Gå til innhold

Pule datteren til naboen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Nettopp flyttet inn i nytt nabolag og fått et godt øye til dattera til naboen. Hun er vanvittig og jeg fantaserer om henne daglig. Hvordan skal jeg få ligget med henne? Jeg har knapt sagt hei til henne, men foreldrene hennes har jeg pratet litt med. 

Hun er over 16.

Anonymkode: 99ad2...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor stor er aldersforkjellen mellom dere?
Når du sier dattera, er ho rundt 18 år? blir fort veldig ungt.

Endret av herremann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, herremann skrev:

Hvor stor er aldersforkjellen mellom dere?
Når du sier dattera, er ho rundt 18 år? blir fort veldig ungt.

Enig i at det har betydning. For det vi vet kan TS være alt fra 16 år til 80 år...

Anonymkode: 16c76...eaa

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

15 timer siden, herremann skrev:

Hvor stor er aldersforkjellen mellom dere?
Når du sier dattera, er ho rundt 18 år? blir fort veldig ungt.

Hun begynner på siste året på videregående nå til høsten. Jeg er i tidlig førtiårene men jeg holde meg bra og ser ikke ut som jeg er eldre enn 30.

15 timer siden, Herr Heftig skrev:

Inviter henne på øl/kaffe, og ta det derifra.

Blir det ikke litt spesielt å bare spørre dattera om hun vil ta en øl med meg? Vet ikke om hun har lov til å drikke engang.

TS

Anonymkode: 99ad2...748

Endret av Tekola
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Inviter henne på øl/kaffe, og ta det derifra.

Hva tror du at skjønnhetes pappa sier om dette da?

Det kan jo forøvrig være en "flott" start på et nabofiendskap...

Anonymkode: 16c76...eaa

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig

Herregud TS, kan du ikke gjøre som resten av oss siviliserte mennesker gjør? La fantasi være fantasi, gå å ta deg en runk og la ungdom være ungdom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at du heller satser på å bli kjent med foreldrene, TS. Hvis det hadde vært min unge datter, ville jeg IKKE ha likt at en mann eldre enn meg selv hadde lagt an på henne.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Inviter henne på øl/kaffe, og ta det derifra.

Hun er over 16.

kan hende hun kan ikke drikke øl,

Anonymkode: cd8dc...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja skoleferien har begynt så ser henne ute i hagen til naboen hele tiden. Ideelt.

Hun begynner på siste året på videregående nå til høsten. Jeg er i tidlig førtiårene men jeg holde meg bra og ser ikke ut som jeg er eldre enn 30.

Blir det ikke litt spesielt å bare spørre dattera om hun vil ta en øl med meg? Vet ikke om hun har lov til å drikke engang.

TS

Anonymkode: 99ad2...748

Faren min hadde banket dritten ut av deg om du hadde prøvd deg på meg.

Brødrene mine å.

Anonymkode: cd8dc...e1d

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg foreslår at du heller satser på å bli kjent med foreldrene, TS. Hvis det hadde vært min unge datter, ville jeg IKKE ha likt at en mann eldre enn meg selv hadde lagt an på henne.

Så du ville foretrukket at vedkommende var overfladisk hyggelig med deg for å få bedre mulighet til å forføre datteren din? Jeg tror ikke det er et godt råd.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev:

Herregud TS, kan du ikke gjøre som resten av oss siviliserte mennesker gjør? La fantasi være fantasi, gå å ta deg en runk og la ungdom være ungdom. 

Kan jo være at hun onanerer til meg også, mange unge kvinner som fantaserer om eldre menn. Blir for dumt at vi ligger i hver vår seng når vi begge har muligheten til en sommerflørt. Hun flytter jo ut om ett år uansett så trenger ikke bli kleint for lenge om hun avslår meg.

Tror faktisk ungdom har gått av å ha testet ut litt ting for å finne seg selv. 

Et øyeblikk siden, Arabella skrev:

Jeg foreslår at du heller satser på å bli kjent med foreldrene, TS. Hvis det hadde vært min unge datter, ville jeg IKKE ha likt at en mann eldre enn meg selv hadde lagt an på henne.

Jeg har jo selvsagt ikke tenkt til å fortelle naboene at jeg ønsker å pule dattera deres. Forstår jo at det ikke er noe de ønsker å vite. Ingen foreldre ønsker å vite om sexlivet til barna sine, samtidig så ønsker de jo at dattera skal ha det bra, jeg er nok en mer ansvarlig sengepartner enn de fleste guttene på hennes alder. Hun slipper uønsket graviditet og kjønnssykdommer samtidig som jeg kommer til å behandle henne med respekt. 

TS

Anonymkode: 99ad2...748

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, amativeReflection skrev:

Så du ville foretrukket at vedkommende var overfladisk hyggelig med deg for å få bedre mulighet til å forføre datteren din? Jeg tror ikke det er et godt råd.

Er det det du får ut av det jeg skriver? Det var hypotetisk. Da min datter var 18, var jeg 40. Det jeg mente, er at det er vel mer naturlig som ny nabo, å bli kjent med de jevnaldrende naboene og ikke prøve seg på datteren. Det blir bare latterlig.

Endret av Arabella
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan jo være at hun onanerer til meg også, mange unge kvinner som fantaserer om eldre menn. Blir for dumt at vi ligger i hver vår seng når vi begge har muligheten til en sommerflørt. Hun flytter jo ut om ett år uansett så trenger ikke bli kleint for lenge om hun avslår meg.

Tror faktisk ungdom har gått av å ha testet ut litt ting for å finne seg selv. 

Jeg har jo selvsagt ikke tenkt til å fortelle naboene at jeg ønsker å pule dattera deres. Forstår jo at det ikke er noe de ønsker å vite. Ingen foreldre ønsker å vite om sexlivet til barna sine, samtidig så ønsker de jo at dattera skal ha det bra, jeg er nok en mer ansvarlig sengepartner enn de fleste guttene på hennes alder. Hun slipper uønsket graviditet og kjønnssykdommer samtidig som jeg kommer til å behandle henne med respekt. 

TS

Anonymkode: 99ad2...748

Jaha, hvordan da mener du? Er du både steril + jomfru?

Anonymkode: 16c76...eaa

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jaha, hvordan da mener du? Er du både steril + jomfru?

Anonymkode: 16c76...eaa

Om du ikke forstår så er kanskje du også en som trenger en eldre elsker :P

TS

Anonymkode: 99ad2...748

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest noe tilfeldig
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaha, hvordan da mener du? Er du både steril + jomfru?

Anonymkode: 16c76...eaa

Aahahah.. Jeg lo 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja skoleferien har begynt så ser henne ute i hagen til naboen hele tiden. Ideelt.

Hun begynner på siste året på videregående nå til høsten. Jeg er i tidlig førtiårene men jeg holde meg bra og ser ikke ut som jeg er eldre enn 30.

Blir det ikke litt spesielt å bare spørre dattera om hun vil ta en øl med meg? Vet ikke om hun har lov til å drikke engang.

TS

Anonymkode: 99ad2...748

Mindre spesielt enn å stå i vinduet å glane i vinduet eller andre former for stalking. Hvis hun takker nei får du bare slutte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du ikke forstår så er kanskje du også en som trenger en eldre elsker :P

TS

Anonymkode: 99ad2...748

Dersom du kan så lite om graviditet og kjønnsykdommer som du formidlet, så er du sannsynligvis for ung til å delta på KG.

Anonymkode: 16c76...eaa

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jo være at hun onanerer til meg også, mange unge kvinner som fantaserer om eldre menn. Blir for dumt at vi ligger i hver vår seng når vi begge har muligheten til en sommerflørt. Hun flytter jo ut om ett år uansett så trenger ikke bli kleint for lenge om hun avslår meg.

Tror faktisk ungdom har gått av å ha testet ut litt ting for å finne seg selv. 

 

TS

Anonymkode: 99ad2...748

Jaja dude, gå over til "hun over 16" og gi det et forsøk. Gleder meg til tråden "ekkel nabo på 40 forsøker å få meg til sengs". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...