Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

daemi skrev (1 minutt siden):

Jeg har vært lvl 40 i noen måneder nå og spillet er fortsatt morsomt. Jeg tenkte når jeg kom til lvl 39 at det ble en god stund til jeg gikk opp i lvl igjen så jeg kunne bare spille og ha det gøy i mellomtiden. Jeg kommer dit etter hvert. Det blir vel det samme nå, spillet er fortsatt morsomt og jeg kan godt kose meg med det til jeg går opp i lvl igjen.

Oppgavene som kommer er kan jeg ta etter hvert, jeg får vel til dem etter hvert.

Jeg har veldig god tid jeg også. Men alltid noen som konkurrerer for å nå målet først. Har kun xp nok til å komme til level 42. (Har ca 95 millioner xp.) Og team rocket kampene kommer jeg til å bruke flere måneder på😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Hannah80 said:

Jeg har veldig god tid jeg også. Men alltid noen som konkurrerer for å nå målet først. Har kun xp nok til å komme til level 42. (Har ca 95 millioner xp.) Og team rocket kampene kommer jeg til å bruke flere måneder på😂

Hehe du har en god del mer XP enn meg. Jeg har ingen å konkurrere med så jeg spiller egentlig bare for min egen del. Jeg har likt spillet frem til nå så jeg kommer nok til å spille videre og så plutselig er jeg i neste lvl. Det er nok for meg nå :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

daemi skrev (4 minutter siden):

Hehe du har en god del mer XP enn meg. Jeg har ingen å konkurrere med så jeg spiller egentlig bare for min egen del. Jeg har likt spillet frem til nå så jeg kommer nok til å spille videre og så plutselig er jeg i neste lvl. Det er nok for meg nå :)

Enig:) Har ingen interesse å komme i avisen, slik den første som kom i level 40 gjorde. Syns jeg ser.  Hannah fra Norge, første spiller til level 50!! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjente jeg ble skuffa nå, de har utvider spillet til lvl cap på 50, som krever mange millioner xp, og ene researchen krever 30 raids blant annet, som bare er en dråpe i havet. Tar jo mange år å komme dit. Frister lite å spille videre selv om man heller ikke gjør det så ofte lenger. Niantic har blitt for grådig synes jeg. Og man må kjøpe seg opp hele tiden.

Anonymkode: a3136...3d5

Godt vi er forskjellige, jeg har gledet meg til dette en evighet! Syns oppgavene er helt greie, selvfølgelig ikke alle jeg er like begeistret for, men syns det skal kreve litt å komme videre i spillet, da blir det desto større glede å klare det. Veldig mange sitter på lass med xp, så mange vil gå fort opp, selv med oppgavene. 
Jeg skjønner ikke hvordan man klarer å bruke mange år på å komme til lvl 40, spesielt ikke med venne xp. Nå når det er dobbel opp hver dag man åpner gave ol har jeg lett klart 500´000-1´000´000 xp hver dag og jeg sender kun gaver jeg får av buddyen, åpner maks antall gaver og tar kanskje noen raid hvis jeg blir invitert, så det er mulig for alle å oppnå.

Det er mange som ikke bruker penger på pogo, men er enig i at mye har blitt pengestyrt, spesielt etter korona kom, men jeg snur på det og tenker at får di penger i kassa kan de fortsette å utvikle og for mange er pogo en stor hobby man syns er greit å putte noen kroner på innimellom. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhm, hva menes med xp man har "til gode"? Har lest om det. Vil xp man har tjent etter man ble level 40 bli lagt til når level cap økes?

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Uhm, hva menes med xp man har "til gode"? Har lest om det. Vil xp man har tjent etter man ble level 40 bli lagt til når level cap økes?

Anonymkode: 0ed30...6d4

Man ser jo hele tiden hvor mye xp man har. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Hannah80 said:

Man ser jo hele tiden hvor mye xp man har. 

Og det man har over det som fikk deg til level 40 videreføres når man kan bli level 50?

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og det man har over det som fikk deg til level 40 videreføres når man kan bli level 50?

Anonymkode: 0ed30...6d4

Ja:) Jeg feks har 95 mill xp nå. Og kommer til 42 ved å ta oppgaver. Må som sagt ha 150 millioner for å levle til 50. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Hannah80 said:

Ja:) Jeg feks har 95 mill xp nå. Og kommer til 42 ved å ta oppgaver. Må som sagt ha 150 millioner for å levle til 50. 

