Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvordan skal man klare å fange 30 dragon og dark types til "All-in-one" oppgavene? Jeg går et par mil i uka med pogo, men finner aldri disse typene.

Anonymkode: d09eb...a5f

Nei, de er ikke lette å finne. Har kun fanget halvparten av dragene. Og de har jeg fått i rocketkamper. Men snart spawner det vel litt dragetyper, tenker jeg. Heldigvis så har vi all verdens tid på oppgaven:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg må fange 5 Slugma eller Gulpin, hvor f**n finner jeg dem?? Sykt frustrerende oppdrag.

Anonymkode: ed522...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg må fange 5 Slugma eller Gulpin, hvor f**n finner jeg dem?? Sykt frustrerende oppdrag.

de der oppdragene er jo uten tidsfristen. Det vil nok komme opp en rotasjon av Pokemon da nettopp disse kommer til å være overalt, pokemon som er til å finne ute endres jo hver uke. 

Anonymkode: b4434...f02

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan skal man klare å fange 30 dragon og dark types til "All-in-one" oppgavene? Jeg går et par mil i uka med pogo, men finner aldri disse typene.

Vel, de hadde nettopp rock type event, og nå begynner snart en electric, så det kommer vel dragon snart regner jeg med. For å gjøre det lettere for oss.

Anonymkode: e3371...acb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan får man nye pokemanballer?

Anonymkode: 365a5...4f6

I gaver og ved å snurre stopper og gymmer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
On 3/10/2021 at 9:22 PM, AnonymBruker said:

😅 Omg de har blitt enda verre, de 12 km egg

Anonymkode: b4434...f02

Dagens: corphish! Fy søren 😭

Anonymkode: 465dd...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Dagens: corphish! Fy søren 😭

Anonymkode: 465dd...822

Det er nedtur.  Fatter ikke hvorfor de har puttet den i 12 km egg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når jeg går inn på den oversikten over pokémons som kan utvikles ligger Nosepass der. Men når jeg går inn på han, er det jo ikke noen mulighet for å utvikle han. Er det bare en feil eller betyr det noen annet? 

Screenshot_20210317_095033_com.nianticlabs.pokemongo.jpg

Anonymkode: 4c93f...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Når jeg går inn på den oversikten over pokémons som kan utvikles ligger Nosepass der. Men når jeg går inn på han, er det jo ikke noen mulighet for å utvikle han. Er det bare en feil eller betyr det noen annet? 

Screenshot_20210317_095033_com.nianticlabs.pokemongo.jpg

Nosepass kan utvikles til Probopass. Dette gjør du ved å gå til et hvilket som helst pokéstop og bruke magnetic lure. Når du står i nærheten av stoppet vil du få mulighet til å utvikle. Samme gjelder med Magneton og utvikling til Magnezone (på samme type lure).

Anonymkode: dc397...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nosepass kan utvikles til Probopass. Dette gjør du ved å gå til et hvilket som helst pokéstop og bruke magnetic lure. Når du står i nærheten av stoppet vil du få mulighet til å utvikle. Samme gjelder med Magneton og utvikling til Magnezone (på samme type lure).

Anonymkode: dc397...535

Åh! Tusen takk 🤩 så gøy! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/15/2021 at 6:26 PM, AnonymBruker said:

Tirsdag 30. mars er Slugma "in the spotlight" mellom kl. 18 og 19. I den timen vil Slugma være overalt å finne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

tok questen med å fange 200 Pokemons her om dagen for å bli level 41. Det gikk ganske hardt ut over lageret med pokeballs og brukte cirka 400 baller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
8 minutter siden, padawan said:

tok questen med å fange 200 Pokemons her om dagen for å bli level 41. Det gikk ganske hardt ut over lageret med pokeballs og brukte cirka 400 baller. 

Jeg vet ikke hvor mye XP du har fra før, men lykke til videre :) Ting blir "interessant" etter hvert

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 minutter siden, padawan said:

Nå har jeg 8,4 millioner XP. Mangler bare noen raids for å bli level 41. 

Total XP er 28,4 millioner. 

De har gjort det slik at man må jobbe for å komme til neste level. Så det er bare å ha det gøy og kose seg med spillet :)

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest padawan

etter at man begynte med gaver kommer man seg til level 40 uten noe særlig anstrengelse, iallefall med hvordan det var i gode, gale dager. Blir spennende å se hvordan det blir videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/15/2021 at 12:43 PM, AnonymBruker said:

Hva slags oppgave er dette? Den har ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, moho said:

Hva slags oppgave er dette? Den har ikke jeg.

Det er en man fikk hvis man betalte for Kanto: GO Tour som var for noen uker siden. Men jeg skjønner heller ikke hvordan jeg skal klare å fange 30 dragon type. Det kommer til å ta et år..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, daemi said:

Det er en man fikk hvis man betalte for Kanto: GO Tour som var for noen uker siden. Men jeg skjønner heller ikke hvordan jeg skal klare å fange 30 dragon type. Det kommer til å ta et år..

Kommer sikkert en event snart , siden de gjør det med de andre typene nå :) 

Anonymkode: e3371...acb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...