Anonymkode: 844f1...cb7

Siden når er dette et spill for barn?

Anonymkode: 6b3f2...aec

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære vene, dere er voksne. Dette er et spill for barn!

Jeg har ikke tenkt å laste ned det spillet, for jeg er voksen. Tydeligvis mer voksen en alle dere i denne tråden.

Anonymkode: 844f1...cb7

Takk for innspillet! Nå skal jeg gå meg en lang tur mens jeg leter etter nye Pokémon og har det gøy, så kan du sitte inne og gjøre voksenting imens :)

Anonymkode: 515e2...000

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørild

Hvordan får jeg klekket eggene? Det står 0,6 på det uansett hva jeg gjør og de to andre får jeg ikke puttet i inkubator.. Why??? 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære vene, dere er voksne. Dette er et spill for barn!

Jeg har ikke tenkt å laste ned det spillet, for jeg er voksen. Tydeligvis mer voksen en alle dere i denne tråden.

Anonymkode: 844f1...cb7

Åh,visste ikke at modenhet og hvor voksen man er avhenger av hvilket spill man driver med på fritiden :P 

Det er da ingen som har førsterett på spillet, voksne eller barn. Sånn sett har vel vi i alderen 20-30 bedre grunn for å spille pokemon go enn dagens unge, siden vi har et forhold til pokemon fra vi selv var barn. 

Anonymkode: 9066c...ba6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh,visste ikke at modenhet og hvor voksen man er avhenger av hvilket spill man driver med på fritiden :P 

Det er da ingen som har førsterett på spillet, voksne eller barn. Sånn sett har vel vi i alderen 20-30 bedre grunn for å spille pokemon go enn dagens unge, siden vi har et forhold til pokemon fra vi selv var barn. 

Anonymkode: 9066c...ba6

Jeg er 19, men du ser ikke meg drive med noe poke mongo spill. Jeg har bedre ting å drive med på fritiden enn å kaste bort tiden på barnslige spill.

Anonymkode: 844f1...cb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære vene, dere er voksne. Dette er et spill for barn!

Jeg har ikke tenkt å laste ned det spillet, for jeg er voksen. Tydeligvis mer voksen en alle dere i denne tråden.

Anonymkode: 844f1...cb7

I tillegg har jeg nå vært ute og gått en mil, noe jeg ikke hadde gjort i dag hadde det ikke vært for dette spillet. Ikke at jeg trenger det siden jeg trener regelmessig, men ekstra bevegelse er jo slett ikke feil.

19 ja, det er klart du har viktigere ting å drive med da, som å sitte på KG og kritisere oss som driver på med et barnslig spill f.eks. :fnise:

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg trenger litt forklaring, er fortsatt ikke helt med. Har kommet meg på nivå 5 og har valgt team (ser allerede at jeg har valgt feil, men men)... Var på et gym i min farge, som skiftet farge to min. etterpå og de to andre gymene jeg fant er også den fargen..

Prøvde å slåss på gymmet, men det har kanskje ingen hensikt hvis ikke man har høyere score enn den man sloss med? Ikke skjønte jeg heeelt hvordan jeg skulle slåss heller, tapte sådet sang. Inviklede greier dette her altså :fnise:

Sikker på at jeg drev og slåss med en fyr som stod der, skikkelig snodig som flere har nevnt å møte på folk som åpenbart spiller :P

En annen ting, er det bedre å "transfer" pokemons, enn å ha mange like, eller er det en fordel å ha flere? Har skjønt at jeg får en candy for transfer og at jeg da kan "evolve" dem når jeg får nok. Det har jeg fått gjort med to så langt. Ser at det krever mange candies før jeg får evolvert flere (haha blir skikkelig norsk engelsk dette nå).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjære vene, dere er voksne. Dette er et spill for barn!

Jeg har ikke tenkt å laste ned det spillet, for jeg er voksen. Tydeligvis mer voksen en alle dere i denne tråden.

Anonymkode: 844f1...cb7

Dette er ikke et spill for barn. Da dette kom i 1996 har det blitt en STOR del av min og mange andre sin barndom. Derfor er dette spillet dedikert til alle som har spillt i sin barndom. Dette er takken. Du er den minst voksne av oss som aktivt går inn på denne tråden og skriver dette! 

 

Edut: joda, for barn, misforstå meg rett.

Endret av frksølekopp
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18 July 2016 at 16.25, AnonymBruker skrev:

Jeg er 19, men du ser ikke meg drive med noe poke mongo spill. Jeg har bedre ting å drive med på fritiden enn å kaste bort tiden på barnslige spill.

Anonymkode: 844f1...cb7

Ja for å sitte å slenge dritt er voksent og modent i grunn. Du er 19, du vet ikke hva du snakker om. 

Anonymkode: cd389...915

Ryddet for spekulasjoner,

ninuska_. adm

Endret av ninuska_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på to turer idag og fanget 10 forskjellige Pokémon :) Jeg nærmer meg level 5 nå. Hvilket lag er det lurt å velge?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...