Jeg har 22 millioner... Jaja, får bare spille på :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Hannah80 said:

Ja:) Jeg feks har 95 mill xp nå. Og kommer til 42 ved å ta oppgaver. Må som sagt ha 150 millioner for å levle til 50. 

Takk for info forresten :) Du har svart på en del ting jeg også lurte på

Endret av daemi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PrinsesseSfj, er du her? I morgen blir du bestevenn med alle mine tre kontoer. Avtale luckyegg? 

Anonymkode: 84137...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (På 28.11.2020 den 2.13):

Ja:) Jeg feks har 95 mill xp nå. Og kommer til 42 ved å ta oppgaver. Må som sagt ha 150 millioner for å levle til 50. 

Du kommer nok mye lenger enn lvl 42 med 95 mill xp😃

 

De bildene jeg har sett bekrefter 

level 41 - 6 mill

level 42 - 7,5 mill

level 43 - 9 mill

level 44 - 11 mill

level 45 - 13 mill

level 46 - 15,5 mill

level 47 - 18 mill

level 48 - 21 mill

Har ikke sett de to siste oppgavene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.11.2020 den 8.42):

Til dere som har Pokemon Home, vet dere hvor mange ganger man kan åpne den Meltan mystery boksen? Har åpnet den fire ganger nå og den er fortsatt i inventory og kan åpnes igjen om tre dager. 

Anonymkode: 0ed30...6d4


Den varer evig :) Har du først fått den kan du åpne den så mange ganger du vil.
 

Var opprinnelig en greie de laga for å lokke folk som kun spilte pokemon go til å prøve seg på pokemonspillene på Nintendo. Så en kunne overføre pokemon fra go til spillene let’s go PIkachu/eevee.

Så det er mer en koblingsmekanisme, og passer sånn sett litt dårlig at boksen ligger i items sammen med ting en bruker opp.

Anonymkode: d1dd2...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 27.11.2020 den 23.44):

Kjente jeg ble skuffa nå, de har utvider spillet til lvl cap på 50, som krever mange millioner xp, og ene researchen krever 30 raids blant annet, som bare er en dråpe i havet. Tar jo mange år å komme dit. Frister lite å spille videre selv om man heller ikke gjør det så ofte lenger. Niantic har blitt for grådig synes jeg. Og man må kjøpe seg opp hele tiden.

Anonymkode: a3136...3d5

Mens jeg tenker endelig. Har vært level 40 ganske lenge og savner jaget etter å ha noe å oppnå utenom events. Syns det er bra at de legger på fler utfordringer enn bare poeng også, så det blir litt mer utfordrende. Og 30 raids går fort, bruker alt av pokecoins for å kjøpe remote raid pass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/29/2020 at 9:23 AM, AnonymBruker said:


Den varer evig :) Har du først fått den kan du åpne den så mange ganger du vil.
 

Var opprinnelig en greie de laga for å lokke folk som kun spilte pokemon go til å prøve seg på pokemonspillene på Nintendo. Så en kunne overføre pokemon fra go til spillene let’s go PIkachu/eevee.

Så det er mer en koblingsmekanisme, og passer sånn sett litt dårlig at boksen ligger i items sammen med ting en bruker opp.

Anonymkode: d1dd2...f2a

Hmm da ble plutselig ikke Meltan så spennende lenger. Får åpne den en gang i blant hvis jeg har en del baller jeg kan bruke opp da

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Hmm da ble plutselig ikke Meltan så spennende lenger. Får åpne den en gang i blant hvis jeg har en del baller jeg kan bruke opp da

Anonymkode: 0ed30...6d4

det er jo fortsatt litt jobb, å åpne boksen og sitte og fange den i en time. Melmetan trenger 400 candy for evolve, det er en del meltan. Meltan er mystisk, så du kan ikke transfer flere på en gang, må ta en og en. Pluss, det var en begrenset periode der det var mulig å få en shiny meltan (to uker siden ca), da rakk man kanskje 2-3 mistery bokser på ei uke. Og hadde større sjanse å få shiny. 😎 hvis du ser nå dukker det opp shiny melmetan i gymer, så er det derfor.

Anonymkode: b4434...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hva synes folk om de candy XL greiene? 

Anonymkode: 0ed30...6d4

Stilig. Gleder meg til å powre opp Dragonitene mine i 100% iv. De kan komme opp i over  4200 cp nå:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker veldig godt at de har endret mengden XP man får for det meste! Går unna nå!

Anonymkode: e3371...acb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...