AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #221 Del Skrevet 9. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt ikke, det finnes alltids nye damer. Tror nok dette er en bere deal for henne enn for meg. Klart hun er utrolig digg, men hun får sjansen til å ha deilig sex med en erfaren mann, spenning, og en bra historie. Er nok større sjanse for at jeg kommer til å gjøre noe lignende igjen enn at hun bli pult av en av de andre naboene så sånn sett så blir dette en mer unik opplevelse for henne enn for meg. TS Anonymkode: 99ad2...748 Herregud, finn deg noen på din egen alder! Eller i hvert fall noen som er voksen, ikke at du virker så voksen selv.. Anonymkode: 6eb0c...ef0 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #222 Del Skrevet 9. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt ikke, det finnes alltids nye damer. Tror nok dette er en bere deal for henne enn for meg. Klart hun er utrolig digg, men hun får sjansen til å ha deilig sex med en erfaren mann, spenning, og en bra historie. Er nok større sjanse for at jeg kommer til å gjøre noe lignende igjen enn at hun bli pult av en av de andre naboene så sånn sett så blir dette en mer unik opplevelse for henne enn for meg. TS Anonymkode: 99ad2...748 OMG! Anonymkode: 56dbb...365 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #223 Del Skrevet 9. juli 2016 Har hun godkjent venneforespørselen enda? Kommer du til å fortelle sannheten om dette ikke går din vei? Anonymkode: 97bcf...e56 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #224 Del Skrevet 9. juli 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva så? Betyr ikke at folk synes det er greit at en mann som kunne vært faren hennes prøver seg på henne. Oppretter du en tråd på et forum vil du få svar enten du liker de eller ikke. Tipsene dine høres ut som grooming. Ekkelt. Hun tror ikke han er en gris, han er det. Du gir han mange tips om hvordan han skal manipulere ei jente som ikke er myndig en gang kun for å få seg et ligg. Det er patetisk! Men dette er en god tråd for foreldre å lese om hva de bør passe på når en singel mann i 40 årene flytter inn i nabolaget! Anonymkode: 601b8...299 Jepp. Grooming er ordet. Håper foreldrene hennes leser dette. Eller hun selv. Anonymkode: 8ebc2...977 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #225 Del Skrevet 9. juli 2016 20 minutter siden, skruf skrev: Har lest denne tråden, og må bare si at jeg heller mellom at det er en tulletråd, og at det i utgangspunktet var en reel tråd, men siden ts fikk så mye motbør så fortsatte han å spinne rundt på historien sin. Det er tydelig at vi lever i forskjellige verdener når det å ha invitert naboene på grilling og å ha sendt en facebookforespørsel er nok til at du påstår at jeg har "spunnet rundt på historien". Det er det eneste jeg har gjort av faktiske handlinger. Hun ene dame på over 30 på førstesiden snakker derimot om at brødrene og faren hennes hadde banket meg opp om det var hun jeg prøvde meg på. Da snakker vi enten om vill fantasi eller en familie som burde sitte innesperret på lukket avdeling. Hun har forøvrig fått over 30 plusser noe som sier sitt om hva slags mennesker som er i tråden og som er et godt eksempel på at jeg ikke bør ta for mange av kvinnene her på KG seriøst. 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Uskyldig sommerflørt? 45 år og sikler etter småjenter, og ikke nok med det. Du vil ha sex med henne. Det kaller ikke jeg flørt, snarere overgrep. Anonymkode: 4f872...c09 Ikke drit deg ut nå, det er ikke overgrep når det er snakk om frivillig sex mellom to som er over 16. Ikke er man "småjente" når man begynner 3.året på vgs heller. 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Har hun godkjent venneforespørselen enda? Kommer du til å fortelle sannheten om dette ikke går din vei? Anonymkode: 97bcf...e56 Nei, hun har ikke godkjent venneforespørselen min enda og ja jeg kommer selvsagt til å fortelle hvordan det går uavhengig av om hun godkjenner venneforespørselen min, men synes det er greit å gi henne 24 timer å svare på før jeg tolker det som avslag på venneforespørselen. TS Anonymkode: 99ad2...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 9. juli 2016 #226 Del Skrevet 9. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er tydelig at vi lever i forskjellige verdener når det å ha invitert naboene på grilling og å ha sendt en facebookforespørsel er nok til at du påstår at jeg har "spunnet rundt på historien". Det er det eneste jeg har gjort av faktiske handlinger. Hun ene dame på over 30 på førstesiden snakker derimot om at brødrene og faren hennes hadde banket meg opp om det var hun jeg prøvde meg på. Da snakker vi enten om vill fantasi eller en familie som burde sitte innesperret på lukket avdeling. Hun har forøvrig fått over 30 plusser noe som sier sitt om hva slags mennesker som er i tråden og som er et godt eksempel på at jeg ikke bør ta for mange av kvinnene her på KG seriøst. Ikke drit deg ut nå, det er ikke overgrep når det er snakk om frivillig sex mellom to som er over 16. Ikke er man "småjente" når man begynner 3.