Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Får man alltid egg når man går 50 km? Krever det vanlig eggeplass, eller legger det seg i en av de tre ekstra plassene om man har 9 vanlige egg allerede?

Anonymkode: d09eb...a5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

52 minutter siden, AnonymBruker said:

Får man alltid egg når man går 50 km? Krever det vanlig eggeplass, eller legger det seg i en av de tre ekstra plassene om man har 9 vanlige egg allerede?

Anonymkode: d09eb...a5f

Du må legge de i Incubators selv. Åpne lista over pokemon og swipe til venstre, da bør du få opp eggene du har. Trykk på en av dem -> Incubate og velg incubator. Når du har gjort det så begynner den å telle ned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, daemi said:

Du må legge de i Incubators selv. Åpne lista over pokemon og swipe til venstre, da bør du få opp eggene du har. Trykk på en av dem -> Incubate og velg incubator. Når du har gjort det så begynner den å telle ned

Det siktes nok mer til lagringsplassen eggene tar, og at man maksimalt kan ha ni egg.

Anonymkode: 47e1b...bd7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Det siktes nok mer til lagringsplassen eggene tar, og at man maksimalt kan ha ni egg.

Anonymkode: 47e1b...bd7

Ahhh. my bad. 2, 5 og 10 km egg legger seg på den "vanlige" plassen. Du kan ha 9 av dem.
Du kan også ha ha 3 stk. 12km egg som du får av å beseire GO Rocket leaders. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker said:

Det siktes nok mer til lagringsplassen eggene tar, og at man maksimalt kan ha ni egg.

Anonymkode: 47e1b...bd7

Riktig.

24 minutter siden, daemi said:

Ahhh. my bad. 2, 5 og 10 km egg legger seg på den "vanlige" plassen. Du kan ha 9 av dem.
Du kan også ha ha 3 stk. 12km egg som du får av å beseire GO Rocket leaders. 

Dette er jeg klar over, jeg lurer på hvor 10 km egget man får av å gå 50 km havner. Mener å ha lest at det havner i ekstraplassene, men finner ikke igjen informasjonen. Og om dette er garantert så lenge man har gått 50 km.

Anonymkode: d09eb...a5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Riktig.

Dette er jeg klar over, jeg lurer på hvor 10 km egget man får av å gå 50 km havner. Mener å ha lest at det havner i ekstraplassene, men finner ikke igjen informasjonen. Og om dette er garantert så lenge man har gått 50 km.

Anonymkode: d09eb...a5f

Du får vel kun et nytt egg hvis du har en ledig plass. Jeg kan ikke huske å ha fått ett 10 km egg etter å ha gått 50 km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Riktig.

Dette er jeg klar over, jeg lurer på hvor 10 km egget man får av å gå 50 km havner. Mener å ha lest at det havner i ekstraplassene, men finner ikke igjen informasjonen. Og om dette er garantert så lenge man har gått 50 km.

Anonymkode: d09eb...a5f


Adventure sync eggene skal havne på ekstraplassene ja.

Men de eggene er ikke garantert, mener jeg. 

Anonymkode: d1dd2...f2a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:


Adventure sync eggene skal havne på ekstraplassene ja.

Men de eggene er ikke garantert, mener jeg. 

Anonymkode: d1dd2...f2a

Ahh, jeg har ikke adventure sync.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

daemi skrev (28 minutter siden):

Ahh, jeg har ikke adventure sync.

Du må ikke ha gått med adventure sync. Om du har gått 50 km kan du få eggene på ekstraplassen. 

Anonymkode: 9301b...d5a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:


Adventure sync eggene skal havne på ekstraplassene ja.

Men de eggene er ikke garantert, mener jeg. 

Anonymkode: d1dd2...f2a

Takk! Tenkte meg ikke om og satte nettopp på et 10 km egg, får ikke gått 10 km før mandag, og har kun ledige ekstraplasser. Ikke ofte jeg har klart 50 km, så da håper jeg på egg på mandag.

 

Anonymkode: d09eb...a5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har noen spørsmål angående Pokemon Go.

 

Hva er en Machop? (Hvordan kan man fange de?)

"Battle in Go Battle League". Hvordan finner/gjør man det?

"Raid". Hvordan? Kan man delta i et hvilket som helst raid?

Hvordan og hvorfor bruker jeg potion, super potion, hyper potion, max potion etc?

Hilsen nybegynner.

Anonymkode: 4b538...8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

"Raid". Hvordan? Kan man delta i et hvilket som helst raid?

Anonymkode: 4b538...8dd

Ja, du kan delta i hvilken som helst men hvo r det er en Pokemon med høy CP bør du se det ann litt og at det er flere som deltar. Jeg går sjeldent inn i et raid hvis Pokemonen har mer enn 14000 CP men her er sikkert folk forskjellige. 

 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan og hvorfor bruker jeg potion, super potion, hyper potion, max potion etc?

Anonymkode: 4b538...8dd

Når du går inn på disse i inventoryet får du opp Pokemons du kan bruke de på. Selv tar jeg bare vare på Max potions og Max revive og sletter det andre som gir liv til Pokisene. Max revive gjenoppliver Pokemonsene iog gir de max liv mens Max potion gir Pokemins som ikke har besvimt max liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere her som ikke får revives? Jeg tror ikke jeg har fått en på over to uker. Har 61 fainted pokemons nå. Jeg spinner gymmer og pokestops, men får aldri revives. Er bare level 29 og spiller ikke så mye og nå har jeg ikke flere pokemon som jeg kan bruke i kamp. Har noen få friends, men får ikke revives i de gavene jeg får heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

detvarenmummi skrev (11 minutter siden):

Er det flere her som ikke får revives? Jeg tror ikke jeg har fått en på over to uker. Har 61 fainted pokemons nå. Jeg spinner gymmer og pokestops, men får aldri revives. Er bare level 29 og spiller ikke så mye og nå har jeg ikke flere pokemon som jeg kan bruke i kamp. Har noen få friends, men får ikke revives i de gavene jeg får heller.

Jeg får revives ofte i stop, så må hele tiden slette. Så veldig rart at du ikke får. Trenger du flere venner, så blir jeg gjerne venn med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

detvarenmummi skrev (3 timer siden):

Er det flere her som ikke får revives? Jeg tror ikke jeg har fått en på over to uker. Har 61 fainted pokemons nå. Jeg spinner gymmer og pokestops, men får aldri revives. Er bare level 29 og spiller ikke så mye og nå har jeg ikke flere pokemon som jeg kan bruke i kamp. Har noen få friends, men får ikke revives i de gavene jeg får heller.

Jeg får veldig få revives (og max revives) og potions om dagen. Tidligere måtte jeg slette slike ting fordi jeg fikk det hele tiden, men de siste to ukene har jeg knapt fått noe, og jeg går dermed tom med en gang jeg får de. Gjelder både stopp, gym og gaver.

Anonymkode: 67258...6ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fikk jeg en shiny Shinx! Den har vært en av mine favoritter siden Diamond/Pearl og nå har jeg både en med perfekt IV og nå endelig en shiny. Denne dagen begynte bra 😃

Shiny shinx.PNG

Endret av daemi
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som vil adde meg? Har et oppdrag om å skaffe tre nye venner 😄 er gjerne med på raids. Bor på et lite sted, så er alltid vanskelig å få tatt de raider med sterke pokémon 🙄 

Trenerkoden min er 7914 5063 4377

Flere andre som har fått fanget Mew? Fikk den i en premie i dag. Trodde den var kjempe sjelden. 

Hva er foresten forskjellen på en vanlig raid og en mega raid? Hvordan vet jeg hva som er hva? Er et oppdrag om å delta i en mega raid 🤷‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr foresten dette? Har noen få pokémons der dette merke og dato kommer opp. Forøvrig stemmer ikke dato med f.eks dagen pokémon er fanget. Siden jeg ikke hadde pokemon go i 2020 🤷‍♀️

Screenshot_20210321_043321.jpg

Endret av Nordilandet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordilandet skrev (15 minutter siden):

Hva betyr foresten dette? Har noen få pokémons der dette merke og dato kommer opp. Forøvrig stemmer ikke dato med f.eks dagen pokémon er fanget. Siden jeg ikke hadde pokemon go i 2020 🤷‍♀️

Screenshot_20210321_043321.jpg

Det er meningen at det skal vise at pokemonen er fanget et tidligere år, og hvilket år det er snakk om. Så rart at det står 2020 om du ikke hadde spillet da... Står det når den er fanget lengre ned på siden? Står det samme der også, eller står det en annen dato/år?

Endret av Ardwinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (28 minutter siden):

Jeg legger deg til! :) Sender gaver sånn innimellom (bor på en liten plass uten pokestops i nærheten), men blir kanskje ikke hver dag.

Det er meningen at det skal vise at pokemonen er fanget et tidligere år, og hvilket år det er snakk om. Så rart at det står 2020 om du ikke hadde spillet da... Står det når den er fanget lengre ned på siden? Står det samme der også, eller står det en annen dato/år?

Supert. 

Jo nå når jeg scroler nedover ser jeg at det står den er fanget i desember der også. Jeg lastet kanskje ned appen i desember da 😅 trodde det var i januar 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...