Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ingen hell når det komme til å få en shiny Meltan, fikk tid til å åpne 2 bokser i denne shiny periode , men enda ingen shiny 🥺 Men shiny Lileep og shiny Alolan Sandshrew dukket opp her, en på hver sin community day 👌🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere , som ikke er Level 40, at dere klarer å komme dit før nyttår? 😊
Jeg er snart 38, tviler litt at det går for meg! 

Anonymkode: e3371...acb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tror dere , som ikke er Level 40, at dere klarer å komme dit før nyttår? 😊
Jeg er snart 38, tviler litt at det går for meg! 

Anonymkode: e3371...acb

Hvor lenge har du spilt? Hvis du snart er på level 38 så er du jo rett over halvveis bare.  Tror folk skal satse på maaaange raid med luckyegg:) Eller at de har mange venner som de snart blir bestfriend med. 

Anonymkode: 84137...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Tror dere , som ikke er Level 40, at dere klarer å komme dit før nyttår? 😊

Anonymkode: e3371...acb

Jepp! Jeg hadde ikke så mye igjen, og gikk opp til level 40 idag! :Nikke:
I desember er det jo dobbel XP for fanging av pokiser, så du får poppe et lucky egg og incense, og fange alt du er god for. Og delta i raids!

Gleder meg forresten til desember og nye pokiser!
https://pokemongolive.com/post/gobeyond-kalos

Endret av Ardwinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Tror dere , som ikke er Level 40, at dere klarer å komme dit før nyttår? 😊
Jeg er snart 38, tviler litt at det går for meg! 

Anonymkode: e3371...acb

Nei, har ikke sjanse. Har spilt siden spillet kom ut, og er enda bare lv 33, øyeblikk lv34. Har hørt rykter om at du trenger like my ex for å nå lv 39, som å komme seg fra 39-40 😅

Så nei, har ikke en eneste sjanse i havet! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Ariana807 said:

Nei, har ikke sjanse. Har spilt siden spillet kom ut, og er enda bare lv 33, øyeblikk lv34. Har hørt rykter om at du trenger like my ex for å nå lv 39, som å komme seg fra 39-40 😅

Så nei, har ikke en eneste sjanse i havet! 😂

Har spilt siden august, og er lvl 33 😄 

Men nei, det er ikke en nubbesjanse å nå 40 før nyttår, med mindre man er lvl 39 og godt på vei til 40 nå 😅

Anonymkode: 47e1b...bd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/25/2020 at 11:57 AM, AnonymBruker said:

Hvor lenge har du spilt? Hvis du snart er på level 38 så er du jo rett over halvveis bare.  Tror folk skal satse på maaaange raid med luckyegg:) Eller at de har mange venner som de snart blir bestfriend med. 

Anonymkode: 84137...394

Har spilt siden det kom ut, men har tatt pauser her og der pga dårlig telefon som ikke var bra nok.
Er 38 nå, gjør endel raid, tror ikke jeg kommer til å klare det! Litt gøy med en ekstra "challenge" da!
Gler meg til Kalos pokemon likevel!
 

Anonymkode: e3371...acb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som har Pokemon Home, vet dere hvor mange ganger man kan åpne den Meltan mystery boksen? Har åpnet den fire ganger nå og den er fortsatt i inventory og kan åpnes igjen om tre dager. 

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente jeg ble skuffa nå, de har utvider spillet til lvl cap på 50, som krever mange millioner xp, og ene researchen krever 30 raids blant annet, som bare er en dråpe i havet. Tar jo mange år å komme dit. Frister lite å spille videre selv om man heller ikke gjør det så ofte lenger. Niantic har blitt for grådig synes jeg. Og man må kjøpe seg opp hele tiden.

Anonymkode: a3136...3d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjente jeg ble skuffa nå, de har utvider spillet til lvl cap på 50, som krever mange millioner xp, og ene researchen krever 30 raids blant annet, som bare er en dråpe i havet. Tar jo mange år å komme dit. Frister lite å spille videre selv om man heller ikke gjør det så ofte lenger. Niantic har blitt for grådig synes jeg. Og man må kjøpe seg opp hele tiden.

Anonymkode: a3136...3d5

Ett gratispass om dagen.  En måned vil den oppgaven ta. For å komme til level 50 , må man ha 150 millioner xp. Helt sykt ja. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjente jeg ble skuffa nå, de har utvider spillet til lvl cap på 50, som krever mange millioner xp, og ene researchen krever 30 raids blant annet, som bare er en dråpe i havet. Tar jo mange år å komme dit. Frister lite å spille videre selv om man heller ikke gjør det så ofte lenger. Niantic har blitt for grådig synes jeg. Og man må kjøpe seg opp hele tiden.

Anonymkode: a3136...3d5

Hvordan vet du hva oppgaven er? Jeg har ikke fått noen research hos meg. Trodde ikke dette starta før nyttår?

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan vet du hva oppgaven er? Jeg har ikke fått noen research hos meg. Trodde ikke dette starta før nyttår?

Anonymkode: 0ed30...6d4

Oppgavene er ute allerede på nett.  Usa har fått de for flere dager siden. Mange av mine utenlandske venner som er i level 41 allerede.   Trodde det var 30 november det starter her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fy faen.... Tror ikke jeg har en eneste legendary som er verdt å power up. Er det endringer på CP osv.? Er en max CP pokemon fortsatt max?

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fy faen.... Tror ikke jeg har en eneste legendary som er verdt å power up. Er det endringer på CP osv.? Er en max CP pokemon fortsatt max?

Anonymkode: 0ed30...6d4

Ja, kan ikke powre opp mer enn det som er max nå. Lurt å gå inn på youtube å få litt tips. Én av oppgave blir feks å purify 100 pokemons. Det blir dyrt! Jeg har allerede begynt å spare på de som kun koster 1000 stardust å purify. 

En annen oppgave er å evolve til alle Eevee-utviklingene. De må man GÅ med først.  Så lurt å ha alle klare:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å ta veldig lang tid å levle opp. En annen oppgave er å ta en Team rocket LEDER 50 (!!) ganger! Det tar tid. Må jo ta 6 kamper før lederen kommer.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært lvl 40 i noen måneder nå og spillet er fortsatt morsomt. Jeg tenkte når jeg kom til lvl 39 at det ble en god stund til jeg gikk opp i lvl igjen så jeg kunne bare spille og ha det gøy i mellomtiden. Jeg kommer dit etter hvert. Det blir vel det samme nå, spillet er fortsatt morsomt og jeg kan godt kose meg med det til jeg går opp i lvl igjen.

Oppgavene som kommer er kan jeg ta etter hvert, jeg får vel til dem etter hvert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...