Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ryddet for spekulasjoner.

Raven Emerald, mod.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Legge heller an på moren. Hun er nok en deilig MILF med saftig og våt mus, og hun er nok lei av rutinesex med mannen, og sier neppe nei takk til en runde i halmen med en flott nabo :)

Anonymkode: 3b976...2b3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til TS

Har du diskutert dette problemet som du har, med venner, familie, kolleger eller legen din?

I så fall, hva har de sagt om det?

Anonymkode: 16c76...eaa

Har selvsagt ikke diskutert det med venner og familie. Jeg hadde jo hørtes ut som den grisen. 

6 minutter siden, _Aries skrev:

Lurer på hva nøyaktig hun har sagt/gjort som får deg til å tro at hun flørter, og kom gjerne med eksempel her. Kan godt være at hun faktisk gjør det, men det virker som du kan være flink til å tolke ting som det passer deg, som f.eks. det at å akseptere en vennforespørsel og en sex-invitasjon er det samme for en tenåring. Og at du flere ganger poengterer at du ser bare sååååå mye yngre ut enn du gjør.. Hvor gammel du SER ut er irrelevant, det som teller er hvor gammel du faktisk er.. 

Hun er mer interessert i å gi meg oppmerksomhet enn foreldrene hennes samt ler av alle vitsene mine. 

Nå er det faktisk utseende mitt som teller og ikke årstallet på førerkortet. 

TS

Anonymkode: 99ad2...748

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har selvsagt ikke diskutert det med venner og familie. Jeg hadde jo hørtes ut som den grisen. 

Hun er mer interessert i å gi meg oppmerksomhet enn foreldrene hennes samt ler av alle vitsene mine. 

TS

Men det er du selvsagt ikke? Eller....?

Anonymkode: 56dbb...365

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Raspberrypai skrev:

Jeg håper inderlig denne unge jenta er oppegående og ser tvers igjennom deg.

Det håper da jeg også, er selvsagt bedre for meg at hun vet at jeg legger an på henne enn motsatt. I tillegg tror jeg en oppegående jente vil mer sette pris på mine kvaliteter enn en som er helt blåst:P

6 minutter siden, Raspberrypai skrev:

Ja det skulle jeg likt og visst og, trådstarter virker overdrevet innbilsk med et tankesett om at alle er seksuelt tiltrukket av han. Så tror nok ikke hun har sagt eller gjort noe spesielt, kun klassisk narsissisme og selvgodhet.

Det er kun selvgodhet om det er urealistisk godt bilde en har av seg selv og jeg har bena godt planta i jorda selv om jeg selvsagt er optimist av natur.

Men det er du selvsagt ikke? Eller....?

Nei. At noe er perverst  å snakke om med familie og venner betyr ikke at det er perverst å gjøre på privaten. 

TS

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Snakk med legen din om det da?

Han/ hun har taushetsplikt og kan hjelpe deg.

Det er ikke bra for deg å være så opphengt i det som du deler med oss.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

:popcorn:

Anonymkode: 6eb0c...ef0

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Snakk med legen din om det da?

Han/ hun har taushetsplikt og kan hjelpe deg.

Det er ikke bra for deg å være så opphengt i det som du deler med oss.

Vil vel heller si at det er dere som ikke har godt av tråden. Jeg har en åpenbar interesse av tråden siden dette faktisk er mitt sommerprosjekt og til slutt kommer jeg forhåpentligvis til å ligge med en rimelig digg og litt forbudt dame. Hvorfor dere andre er opphengt i tråden det kan en saktens lure på.

TS

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er kun selvgodhet om det er urealistisk godt bilde en har av seg selv og jeg har bena godt planta i jorda selv om jeg selvsagt er optimist av natur. 

TS

For din egen del håper jeg du har bena godt plantet  jorda og ikke i jorda.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Faren til skjønnheten har nettopp "plantet" TS i jorda? :huh:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

6 fot under jorda kanskje:fnise: Da hadde iallefall nabojenta vært trygg. 

Anonymkode: d761b...e26

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Åpenbart.

TS

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er åpenbart at mange av damen på KG har bestemt seg for at naboen ikke liker meg selv om de aldri har truffet hverken meg eller naboen. 

