Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

FrøkenMånestråle skrev (Akkurat nå):

Her er den overalt, jeg og guttungen har fått over 20 hver i dag, men ingenting shiny eller 100%.. 😛 

Ingen shiny på meg heller. Men en Tepig på 100%. Ble superglad for den:) Artige pokemon som er ute nå, syns jeg. Gleder meg til Community day neste helg🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hannah80 skrev (Akkurat nå):

Ingen shiny på meg heller. Men en Tepig på 100%. Ble superglad for den:) Artige pokemon som er ute nå, syns jeg. Gleder meg til Community day neste helg🤭

Ja, endelig en shiny Machop, den har jeg venta på en stund, med min flaks så får jeg en shiny dagen før... 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrøkenMånestråle skrev (Akkurat nå):

Ja, endelig en shiny Machop, den har jeg venta på en stund, med min flaks så får jeg en shiny dagen før... 😄 

Hehe:) Machop hadde én helg da den spawnet overalt, da den kom i shiny. Jeg var ute natt og dag. Ingen shiny. Så til helgen får jeg min første Machop-shiny:) Endelig en CD hvor pokemonen er til å bruke i kamper og raid:) Vært så mye fjas på mange slike events. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tenkt å kjøpe billett til Pokemon GO Tour: Kanto? Har veldig lyst, men har egentlig ingen å trade med så vet ikke hvor mye jeg får ut av det. Jeg mangler Tauros og Kangaskhan så mulig jeg kjøper den bare for å endelig bli ferdig med Kanto Pokedex..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

daemi skrev (59 minutter siden):

Noen som har tenkt å kjøpe billett til Pokemon GO Tour: Kanto? Har veldig lyst, men har egentlig ingen å trade med så vet ikke hvor mye jeg får ut av det. Jeg mangler Tauros og Kangaskhan så mulig jeg kjøper den bare for å endelig bli ferdig med Kanto Pokedex..


Da må du sjekke hvilke pokemon som er i hver versjon, når vi etterhvert skal velge mellom rød og grønn - tror jeg det var?

Ikke bestemt meg helt heller. Høres jo både gøy ut, og innmari stress også 😛 

Anonymkode: d1dd2...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:


Da må du sjekke hvilke pokemon som er i hver versjon, når vi etterhvert skal velge mellom rød og grønn - tror jeg det var?

Ikke bestemt meg helt heller. Høres jo både gøy ut, og innmari stress også 😛 

Anonymkode: d1dd2...f2a

Ifølge https://www.serebii.net/pokemongo/ticketevents/pokemongotourkanto.shtml så er begge to jeg trenger med uansett. Og ja, det høres stress ut å fange 150 forskjellige på én dag😅 Men man får visst også en special research senere hvor man til slutt får shiny Mew så det er jo gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får man disse billettene til community day i dag og hvis man bestiller innen midnatt i dag?

Anonymkode: 635f1...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Får man disse billettene til community day i dag og hvis man bestiller innen midnatt i dag?

Anonymkode: 635f1...cf9

Var litt usikker på det. Surrer sånn med tidssonene.  At jeg kjøpte i går for å være sikker😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

daemi skrev (På 8.1.2021 den 18.05):

Ifølge https://www.serebii.net/pokemongo/ticketevents/pokemongotourkanto.shtml så er begge to jeg trenger med uansett. Og ja, det høres stress ut å fange 150 forskjellige på én dag😅 Men man får visst også en special research senere hvor man til slutt får shiny Mew så det er jo gøy.

150 pokemon er jo ikke mye. Fanger jo mange hundre på hver community day:) Og da er det jo de samme vi fanger. Det er kjedelig det😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Hannah80 said:

150 pokemon er jo ikke mye. Fanger jo mange hundre på hver community day:) Og da er det jo de samme vi fanger. Det er kjedelig det😄

150 totalt er ikke så mange nei, men å finne 150 forskjellige tror jeg kan bli vanskelig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/8/2021 at 6:05 PM, daemi said:

Ifølge https://www.serebii.net/pokemongo/ticketevents/pokemongotourkanto.shtml så er begge to jeg trenger med uansett. Og ja, det høres stress ut å fange 150 forskjellige på én dag😅 Men man får visst også en special research senere hvor man til slutt får shiny Mew så det er jo gøy.

Man må visst fullføre Kanto Special Research for å få tilgang til den som gir shiny Mew så da er det liten vits at jeg kjøper billetten. Kjedelig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, daemi said:

Man må visst fullføre Kanto Special Research for å få tilgang til den som gir shiny Mew så da er det liten vits at jeg kjøper billetten. Kjedelig :(

Kjøpte billetten på impuls , men jeg klarer nok ikke 150, da jeg har ingen å spille med som kan velge den andre fargen. 
Men men, gjort er gjort!

Anonymkode: e3371...acb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kjøpte billetten på impuls , men jeg klarer nok ikke 150, da jeg har ingen å spille med som kan velge den andre fargen. 
Men men, gjort er gjort!

Anonymkode: e3371...acb

Har ikke fått dette helt med meg. Er det meningen at man skal trade pokemons i løpet av eventet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Hannah80 said:

Har ikke fått dette helt med meg. Er det meningen at man skal trade pokemons i løpet av eventet? 

Det står at å bytte med en venn som har den andre versjonen vil være viktig. Vet ikke hva det betyr. Har ikke klart å finne noe info om hvilke pokemon man ikke kan finne ut ifra hvilken versjon man velger, bare hvilke som dukker opp oftere når man bruker incense, så det er kanskje mulig at man kan få tak i alle 150. Men jeg vil gjette at det i hvert fall vil være oppgaver som går på å bytte pokemon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

daemi skrev (9 timer siden):

Det står at å bytte med en venn som har den andre versjonen vil være viktig. Vet ikke hva det betyr. Har ikke klart å finne noe info om hvilke pokemon man ikke kan finne ut ifra hvilken versjon man velger, bare hvilke som dukker opp oftere når man bruker incense, så det er kanskje mulig at man kan få tak i alle 150. Men jeg vil gjette at det i hvert fall vil være oppgaver som går på å bytte pokemon.

Takk for svar:) Syns det er veldig dumt hvis det blir lagt opp slik at man må bytte for å klare oppgavene. Mange som ikke har mulighet til det. 

Er jo kun Kangaskhan og Tauros i gen 1, som ikke går an å få tak i her.  Trodde kanskje det bl.a var de, de mente at det var lurt å trade for å få komplett index. Men de fleste har vel dem, er jo bare et par år siden vi kunne klekke dem i egg:)

Men blir spennende å se opplegget:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hannah80 skrev (1 time siden):

Takk for svar:) Syns det er veldig dumt hvis det blir lagt opp slik at man må bytte for å klare oppgavene. Mange som ikke har mulighet til det. 

Er jo kun Kangaskhan og Tauros i gen 1, som ikke går an å få tak i her.  Trodde kanskje det bl.a var de, de mente at det var lurt å trade for å få komplett index. Men de fleste har vel dem, er jo bare et par år siden vi kunne klekke dem i egg:)

Men blir spennende å se opplegget:)


Mener jeg så på Twitter at de presiserte at du ikke må trade for å få Shiny mew oppgaven

Anonymkode: d1dd2...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Hannah80 said:

Takk for svar:) Syns det er veldig dumt hvis det blir lagt opp slik at man må bytte for å klare oppgavene. Mange som ikke har mulighet til det. 

Er jo kun Kangaskhan og Tauros i gen 1, som ikke går an å få tak i her.  Trodde kanskje det bl.a var de, de mente at det var lurt å trade for å få komplett index. Men de fleste har vel dem, er jo bare et par år siden vi kunne klekke dem i egg:)

Men blir spennende å se opplegget:)

Får man ikke tak i de to eneste jeg mangler fra gen 1? Typisk min flaks..🙁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

daemi skrev (17 minutter siden):

Får man ikke tak i de to eneste jeg mangler fra gen 1? Typisk min flaks..🙁

Jeg tenker du får mulighet til å få én av dem. Og må kanskje trade til deg den andre:(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...