Gå til innhold

Pule datteren til naboen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glemte helt denne tråden da den ble gjemt pga moderering samt det at jeg enda ikke har pult henne. Men hun kom på grillinga og familien kommer på grilling denne lørdagen også. Tror hun liker meg, hun ler av historiene mine, osv, men jeg kan åpenbart ikke kjøre for hardt på når foreldrene er der.  Men tenker etter denne lørdagen så legger jeg henne til på Facebook slik vi kan prate litt mer privat.

Høres ut som en bra plan? Jeg lagde jo tråden for å få tips,  selv om det ble få av dem i tråden.

TS

Anonymkode: 99ad2...748

Vet du hva en gammel gris  / mannsgris er?

En uanstendig, umoralsk person

 

Anonymkode: 16c76...eaa

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Raspberrypai skrev:

Grunnen til at du fikk få "tips" i denne tråden er fordi du ønsker a) sympati for å gjennomføre overgrep, og 2) fordi du vil ha hjelp til gjennomføring av overgrep. Helt ærlig er denne posten så i grenseland at moderatorer burde ha stengt denne tråden for lengst, for det du fisker etter er på ingen nivå greit.

Jeg ser at du glatt har oversett min siste post i denne tråden, hvor jeg ga uttrykk for hvor sykelig en tankegangen din er om du sammenligner besøk med seksuell interesse. Jeg skal derfor prøve å forklare det på en så enkel måte at du forhåpentligvis forstår. La oss si at det skal være en familiesammenkomst eller bursdag hos en onkel, en av onkelbarna er akkurat fylt 16 og valgt å komme i familiefesten som holdes hos den 30 år eldre onkelen. Denne onkelen er en spøkefugl som forteller en rekke vitser, og onkelbarnet hans som er denne jenta på 16 ler godt og synes onkel din er morsom. Etter din tankegang og syke mentalitet så ville dette onkelbarnet vært seksuelt tiltrukket av sin onkel fordi hun a) møtte opp i selskapet, og fordi hun b) synes onkel er morsom. 

Enhver person med en frisk mental helse vil skjønne at denne jenta slettes ikke var seksuelt tiltrukket av sin onkel, men at det kun er vanlig sosialisering. Man bør kunne komme på besøk, ha en trivelig kveld med latter og hygge uten at man tolker det som seksuell interesse. Jeg får et inntrykk av at du tolker alt som seksuell interesse for å forsvare ditt eget sykelige begjær. Om du ikke kan forstå at en 16 år gammel jente kan komme på besøk med sine foreldre, og le av vitsene dine uten at det er noe seksuelt i det, ja da har du det jeg vil kalle dårlig utviklede sosiale antenner og sosial intelligens. Om du tror at alle jenter har et seksuelt begjør til deg så trenger du hjelp. Jeg råder deg til å gi slipp på dette "sommerprosjektet ditt", som du omtaler denne jenta som tidligere. Hvis ikke håper jeg du søker psykologisk hjelp både for deg selg og andres skyld.

For det første så er det ikke noe overgrep, jeg tvinger henne ikke til noe som helst. For det andre så får vi se på søndag om hun legger meg til på facebook. Om hun legger meg til så er det åpenbart fordi hun har lyst på meg, hvis hun ikke legger meg til på facebook så har jeg tydeligvis mistolket signalene. Verre er det faktisk ikke! 

Manglende sosiale antenner my ass.

TS

Anonymkode: 99ad2...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For det første så er det ikke noe overgrep, jeg tvinger henne ikke til noe som helst. For det andre så får vi se på søndag om hun legger meg til på facebook. Om hun legger meg til så er det åpenbart fordi hun har lyst på meg, hvis hun ikke legger meg til på facebook så har jeg tydeligvis mistolket signalene. Verre er det faktisk ikke! 

Manglende sosiale antenner my ass.

TS

Anonymkode: 99ad2...748

Er du helt fjern?

Å godta en venneforespørsel på fb er ikke det samme som å ha lyst på vedkommende man aksepterer som venn på fb! Jeg har flere av naboene mine på fb, men det betyr ikke at jeg har lyst på de! 

Det at hun ble med foreldrene på grillinvitasjonen din og at hun lo av vitsene dine betyr heller ikke at hun har lyst på deg. Du er faktisk en gammel mann i hennes øyne. Hun er under 18, så hun er faktisk et barn selv om hun etter loven er over den seksuelle lavalder. 

Nettopp pga sånne grapeiser som det som utnytter unge jenter så kunne jeg ønske at den seksuelle lavalderen hadde blitt økt med noen år. En 16-åring er ikke moden og voksen i hverken kropp eller hode. Det er vel nettopp det du har tenkt å utnytte, sånn at du manipulerer henne, og hun tør ikke si nei. 

Anonymkode: d761b...e26

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For det første så er det ikke noe overgrep, jeg tvinger henne ikke til noe som helst. For det andre så får vi se på søndag om hun legger meg til på facebook. Om hun legger meg til så er det åpenbart fordi hun har lyst på meg, hvis hun ikke legger meg til på facebook så har jeg tydeligvis mistolket signalene. Verre er det faktisk ikke! 

Manglende sosiale antenner my ass.

TS

Anonymkode: 99ad2...748

hahahahaha.. omg.. du tuller sant?? Du vet hva fb er for noe? Du vet at å godkjenne en venneforespørsel ikke er det samme som samtykke til sex med en gammel gris? 

La oss for all del håpe hun plutselig får andre planer i morgen. stakars jente. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For det første så er det ikke noe overgrep, jeg tvinger henne ikke til noe som helst. For det andre så får vi se på søndag om hun legger meg til på facebook. Om hun legger meg til så er det åpenbart fordi hun har lyst på meg, hvis hun ikke legger meg til på facebook så har jeg tydeligvis mistolket signalene. Verre er det faktisk ikke! 

Manglende sosiale antenner my ass.

TS

Anonymkode: 99ad2...748

Oi.. Om jeg har lyst på alle jeg har godtatt på Facebook får jeg en travel sommer! 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 21. juni 2016 at 3.33, AnonymBruker skrev:

Denne tråden ble jo "morsom", men nå kan vi kutte ut avsporingene også kan kanskje de kvinnene på forumet som pulte en på 30+ da de var tenåringer starten av 20-årene svare. Hvordan ble dere sjarmert?

TS

Anonymkode: 99ad2...748

Jeg kan svare! :)

Jeg ble lagt an på av en haug med menn i førtiårene da jeg var på hennes alder. Enda jeg før syntes at noen av kompisene til pappa var kjekke (de var på den alderen der), så var det KUN de ekle som prøvde seg. Det er SÅ stakkarslig å sikle på jenter :O Vi må ikke glemme at du også er en faktor her, og du høres ut som en slask.

Anonymkode: 8ebc2...977

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har selvsagt ikke tenkt til å voldta henne. Rart at du får lov til å holde på som du gjør, det er jo grovt å stemple noen som overgripere.

Jeg forholder meg til norsk lov og den sier hun er gammel nok til å kunne samtykke for sex. 

Selvsagt betyr ikke det at hun godkjenner meg på facebook at hun ønsker å  ligge med meg isolert sett, men man må se ting i kontekst. Vi har en flørtende tone og jeg er "den gamle naboen". Det finnes ingen grunn til å være facebookvenn med meg om det ikke er for at vi skal chatte sammen og det finnes ingen grunn til at vi skal chatte sammen om det ikke er for å ligge sammen. 

Vi får se på søndag om hun legger meg til eller ikke og om hun gjør så sender jeg henne noen meldinger så ser vi hva som skjer.

TS

Anonymkode: 99ad2...748

Jo det gjør det. Det å legge deg til er noe hun gjør av skam, hun er sikkert pinlig berørt av å være venn med et barn på førti.

Anonymkode: 8ebc2...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen er sjalu på at enkelte har en sommerflørt:P

Så bra at dere som likte eldre menn da dere var unge står frem og heldig for naboen at det er en kjekk og oppegående mann som prøver seg på henne slik hun ikke kun må leve med fantasien slik du måtte.

TS

Anonymkode: 99ad2...748

Hadde det ikke vært fordi de mennene oppførte seg like idiotisk som det du gjør nå, så hadde jeg trodd denne tråden var oppspinn. Men jeg tror deg. Du er i en livskrise. Du er skikkelig patetisk.

Hva er grunnen? Fikk du ikke pule da du selv var ung?

Anonymkode: 8ebc2...977

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For det første så er det ikke noe overgrep, jeg tvinger henne ikke til noe som helst. For det andre så får vi se på søndag om hun legger meg til på facebook. Om hun legger meg til så er det åpenbart fordi hun har lyst på meg, hvis hun ikke legger meg til på facebook så har jeg tydeligvis mistolket signalene. Verre er det faktisk ikke! 

Manglende sosiale antenner my ass.

TS

Anonymkode: 99ad2...748

Nå snakker du om Tinder. Ikke Facebook. På Facebook kan man bli venner med klassekamerater, slektninger, gamle og nye venner og naboer av den enkle grunn at man er nettopp klassekamerater, slektninger, gamle og nye venner og naboer. 
Bare hyggelig :) 

Anonymkode: 13f44...67a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen er sjalu på at enkelte har en sommerflørt:P

Så bra at dere som likte eldre menn da dere var unge står frem og heldig for naboen at det er en kjekk og oppegående mann som prøver seg på henne slik hun ikke kun må leve med fantasien slik du måtte.

TS

Anonymkode: 99ad2...748

:hoho:

Anonymkode: 56dbb...365

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå snakker du om Tinder. Ikke Facebook. På Facebook kan man bli venner med klassekamerater, slektninger, gamle og nye venner og naboer av den enkle grunn at man er nettopp klassekamerater, slektninger, gamle og nye venner og naboer. 
Bare hyggelig :) 

Anonymkode: 13f44...67a

Åh herregud jeg ser for meg det naboskapet etterhvert. Førtiåringen som inviteres på grillfest av joviale naboer, men som helt åpenbart ikke klarer å oppføre seg blant jevnaldrende, og som blir utstøtt fra hele nabolaget mens foreldrene danner natteravngrupper for å beskytte barna sine mot han snålingen.

Anonymkode: 8ebc2...977

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok avsporinger nå. Noen av dere som har ligget med eldre menn mens dere bodde med foreldrene deres som har noen tips? Bør jeg bare kjøre på om hun svarer på facebookmeldingen eller bør jeg prate med henne en lang stund? La henne ta initiativet i samtalen eller gjøre det selv?

Kjipt å gjøre noen feil, er liksom den eneste digge naboen jeg har. 

TS

Anonymkode: 99ad2...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nok avsporinger nå. Noen av dere som har ligget med eldre menn mens dere bodde med foreldrene deres som har noen tips? Bør jeg bare kjøre på om hun svarer på facebookmeldingen eller bør jeg prate med henne en lang stund? La henne ta initiativet i samtalen eller gjøre det selv?

Kjipt å gjøre noen feil, er liksom den eneste digge naboen jeg har. 

TS

Anonymkode: 99ad2...748

Har du noen gang hatt seksuelt forhold med noen på din egen alder?

Anonymkode: 16c76...eaa

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen gang hatt seksuelt forhold med noen på din egen alder?

Anonymkode: 16c76...eaa

Ja det har jeg. Har pult på en på min egen alder nå i sommer. 

TS

Anonymkode: 99ad2...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det har jeg. Har pult på en på min egen alder nå i sommer. 

TS

Anonymkode: 99ad2...748

Ok.

Hva får deg til å tro at naboen din skulle være interessert i et forhold med deg?

Anonymkode: 16c76...eaa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det har jeg. Har pult på en på min egen alder nå i sommer. 

TS

Anonymkode: 99ad2...748

Hvem snakker sånn? :ohmy:

Anonymkode: 56dbb...365

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nok avsporinger nå. Noen av dere som har ligget med eldre menn mens dere bodde med foreldrene deres som har noen tips? Bør jeg bare kjøre på om hun svarer på facebookmeldingen eller bør jeg prate med henne en lang stund? La henne ta initiativet i samtalen eller gjøre det selv?

Kjipt å gjøre noen feil, er liksom den eneste digge naboen jeg har. 

TS

Anonymkode: 99ad2...748

Du skal la HENNE ta kontakt med deg. Og ikke snakke om sex i det hele tatt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ok.

Hva får deg til å tro at naboen din skulle være interessert i et forhold med deg?

Anonymkode: 16c76...eaa

Vi har en flørtende tone og hun virker voldsomt interessert i å tilbringe tid med meg. 

TS

Anonymkode: 99ad2...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...