Gå til innhold

Pule datteren til naboen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg spurt naboene(snakket med moren hennes) om de vil være med å grille hos meg på lørdag. Inviterte hele familien og håper på at dattera møter opp. Møter hun opp tar jeg det som et tegn på at hun er  singel og litt interessert, tror ikke hun ellers hadde giddet å grille sammen med foreldrene sine og naboen. Ungdommer på hennes alder synes vel det er gøyere å henge med venner og har hun kjæreste så tilbringer hun helgen med han.

TS

Anonymkode: 99ad2...748

Så når datteren min blir med på grilling i nabolaget,så betyr det at hun er interessert i nabogubben? 

Dummeste jeg har hørt. Rynker og slappmann er det siste ungdommen vil ha.

Anonymkode: 09764...d5c

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Digger selvsikkerheten din! jeg kjenner en slik type, uten filter, bare kjører på også BANG!

Men du er helt på bærtur, en normal jente på den alderen hadde ikke satt pris på deg, beklager! jeg har hatt samtaler med jenter på skolen min om dette og de tenker menn i 40 kan være kjekke å se på, menn forhold eller sex blir med fantasien. ( da skal du se jææævlig bra ut)

Så klart er det noen jenter på den alderen som kan like deg, men det er sjeldent. Da slike jenter som oftest er skadet eller trenger suggardaddy. 

Men prøv deg du TS! vil gjerne lese part 2 av denne tråden. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Så når datteren min blir med på grilling i nabolaget,så betyr det at hun er interessert i nabogubben? 

Dummeste jeg har hørt. Rynker og slappmann er det siste ungdommen vil ha.

Anonymkode: 09764...d5c

Sier ikke at hun kommer til å ligge med meg om hun kommer med på grillingen, men om hun kommer så regner jeg med at hun er såpass interessert at hun lar seg sjarmere. Det blir litt som kvinner på datingsider, man vet de er åpne for å bli sjekket opp selv om man ikke er garantert å få dem.

Jeg er forresten en ganske sjarmerende mann og ikke en gammel gubbe.:P

TS

Anonymkode: 99ad2...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Metalcharted skrev:

Digger selvsikkerheten din! jeg kjenner en slik type, uten filter, bare kjører på også BANG!

Men du er helt på bærtur, en normal jente på den alderen hadde ikke satt pris på deg, beklager! jeg har hatt samtaler med jenter på skolen min om dette og de tenker menn i 40 kan være kjekke å se på, menn forhold eller sex blir med fantasien. ( da skal du se jææævlig bra ut)

Så klart er det noen jenter på den alderen som kan like deg, men det er sjeldent. Da slike jenter som oftest er skadet eller trenger suggardaddy. 

Men prøv deg du TS! vil gjerne lese part 2 av denne tråden. 

når jeg var begynnelsen av 20 årene synes jeg er 30 år var drit gammelt.

Anonymkode: cd8dc...e1d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for saklig svar. Det hadde vært fint om hun sjekket opp meg, men jeg kan ikke vente på at det kanskje skal skje. Så satser på at hun liker bedre å bli jaktet på av eldre menn enn å selv jakte. Det vil vel uansett føles forbudt når hun puler naboen som er på alderen til foreldrene hennes.

TS

Anonymkode: 99ad2...748

Nei. Det ville ikke gjort det for meg. Det er ikke forbudt for den andre parten. Det er der tenningen ligger. Å bli jaget av eldre menn er bare ubehagelig.  Jeg tenkte alltid på dem desperate. Det er turn off det. Tenningen lå i å være fristerinne. 

Anonymkode: 97bad...346

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Metalcharted skrev:

Digger selvsikkerheten din! jeg kjenner en slik type, uten filter, bare kjører på også BANG!

Men du er helt på bærtur, en normal jente på den alderen hadde ikke satt pris på deg, beklager! jeg har hatt samtaler med jenter på skolen min om dette og de tenker menn i 40 kan være kjekke å se på, menn forhold eller sex blir med fantasien. ( da skal du se jææævlig bra ut)

Så klart er det noen jenter på den alderen som kan like deg, men det er sjeldent. Da slike jenter som oftest er skadet eller trenger suggardaddy. 

Men prøv deg du TS! vil gjerne lese part 2 av denne tråden. 

Tusen takk. Gøy å lese noen som har snakket med jenter på den alderen og kan bekrefte at de fantaserer at vi på 40+ kan være kjekke og at de fantaserer om oss. Tror ikke du skal ta dette med "blir med fantasien" så seriøst.  Det er en såpass uskyldig fantasi at jeg tror de gjennomfører om de først får sjansen. Det er bare å pushe litt.

Skal selvsagt si ifra om jeg får snøret i bånn, men regner med at det tar litt tid. Samtidig så er det gøy for min del å ha et sommerprosjekt.:P

TS

Anonymkode: 99ad2...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

når jeg var begynnelsen av 20 årene synes jeg er 30 år var drit gammelt.

Anonymkode: cd8dc...e1d

når jeg nå er i begynnelsen av 20 årene synes jeg 30 årige dame er drit heit. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind

Rart at en på 40+ kunne tenkt seg å date noen på 17.. Jeg har nylig fylt 38 selv og merker at når jeg snakker med jenter på 23-24 så får jeg mer sånn farsinnstinkt, og får ikke lyst å ligge med de.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk. Gøy å lese noen som har snakket med jenter på den alderen og kan bekrefte at de fantaserer at vi på 40+ kan være kjekke og at de fantaserer om oss. Tror ikke du skal ta dette med "blir med fantasien" så seriøst.  Det er en såpass uskyldig fantasi at jeg tror de gjennomfører om de først får sjansen. Det er bare å pushe litt.

Skal selvsagt si ifra om jeg får snøret i bånn, men regner med at det tar litt tid. Samtidig så er det gøy for min del å ha et sommerprosjekt.:P

TS

Anonymkode: 99ad2...748

Sommerprosjektet ditt er å komme i buksene på naboens tenåringsdatter?

Håper virkelig foreldrene lukter lunten!

Anonymkode: 56dbb...365

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Metalcharted skrev:

når jeg nå er i begynnelsen av 20 årene synes jeg 30 årige dame er drit heit. 

 

Godt mulig, jeg er kvinne og jeg husker godt når broren min kjørte meg hjem og jeg snakket om drit gamle gubber på 30 hvor han lo og sa jeg er 30 :D

Jeg var 24.

Anonymkode: cd8dc...e1d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk. Gøy å lese noen som har snakket med jenter på den alderen og kan bekrefte at de fantaserer at vi på 40+ kan være kjekke og at de fantaserer om oss. Tror ikke du skal ta dette med "blir med fantasien" så seriøst.  Det er en såpass uskyldig fantasi at jeg tror de gjennomfører om de først får sjansen. Det er bare å pushe litt.

Skal selvsagt si ifra om jeg får snøret i bånn, men regner med at det tar litt tid. Samtidig så er det gøy for min del å ha et sommerprosjekt.:P

TS

Anonymkode: 99ad2...748

Vær forsiktig med denne biten. :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Nordavind skrev:

Rart at en på 40+ kunne tenkt seg å date noen på 17.. Jeg har nylig fylt 38 selv og merker at når jeg snakker med jenter på 23-24 så får jeg mer sånn farsinnstinkt, og får ikke lyst å ligge med de.. 

 

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Sommerprosjektet ditt er å komme i buksene på naboens tenåringsdatter?

Håper virkelig foreldrene lukter lunten!

Anonymkode: 56dbb...365

 

Enig

Anonymkode: cd8dc...e1d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker da jeg var rundt 16-17 år, syntes at godt voksne menn var skikkelig kjekke, altså de måtte jo faktisk være kjekke. Husker det var en mann jeg sto på bussholdeplassen med hver morgen, høy, trent, helt grått hår, skjegg, hadde skikkelig crush på han, samme hadde venninnen min, og de dagene vi tok bussen sammen sto vi å fniste og stirret på han. (Uff :fnise:)

Så en dag, vi står alene på bussholdeplassen, jeg og mannen, han begynner å smile og blunke til meg. Neste dag tar han kontakt og spør om nummeret mitt... Det var skikkelig kvalmt, i det han viste interesse for meg ble han bare utrolig ekkel. En godt voksen gift mann som skal sjekke opp unge tenåringsjenter, nei det er ekkelt. Han gikk fra å være en deilig uoppnåelig fantasi, til å bli en gammel ekkel gris.

Anonymkode: 0df79...c83

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sommerprosjektet ditt er å komme i buksene på naboens tenåringsdatter?

Håper virkelig foreldrene lukter lunten!

Anonymkode: 56dbb...365

Håper du virkelig det? I stedet for at jeg og dattera får en fin sommer sammen så håper du at jeg og naboene blir uvenner? Synes du virker som en svært kald person.

TS

Anonymkode: 99ad2...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker da jeg var rundt 16-17 år, syntes at godt voksne menn var skikkelig kjekke, altså de måtte jo faktisk være kjekke. Husker det var en mann jeg sto på bussholdeplassen med hver morgen, høy, trent, helt grått hår, skjegg, hadde skikkelig crush på han, samme hadde venninnen min, og de dagene vi tok bussen sammen sto vi å fniste og stirret på han. (Uff :fnise:)

Så en dag, vi står alene på bussholdeplassen, jeg og mannen, han begynner å smile og blunke til meg. Neste dag tar han kontakt og spør om nummeret mitt... Det var skikkelig kvalmt, i det han viste interesse for meg ble han bare utrolig ekkel. En godt voksen gift mann som skal sjekke opp unge tenåringsjenter, nei det er ekkelt. Han gikk fra å være en deilig uoppnåelig fantasi, til å bli en gammel ekkel gris.

Anonymkode: 0df79...c83

Huff, snakk om trist slutt på en historie jeg trodde skulle motivere meg til å gjøre et fremstøt.

Heldigvis er ikke jeg gift så tror ikke hun kommer til å synes jeg er ekkel. Lettere å tenne på en mann av karakter enn en som er utro mot kona.

TS

Anonymkode: 99ad2...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper du virkelig det? I stedet for at jeg og dattera får en fin sommer sammen så håper du at jeg og naboene blir uvenner? Synes du virker som en svært kald person.

TS

Anonymkode: 99ad2...748

Ingen kald person nei, men far til tenåringsjenter. Du skal være glad du ikke kommer ut for meg.

Anonymkode: 56dbb...365

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff, snakk om trist slutt på en historie jeg trodde skulle motivere meg til å gjøre et fremstøt.

Heldigvis er ikke jeg gift så tror ikke hun kommer til å synes jeg er ekkel. Lettere å tenne på en mann av karakter enn en som er utro mot kona.

TS

Anonymkode: 99ad2...748

Han hadde vært en gammel ekkel gris om han ikke var gift også ;) Der gjorde bare at jeg syntes utrolig synd på kona hans som måtte være sammen en slik ekkel gris, og at jeg håpet at min fremtidig mann aldri kom til å prøve seg på noe slikt...

Anonymkode: 0df79...c83

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen kald person nei, men far til tenåringsjenter. Du skal være glad du ikke kommer ut for meg.

Anonymkode: 56dbb...365

Det er ikke som jeg flyr etter alle tenåringsjenter så du har ingen grunn til å blåse deg opp og komme med tomme trusler. Ønsker nabodattera fordi hun er dritheit ikke fordi hun er tenåring.

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han hadde vært en gammel ekkel gris om han ikke var gift også ;) Der gjorde bare at jeg syntes utrolig synd på kona hans som måtte være sammen en slik ekkel gris, og at jeg håpet at min fremtidig mann aldri kom til å prøve seg på noe slikt...

Anonymkode: 0df79...c83

Nå ser ikke jeg ut som en gammel gubbe slik som din crush, i tillegg tror jeg du er farget av at fyren var gift. Jeg tenker som så at så lenge jeg bruker mine sosiale antenner og ser an hvor interessert hun virker så kommer hun ikke ikke til å stemple meg som en gammel gris. 

TS

Anonymkode: 99ad2...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...