Må nesten le av dere der dere sitter og nekter for at hun kan like meg bare fordi dere selv ikke liker eldre menn. 

TS

Jo jeg liker eldre menn (har svart deg før om det), men jeg liker eldre menn FORDI de oppfører seg voksent. Du gjør jo ikke det, så du blir barnslig oppførsel + eldre utseende = utgår.

Du sier dere har en flørtende tone. Du er helt lost. Alt du beskriver tyder på det motsatte.

Anonymkode: 8ebc2...977

• Liker 11
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Selvsagt vier man oppmerksomhet til vertskapet, og ler av vitsene og historiene deres, det handler bare om normal folkeskikk.. Det gjør vel du også når du er på besøk hos noen, tilogmed hos de du ikke vil ligge med?

Er det alt av "flørting" hun har gjort? 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS

Det kommer du i alle fall til å ha om foreldrene finner ut at du har lagt an på datteren deres/hatt sex med henne :fnise: og gud.. det håper jeg de gjør.

Ikke misforstå meg, jeg er ikke nødvendigvis så negativ til aldersforskjeller. Men på bakgrunn av hvordan du har fremstilt deg i denne tråden, er jeg negativ. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spør om råd for å få henne til sengs de rådene tar jeg selvsagt til meg. Jeg har aldri spurt om hun faktisk liker meg eller om dere skal tolke signalene hennes for meg så de rådene tar jeg ikke til meg. Verre er det ikke.

Det kommer ganske klart frem i tråden at jeg ikke har tenkt til å bruke makt, men som alt annet har dere KG-kvinner bestemt dere for noe annet enn hva som fremkommer av informasjonen jeg gir dere. 

Nå er hun ikke 16. Og jeg vet ikke om hvilke ungdommer som pleier å grille med naboen sin på lørdager.

TS

Nerdejenter. De er rolige. De er fine. Og de er ikke interessert i noe annet enn menn som er like smarte eller smartere enn dem.

Lykke til med DET! :P 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun hengte seg nok på foreldrene for å få et godt grillmåltid. Stakk nok ut med vennene etterpå. 

Jeg blir ofte med på middagsinvitasjoner jeg, betyr ikke at jeg har lyst til å pule vertskapet. 

Dessuten så er det ikke alle 16-åringer som er ute hele kveldene.

Anonymkode: d761b...e26

KNEGG! 😂😂

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, _Aries skrev:

Selvsagt vier man oppmerksomhet til vertskapet, og ler av vitsene og historiene deres, det handler bare om normal folkeskikk.. Det gjør vel du også når du er på besøk hos noen, tilogmed hos de du ikke vil ligge med?

Er det alt av "flørting" hun har gjort? 

Det kommer du i alle fall til å ha om foreldrene finner ut at du har lagt an på datteren deres/hatt sex med henne :fnise: og gud.. det håper jeg de gjør.

Ikke misforstå meg, jeg er ikke nødvendigvis så negativ til aldersforskjeller. Men på bakgrunn av hvordan du har fremstilt deg i denne tråden, er jeg negativ. 

Ja det er "all" flørtingen hun har gjort. Jeg håper naboforeldrene ikke finner det ut for det blir jo bare ukomfortabelt for dem om de finner ut at jeg har ligget med dattera deres. 

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nerdejenter. De er rolige. De er fine. Og de er ikke interessert i noe annet enn menn som er like smarte eller smartere enn dem.

Lykke til med DET! :P 

Jeg ser på meg selv som over gjennomsnittlig smart og i hvert fall smartere enn en tenåringsjente så det vil jeg si taler i min favør.

TS

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er "all" flørtingen hun har gjort. Jeg håper naboforeldrene ikke finner det ut for det blir jo bare ukomfortabelt for dem om de finner ut at jeg har ligget med dattera deres. 

Jeg ser på meg selv som over gjennomsnittlig smart og i hvert fall smartere enn en tenåringsjente så det vil jeg si taler i min favør.

TS

Ikke vær for sikker på det. Det finnes mang en godt utdannet voksenperson som tror de er smartere enn en femteklassing...og så tar de blankt feil. Les artikkelen jeg la inn her over.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Til TS

Har du selv barn?

Hva hadde du syntes om at en mann på din alder hadde hatt seg med din datter på 16-17 år?

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...