Gå til innhold

Pule datteren til naboen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fint hvis du hadde satt en unge på henne og hun hadde gitt deg klamma.

Anonymkode: d9ead...8db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker da jeg var rundt 16-17 år, syntes at godt voksne menn var skikkelig kjekke, altså de måtte jo faktisk være kjekke. Husker det var en mann jeg sto på bussholdeplassen med hver morgen, høy, trent, helt grått hår, skjegg, hadde skikkelig crush på han, samme hadde venninnen min, og de dagene vi tok bussen sammen sto vi å fniste og stirret på han. (Uff :fnise:)

Så en dag, vi står alene på bussholdeplassen, jeg og mannen, han begynner å smile og blunke til meg. Neste dag tar han kontakt og spør om nummeret mitt... Det var skikkelig kvalmt, i det han viste interesse for meg ble han bare utrolig ekkel. En godt voksen gift mann som skal sjekke opp unge tenåringsjenter, nei det er ekkelt. Han gikk fra å være en deilig uoppnåelig fantasi, til å bli en gammel ekkel gris.

Anonymkode: 0df79...c83

Husker dette fra da jeg var på denne alderen og. Kunne fint se eldre menn og beundre de. Synes de var kjekke, så yngre ut enn de var og alt det der. Fantaserte riktignok ikke om de. Det var nok med fnising og snakking og titting :P Men så fort de la an på tenåringsjenter forsvant hele attraksjonen. Enten de var gift med barn eller single.

Anonymkode: 8fc51...b4e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 19, kunne gjerne pult deg jeg :) liker litt eldre menn :)

Anonymkode: 840bb...e74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Raspberrypai

Bra skrevet og jeg er helt enig,men du har lagt merke til at på hele tråden har han ikke svart på noe som helst av det du skriver.

Anonymkode: cd8dc...e1d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 19 og har ikke noe imot menn i 40-åra.  Det finnes mange kjekke menn i denne aldersgruppen. Men kun til sex er aktuelt. Noe seriøst forhold blir bare patetisk og total crash. 

Hilsen ei som har ligget med godt voksne menn..

Anonymkode: 6f9e2...932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor i huleste sabel ble min post fjernet? :klo: Eneste jeg skreiv var inviter henne på middag. Rart.  

Anonymkode: 1deda...870

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆSJ. Kvalmt. Ble faktisk provosert av å lese dette.. hold deg unna henne.

Anonymkode: a4ecc...c13

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SuperSonic

Og DER var sommerferien i gang og fjortisene tar over KG. Ha litt bedre fantasi neste gang gutter, lykke til de neste 8 ukene :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! :)

Nettopp flyttet inn i nytt nabolag og fått et godt øye til dattera til naboen. Hun er vanvittig og jeg fantaserer om henne daglig. Hvordan skal jeg få ligget med henne? Jeg har knapt sagt hei til henne, men foreldrene hennes har jeg pratet litt med. 

Hun er over 16.

Anonymkode: 99ad2...748

Har hun på  noen som helst måte vist interesse for en gamling for deg? Hvis ikke bør du kanskje skjønne tegningen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Faren min hadde banket dritten ut av deg om du hadde prøvd deg på meg.

Brødrene mine å.

Anonymkode: cd8dc...e1d

For en voldelig familie du har. Du burde komme deg vekk fra dem før de går løs på deg.

Anonymkode: 0c4c5...495

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Hun begynner på siste året på videregående nå til høsten. Jeg er i tidlig førtiårene men jeg holde meg bra og ser ikke ut som jeg er eldre enn 30.

