Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Snakker på facebook om EM-finalen.

Spennende med den eldre naboen også. 

Nå er jeg både kjekkere og kulere enn den gjennomsnittlige eldre mannen så tror nok det er litt forskjellig å bli sjekket opp av meg og oppmerksomheten dere fikk da dere var unge. Merker jo det på svarene deres.

Hun er 18 og full av hormoner. Jeg tror hun tenker på meg på en seksuell måte.

TS

Anonymkode: 99ad2...748

Ja, dette er som å snakke til en vegg. Du tror jo ikke på jenter/kvinner, du tror hele verden fungerer som du vil den skal fungere. Jeg gir meg nå, så får vi se om du kommer deg hel gjennom finalen eller om du blir bært ut på båre med møll flagrende rundt deg og mens noen andre scorer.

(De som sjekket opp meg var kjekke og kule helt til de begynte å oppføre seg patetisk. Det var da jeg fikk øynene opp for de på min egen alder. De hadde liksom lov å være keitete.)

Anonymkode: 8ebc2...977

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker hun interessert når dere snakker sammen? Isåfall, hvordan tolker du at hun er interessert? Tar hun initiativ eller er det bare deg?

Anonymkode: 78d00...34a

Er jeg som tok initiativ til å snakke under og etter fotballkampen, men hun svarer jo på meldingene og hadde hun vært uinteressert i å chatte med meg så tror jeg ikke hun hadde gjort det. Blitt en del meldinger også. 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Seriøst.. Du flytter inn i et nabolag og det første du gjør er å stå i vinduet å glane på dattera til naboene dine? For så å fantasere om henne!? Og du tror at hun kan ligge og onanere og tenke på deg? Dette blir bare alt for sykt. Unnskyld meg. Foreslår at du holder deg unna henne og ikke så desperat prøver å finne deg en jevnaldrende kvinne for eksempel.

Anonymkode: 554ad...5aa

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jeg som tok initiativ til å snakke under og etter fotballkampen, men hun svarer jo på meldingene og hadde hun vært uinteressert i å chatte med meg så tror jeg ikke hun hadde gjort det. Blitt en del meldinger også. 

TS

Her kjenner jeg meg igjen...når gutter skriver meldinger til meg, svarer jeg for å være høflig. Jeg synes det er uhøflig å ikke svare når noen snakker til meg. Eneste måten å vite om hun faktisk har LYST til å snakke med deg er om du etter i kveld slutter å ta initiativ og ser om hun sender deg melding først neste gang!

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Hun må jo bli bra skuffet m.m. over at du bare er ute etter kroppen hennes, dersom du driver dette falske spillet og later som om du er interessert i henne som menneske...for så å avsløre at du kun er ute etter å bruke henne.

Anonymkode: 16c76...eaa

• Liker 9
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg både kjekkere og kulere enn den gjennomsnittlige eldre mannen så tror nok det er litt forskjellig å bli sjekket opp av meg og oppmerksomheten dere fikk da dere var unge. Merker jo det på svarene deres.

TS

Tror ikke et øyeblikk på at du er spesielt kul

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her kjenner jeg meg igjen...når gutter skriver meldinger til meg, svarer jeg for å være høflig. Jeg synes det er uhøflig å ikke svare når noen snakker til meg. Eneste måten å vite om hun faktisk har LYST til å snakke med deg er om du etter i kveld slutter å ta initiativ og ser om hun sender deg melding først neste gang!

Tar hun initiativ så er det flott, men om hun ikke gjør det så kommer jeg til å fortsette å sende meldinger så lenge hun svarer på de jeg sender henne. Så lenge hun svarer meg så regner jeg med at hun bare er for sjenert og innadvendt til å starte samtaler med meg. 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun må jo bli bra skuffet m.m. over at du bare er ute etter kroppen hennes, dersom du driver dette falske spillet og later som om du er interessert i henne som menneske...for så å avsløre at du kun er ute etter å bruke henne.

Anonymkode: 16c76...eaa

Hun kommer til å bli positivt overrasket på samme måte som da jeg begynte å snakke med henne på facebook. Her får hun masse oppmerksomhet og i  tillegg mulighet til en spennende sommerflørt.

Vi lever i 2016, kvinner har ikke noe i mot at menn er interessert i kroppene deres.

TS

Gjest Axl Rose
Skrevet

Må flire litt med meg selv av denne tråden. Hvorfor er damene så opptatt av å få frem at tenåringsjenter ikke vil ha sex med de som er mye eldre? De fleste holder seg til de på samme alder, men dere kan ikke nekte for at mange tenåringer har sex med eldre menn. For det har de selv om ingen her inne har. Menn opplever det jo. Er de spøkelser de da? Tror ikke det nei. Hva som er så galt med at tenåringer har sex med de i 30 og 40 åra? Er bare sex. Så ro dere ned. Ingenting galt så lenge begge er over 16 år. La jentene få nyte de eldre litt også og la menna få nyte litt unge jenter hvis de vil.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Må flire litt med meg selv av denne tråden. Hvorfor er damene så opptatt av å få frem at tenåringsjenter ikke vil ha sex med de som er mye eldre? De fleste holder seg til de på samme alder, men dere kan ikke nekte for at mange tenåringer har sex med eldre menn. For det har de selv om ingen her inne har. Menn opplever det jo. Er de spøkelser de da? Tror ikke det nei. Hva som er så galt med at tenåringer har sex med de i 30 og 40 åra? Er bare sex. Så ro dere ned. Ingenting galt så lenge begge er over 16 år. La jentene få nyte de eldre litt også og la menna få nyte litt unge jenter hvis de vil.

Er ingen som nekter på det, vi bare sier det er uatttaktivt når menn går fra å være uoppnåelige voksne som lar seg lure av oss, til å være fjerne, desperate førtisser.

