Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du har også sagt TS, at du tenker å skjenke henne med øl og deretter prøve å få sex med henne.

Dette kan ende med skader for jenta på mange vis, og anmeldelse mot deg!

Anonymkode: 16c76...eaa

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da må du nesten si til henne på forhånd at du kun er ute etter sex. Det er det eneste reale. Ellers kan du ikke vite hva hun legger i det, og om du ev sårer henne. Så får hun selv velge om hun er interessert i å ha sex med en 40 år gammel mann som bare er ute etter å bruke henne. 

Anonymkode: 43654...087

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun forstår selvsagt dette?? Det er slett ikke sikkert hun forstår det! At du skriver dette viser jo at du har minimal forståelse for hvordan unge jenter tenker. Hvordan skal en ung jente muligens uten seksuell erfaring forstå dette? Du er totalt på villspor du. 

Det er ingen 18 år gamle jenter som drømmer om å bli sammen med den 40+ gamle naboen. I tillegg er hun 18 år og er alt for pen til å ikke fått utrolig mye oppmerksomhet fra menn. 

TS

Anonymkode: 99ad2...748

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har også sagt TS, at du tenker å skjenke henne med øl og deretter prøve å få sex med henne.

Må ha ølbriller på for å klare å se på han.

Anonymkode: d9ead...8db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen 18 år gamle jenter som drømmer om å bli sammen med den 40+ gamle naboen. I tillegg er hun 18 år og er alt for pen til å ikke fått utrolig mye oppmerksomhet fra menn. 

TS

Hvor gammel er du eksakt? Kan du være ærlig nok til å skrive det her?

Anonymkode: 56dbb...365

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har aldri sagt jeg skal skjenke henne selvsagt skal jeg ikke det. 

Da må du nesten si til henne på forhånd at du kun er ute etter sex. Det er det eneste reale. Ellers kan du ikke vite hva hun legger i det, og om du ev sårer henne. Så får hun selv velge om hun er interessert i å ha sex med en 40 år gammel mann som bare er ute etter å bruke henne. 

OK, om hun er villig til å ligge med meg så skal jeg forklare henne at det selvsagt kun er snakk om sex. Men jeg tror virkelig ikke hun har romantiske følelser for meg. 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du eksakt? Kan du være ærlig nok til å skrive det her?

Jeg er 43 år gammel.

TS

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 43 år gammel.

TS

Hun har sikkert DRITLYST til å pule en 25 år eldre gamling! Gled deg til pappaen hennes kommer på døra for å kappe av deg pikken! :hoho:

Anonymkode: 91a12...cfb

• Liker 7
Skrevet

OK, om hun er villig til å ligge med meg så skal jeg forklare henne at det selvsagt kun er snakk om sex. Men jeg tror virkelig ikke hun har romantiske følelser for meg. 

TS

Hun har ikke romanske følelser for deg nå, men det kan fort oppstå når man har et seksuelt forhold. Ikke at det egentlig har så mye å si, for hun kommer neppe til å ligge med deg uansett(sorry mac). Ihvertfall ikke hvis hun er så pen og oppegående som du sier. Blir helt svimmel av eldre menn som utnytter unge jenter på den måten. De lar seg smigre av oppmerksomheten og lar seg lure til noe de senere vil angre på. Du aner ikke hvor skadelig et slikt forhold kan være for en så ung jente. 

• Liker 8
Gjest SuperSonic
Skrevet

Kan du ikke stikke ut å kjøpe en ny bil slik som alle andre menn gjør når de er i livskrisen?

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, urenluren skrev:

Hun har ikke romanske følelser for deg nå, men det kan fort oppstå når man har et seksuelt forhold. Ikke at det egentlig har så mye å si, for hun kommer neppe til å ligge med deg uansett(sorry mac). Ihvertfall ikke hvis hun er så pen og oppegående som du sier. Blir helt svimmel av eldre menn som utnytter unge jenter på den måten. De lar seg smigre av oppmerksomheten og lar seg lure til noe de senere vil angre på. Du aner ikke hvor skadelig et slikt forhold kan være for en så ung jente. 

Satser på at hun synes det er spennende med eldre forbudte menn, tror selvsagt ikke hun kommer til å falle for utseende mitt alene. 

Er selvsagt ikke skadelig med et seksuelt forhold med en eldre mann.

Selvsagt kan hun få følelser av sex, men det kan jo skje uavhengig av hvem hun ligger med. Skal hun holde seg i kloster da?

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Dette antar du, du vet det ikke. Jeg vet om unge jenter som har latt seg forlede av eldre menn. De blir brukt og spyttet ut. Når det er sex involvert kan de lett oppstå intense følelser hos en ung jente. Plutselig ser hun for seg at du er den store kjærligheten, og drømmer om A4 livet med deg. Så blir hun knust når hun innser at du bare bruker henne. At du ikke evner å forstå at dette er mulig sier jo sitt om din modenhet og refleksjonsnivå. 