året på vgs heller. Nei, hun har ikke godkjent venneforespørselen min enda og ja jeg kommer selvsagt til å fortelle hvordan det går uavhengig av om hun godkjenner venneforespørselen min, men synes det er greit å gi henne 24 timer å svare på før jeg tolker det som avslag på venneforespørselen. TS Anonymkode: 99ad2...748 Som sagt; jeg kan forutse uten å være synsk at du kommer til å dikte opp en (for deg) happy ending på denne tråden her, der du knuller jentungen sønder og sammen og erklærer deg en sexgud. Så, det blir rent oppspinn fra din side, men du vil ikke tape ansikt her i tråden, derfor spinner du videre på historien din. Du kan finne seg andre sommerprosjekt vettu. Jeg personlig har malt en levegg, ei utebod og et postkassestativ. Og jeg har satt meg som mål å løpe 6km 4 ganger i uka. Er i mål med alle prosjektene. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #227 Del Skrevet 9. juli 2016 Denne tråden begynner å bli gøy nå etter 12 sider! Venter spent på oppfølging fra TS :D Anonymkode: 4c7be...4ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #228 Del Skrevet 9. juli 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Da har vi grillet og venneforespørselen på facebook er sendt så kan dere KG-kvinner gjøre dere klare til å spise hattene deres. TS Anonymkode: 99ad2...748 Det er bare GAMLE menn som går med hatt. .. De med gamalmanns kuk....grøss Skremmende hvor lite erfaring du har med kvinner. Må ha USEDVANLIG lite sjans på kvinner og ikke minst ingenting(!) som skjer sommer 2016. Stusslig, patetisk og kommer til å ende med den totale ydmykelse for Dem om dette ikkeer vrøvl fra ende tol annen-:)). Anonymkode: fa221...95b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SuperSonic Skrevet 9. juli 2016 #229 Del Skrevet 9. juli 2016 Er det den stramme jomfruen du vil ha? Tenk hvis hun puler rundt annen hver dag, har den løseste og styggeste bluewaffle glufsa du har sett? Fullt av kjønnsvorter og herpes, samt den svære hemeoriden! Vasker seg en gang i uka så rommet stinker svett kjønn og rompe, hårete til tusen og kjønnslepper til kneet? Værsågod. Runketråden er komplett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #230 Del Skrevet 9. juli 2016 8 minutter siden, skruf skrev: Som sagt; jeg kan forutse uten å være synsk at du kommer til å dikte opp en (for deg) happy ending på denne tråden her, der du knuller jentungen sønder og sammen og erklærer deg en sexgud. Så, det blir rent oppspinn fra din side, men du vil ikke tape ansikt her i tråden, derfor spinner du videre på historien din. Du kan spå så mye du vil. Nei, du trenger ikke være synsk for spådommen din er jo mer en hersketeknikk enn en spådom. Spådommen din er at du kommer til å kalle meg løgner om jeg skriver at jeg fikk pult henne og det er jo du som bestemmer om den spådommen blir oppfylt. Og om jeg ikke skriver at jeg fikk pult henne så har jeg i følge deg tapt ansikt selv om det er din spådom som ikke ble oppfylt. Damned if you do damned if you don't. I min verden, den virkelige verden så taper jeg ikke ansikt om jeg som AB på KG ikke får pult dama jeg sa jeg ønsket å få pult. TS Anonymkode: 99ad2...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 9. juli 2016 #231 Del Skrevet 9. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Du kan spå så mye du vil. Nei, du trenger ikke være synsk for spådommen din er jo mer en hersketeknikk enn en spådom. Spådommen din er at du kommer til å kalle meg løgner om jeg skriver at jeg fikk pult henne og det er jo du som bestemmer om den spådommen blir oppfylt. Og om jeg ikke skriver at jeg fikk pult henne så har jeg i følge deg tapt ansikt selv om det er din spådom som ikke ble oppfylt. Damned if you do damned if you don't. I min verden, den virkelige verden så taper jeg ikke ansikt om jeg som AB på KG ikke får pult dama jeg sa jeg ønsket å få pult. TS Anonymkode: 99ad2...748 Jeg synes det er veldig bra om du ikke får pult den ungdommen du har bestemt deg for å pule.. Så ja. Utifra hva du skriver her i tråden så har jeg en mistanke om at du kommer til å dikte opp en happy ending for å liksom bekrefte over alle de som er i mot dette sommerprosjektet (igjen, du kunne malt garasjen som et sommerprosjekt) ditt med den umyndige nabojenta. Du har ikke svart på hvordan du i alle himmelens navn og dager ser for deg at alle som aksepterer venneforespm dine på fb har lyst å ligge med deg. Har du hatt sex med alle de som du har sendt ut forespørsmål til? Alle fra tante Olga på 75 til onkelungen på 16? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #232 Del Skrevet 10. juli 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne tråden begynner å bli gøy nå etter 12 sider! Venter spent på oppfølging fra TS :D Anonymkode: 4c7be...4ef Nå har hun akseptert venneforespørselen. KG-damene som sa jeg ikke hadde sjans på henne kan ta seg en bolle. 10 timer siden, SuperSonic skrev: Er det den stramme jomfruen du vil ha? Nei, jeg vil ha den digge nabodattera. TS Anonymkode: 99ad2...