Gjest Axl Rose
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ingen som nekter på det, vi bare sier det er uatttaktivt når menn går fra å være uoppnåelige voksne som lar seg lure av oss, til å være fjerne, desperate førtisser.

Er greit å holde det for seg selv ja. Trenger ikke fortelle om alle man har pult for det er alltid noen som blir sur, sjalu eller synes det er uaktraktivt. 

Gjest Axl Rose
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som fjerne, desperate førtisser driver med er som regel ikke flørt eller hyggelig, det er som regel trakassering og plagsomt. Ts i denne tråden er typisk sånn mann uten sosiale antenner, alle har opplevd en sånn eller ti, og derfor er det vi forsøker å stoppe han.

Vil dere forsøke å stoppe han så må dere ikke svare i tråden hans. 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Bootyhunter skrev:

Er greit å holde det for seg selv ja. Trenger ikke fortelle om alle man har pult for det er alltid noen som blir sur, sjalu eller synes det er uaktraktivt. 

Ser ikke bort fra at denne idiotien hans skyldes avslag på avslag i ung alder som han nå vil forsøke å ta igjen med en nabojente som minner han om ei han ikke fikk.

1 minutt siden, Bootyhunter skrev:

Ingen normal voksen mann som sitter vel og chatter med ung jente midt under em-finalen? Hun har nok skjønt at han er litt spess.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS

Virker som du bare antar ting. Hvordan vet du at hun tenker på deg på en seksuell måte? Fordi hun er 18 år?

Kan også hende at hun synes du virker hyggelig og derfor snakker med deg. Det betyr derimot ikke at hun er interessert i deg.

Forresten, så er det ikke alltid det å ha masse erfaring som teller mest. For noen så ønsker de å utforske sammen med noen på egen alder.  Jeg husker at det var mye av moroa for meg. Virker bare som endel av dere eldre menn tror bare fordi dere har masse erfaring så er dere et bedre ligg. Noe som ikke nødvendigvis stemmer. Erfaring er ikke alltid det samme som at man er flink til det man gjør. En som har ligget med to kan være bedre enn en som har ligget med 20. Det kommer helt an på person og dessuten er det mer positivt med en som fortsatt ønsker å lære og utforske. Jeg synes det enda selv om jeg er over 30 nå.

Anonymkode: 8c0ea...3a6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Bootyhunter skrev:

Mer han sitter her,mindre tid bruker han på henne.

Anonymkode: cd8dc...e1d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Men jeg gidder snart ikke lenger, er jo sensusering på små og uvesentlig ting på dette forumet.

Anonymkode: cd8dc...e1d

Skrevet
9 timer siden, Bootyhunter skrev:

Bare sex ja.. sex er faktisk ikke bare

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Bootyhunter skrev:

Ja,noen vil det,men de fleste ikke.

Han har et ganske dårlig grunnlag for å vite om hun er interessert i han. Klart han kan prøve seg. Det er jo helt greit for meg det,men det er hele måten han fremstiller seg selv og at han antar masse om henne som får meg til å reagere.

I tillegg trenger man ikke å fremstille seg selv som omtrent prinsen på den hvite hesten bare fordi han klarer å behandler damer med respekt og er en eldre mann som ønsker å ha sex med ei mye yngre dame. Han ønsker sex med henne og så enkelt er det. Han er ikke bedre enn yngre menn. Det er ikke sånn at yngre menn nødvendigvis er dårligere i senga eller behandler damene respektløst. Det kan man oppleve uavhengig av alder og kjønn.

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke bort fra at denne idiotien hans skyldes avslag på avslag i ung alder som han nå vil forsøke å ta igjen med en nabojente som minner han om ei han ikke fikk.

Ingen normal voksen mann som sitter vel og chatter med ung jente midt under em-finalen? Hun har nok skjønt at han er litt spess.

Nå er nok denne fyren en tulling som fantaserer, men at det skjer at en tenåring og en godt voksen mann har sex skjer oftere enn man tror. Så klart da med skikkelige menn og ikke idioter. De ser også gjerne bra ut utseendemessig og ung for alderen.

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Personlig har jeg et godt øye til en mann på 41 år. Selv er jeg 21 år. Jeg synes imidlertid at du (eller den du prøver å fremstille) er usjarmerende og ekkel. Måten du snakker om en ung jente du ikke kjenner engang som et sexobjekt er ikke jeg særlig begeistret for. Du fremstår som umoden og mindre intelligent. 

Anonymkode: 4daad...f79

Selvsagt fremstår jeg ikke som sjarmerende i denne tråden. Tråden handler om hvordan jeg som voksen mann skal klare å få ligget med naboen som er 18. Det går ikke an å få det til å virke sjarmerende på et kvinneforum. 

Ikke har jeg behov for å virke sjarmerende på KG heller. Dere kjenner ikke meg og jeg kjenner ikke dere så hva dere tenker om meg har ikke noe å si.

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker som du bare antar ting. Hvordan vet du at hun tenker på deg på en seksuell måte? Fordi hun er 18 år?

Kan også hende at hun synes du virker hyggelig og derfor snakker med deg. Det betyr derimot ikke at hun er interessert i deg.

Selvsagt er hun interessert i meg, det forstår alle i tråden. Hvorfor reagerte alle på at jeg sendte henne melding og alle skrev at hun kom til å gjennomskue meg når jeg chattet med henne? Fordi det er åpenbart at jeg skriver med henne fordi jeg har lyst på henne. Og når hun da skriver tilbake så må det bety at hun også har lyst på meg.

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper selvsagt at hun har skjønt at jeg er interessert i henne for da betyr jo det at hun skriver tilbake at hun er interessert i meg også.

TS

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...