Nei bare innrøm at du bare er ute etter å mette dine egne egoistiske behov, og driter i konsekvensene for henne som du planlegger å bruke. Kom ikke her og innbill noen at du tar noe som helst hensyn til henne og hennes følelser. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Satser på at hun synes det er spennende med eldre forbudte menn, tror selvsagt ikke hun kommer til å falle for utseende mitt alene. 

Selvsagt kan hun få følelser av sex, men det kan jo skje uavhengig av hvem hun ligger med. Skal hun holde seg i kloster da?

TS

:murvegg: Du er virkelig ikke i stand til å se andre enn deg selv... Jævla trist er det

• Liker 14
Skrevet

Ville vært så sinnsykt bra om denne nabojenta har bruker her på kvinneguiden og leser i denne tråden, skjønner at den handler om henne og lurer ts inn i ei felle. 

Så når ts sitter der klar som et egg for nabojenta så er det faren til jenta som dukker opp i stua til ts!

Krysser fingrene for at det skjer!

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Du har virkelig ikke tatt til deg noe av det folk skriver til deg her.

Du fremstår som en utrolig kynisk, egoistisk og følelseskald person. Uhyggelig lesning, rett og slett.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Ehm nei, hun skal ha sex med noen på sin egen alder.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette antar du, du vet det ikke. Jeg vet om unge jenter som har latt seg forlede av eldre menn. De blir brukt og spyttet ut. Når det er sex involvert kan de lett oppstå intense følelser hos en ung jente. Plutselig ser hun for seg at du er den store kjærligheten, og drømmer om A4 livet med deg. Så blir hun knust når hun innser at du bare bruker henne. At du ikke evner å forstå at dette er mulig sier jo sitt om din modenhet og refleksjonsnivå. 

Nei bare innrøm at du bare er ute etter å mette dine egne egoistiske behov, og driter i konsekvensene for henne som du planlegger å bruke. Kom ikke her og innbill noen at du tar noe som helst hensyn til henne og hennes følelser. 

Nå har jeg sagt til deg at jeg godt kan fortelle henne at det kun er et seksuelt forhold jeg er ute etter.

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:murvegg: Du er virkelig ikke i stand til å se andre enn deg selv... Jævla trist er det

Jeg tenker på meg og henne. 

7 minutter siden, skruf skrev:

Ville vært så sinnsykt bra om denne nabojenta har bruker her på kvinneguiden og leser i denne tråden, skjønner at den handler om henne og lurer ts inn i ei felle. 

Så når ts sitter der klar som et egg for nabojenta så er det faren til jenta som dukker opp i stua til ts!

Krysser fingrene for at det skjer!

Hverken hun eller foreldrene hennes leser på kvinneguiden, det vet jeg med 100% sikkerhet.

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har virkelig ikke tatt til deg noe av det folk skriver til deg her.

Du fremstår som en utrolig kynisk, egoistisk og følelseskald person. Uhyggelig lesning, rett og slett.

Vil si jeg fremstår som en gentleman.  

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ehm nei, hun skal ha sex med noen på sin egen alder.

Nå kan hun jo få følelser som ikke blir gjengjeldt med jevnaldrende samt at gutter på hennes alder kan prøve å manipulere henne. 

Jeg får psykopat-vibber, samt en dæsj desperasjon og midtlivskrise. En livsfarlig kombo. 

Anonymkode: a4ecc...c13

Snakk om å krisemaksimere.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg sagt til deg at jeg godt kan fortelle henne at det kun er et seksuelt forhold jeg er ute etter.

Jeg tenker på meg og henne. 

Hverken hun eller foreldrene hennes leser på kvinneguiden, det vet jeg med 100% sikkerhet.

Vil si jeg fremstår som en gentleman.  

Nå kan hun jo få følelser som ikke blir gjengjeldt med jevnaldrende samt at gutter på hennes alder kan prøve å manipulere henne. 

Snakk om å krisemaksimere.

TS

Hvordan vet du det? Har du spurt dem om det?

De aller fleste holder dessuten slikt hemmelig

• Liker 3
Skrevet

TS

Det kan du faktisk ikke vite!

Du har kjent naboene dine i en kort periode, det har vært en grillkveld.

Spurte du de på grillkvelden om de er medlemmer av kvinneguiden da eller?

Du snakker bare bullshit. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gir opp, dette er lost case. Han fyren her er for egosentrisk til å evne å se andres perspektiv. Ikke rart det er mye elendighet her i verden :sprettoy:

• Liker 5
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...