Gjest padawan Skrevet 1. februar 2021 #11961 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Gni på buddyen ☺️ gni gni til ett hjerte popper opp eller d glitrer Anonymkode: e3371...acb Var ikke verre enn det nei. 🤣 Takk for tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #11962 Del Skrevet 3. februar 2021 Har fanget en Shadow Mewtwo, og i følge det som står på nett bør jeg ikke ta purify på den. Forsto ikke helt hvorfor og i alle fall ikke når jeg bruker den i kamp, den er jo kjempedårlig 🤨 på alle andre shadow pokémon, der jeg har brukt purify, blir de jo sterkere etterpå. Anonymkode: 5414e...011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #11963 Del Skrevet 3. februar 2021 37 minutter siden, AnonymBruker said: Har fanget en Shadow Mewtwo, og i følge det som står på nett bør jeg ikke ta purify på den. Forsto ikke helt hvorfor og i alle fall ikke når jeg bruker den i kamp, den er jo kjempedårlig 🤨 på alle andre shadow pokémon, der jeg har brukt purify, blir de jo sterkere etterpå. Anonymkode: 5414e...011 Shadow pokemon gjør 20% mer skade, men tar også imot 20% mer skade. Når de blir purified så får de bedre IV, men mister "shadow boost" som gjør at de gir ekstra skade og de slutter å ta imot ekstra skade. De blir "vanlige". Jeg har 2 shadow Mewtwo som jeg sjelden bruker da de har lav CP og ikke spesielt bra stats (2 stjerner). Jeg har derimot en shadow Machamp, som visst nok skal være den beste fighter-type i spillet, og selv om den tåler mindre så er den betydelig bedre enn en vanlig Machamp jeg har med nesten akkurat samme stats. Spesielt i raids og gym battles hvor man kan dodge special attacks. Begge to har nesten perfekt IV. Så hvis Mewtwo er tilsvarende så skjønner jeg hvorfor folk sier at man ikke skal purify den. På en annen side så valgte jeg purify på en nesten perfekt shadow Tyranitar slik at den fikk perfekt stats da den fikk juling før jeg rakk å gjøre mye skade så den synes jeg at er bedre purified, men det er det ikke mange som er enig med meg om etter hva jeg har lest. Det spørs vel hvordan man bruker dem antar jeg. Vet ikke om dette ga noe mening, men husk at en purified pokemon er som en "vanlig" pokemon. Anonymkode: 0ed30...6d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 3. februar 2021 #11964 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 24.1.2021 den 1.48): Jeg bor i en liten bye og får nesten aldri vært med på raid. Når jeg er ved gymmer der det foregår en raid er det aldri andre spillere der, og jeg klarer ikke ta ned "bossen" alene. Har vunnet to raid mot noen veldig svake pokémons. Hvordan får dere spilt/vunnet flere raid på små plasser? Anonymkode: 5414e...011 Prøv å finne en lokal raidgruppe på facebook/messenger der man kan invitere hverandre og raide sammen. Det var det som hjalp meg etter flere år med fullstendig raid-tørke og nesten ingen legendariske pokiser. Hvis du legger ut koden din her kan det hende du får nye venner som kan invitere deg på raid når det er plass. Bare ha remote raid pass klart, så er du good to go! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #11965 Del Skrevet 3. februar 2021 On 1/24/2021 at 1:48 AM, AnonymBruker said: Jeg bor i en liten bye og får nesten aldri vært med på raid. Når jeg er ved gymmer der det foregår en raid er det aldri andre spillere der, og jeg klarer ikke ta ned "bossen" alene. Har vunnet to raid mot noen veldig svake pokémons. Hvordan får dere spilt/vunnet flere raid på små plasser? Anonymkode: 5414e...011 Kan nevne at hver onsdag kl. 18 så er det Raid Hour - dvs at det er en del 5-stjerners raid som begynner kl. 18 hver onsdag. Hvis vi kan legge deg til som venn så kan vi invitere deg til raids Anonymkode: 0ed30...6d4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #11966 Del Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Kan nevne at hver onsdag kl. 18 så er det Raid Hour - dvs at det er en del 5-stjerners raid som begynner kl. 18 hver onsdag. Hvis vi kan legge deg til som venn så kan vi invitere deg til raids Anonymkode: 0ed30...6d4 Ja veldig gjerne! Trenerkoden min er 7914 5063 4377 Anonymkode: 5414e...011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #11967 Del Skrevet 4. februar 2021 Jeg har mange fast attacks og charge attacks som jeg ikke har brukt på pokémonene mine enda. Jeg forstår ikke helt formålet med å gi de nye angrep. Kan man risikere og bytte ut et bra angrep med et dårligere? Eller er de like gode? Hva er poenget med nye angrep da? Anonymkode: 5414e...011 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #11968 Del Skrevet 6. februar 2021 On 2/4/2021 at 9:09 PM, AnonymBruker said: Jeg har mange fast attacks og charge attacks som jeg ikke har brukt på pokémonene mine enda. Jeg forstår ikke helt formålet med å gi de nye angrep. Kan man risikere og bytte ut et bra angrep med et dårligere? Eller er de like gode? Hva er poenget med nye angrep da? Anonymkode: 5414e...011 Formålet med nye angrep er å ha de som gjør mest skade. Ja, du kan risikere å bytte ut et bra angrep med et dårligere. For å finne ut hvilke angrep som er best så kan du google det. F.eks. søk "pokemon go blissey best moveset". Da vil du få opp hvilke angrep som Blissey gjør mest skade med. Husk at noen angrep kun kan læres under spesielle eventer eller ved å bruke elite TM. Sjekk det før du bruker titalls TM på å lære et angrep du aldri vil få. Anonymkode: 0ed30...6d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #11969 Del Skrevet 7. februar 2021 On 2/3/2021 at 8:58 PM, AnonymBruker said: Har fanget en Shadow Mewtwo, og i følge det som står på nett bør jeg ikke ta purify på den. Forsto ikke helt hvorfor og i alle fall ikke når jeg bruker den i kamp, den er jo kjempedårlig 🤨 på alle andre shadow pokémon, der jeg har brukt purify, blir de jo sterkere etterpå. Anonymkode: 5414e...011 Oppskrift på Shadow Mewtwo. Først og fremst, må du vente på Special event der man kan bruke TM for å gi shadow new attack. Det kan være lenge til. Hvis du har Stardust og Rare candy, så kan du imellom tid gi den MewTwo en ekstra attack, anbefaler Ice Beam eller Psychic. Så må du jo Power Up shadow mewtwo så langt opp som du klarer, med alt stardust og rare candy som du eier. Kan gjerne bruke alt ja - akkurat nå i spillet finnes det ikkr bedre bruk for rare candy og stardust, enn nettopp shadow mewtwo. Får du den tett opp til 4000 CP, har du nå den absolutt beste PVP-pokemon i spillet. Det betyr dog ikke at den vil være best mot alt, fordi typing gjelder fortsatt. Så det er alltid noen den vil være svak mot. Anonymkode: b4434...f02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #11970 Del Skrevet 7. februar 2021 30 minutter siden, AnonymBruker said: Oppskrift på Shadow Mewtwo. Først og fremst, må du vente på Special event der man kan bruke TM for å gi shadow new attack. Det kan være lenge til. Hvis du har Stardust og Rare candy, så kan du imellom tid gi den MewTwo en ekstra attack, anbefaler Ice Beam eller Psychic. Så må du jo Power Up shadow mewtwo så langt opp som du klarer, med alt stardust og rare candy som du eier. Kan gjerne bruke alt ja - akkurat nå i spillet finnes det ikkr bedre bruk for rare candy og stardust, enn nettopp shadow mewtwo. Får du den tett opp til 4000 CP, har du nå den absolutt beste PVP-pokemon i spillet. Det betyr dog ikke at den vil være best mot alt, fordi typing gjelder fortsatt. Så det er alltid noen den vil være svak mot. Anonymkode: b4434...f02 Mente selvsagt PVE (for raid) pokemon. Ikke pvp, for battle league. https://www.google.com/amp/s/pokemongohub.net/post/meta/shadow-mewtwo-meta-analysis/amp/ Anonymkode: b4434...f02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #11971 Del Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Formålet med nye angrep er å ha de som gjør mest skade. Ja, du kan risikere å bytte ut et bra angrep med et dårligere. For å finne ut hvilke angrep som er best så kan du google det. F.eks. søk "pokemon go blissey best moveset". Da vil du få opp hvilke angrep som Blissey gjør mest skade med. Husk at noen angrep kun kan læres under spesielle eventer eller ved å bruke elite TM. Sjekk det før du bruker titalls TM på å lære et angrep du aldri vil få. Anonymkode: 0ed30...6d4 Takk for svar. Skjønner. Har fått gitt flere av like sterkeste pokémon nye angrep nå 😊 siden de bare har hopet seg opp i items-lista mi i lang tid 😅 Anonymkode: 5414e...011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #11972 Del Skrevet 9. februar 2021 Juliermeg, er du her? Du er venn med meg, på alle mine tre kontoer. 20, 13 og 8 dager til. Vente med luckyegg til du kan innkassere alle tre på et jafs? Anonymkode: 84137...394 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #11973 Del Skrevet 9. februar 2021 Til vi blir bestfriends glemte jeg å skrive😂 Anonymkode: 84137...394 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemi Skrevet 10. februar 2021 #11974 Del Skrevet 10. februar 2021 (endret) On 2/7/2021 at 9:32 AM, AnonymBruker said: Oppskrift på Shadow Mewtwo. Først og fremst, må du vente på Special event der man kan bruke TM for å gi shadow new attack. Det kan være lenge til. Hvis du har Stardust og Rare candy, så kan du imellom tid gi den MewTwo en ekstra attack, anbefaler Ice Beam eller Psychic. Så må du jo Power Up shadow mewtwo så langt opp som du klarer, med alt stardust og rare candy som du eier. Kan gjerne bruke alt ja - akkurat nå i spillet finnes det ikkr bedre bruk for rare candy og stardust, enn nettopp shadow mewtwo. Får du den tett opp til 4000 CP, har du nå den absolutt beste PVP-pokemon i spillet. Det betyr dog ikke at den vil være best mot alt, fordi typing gjelder fortsatt. Så det er alltid noen den vil være svak mot. Anonymkode: b4434...f02 Jeg har en 2-stjerners shadow Mewtwo som mangler ca 1 strek(?) på hver stats. Jeg fjerna frustration forrige gang det var mulig. Er det verdt det å bruke rare candy og stardust på å power up den? Eller bør jeg vente til det kommer en ny event hvor man kan få shadow Mewtwo og håpe på å få en med bedre stats? Det blir sikkert lenge til men.. Endret 10. februar 2021 av daemi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #11975 Del Skrevet 10. februar 2021 Ser noen har gått Gyarados wild. How? Anonymkode: 750e1...145 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #11976 Del Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ser noen har gått Gyarados wild. How? Anonymkode: 750e1...145 Jeg har hatt magikarp en stund og i dag har det vært kjempemange å fange her jeg bor. Plutselig dukket det opp en ferdig utviklet, gyarados. Har faktisk sett/fanget to i dag. Anonymkode: 5414e...011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #11977 Del Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ser noen har gått Gyarados wild. How? Anonymkode: 750e1...145 Jeg fant en Gyrados i stua i går da jeg spiste frokost og skulle mate buddyen min. Jeg gadd først ikke å ta den, men så kom jeg på at det kanskje var uvanlig å finne ham wild, så jeg tenkte jeg fikk klikke meg inn på ham. Det var en rød og shiny en. Anonymkode: cd9be...c6d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #11978 Del Skrevet 12. februar 2021 On 2/11/2021 at 5:23 PM, AnonymBruker said: Jeg fant en Gyrados i stua i går da jeg spiste frokost og skulle mate buddyen min. Jeg gadd først ikke å ta den, men så kom jeg på at det kanskje var uvanlig å finne ham wild, så jeg tenkte jeg fikk klikke meg inn på ham. Det var en rød og shiny en. Anonymkode: cd9be...c6d Er det sant?! Det sier at man ikke kan fange Shiny utviklet pokemon! Men da er det ikke sant da. Anonymkode: b4434...f02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 12. februar 2021 #11979 Del Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det sant?! Det sier at man ikke kan fange Shiny utviklet pokemon! Men da er det ikke sant da. Anonymkode: b4434...f02 Akkurat den er et unntak. Gyarados kom i et spesielt event ut in the wild, i shiny. Og da har den kommet for å bli:) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #11980 Del Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Er det sant?! Det sier at man ikke kan fange Shiny utviklet pokemon! Men da er det ikke sant da. Anonymkode: b4434...f02 Anonymkode: cd9be...c6d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå