Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Keikolina
Skrevet
1 time siden, kattepusen skrev:

Å godta en venneforspørsel på fb, er ikke samtykke til sex. 

Ha ha ha, så langt ifra. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner mange unge jenter da jeg går på skolen med dem (jeg er mye eldre nå), og husker godt min tenåringstid. Ja, jeg tente på eldre menn da jeg var 15 og oppover. MEN; min definisjon på ELDRE mann den tid jeg var tenåring var en mann i 20-årene. En mann i 40-årene var en gammel, ekkel gris.

De jeg går på skole med nå synes at 30 år gamle menn er gamle griser, og flere av disse jentene har passert 20 nå. Godt mulig nabojenta di tenner på deg, men jeg tviler på det. Du har bestemt deg for at du har en sjanse, og da tolker du hvert eneste hei og smil som en invitasjon.

Anonymkode: 63275...e87

Latterlig, flere av de kjekkeste mennene i verden er i 30-årene og jeg ser ut som om jeg er i 30-årene så jeg er åpenbart ikke for gammel. Dessuten har vi litt eldre menn karakter, erfaring og livsvisdom som mange finner attraktivt.  Blir for dumt å stemple samtlige av oss som gamle griser bare fordi vi på papiret er over 40.

TS

Anonymkode: 99ad2...748

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan selvsagt gå begge veier, men vi håper på det beste. Er selvsagt ikke synd på jenta, jeg har oppført meg eksemplarisk og i bestefall får hun en deilig sommerflørt.

TS

Verste som kan skje nå, for din del, er at du tok kontakt først; ergo kan hun nå gå til foreldrene sine, si at du har lagt henne til og tatt kontakt - da trenger man ikke være hjernekirurg for å forstå hva du tenker om henne..
Og jo.. Jeg syns synd i henne.
Uansett hvor mye du hevder at det er hun som sitter med makten her, så er det ene og alene du som sitter med den.
Du er en voksen mann for faen! Finn deg noen på din egen alder og la jenta være!

Anonymkode: fcdfe...1b8

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Verste som kan skje nå, for din del, er at du tok kontakt først; ergo kan hun nå gå til foreldrene sine, si at du har lagt henne til og tatt kontakt - da trenger man ikke være hjernekirurg for å forstå hva du tenker om henne..
Og jo.. Jeg syns synd i henne.
Uansett hvor mye du hevder at det er hun som sitter med makten her, så er det ene og alene du som sitter med den.
Du er en voksen mann for faen! Finn deg noen på din egen alder og la jenta være!

Tviler på at hun kommer til å sladre til foreldrene, i verste fall svarer hun ikke på meldingen. Blir for dumt å rope "mamma, mamma, naboen la meg til på facebook og sendte en høflig melding til meg"

Nå har jeg sjekket facebooken hennes også og hun er en myndig voksen dame. 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Latterlig, flere av de kjekkeste mennene i verden er i 30-årene og jeg ser ut som om jeg er i 30-årene så jeg er åpenbart ikke for gammel. Dessuten har vi litt eldre menn karakter, erfaring og livsvisdom som mange finner attraktivt.  Blir for dumt å stemple samtlige av oss som gamle griser bare fordi vi på papiret er over 40.

TS

Det som er greia er at du tror jenter først og fremst bryr seg om hvordan en potensiell "sommerflørt" SER ut, slik at du dermed kan unnskylde alderen din med et "Men jeg ser yngre ut enn jeg egentlig er". 
De fleste jenter trenger derimot litt mer enn en ytre tiltrekning. 

Jeg har datet en 42-åring som ikke så eldre ut enn 30, det som ødela for oss var at han virkelig var 42 i hodet. Og jeg var 20 år yngre. Det er vanskelig å plassere hodet ditt i en aldersgruppe, da jeg ser tendenser til både 50-åring i midtlivskrisa og tankesettet til en hvilken som helst kjempekåt 14-åring. 

Og tenk at du mener at vi som ikke unner deg sex med en 17-åring ikke har livsgnist. Pussig påstand. 

Anonymkode: 13f44...67a

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Det som er greia er at du tror jenter først og fremst bryr seg om hvordan en potensiell "sommerflørt" SER ut, slik at du dermed kan unnskylde alderen din med et "Men jeg ser yngre ut enn jeg egentlig er". 
De fleste jenter trenger derimot litt mer enn en ytre tiltrekning. 

Jeg har datet en 42-åring som ikke så eldre ut enn 30, det som ødela for oss var at han virkelig var 42 i hodet. Og jeg var 20 år yngre. Det er vanskelig å plassere hodet ditt i en aldersgruppe, da jeg ser tendenser til både 50-åring i midtlivskrisa og tankesettet til en hvilken som helst kjempekåt 14-åring. 

Og tenk at du mener at vi som ikke unner deg sex med en 17-åring ikke har livsgnist. Pussig påstand. 

Regner da med at hun er tiltrukket til mer enn mitt ytre, men det er da uansett bare snakk om en sommerflørt så alt trenger selvsagt ikke stemme mellom oss. Vi skal ikke bli sammen så om jeg er 50 år i hodet så burde det være helt greit. Det jeg satser på er jo at det er aldersforskjellen som skal tenne henne og det at jeg er litt forbudt. I tillegg til at jeg selvsagt er en fyr som behandler henne med respekt.

Ganske åpenbart at dere mangler livsgnisten, hvorfor ellers har dere så mye i mot at jeg får en spennende sommerflørt mens deres sommerprosjekt er å male gjerdet? Hvorfor er dere så opptatt av at jeg skal ha det like kjedelig som dere? En ting er å ha et kjedelig liv noe annet er å være bitter når andre har det mer spennende. Da mangler man livsgnisten. 

TS

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på at hun kommer til å sladre til foreldrene, i verste fall svarer hun ikke på meldingen. Blir for dumt å rope "mamma, mamma, naboen la meg til på facebook og sendte en høflig melding til meg"

Nå har jeg sjekket facebooken hennes også og hun er en myndig voksen dame. 

TS

Det er ikke så lenge siden jeg var 19, og hvis jeg hadde fått melding fra naboen så hadde jeg garantert fortalt det til foreldrene mine. Allerede ved venneforespørselen hadde jeg reagert, og spurt foreldrene mine om han hadde lagt til de også. For det er faktisk ganske rart om naboen på 40+ legger til nabojenta på 18 og ikke foreldrene, gitt at de har egne kontoer. Hadde jeg fått en melding med "hei" hadde jeg nok helt sikkert sagt noe til foreldrene mine, og vi hadde sikkert antatt at han ville spørre om noe, eller låne noe eller invitere til nok en grillkveld.

Anonymkode: 35802...44b

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ganske åpenbart at dere mangler livsgnisten, hvorfor ellers har dere så mye i mot at jeg får en spennende sommerflørt mens deres sommerprosjekt er å male gjerdet? Hvorfor er dere så opptatt av at jeg skal ha det like kjedelig som dere? En ting er å ha et kjedelig liv noe annet er å være bitter når andre har det mer spennende. Da mangler man livsgnisten. 

TS

Ei mangel på livsgnist eller kjedelig sommer her i gården, herr Blom..
Tror du alle maler gjerdet du a?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ei mangel på livsgnist eller kjedelig sommer her i gården, herr Blom..
Tror du alle maler gjerdet du a?

Om man synes en flørt mellom en i 40-årene og en på 18 blir for kontroversielt så er jeg ikke i tvil om man har en kjedelig sommer. 

TS

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om man synes en flørt mellom en i 40-årene og en på 18 blir for kontroversielt så er jeg ikke i tvil om man har en kjedelig sommer. 

TS

Det er kvalmt og ekkelt, så enkelt og greit er det.
Du kunne vært faren hennes!
Jeg var selv i et ff-forhold med en som var over 10 år eldre enn meg, jeg var selv 17 da det startet.
Selv om det "bare" var 10 år så vet jeg hvordan nett det skaper å være i et slikt forhold med en eldre mann.
I verste fall kan det virkelig fucke opp huet til jenta!
Så da håper jeg for all del denne nabojenta di er smart og holder seg til helvete langt unna deg!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er kvalmt og ekkelt, så enkelt og greit er det.
Du kunne vært faren hennes!
Jeg var selv i et ff-forhold med en som var over 10 år eldre enn meg, jeg var selv 17 da det startet.
Selv om det "bare" var 10 år så vet jeg hvordan nett det skaper å være i et slikt forhold med en eldre mann.
I verste fall kan det virkelig fucke opp huet til jenta!
Så da håper jeg for all del denne nabojenta di er smart og holder seg til helvete langt unna deg!

Trist at du hadde en negativ erfaring, men det kunne du faktisk fått med en på din egen alder også. Folk er forskjellige, jeg er en bra fyr og det var tydeligvis ikke mannen du var intim med. 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Trist at du hadde en negativ erfaring, men det kunne du faktisk fått med en på din egen alder også. Folk er forskjellige, jeg er en bra fyr og det var tydeligvis ikke mannen du var intim med. 

TS

Joda, han var en bra fyr på sitt vis. Det er vel en grunn for at jeg fortsatt tenker på ham i ny og ne.
Men jeg ville aldri ha byttet ut han jeg er sammen med den dag i dag hadde han kommet rennende på døra, for å si det sånn.
Du er sikkert en bra fyr på ditt vis, men i denne situasjonen her viser du ikke ditt beste.
Jeg skjønner bare ikke viktigheten av at en på din alder skal få dyppet løken i ei jente som så vidt har bikka den seksuelle lavalderen. Hvorfor MÅ du liksom? Hva hvis det viser seg at hun ikke er så interessert som du har fått det for deg at hun er?
Og du sitter med en maktposisjon når situasjonen er som den er.
Det kan raskt gå fra uskyldig flørt til at hun føler seg tvunget til ting hun kanskje ikke vil/ønsker,
men som du ikke ser fordi du er så blendet av å få ha sex med henne. Det kan fort ende fryktelig stygt.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Joda, han var en bra fyr på sitt vis. Det er vel en grunn for at jeg fortsatt tenker på ham i ny og ne.
Men jeg ville aldri ha byttet ut han jeg er sammen med den dag i dag hadde han kommet rennende på døra, for å si det sånn.
Du er sikkert en bra fyr på ditt vis, men i denne situasjonen her viser du ikke ditt beste.
Jeg skjønner bare ikke viktigheten av at en på din alder skal få dyppet løken i ei jente som så vidt har bikka den seksuelle lavalderen. Hvorfor MÅ du liksom? Hva hvis det viser seg at hun ikke er så interessert som du har fått det for deg at hun er?
Og du sitter med en maktposisjon når situasjonen er som den er.
Det kan raskt gå fra uskyldig flørt til at hun føler seg tvunget til ting hun kanskje ikke vil/ønsker,
men som du ikke ser fordi du er så blendet av å få ha sex med henne. Det kan fort ende fryktelig stygt.

Jeg MÅ ingenting, men jeg har lyst på nabojenta og man lever bare en gang. Om hun viser seg å ikke være interessert i meg er det selvsagt dumt, men helt greit. Det er ikke verre enn det, jeg har i hvert fall prøvd å få henne og hatt det morsomt på veien. 

Kan da godt hende hun føler seg tvunget til noe hun ikke vil om hun får følelser for en på sin egen alder. Jeg er i hvert fall voksen nok til å ikke utnytte noen. I tillegg vet hun hva hun går til om hun ligger med meg, det er ikke som hun kommer til å ligge med meg i håp om at jeg skal bli sammen med henne slik jenter kunne funnet på å gjøre med noen på sin egen alder. Hun vet at om hun ligger med meg så er det kun et seksuelt forhold. 

TS

Skrevet

Ryddet for personangrep og spekulasjoner.

Raven Emerald, mod.

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg MÅ ingenting, men jeg har lyst på nabojenta og man lever bare en gang. Om hun viser seg å ikke være interessert i meg er det selvsagt dumt, men helt greit. Det er ikke verre enn det, jeg har i hvert fall prøvd å få henne og hatt det morsomt på veien. 

Kan da godt hende hun føler seg tvunget til noe hun ikke vil om hun får følelser for en på sin egen alder. Jeg er i hvert fall voksen nok til å ikke utnytte noen. I tillegg vet hun hva hun går til om hun ligger med meg, det er ikke som hun kommer til å ligge med meg i håp om at jeg skal bli sammen med henne slik jenter kunne funnet på å gjøre med noen på sin egen alder. Hun vet at om hun ligger med meg så er det kun et seksuelt forhold. 

TS

Hva vet du om det?

Anonymkode: 16c76...eaa

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Og hvorfor skulle hun velge akkurat deg fremfor en meget yngre mann, dersom hun tilfeldigvis ønsker et ONS eller en FF?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får håpe det er det da hvis hun avviser deg..
Det kan fort bli en besettelse hvis man ikke får det man vil ha.

Kan da godt hende hun føler seg tvunget til noe hun ikke vil om hun får følelser for en på sin egen alder.

Absolutt, men det er noe annet når det er noen på sin egen alder enn når det er en mann som er mer enn dobbelt så gammel som henne. Du sitter med en makt du ikke vet du har.

Jeg er i hvert fall voksen nok til å ikke utnytte noen.

Mhm..

I tillegg vet hun hva hun går til om hun ligger med meg, det er ikke som hun kommer til å ligge med meg i håp om at jeg skal bli sammen med henne slik jenter kunne funnet på å gjøre med noen på sin egen alder. Hun vet at om hun ligger med meg så er det kun et seksuelt forhold. 

Du tror du vet, men du vet i bunn og grunn ikke.
Du aner ikke hva hun tenker eventuelt. Og derfor kan denne situasjonen bli farlig.

TS

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hei trådstarter.

Du mangler sosiale antenner, allerede der er du uaktuell for mange damer. Kanskje derfor du ikke har noe dame enda i en alder av 40 år?

Anonymkode: 4c7be...4ef

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva vet du om det?

Møter hun en kjekk fyr på egen alder kan hun tenke han ønsker jeg å bli sammen med. Ser hun naboen over hekken som er på alderen til foreldrene hennes så tenker hun ikke "han kunne jeg tenkt meg å bli sammen med".

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvorfor skulle hun velge akkurat deg fremfor en meget yngre mann, dersom hun tilfeldigvis ønsker et ONS eller en FF?

Fordi det er mer spennende med meg enn en på hennes egen alder.

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei trådstarter.

Du mangler sosiale antenner, allerede der er du uaktuell for mange damer. Kanskje derfor du ikke har noe dame enda i en alder av 40 år?

Anonymkode: 4c7be...4ef

Selv om jeg ikke har dame nå så har jeg selvsagt flere ekser. Jeg har ikke spesielt problemer med å få meg dame. Jeg er en helt gjennomsnittlig fyr på damefronten.

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du leser for mye inn i dette, at jeg har startet en tråd om det på KG betyr ikke at det er en besettelse. Enkleste ting i verden å starte en KG-tråd.

TS

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Regner da med at hun er tiltrukket til mer enn mitt ytre, men det er da uansett bare snakk om en sommerflørt så alt trenger selvsagt ikke stemme mellom oss. Vi skal ikke bli sammen så om jeg er 50 år i hodet så burde det være helt greit. Det jeg satser på er jo at det er aldersforskjellen som skal tenne henne og det at jeg er litt forbudt. I tillegg til at jeg selvsagt er en fyr som behandler henne med respekt.

TS

Poenget er at tenning for ei jente gjerne inneholder flere deler enn bare utseendet! Man trenger da ikke ha giftemål i tankene bare fordi man forventer en viss kvalitet på det som er på innsiden også. Jeg kunne møtt verdens kjekkeste mann, og likevel mistet tenningen dersom han kræsjet HELT med meg sånn mentalt sett. 

Nå er jo ikke jeg en av disse som skal male gjerde eller hus i sommer, så du trenger ikke omtale meg som "dere". Mine planer for sommeren er reise og kjæreste, så jeg tror jeg skal få det ganske gøy selv om jeg ikke sitter og heier på deg og denne jenta :) Og jeg er da ikke bitter selv om jeg synes tanken på en noe-og-førti-åring og en 18-åring er en smule ekkel. Det kalles andre preferanser, ikke mangel på livsgnist. 

Men for all del, kjør på. Kanskje er veien fra facebook-vennskap og grilling til vill sex hele sommeren kortere enn man skulle tro. Eller ikke :)  

• Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...