Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

De utviklede Eeveene som man skal fange i "valentines day 2021 colletion", kan man utvikle de selv, eller er det meningen man skal finne de ferdig utviklet? 

Anonymkode: 5414e...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De utviklede Eeveene som man skal fange i "valentines day 2021 colletion", kan man utvikle de selv, eller er det meningen man skal finne de ferdig utviklet? 

Anonymkode: 5414e...011

Må fange dem selv. De er overalt i raid nå:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Hannah80 said:

Må fange dem selv. De er overalt i raid nå:) 

Ikke her :(

Anonymkode: 6b3f2...aec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Ikke her :(

Anonymkode: 6b3f2...aec

Så noen må gjerne invitere meg til event raids 4924 9536 1152

Anonymkode: 6b3f2...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har fått meg seg når vi kan velge vår "farge" når Kanto Celebration er?

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Noen som har fått meg seg når vi kan velge vår "farge" når Kanto Celebration er?

Anonymkode: 0ed30...6d4

Vi kan velge farge nå. Bare trykk på billetten i bagen din, så får du opp valget om rød eller grønn. Man må tenke seg godt om, for det er ikke mulig å bytte når man først har valgt.

Anonymkode: dc397...535

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som kan forklare meg hva denne kanto greie som fårgår i dag er? 

Og hva er oppdraget: Gi tour kanto: hatc an egg. Betyr det bare at for å klare oppdraget må jeg gå tur? 

 

Anonymkode: 5414e...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Noen som kan forklare meg hva denne kanto greie som fårgår i dag er? 

Og hva er oppdraget: Gi tour kanto: hatc an egg. Betyr det bare at for å klare oppdraget må jeg gå tur? 

 

Anonymkode: 5414e...011

Det er en stor event som går over hele dagen. Man kan få tak i alle de originale 150. Det var mulig å kjøpe billett for å få tilgang til ekstra greier osv.

Jepp, bare å gå til et egg klekkes.

Endret av daemi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer pokemon go, nesten ferdig, mangler 116 oddish candy for å fullføre, men valgte grønn så ja 😅 men håper på å ta mer raid til uka å få nok rare candy til det 🤞🏻

Håper at de kanskje fortsetter med kanto pokemon resten av uken og at kanskje oddisher dukker opp 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (41 minutter siden):

12 timer pokemon go, nesten ferdig, mangler 116 oddish candy for å fullføre, men valgte grønn så ja 😅 men håper på å ta mer raid til uka å få nok rare candy til det 🤞🏻

Håper at de kanskje fortsetter med kanto pokemon resten av uken og at kanskje oddisher dukker opp 🤞🏻

Så noe tidligere i tråden om å velge farge i dag. Jeg er ganske newbie så har ikke giddet å sette meg helt inn. Men kunne man bytte lag i dag, eller er noe noe annet dere snakker om når dere snakker om å velge farge? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tamina82 skrev (39 minutter siden):

Så noe tidligere i tråden om å velge farge i dag. Jeg er ganske newbie så har ikke giddet å sette meg helt inn. Men kunne man bytte lag i dag, eller er noe noe annet dere snakker om når dere snakker om å velge farge? 

Man måtte velge farge rød eller grønn før eventen i dag. Og bassert på hvilken farge du valgte, hadde du et par pokemon som var eksklusive for hver versjon. Der rød hadde oddish, hadde grønn bellsprout.

Forstår ikke helt hvorfor de ikke brukte rød og blå som var de to spillene som kom ut samtidig, trodde grønn var en liten etterpåklatt 😅😂

Jeg fikk blant annet en liten fangst i dag, det alle disse var eksklusive for grønn:

D288DC22-CC14-4B31-8C02-B26A861147AA.jpeg

Endret av Ariana807
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Ariana807 said:

Forstår ikke helt hvorfor de ikke brukte rød og blå som var de to spillene som kom ut samtidig, trodde grønn var en liten etterpåklatt 😅😂

 

Hvis jeg husker riktig så var det rød og grønn som kom først i Japan. Når spillene senere ble sluppet i USA og Europa så ble det endret til rød og blå.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hvis jeg husker riktig så var det rød og grønn som kom først i Japan. Når spillene senere ble sluppet i USA og Europa så ble det endret til rød og blå.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Ja jeg tenker og at det må være noe slikt, men var litt trist å ikke kunne velge «blå» som var spillet jeg kjøpte når jeg var liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor finner jeg en ditto? Har hatt det som oppdrag i lang tid nå. Har forstått det sånn at den skjuler seg som en annen pokémon. Men jeg har fanget nesten alt jeg har kommet over i flere uker uten å finne ditto. 

Anonymkode: 5414e...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvor finner jeg en ditto? Har hatt det som oppdrag i lang tid nå. Har forstått det sånn at den skjuler seg som en annen pokémon. Men jeg har fanget nesten alt jeg har kommet over i flere uker uten å finne ditto. 

Anonymkode: 5414e...011

 

C71C3B52-C90B-425D-A836-94F0B833825C.jpeg

Anonymkode: dc397...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som har fått den #151-challengen?? Skjønner ikke hvordan jeg skal få se siste tre pokemonene i Kanto, har ingen å raide med :( og 151 gaver?? Vil noen adde meg? Min kode er 0207 0768 3565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Håbrannfanger said:

Noen som har fått den #151-challengen?? Skjønner ikke hvordan jeg skal få se siste tre pokemonene i Kanto, har ingen å raide med :( og 151 gaver?? Vil noen adde meg? Min kode er 0207 0768 3565

Hvilke tre mangler du?

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvilke tre mangler du?

Anonymkode: 0ed30...6d4

De tre fuglene som dukker opp i raid.. Articudos, Zapdos, Moltres! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håbrannfanger skrev (3 timer siden):

Noen som har fått den #151-challengen?? Skjønner ikke hvordan jeg skal få se siste tre pokemonene i Kanto, har ingen å raide med :( og 151 gaver?? Vil noen adde meg? Min kode er 0207 0768 3565

Last ned GO raid party. Der kan du bli invitert til raids av andre over hele verden ☺️ Det hjelper å være obs på akkurat når 5er-egg klekkes, for da er det som regel noen som tar raidet (om man bor i en passe stor by). 

Anonymkode: dc397...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...