TS

Anonymkode: 99ad2...748

Uff, stå over. Vet at lystene kan være vanskelig å kontrollere, men jeg tror at du vil skape store problemer for deg selv om du gjør noe :P Foreldrene kommer til å hate deg! Hun kommer også mest sannsynligvis til å avvise deg. Det vil bli fryktelig kleint å være naboer med dem, da :rolleyes:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm ja, husker det fra når jeg var ungdom. Det hadde flyttet en mann i nabohuset. Soverommet mitt hadde innsikt til hans og motsatt. Jeg var nettopp fylt 17, aktiv i volleyball og fantaserte en del om min eldre trener. Eldre menn var liksom ikke ukjent for meg selv om jeg forsatt var jomfru. Naboen var kjekk, rundt 40 men så ut som midt 30 årene. Solbrun, høy, muskelbunt og tok virkelig vare på seg selv. Jeg følte at han oppdaget meg også og så etterhvert at han pleide å kikke inn soveromvinduet mitt og jeg startet å flørte tilbake. Først litt slow striptease uten noe særlig avkledning om pågikk et par uker for å så bli drøyere og tilslutt endte opp naken. Sånn holdt vi på en stund. Jeg kledde forsiktig av meg, han kledde av seg og vi kunne begynne å ta på oss selv foran hverandre i vinduskarmen. Tilslutt så klarte vi ikke mer, han kom over på besøk en dag foreldrene mine var bortreist. Slapp han inn døra, uten så mange ord, tok han med opp på soverommet og sa at i dette øyeblikket innser du hvor utrolig urealistisk hele situasjonen er og du er en dritt ts som virkelig tror at du har sjangs på denne tenåringen når du objektiserer henne og behandler henne intet annet enn en knulledukke. Sliter du med noe eller, liten penis, tidlig sædavgang eller noe siden du absolutt må ta kyllingen og ikke høna som du burde ha sjangs på. Gris.

Anonymkode: f7143...e19

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mm ja, husker det fra når jeg var ungdom. Det hadde flyttet en mann i nabohuset. Soverommet mitt hadde innsikt til hans og motsatt. Jeg var nettopp fylt 17, aktiv i volleyball og fantaserte en del om min eldre trener. Eldre menn var liksom ikke ukjent for meg selv om jeg forsatt var jomfru. Naboen var kjekk, rundt 40 men så ut som midt 30 årene. Solbrun, høy, muskelbunt og tok virkelig vare på seg selv. Jeg følte at han oppdaget meg også og så etterhvert at han pleide å kikke inn soveromvinduet mitt og jeg startet å flørte tilbake. Først litt slow striptease uten noe særlig avkledning om pågikk et par uker for å så bli drøyere og tilslutt endte opp naken. Sånn holdt vi på en stund. Jeg kledde forsiktig av meg, han kledde av seg og vi kunne begynne å ta på oss selv foran hverandre i vinduskarmen. Tilslutt så klarte vi ikke mer, han kom over på besøk en dag foreldrene mine var bortreist. Slapp han inn døra, uten så mange ord, tok han med opp på soverommet og sa at i dette øyeblikket innser du hvor utrolig urealistisk hele situasjonen er og du er en dritt ts som virkelig tror at du har sjangs på denne tenåringen når du objektiserer henne og behandler henne intet annet enn en knulledukke. Sliter du med noe eller, liten penis, tidlig sædavgang eller noe siden du absolutt må ta kyllingen og ikke høna som du burde ha sjangs på. Gris.

Anonymkode: f7143...e19

:skratte: 

 

Anonymkode: 28b48...3d5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

For en voldelig familie du har. Du burde komme deg vekk fra dem før de går løs på deg.

Anonymkode: 0c4c5...495

:fnise: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke personer under 18 fremdeles regnet som barn, og da vil en på 40ish som ligger med henne fort bli anklaget for overgrep mot barn?! Foreldre som finner ut av dette kan jo f.eks finne på å anmelde forholdet. 

Anonymkode: 448fe...47d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, Tibbie skrev:

Uff, stå over. Vet at lystene kan være vanskelig å kontrollere, men jeg tror at du vil skape store problemer for deg selv om du gjør noe :P Foreldrene kommer til å hate deg! Hun kommer også mest sannsynligvis til å avvise deg. Det vil bli fryktelig kleint å være naboer med dem, da :rolleyes:

Jeg tror ikke kleint er et stort nok ord å bruke her. Jeg hadde flyttet hvis jeg var han. Hele nabolaget får vite du har prøvd deg på en 18 åring. Foreldrene kommer til å klikke og alle ser på han som en stor gris. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke personer under 18 fremdeles regnet som barn, og da vil en på 40ish som ligger med henne fort bli anklaget for overgrep mot barn?! Foreldre som finner ut av dette kan jo f.eks finne på å anmelde forholdet. 

Anonymkode: 448fe...47d

Under 16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, smalls skrev:

Under 16

Det stemmer ikke. De er over den seksuelle lavalderen når de er fylt 16, men de er under myndighetsalder og er derfor et barn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...