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 10. juli 2016 #233 Del Skrevet 10. juli 2016 Å godta en venneforspørsel på fb, er ikke samtykke til sex. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NeverMore Skrevet 10. juli 2016 #234 Del Skrevet 10. juli 2016 (endret) "menn" som deg er grunnen til at vi med tenåringsjenter prater grundig med dem om egne grenser, skeptisisme og overgrep. Det er dette du legger opp til, om jentungen er interessert spiller egentlig ingen rolle for deg, du er ute på en mission og du går over lik for å få det som du vil. Hennes mening er uviktig, du er jo den som vet best hva hun vil. Akseptert venneforespørsel er ikke samtykke til sex, at hun ble med foreldrene på grilling er ikke et tegn på interesse. Du er syk, og jeg håper du driter deg så jævlig ut at du aldri kan gå med hevet hode igjen. Endret 10. juli 2016 av NeverMore 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #235 Del Skrevet 10. juli 2016 Jeg synes det hadde vært kjempegøy om du faktisk fikk nabojenta til sengs TS! Heier på deg, hilsen jente 20 Anonymkode: 50a66...9e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #236 Del Skrevet 10. juli 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det hadde vært kjempegøy om du faktisk fikk nabojenta til sengs TS! Heier på deg, hilsen jente 20 Anonymkode: 50a66...9e0 Takk, alltid gøyere med jenter med livsgnist enn de som bare håper at alle har like kjedelige sommere som dem selv. Har sendt hei-melding nå, men hun har ikke sett meldingen enda. TS Anonymkode: 99ad2...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #237 Del Skrevet 10. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk, alltid gøyere med jenter med livsgnist enn de som bare håper at alle har like kjedelige sommere som dem selv. Har sendt hei-melding nå, men hun har ikke sett meldingen enda. TS Anonymkode: 99ad2...748 Åh, dette kan slå begge veier.. Og jeg håper det slår den veien hvor hun ser deg som ekkel og ufyselig. Stakkars jente.. Anonymkode: fcdfe...1b8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #238 Del Skrevet 10. juli 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk, alltid gøyere med jenter med livsgnist enn de som bare håper at alle har like kjedelige sommere som dem selv. Har sendt hei-melding nå, men hun har ikke sett meldingen enda. TS Anonymkode: 99ad2...748 Ja, for tenåringer som ikke er interessert i menn på 40+ har nok ikke livsgnist. Anonymkode: 56dbb...365 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #239 Del Skrevet 10. juli 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt er maktbalansen skjev mellom meg og jenta, men den er i hennes favør! Det er jo hun som sitter med all makten. Enkleste saken i verden for henne å få ligget med en "gammel gris", jeg derimot kan ikke velge og vrake i digge 18-åringer. I tillegg kan hun når som helst stemple meg som en ekkel gris. Nei, jeg må trå stilt på tå og passe på å ikke bli drept sosialt, mens hun kan gjøre akkurat som hun vil. Hvis du ser på datoen på trådene så ser du at min tråd er eldst. Det er også min eneste tråd om temaet. TS Anonymkode: 99ad2...748 Jeg kjenner mange unge jenter da jeg går på skolen med dem (jeg er mye eldre nå), og husker godt min tenåringstid. Ja, jeg tente på eldre menn da jeg var 15 og oppover. MEN; min definisjon på ELDRE mann den tid jeg var tenåring var en mann i 20-årene. En mann i 40-årene var en gammel, ekkel gris. De jeg går på skole med nå synes at 30 år gamle menn er gamle griser, og flere av disse jentene har passert 20 nå. Godt mulig nabojenta di tenner på deg, men jeg tviler på det. Du har bestemt deg for at du har en sjanse, og da tolker du hvert eneste hei og smil som en invitasjon. Anonymkode: 63275...e87 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #240 Del Skrevet 10. juli 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, for tenåringer som ikke er interessert i menn på 40+ har nok ikke livsgnist. Anonymkode: 56dbb...365 Jeg har ingen problemer med at enkelte av dere ikke ønsker å ha sex med meg, jeg har ikke lyst til å ha sex med dere heller. Det som viser at dere mangler livsgnist er at dere ikke ønsker at andre skal ha en spennende sommerflørt. 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åh, dette kan slå begge veier.. Og jeg håper det slår den veien hvor hun ser deg som ekkel og ufyselig. Stakkars jente.. Anonymkode: fcdfe...1b8 Kan selvsagt gå begge veier, men vi håper på det beste. Er selvsagt ikke synd på jenta, jeg har oppført meg eksemplarisk og i bestefall får hun en deilig sommerflørt. 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trådene er nesten identiske, så begge tråden er nok dine ts. Anonymkode: d761b...e26 Du får tro hva du vil, alt jeg kan gjøre er å si sannheten og argumentere for den også kan leserne velge om de vil tro meg eller ikke. Finnes ingen grunn til at jeg skal lage en nesten identisk tråd. Fortsetter bare denne fordi enkelte er nysgjerrige og har spekulert i hvordan det kommer til å gå. TS Anonymkode: 99ad2...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg