Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Håbrannfanger skrev (21 timer siden):

Noen som har fått den #151-challengen?? Skjønner ikke hvordan jeg skal få se siste tre pokemonene i Kanto, har ingen å raide med :( og 151 gaver?? Vil noen adde meg? Min kode er 0207 0768 3565

Har lagt deg til (gjorde det i går), så du får en invite om jeg kommer over raid hvor vi blir nok folk til å ta raid bossen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 2/25/2021 at 8:17 PM, Håbrannfanger said:

De tre fuglene som dukker opp i raid.. Articudos, Zapdos, Moltres! 

De er i 5* raid nå men ikke lenge igjen. Ja, jeg tenker fortest må du bare installere PokeRaid appen og joine de tre raidene remote. 

Anonymkode: b4434...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mega raid. Andre her som har problemer med å få deltat på disse? Jeg har blitt addet av noen av dere her inne, og vært med på noen få raids, men som regel blir det enda mest de raidene jeg kan ta alene. Og enda ingen mega raids. Har prøvd en gang med en venninne, men hadde jo ikke sjans bare bo to 😅

Hadde det gått ant å avtalt at man er noen stykker som er klare og at en av oss kan invitere de andre. Slik at man vet at det er flere som joiner raiden. Syns det er kipt på bruke remote raidpass også ender man opp med to stykk. Da er det jo helt døfødt. 

Har forøvrig fått et Premium battele pass, skjønner ikke helt hva jeg kan bruke det til som jeg ikke kan med et remote battele pass? 

Endret av Tamina82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tamina82 skrev (11 minutter siden):

Mega raid. Andre her som har problemer med å få deltat på disse? Jeg har blitt addet av noen av dere her inne, og vært med på noen få raids, men som regel blir det enda mest de raidene jeg kan ta alene. Og enda ingen mega raids. Har prøvd en gang med en venninne, men hadde jo ikke sjans bare bo to 😅

Hadde det gått ant å avtalt at man er noen stykker som er klare og at en av oss kan invitere de andre. Slik at man vet at det er flere som joiner raiden. Syns det er kipt på bruke remote raidpass også ender man opp med to stykk. Da er det jo helt døfødt. 

Har forøvrig fått et Premium battele pass, skjønner ikke helt hva jeg kan bruke det til som jeg ikke kan med et remote battele pass? 

Premium battle pass bruker du til raid der du er nær nok gymmen eller i battle league. :)

Nå skal det være raid på søndag fra 11 til 14 så da må du ta deg en runde da får vi nok 5 gratis pass og så mener jeg å ha lest at vi får en bundle med 3 remote pass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrøkenMånestråle skrev (6 minutter siden):

Premium battle pass bruker du til raid der du er nær nok gymmen eller i battle league. :)

Nå skal det være raid på søndag fra 11 til 14 så da må du ta deg en runde da får vi nok 5 gratis pass og så mener jeg å ha lest at vi får en bundle med 3 remote pass.

Takk for tips! Det skal jeg gjøre. 

Trodde det var vanlig raid pass man bruke når man var nært en gym. Jeg har altså tre forskjellige pass nå. 

Remote raid pass, Premium battle pass og Raid pass

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tamina82 skrev (1 minutt siden):

Takk for tips! Det skal jeg gjøre. 

Trodde det var vanlig raid pass man bruke når man var nært en gym. Jeg har altså tre forskjellige pass nå. 

Remote raid pass, Premium battle pass og Raid pass

 

Premium må man som regel betale for, men får av og til som belønning . Vanlig raid pass for man en gratis hver dag, men kan kun spare 1, snurre og få dagen etter hvis man har brukt det fra dagen før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tamina82 skrev (41 minutter siden):

Mega raid. Andre her som har problemer med å få deltat på disse? Jeg har blitt addet av noen av dere her inne, og vært med på noen få raids, men som regel blir det enda mest de raidene jeg kan ta alene. Og enda ingen mega raids. Har prøvd en gang med en venninne, men hadde jo ikke sjans bare bo to 😅

Hadde det gått ant å avtalt at man er noen stykker som er klare og at en av oss kan invitere de andre. Slik at man vet at det er flere som joiner raiden. Syns det er kipt på bruke remote raidpass også ender man opp med to stykk. Da er det jo helt døfødt. 

Har forøvrig fått et Premium battele pass, skjønner ikke helt hva jeg kan bruke det til som jeg ikke kan med et remote battele pass? 

Du kan gå ut av raidet før det starter hvis du ser at dere ikke er nok folk. Da bruker du ikke opp passet.

Anonymkode: 2fb0a...e82

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tamina82 skrev (2 timer siden):

Mega raid. Andre her som har problemer med å få deltat på disse? Jeg har blitt addet av noen av dere her inne, og vært med på noen få raids, men som regel blir det enda mest de raidene jeg kan ta alene. Og enda ingen mega raids. Har prøvd en gang med en venninne, men hadde jo ikke sjans bare bo to 😅

Hadde det gått ant å avtalt at man er noen stykker som er klare og at en av oss kan invitere de andre. Slik at man vet at det er flere som joiner raiden. Syns det er kipt på bruke remote raidpass også ender man opp med to stykk. Da er det jo helt døfødt. 

Har forøvrig fått et Premium battele pass, skjønner ikke helt hva jeg kan bruke det til som jeg ikke kan med et remote battele pass? 

Har inntrykket av at megaraids ikke er noe folk går for. Når en gym de gangene jeg er på kontoret i sentrum, og det er aldri noen som deltar på det. Kommer det et vanlig 5* raid er det derimot masse folk.

Premium raid pass kan du bruke i go battle league når det blir normalt fra 1 mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder selv sjeldent å ta Mega Raid, og samboeren min som også spiller, nekter å ta de. Det er fordi MegaRaid føles som Niantic utspekulert prøve å suge mer lenger fra spillere. MegaPokemon er jo bare Mega i en begrenset periode, til de går tilbake til vanlig. Man trenger bare mega-utvikle en gang for å fylle Pokedix. Og, det lønner seg uansett ikke ta 5* raidene alene med mega-pokemon, man trenger som oftest uansett flere trenere for å ta en 5* raid, pluss at man blir lønnet for å drepe raidbossen kjappest mulig. Altså, hvis du tar Raid som en av 17, får du mer belønning enn hvis du tar raid alene eller en av to. 

Anonymkode: b4434...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.2.2021 den 12.31):

Så noen må gjerne invitere meg til event raids 4924 9536 1152

Anonymkode: 6b3f2...aec

Adder deg 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter litt med en bruker. Jeg bor relativt nære en gym, og når vedkommende har tatt gymmen er det umulig for meg å battle. Så fort jeg har kommet i gang sitter vedkommende å fyller på med candy hele tiden. Virker som vedkommende er inne på spillet hele jævla tiden. Noen som har noen gode tips? 

Anonymkode: d0e75...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg sliter litt med en bruker. Jeg bor relativt nære en gym, og når vedkommende har tatt gymmen er det umulig for meg å battle. Så fort jeg har kommet i gang sitter vedkommende å fyller på med candy hele tiden. Virker som vedkommende er inne på spillet hele jævla tiden. Noen som har noen gode tips? 

Anonymkode: d0e75...f53

Du kan jo ikke gjøre så mye annet enn å prøve å ta den av og til. Noen er mer ivrige i spillet enn andre og det må man rett og slett akseptere. De aller fleste av oss holder jo gymmen som er i nærheten av der vi bor. :P Her ligger spiller ofte åpent på tlf og da ser jeg når noen prøver å ta gymmenså det kan godt være jeg som er den irriterende pokedusten 😄 Du får ta en gym som ligger litt lenger borte da... Nå vi først flyttet her vi  bor så var det og noen som hele tiden tok gymmen, vi hadde ikke sjans til å ta den, men takket være korona og at vi er mer hjemme så har vår farge kontrollen..:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg sliter litt med en bruker. Jeg bor relativt nære en gym, og når vedkommende har tatt gymmen er det umulig for meg å battle. Så fort jeg har kommet i gang sitter vedkommende å fyller på med candy hele tiden. Virker som vedkommende er inne på spillet hele jævla tiden. Noen som har noen gode tips? 

