Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Men er det altså et poeng i å vente til man blir slått ut? Og ikke bare til pokémonen forlater selv og kommer tilbake? Er det kun i kamp at man tjene penger? Så da er det altså et poeng i å holde på gymen til noen slår en ut? Og helst selvsagt passe på at man ikke blir slått ut av mer enn en gym av dagen da? Om man har pokémon i flere. 

Anonymkode: 4c93f...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Men er det altså et poeng i å vente til man blir slått ut? Og ikke bare til pokémonen forlater selv og kommer tilbake? Er det kun i kamp at man tjene penger? Så da er det altså et poeng i å holde på gymen til noen slår en ut? Og helst selvsagt passe på at man ikke blir slått ut av mer enn en gym av dagen da? Om man har pokémon i flere. 

Anonymkode: 4c93f...ac4

Kun i gymmer man tjener penger, ja. Hvis man vil tjene 50 coins til dagen, burde man sette seg i flere gymmer. Alltid noen gymmer man blir slått ut av. Setter man seg kun inn i én gym, kan man jo også risikere å stå i gymmen i en uke, uten å bli slått ut. Og kun få 50 coins når man blir slått ut.

Her jeg bor er det 20 gymmer i gåavstand.  Så jeg tjener alltid 50 coins til dagen. Mater aldri pokemons i gym, hvis jeg allerede har gull. Men er det kun én gym på et sted, så MÅ man jo mate for å holde pokemonen i gymmen i 8 timer, for å cashe ut de 50 coinsa:) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lurt å prøve å spille treningskamper med så mange ulike pokémons sol mulig? I blant ender jeg opp i kamper der motspilleren har tre kjempedårlige pokemon. Da nede i 40-50 på alle tre. Hva tjener man på det?? 

Anonymkode: 4c93f...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Er det lurt å prøve å spille treningskamper med så mange ulike pokémons sol mulig? I blant ender jeg opp i kamper der motspilleren har tre kjempedårlige pokemon. Da nede i 40-50 på alle tre. Hva tjener man på det?? 

Anonymkode: 4c93f...ac4

Kanskje en av dem er buddyen deres? Du får jo hjerter om du spiller treningskamp med den, så jeg bruker den og to dårlige bare for å få hjertene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Er det lurt å prøve å spille treningskamper med så mange ulike pokémons sol mulig? I blant ender jeg opp i kamper der motspilleren har tre kjempedårlige pokemon. Da nede i 40-50 på alle tre. Hva tjener man på det?? 

Anonymkode: 4c93f...ac4

Vi bruker dårlige pokemons for å tape kampene kjappest mulig. For å vinne medaljer. Må battle 1000 ganger da. Jeg er på level 46 nå. Og må battle 45 ganger i Go Battle League. Trenger ikke å vinne. Bruker bare de dårligste, for å bli ferdig raskest mulig . :) 

Endret av Hannah80
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (7 minutter siden):

Vi bruker dårlige pokemons for å tape kampene kjappest mulig. For å vinne medaljer. Må battle 1000 ganger da. Jeg er på level 46 nå. Og må battle 45 ganger i Go Battle League. Trenger ikke å vinne. Bruker bare de dårligste, for å bli ferdig raskest mulig . :) 

Ah. Skjønner 😄

Anonymkode: 4c93f...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Hannah80 said:

Vi bruker dårlige pokemons for å tape kampene kjappest mulig. For å vinne medaljer. Må battle 1000 ganger da. Jeg er på level 46 nå. Og må battle 45 ganger i Go Battle League. Trenger ikke å vinne. Bruker bare de dårligste, for å bli ferdig raskest mulig . :) 

Jeg skjønner ikke helt. Er å battle 1000 ganger og 45 ganger i Go Battle League en oppgave for å gå opp i level? Og vinner man medaljer når man taper i Go Battle League? I'm confused.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva menes med treningskamper? Antar at det ikke er mot Blanche, Candela eller Spark siden de bruker de samme hver gang

Endret av daemi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg skjønner ikke helt. Er å battle 1000 ganger og 45 ganger i Go Battle League en oppgave for å gå opp i level? Og vinner man medaljer når man taper i Go Battle League? I'm confused.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Neida. Alle må battle 1000 treningskamper for å få den gjeveste medaljen. Ingenting med level å gjøre:) Når man skal opp i level, så kommer det challenge-oppgaver i tillegg til de oppgavene man må gjøre for å levle opp. Noen ganger står det win eller battle.  Når man må battle, trenger man ikke å vinne for å få det godkjent:) 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

daemi skrev (13 minutter siden):

