Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

daemi skrev (På 16.1.2021 den 17.10):

Får man ikke tak i de to eneste jeg mangler fra gen 1? Typisk min flaks..🙁

Jeg kan bytte med deg hvis du ikke får tak i dem. :)Vi bor ikke så langt unna hverandre, og er snart best friends. Hilsen Toye.

Anonymkode: 2fb0a...e82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 1/18/2021 at 10:31 PM, AnonymBruker said:

Jeg kan bytte med deg hvis du ikke får tak i dem. :)Vi bor ikke så langt unna hverandre, og er snart best friends. Hilsen Toye.

Anonymkode: 2fb0a...e82

Kult! Har du de fra før? Da er det mulig jeg prøver å bytte med deg i løpet av den dagen mens det fortsatt er 40 km rekkevidde hvis jeg ikke får tak i dem :) Du får sende en melding her hvis det er noen du mangler så kan jeg se hva jeg kan tilby i bytte😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

daemi skrev (4 timer siden):

Kult! Har du de fra før? Da er det mulig jeg prøver å bytte med deg i løpet av den dagen mens det fortsatt er 40 km rekkevidde hvis jeg ikke får tak i dem :) Du får sende en melding her hvis det er noen du mangler så kan jeg se hva jeg kan tilby i bytte😅

De har vært i egg her i Norge før, så da fikk jeg mange :) Jeg mangler nok noen legendariske, har vært litt dårlig på å raide. Og mangler også noen av de nyeste. Men det er ikke så veldig viktig å få noe bra tilbake, jeg kan gjerne gi bort de du trenger, har flere av dem :) Er det 40 km rekkevidde, så bra, det visste jeg ikke :) Jeg skal til Drammensområdet den dagen, og spille med ei venninne, men er hjemme på kvelden, og da er det nok innenfor 40 km. 

Anonymkode: 2fb0a...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

De har vært i egg her i Norge før, så da fikk jeg mange :) Jeg mangler nok noen legendariske, har vært litt dårlig på å raide. Og mangler også noen av de nyeste. Men det er ikke så veldig viktig å få noe bra tilbake, jeg kan gjerne gi bort de du trenger, har flere av dem :) Er det 40 km rekkevidde, så bra, det visste jeg ikke :) Jeg skal til Drammensområdet den dagen, og spille med ei venninne, men er hjemme på kvelden, og da er det nok innenfor 40 km. 

Anonymkode: 2fb0a...e82

Veldig snilt av deg :) Jeg spilte ikke når man kunne få de i egg. Jeg slutta å spille etter noen få måneder etter spillet kom ut da det ikke var så mye å gjøre og begynte ikke igjen før jeg fant ut at det hadde skjedd en god del 2 år senere. Det er 40 km rekkevidde for bytting under GO: Kanto Tour eventen så fram til kl. 21 på kvelden den dagen :)  

Endret av daemi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere to, dere må avtale tidspunkt 😄 Fordi man får ikke noe notifikasjon i PoGo, når noen vil Trade med deg!

Anonymkode: b4434...f02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som kan svare en newbie på noen spørsmål? 

Hva er vitsen med nye angrep? Trodde pokémonene mine skulle få flere angre å velge mellom og at man raskere kunne bygge opp til flere angrep, men ser jo at angrepene forsvinner. 

Hvordan får noen bygget opp til angrep så kjapt? Har det med type pokémon å gjøre? Noen ganger når jeg er i battle med noen får de inne både 2-3 angrep før jeg i det hele tatt har fått inn et. Og når de akkurat har kommer med et angrep, kommer det et nytt nesten med en eneste gang etter. 

Jeg bor i en liten bye og får nesten aldri vært med på raid. Når jeg er ved gymmer der det foregår en raid er det aldri andre spillere der, og jeg klarer ikke ta ned "bossen" alene. Har vunnet to raid mot noen veldig svake pokémons. Hvordan får dere spilt/vunnet flere raid på små plasser? 

Jeg har utviklet alle eeveene, bortsett fra Sylvon. Hvordan få Sylvon? De andre fant jeg navn jeg skulle byttet til, men fungerer ikke med Sylvon. 

Anonymkode: 5414e...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen som kan svare en newbie på noen spørsmål? 

Hva er vitsen med nye angrep? Trodde pokémonene mine skulle få flere angre å velge mellom og at man raskere kunne bygge opp til flere angrep, men ser jo at angrepene forsvinner. 

Hvordan får noen bygget opp til angrep så kjapt? Har det med type pokémon å gjøre? Noen ganger når jeg er i battle med noen får de inne både 2-3 angrep før jeg i det hele tatt har fått inn et. Og når de akkurat har kommer med et angrep, kommer det et nytt nesten med en eneste gang etter. 

Jeg bor i en liten bye og får nesten aldri vært med på raid. Når jeg er ved gymmer der det foregår en raid er det aldri andre spillere der, og jeg klarer ikke ta ned "bossen" alene. Har vunnet to raid mot noen veldig svake pokémons. Hvordan får dere spilt/vunnet flere raid på små plasser? 

Jeg har utviklet alle eeveene, bortsett fra Sylvon. Hvordan få Sylvon? De andre fant jeg navn jeg skulle byttet til, men fungerer ikke med Sylvon. 

Anonymkode: 5414e...011

Du kan kjøpe angrep nr 2 med stardust. så har du 2.
Du kan ikke få flere enn dette, men du kan bytte mot bedre angrep.

Noen får bygget opp fort fordi de har andre angrep enn deg, noen er superraske, andre er tregere. Skaden tilsvarer hvilken type Pokemon angrepet er mot. Gress- vann- jord type osv. Bytt angrep , så blir det raskere. 

Få venner og inviter venner til raid, de kan bruke "remote raid pass". Man kan ikke vinne raid om 4 og 5* alene. Noen ganger er 3* også vanskelig.

Sylveon har ikke kommet til Pokemon Go ennå, men kommer vel snart.
 

Anonymkode: e3371...acb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Noen som kan svare en newbie på noen spørsmål? 

Hva er vitsen med nye angrep? Trodde pokémonene mine skulle få flere angre å velge mellom og at man raskere kunne bygge opp til flere angrep, men ser jo at angrepene forsvinner. 

Hvordan får noen bygget opp til angrep så kjapt? Har det med type pokémon å gjøre? Noen ganger når jeg er i battle med noen får de inne både 2-3 angrep før jeg i det hele tatt har fått inn et. Og når de akkurat har kommer med et angrep, kommer det et nytt nesten med en eneste gang etter. 

Jeg bor i en liten bye og får nesten aldri vært med på raid. Når jeg er ved gymmer der det foregår en raid er det aldri andre spillere der, og jeg klarer ikke ta ned "bossen" alene. Har vunnet to raid mot noen veldig svake pokémons. Hvordan får dere spilt/vunnet flere raid på små plasser? 

Jeg har utviklet alle eeveene, bortsett fra Sylvon. Hvordan få Sylvon? De andre fant jeg navn jeg skulle byttet til, men fungerer ikke med Sylvon. 

Anonymkode: 5414e...011

Sylveon har jo ikke kommet i spillet enda.

For å ta raids, så inviterer jeg folk med meg. Er også medlem av raidgrupper. De fleste steder har egne grupper:) Er venner med folk fra hele verden, og blir ofte invitert selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mustapippuri skrev (12 timer siden):

For å vinne raids må du være der når det starter.

Det har jeg vært flere ganger, men klarere ikke vinne raiden alene. Er aldri noen andre som prøver seg samtidig 🥴 Har vunnet et par raids mot svake pokémon

Anonymkode: 5414e...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (21 timer siden):

Sylveon har jo ikke kommet i spillet enda.

For å ta raids, så inviterer jeg folk med meg. Er også medlem av raidgrupper. De fleste steder har egne grupper:) Er venner med folk fra hele verden, og blir ofte invitert selv. 

Takk for tips 

Anonymkode: 5414e...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det har jeg vært flere ganger, men klarere ikke vinne raiden alene. Er aldri noen andre som prøver seg samtidig 🥴 Har vunnet et par raids mot svake pokémon

Anonymkode: 5414e...011

I mitt nabolag varierer det om det er flere der. Erfaringsmessig er det mange som møter i det det er sluppet nye raid bosses. Du kan og be vennene dine invitere deg om de deltar på raid hvor det er nok deltagere. 

Jeg bruker å invitere når jeg ser vi er 5-6 stk, men usikker på om jeg er din venn i spillet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Det har jeg vært flere ganger, men klarere ikke vinne raiden alene. Er aldri noen andre som prøver seg samtidig 🥴 Har vunnet et par raids mot svake pokémon

Anonymkode: 5414e...011

Du kan ikke vinne alene, nei. Du står ved gymen, gjerne en som er plassert sentralt, og venter på 5* egg klekker. Når egget klekker, ser du om flere som kommer inn. Hvis ikke, kan du begynne "å lokke", hoppe inn i gym, stå i 20 sec eller noe, og hoppe ut. Det er liksom for å vise interesse for raiden.

Men, det er jo for så vidt før Remote-raidene. Nå med remote pass, bare at du er villig til å kjøpe de, kan du ta hvilken som helst raid, og hvor som helst. F.eks. med PokeRaid App. Du logger inn, og joiner en raid som er av interesse. 

Anonymkode: b4434...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken field research task for å få Milktank nå? 

Det er den eneste jeg mangler. 

Anonymkode: ed8ff...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! 
 

Vet ikke om det er innenfor her, men jeg prøver. Jeg og kiddo spiller pokemon go, og her vi bor er det ikke så mange andre som raider. Vi får derfor ikke battlet mot de beste i raidene. Noen som har lyst til å legge oss til som venner på pokemon for gjensidige raidinvites blir vi superglade begge to :) Vi er level 34 og 23. 

Friends kode:

7661 7698 1526 

1960 0050 4834 

 

 

Anonymkode: b6f16...c58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Jeg sliter litt med en special quest som heter "Play with your buddy 10 times". Har gitt bær til buddyen mange ganger uten at dette tallet har økt. Hva skal jeg egentlig gjøre her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, padawan said:

Jeg sliter litt med en special quest som heter "Play with your buddy 10 times". Har gitt bær til buddyen mange ganger uten at dette tallet har økt. Hva skal jeg egentlig gjøre her?

Gni på buddyen ☺️ gni  gni til ett hjerte popper opp eller d glitrer

Anonymkode: e3371...acb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...