Anonymkode: d0e75...f53

Det er vel ikke stort annet å gjøre enn å være like standhaftig som denne personen, og kjempe på til de går lei eller tom for bær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående å holde på en gym. Hva får man for å holde en gym lenge? Jeg trodde først man fikk mere penger jo lengre han holdt gymen, men man får jo søren meg bare max 50 uansett. Jeg og noen til på mitt lag holdt en gym i flere uker, og plutselig var pokémon min tilbake og jeg fikk ikke engang 50 pokémonpenger 😩 bare kastet bort masse bær på ingen ting 🤷‍♀️

Anonymkode: 4c93f...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Angående å holde på en gym. Hva får man for å holde en gym lenge? Jeg trodde først man fikk mere penger jo lengre han holdt gymen, men man får jo søren meg bare max 50 uansett. Jeg og noen til på mitt lag holdt en gym i flere uker, og plutselig var pokémon min tilbake og jeg fikk ikke engang 50 pokémonpenger 😩 bare kastet bort masse bær på ingen ting 🤷‍♀️

Anonymkode: 4c93f...ac4

Ja, man kan få max 50 per gym og max 50 per dag. 
Så om du har to pokemon i gym som blir kastet ut på samme dag, uansett om en har vært der 2 dager og den andre 2 mnd, får du 50 og ikke 100. Men om de blir kastet ut på to forskjellige dager får du 50 + 50

Anonymkode: e3371...acb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg sliter litt med en bruker. Jeg bor relativt nære en gym, og når vedkommende har tatt gymmen er det umulig for meg å battle. Så fort jeg har kommet i gang sitter vedkommende å fyller på med candy hele tiden. Virker som vedkommende er inne på spillet hele jævla tiden. Noen som har noen gode tips? 

Anonymkode: d0e75...f53

Vent til personen har stått i gymmen over 8 timer 20 minutter - da har hen fått maks utbytte for Coins for dagen (50 coins), og kan være glad å bli slått ut? 

Anonymkode: b4434...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Angående å holde på en gym. Hva får man for å holde en gym lenge? Jeg trodde først man fikk mere penger jo lengre han holdt gymen, men man får jo søren meg bare max 50 uansett. Jeg og noen til på mitt lag holdt en gym i flere uker, og plutselig var pokémon min tilbake og jeg fikk ikke engang 50 pokémonpenger 😩 bare kastet bort masse bær på ingen ting 🤷‍♀️

Anonymkode: 4c93f...ac4

Ja, poenga er jo å ha stått i en gym, hver dag, i over 8 timer 20 minutter, for så bli slått ut. Da får du dine maks 50 coins pr dagen.

Men står du veldig lenge i gym, og mater pokemon med bær, opparbeider du deg mot Gull Gym. Du får mer items når du spinner Gym der du har Gull medalje i. Har du allerede gull-medalje, er det ikke noe mer poeng. 

Anonymkode: b4434...f02

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vent til personen har stått i gymmen over 8 timer 20 minutter - da har hen fått maks utbytte for Coins for dagen (50 coins), og kan være glad å bli slått ut? 

Anonymkode: b4434...f02

Takk for innspill. Vedkommende holder gjerne på gymmen selv etter det også. 

Anonymkode: d0e75...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Takk for innspill. Vedkommende holder gjerne på gymmen selv etter det også. 

Anonymkode: d0e75...f53

Da har de sikkert blitt slått ut av en annen gym så de trenger ikke mer coins den dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...