Hva menes med treningskamper? Antar at det ikke er mot Blanche, Candela eller Spark siden de bruker de samme hver gang

De treningskampene er bare noe fjas. Har spilt helt siden Pokemon kom ut. Og har ca 20 treningskamper. Men én dag når jeg har overskudd, så kommer jeg til å battle de 1000 kampene. Kun for å få medaljen:) Da kommer jeg til å bruke pokemons på 10 og 20 i cp, for å få unna "kampen" på noen sekunder. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Hannah80 said:

De treningskampene er bare noe fjas. Har spilt helt siden Pokemon kom ut. Og har ca 20 treningskamper. Men én dag når jeg har overskudd, så kommer jeg til å battle de 1000 kampene. Kun for å få medaljen:) Da kommer jeg til å bruke pokemons på 10 og 20 i cp, for å få unna "kampen" på noen sekunder. 

Men hva er treningskamper? Er det noe annet enn "Training" eller "GO Battle League"? Siden det er snakk om kamper og motstandere

Endret av daemi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt opp 12km egg. Får jo bare en dårlig Trubbish hver eneste gang.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har gitt opp 12km egg. Får jo bare en dårlig Trubbish hver eneste gang.

Anonymkode: 0ed30...6d4

trubish og absol 😅 jeg er lei de, jeg også.

men nå må man ta ledere uansett, for Questen. 

Anonymkode: b4434...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker said:

trubish og absol 😅 jeg er lei de, jeg også.

men nå må man ta ledere uansett, for Questen. 

Anonymkode: b4434...f02

Har lett etter Sierra i to dager. Er jo bare de to jeg allerede har slått som dukker opp. Virker som spillet er imot meg akkurat nå😂

Anonymkode: 0ed30...6d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.3.2021 den 15.13):

Men er det altså et poeng i å vente til man blir slått ut? Og ikke bare til pokémonen forlater selv og kommer tilbake? Er det kun i kamp at man tjene penger? Så da er det altså et poeng i å holde på gymen til noen slår en ut? Og helst selvsagt passe på at man ikke blir slått ut av mer enn en gym av dagen da? Om man har pokémon i flere. 

Anonymkode: 4c93f...ac4


Pokemon kan ikke forlate gymmen av seg selv. De kommer kun tilbake når de blir slått ut. Hadde engang en som ble stående hele vinteren! Gym på et turmål som blir lite brukt vinterstid.

Hvor mye coins du får, avhenger kun av hvor lenge pokemon har stått i gymmen. Du får en coin per 10 minutt. Men det et tak på maks 50 coins per dag. Så for den som var på gymmen hele vinteren? Bare 50 coins for den også.

Maks 50 coins per dag er per bruker. Så om du får hjem flere pokemon samme dag, får du ikke coins for de etter at du har tjent 50 den dagen. Så kunne vært uheldig og fått null coins for den som var borte hele vinteren 😕 

Det tar en pokemon åtte timer og tyve min å tjene 50 coins. Eller 8-9 pokemon en time hver. Best strategi avhenger av hvor mange andre som er ivrige på å spille der du bor, om pokemon får stå lenge eller blir kasta kjapt ut igjen.

Anonymkode: d1dd2...f2a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/5/2021 at 3:16 PM, AnonymBruker said:

trubish og absol 😅 jeg er lei de, jeg også.

men nå må man ta ledere uansett, for Questen. 

Anonymkode: b4434...f02

Jeg fikk en Skorupi og så en Qwilfish her om dagen 🥴 Whyyyyy

Anonymkode: 465dd...822

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 3/9/2021 at 9:12 PM, AnonymBruker said:

Jeg fikk en Skorupi og så en Qwilfish her om dagen 🥴 Whyyyyy

Anonymkode: 465dd...822

😅 Omg de har blitt enda verre, de 12 km egg

Anonymkode: b4434...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 km eggene er no dritt, har ikke fått noe fornuftig i de der. 😕 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal man klare å fange 30 dragon og dark types til "All-in-one" oppgavene? Jeg går et par mil i uka med pogo, men finner aldri disse typene.

Anonymkode: d09eb...a5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...