Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest eksiltronder
Skrevet

Synes det er veldig underholdende at et av argumentene dine for at hun "må" være interessert er at hun tilbringer lørdagskvelden på grilling med familien og deg i stedet for med vennene sine - og så legger du ut post om at grillinga er over kl 18:04 :P

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Regner ikke med FB-meldingen ble noe suksess? Så himla patetisk at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne.. Så ubehagelig for henne. 

Anonymkode: a4ecc...c13

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, eksiltronder skrev:

Synes det er veldig underholdende at et av argumentene dine for at hun "må" være interessert er at hun tilbringer lørdagskvelden på grilling med familien og deg i stedet for med vennene sine - og så legger du ut post om at grillinga er over kl 18:04 :P

*sukk*

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Regner ikke med FB-meldingen ble noe suksess? Så himla patetisk at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne.. Så ubehagelig for henne. 

Anonymkode: a4ecc...c13

Nå har hun faktisk svart på meldingen. 

TS

Anonymkode: 99ad2...748

AnonymBruker
Skrevet

*sukk*

TS

hvor lenge har denne tråden vart og hvor mange sider?

Bare av det for meg til å lure på hva slags mann du er, ikke i positiv forstand.

Anonymkode: cd8dc...e1d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

*sukk*

TS

Og hva svarte hun?

:popcorn:

Anonymkode: 16c76...eaa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At det GÅR ann å ha så lite å styre med! Nei TSer STYGG og gammel sammenlignet med enhver på 20! Ikke minst en personlighet fra helvete. Nekter å tro det fins gamliser som ter seg så lonely,  atalt  og forstyrret 

Anonymkode: fa221...95b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

*sukk*

TS

Her er en tråd som det kan være nyttig for deg å lese

Utrolig ubehagelig opplevelse med nabomannen.

• Liker 7
Skrevet
Den 21.6.2016 at 2.51, AnonymBruker skrev:

Hun begynner på siste året på videregående nå til høsten. Jeg er i tidlig førtiårene men jeg holde meg bra og ser ikke ut som jeg er eldre enn 30.

Blir det ikke litt spesielt å bare spørre dattera om hun vil ta en øl med meg? Vet ikke om hun har lov til å drikke engang.

TS

Ikke f.... Du er 40 år. Hun er nesten et barn. Ikke prøv deg en gang

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

TS er gammel og det evinnelige maset om at han ser såååååå mye yngre ut er til å spy av.

Nei! Du har levd I over 40 forbanna år og KONSEKVENT ser alle personer som insisterer på at "de ser jo yngre ut' alltid eldre enn de faktisk er er min soleklare erfaring. Jeg tenker da I mitt stille sinn" åh fy flate,  stakkar, fyren er en idiot".

Har TS ingenting bra , spennende og kult fore denne sommeren?  Helt  redneck standard -ingen kontakt med virkeligheten og lever isolert I sin egen destruktive boble. ÆSJ. 

Anonymkode: fa221...95b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, eksiltronder skrev:

Hun spiste vel så fort hun greide, for å slippe unna grillingen med den ekle mannen

• Liker 6
Skrevet
Den 21.6.2016 at 4.09, AnonymBruker skrev:

Makan til vrøvl. Det er snakk om en frivillig sex med en lovlig dame. Om hun hadde fått psykiske plager av sex med meg så hadde hun slitt voldsomt psykisk på forhånd og da er det kanskje greiere at hun har sex med en voksen ansvarlig mann enn en tenåring som hadde utnyttet situasjonen. Man kan si mye bra om tenåringsgutter, men jeg hadde virkelig ikke satset på at en kåt tenåring var den som var best til å ta vare på en attraktiv dame som var lett å utnytte.

Selvsagt er jeg ute etter sex, men kommer da til å behandle henne med respekt likevel. 

Det blir for dumt å late som man får psykiske plager bare man har frivillig sex med en som er en god del eldre enn seg. Det er en grunn til at lavalderen er 16, man regner med at de som er eldre enn det kan velge sengepartner uten at de tar skade av det.

TS

Hun er ikke en dame. Hun er en JENTE på 17. Hun er et barn

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvor lenge har denne tråden vart og hvor mange sider?

Bare av det for meg til å lure på hva slags mann du er, ikke i positiv forstand.

Anonymkode: cd8dc...e1d

Eneste jeg bryr meg om er hva nabojenta tenker. Jeg har da ingen ønsker om å sjarmere deg.

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva svarte hun?

:popcorn:

Ikke noe spesielt. Sendte henne bare en melding om grillinga. Selv om jeg har vanvittig lyst til å pule henne så tar jeg det så langsomt som mulig slik at det er minst mulig sjanse for at jeg får det veldig ubehagelig. Ikke tør jeg å være for direkte heller.

Her er en tråd som det kan være nyttig for deg å lese

Utrolig ubehagelig opplevelse med nabomannen.

Sett tråden

TS

AnonymBruker
Skrevet

Og du TS, dersom din historie her er sann: Tror du at foreldrene til jenta er så dumme at de ikke legger merke til at du sikler etter datteren deres?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er temmelig godt kjent at menn, veldig mange menn, tror de har sjansen på så altfor mange damer. Ett smil til en mann så tror han at det er sjans.

TS, vær så snill. Du lyger så sinnsykt til deg selv. Hold deg unna, finn noen som i det minste er nærmere 30 år!

Anonymkode: efaf1...503

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Maleficenta skrev:

Hun er ikke en dame. Hun er en JENTE på 17. Hun er et barn

Har sjekket på facebook hun er en voksen dame, hun 18.  

TS

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sjekket på facebook hun er en voksen dame, hun 18.  

TS

Driver du og stalker henne også?!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Driver du og stalker henne også?!

Å sjekke fødselsdatoen til en man er facebookvenn med kan vel neppe kalles stalking. 

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er temmelig godt kjent at menn, veldig mange menn, tror de har sjansen på så altfor mange damer. Ett smil til en mann så tror han at det er sjans.

TS, vær så snill. Du lyger så sinnsykt til deg selv. Hold deg unna, finn noen som i det minste er nærmere 30 år!

Anonymkode: efaf1...503

Lukter sjalusi lang vei av innlegget ditt.

TS

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS

Sjalusi? :skratte:

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

TS

:skratte:

Anonymkode: 55eaf...c0d

• Liker 10
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...