AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #281 Skrevet 10. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har sjekket på facebook hun er en voksen dame, hun 18. TS Anonymkode: 99ad2...748 Voksen dame, 18 år. I mine øyne er 18-åringer jenter. Jeg sier ikke mann om en gutt på 18 år, heller. Anonymkode: 4f872...c09 9
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #282 Skrevet 10. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å sjekke fødselsdatoen til en man er facebookvenn med kan vel neppe kalles stalking. TS Anonymkode: 99ad2...748 Du har sikkert sjekket mer enn bare fødselsdatoen kan jeg tenke meg Anonymkode: 55eaf...c0d 7
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #283 Skrevet 10. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å sjekke fødselsdatoen til en man er facebookvenn med kan vel neppe kalles stalking. TS Anonymkode: 99ad2...748 Du kan nok forvente deg en lite trivelig prat med nabopappan ganske så snart! Anonymkode: 16c76...eaa 5
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #284 Skrevet 10. juli 2016 Karma kommer nok og biter deg i halen TS, når du minst venter det... Anonymkode: 16c76...eaa 5
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #285 Skrevet 10. juli 2016 Den 9.7.2016 at 18.30, AnonymBruker skrev: Selvsagt ikke, det finnes alltids nye damer. Tror nok dette er en bere deal for henne enn for meg. Klart hun er utrolig digg, men hun får sjansen til å ha deilig sex med en erfaren mann, spenning, og en bra historie. Er nok større sjanse for at jeg kommer til å gjøre noe lignende igjen enn at hun bli pult av en av de andre naboene så sånn sett så blir dette en mer unik opplevelse for henne enn for meg. TS Anonymkode: 99ad2...748 Big deal at en mann som kunne vært faren hennes har lyst på henne? Det har ALLE kvinner opplevd. Alle kvinner uansett alder har sjans på en eldre mann. Det er du som starter en tråd her, så det er tydelig hvem som synes dette er en big deal. Anonymkode: 601b8...299 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #286 Skrevet 10. juli 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har sikkert sjekket mer enn bare fødselsdatoen kan jeg tenke meg Anonymkode: 55eaf...c0d Selvfølgelig. TS Anonymkode: 99ad2...748
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #287 Skrevet 10. juli 2016 Egentlig, TS, så virker det som om du liker å provosere. Anonymkode: 16c76...eaa 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #288 Skrevet 10. juli 2016 Håper at hun blokkerer deg kjapt. Det må være svært ekkelt for henne å ha en gammel gris som følger henne og kanskje "liker" bildene hennes osv. Kvalmt! Anonymkode: 16c76...eaa 5
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #289 Skrevet 10. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig. TS Anonymkode: 99ad2...748 Anonymkode: 55eaf...c0d 5
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #290 Skrevet 10. juli 2016 Den 21 June 2016 at 3.06, AnonymBruker skrev: Kan jo være at hun onanerer til meg også, mange unge kvinner som fantaserer om eldre menn. Blir for dumt at vi ligger i hver vår seng når vi begge har muligheten til en sommerflørt. Hun flytter jo ut om ett år uansett så trenger ikke bli kleint for lenge om hun avslår meg. Tror faktisk ungdom har gått av å ha testet ut litt ting for å finne seg selv. Jeg har jo selvsagt ikke tenkt til å fortelle naboene at jeg ønsker å pule dattera deres. Forstår jo at det ikke er noe de ønsker å vite. Ingen foreldre ønsker å vite om sexlivet til barna sine, samtidig så ønsker de jo at dattera skal ha det bra, jeg er nok en mer ansvarlig sengepartner enn de fleste guttene på hennes alder. Hun slipper uønsket graviditet og kjønnssykdommer samtidig som jeg kommer til å behandle henne med respekt. TS Anonymkode: 99ad2...748 Nei, det er ikke mange unge kvinner som fantaserer om eldre menn. De få som gjør det, fantaserer om rike eller berømte menn, som tilfeldigvis er eldre. Ikke om eldre menn som en 40+ år gammel hvermannsen av en nabo som ser ut som en jypling. Anonymkode: 25df1...425 8
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #291 Skrevet 10. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig. TS Anonymkode: 99ad2...748 Jenta ser jo alt du gjør der inne, og varsler sikkert foreldrene. Foreldrene til jenta vil nok ikke være blid på deg etter å ha funnet ut dette, og de vil selvsagt forstå ditt falske innsmigrende spill og baktankene dine med å liksom være den "hyggelige" naboen som inviterer på grilling... ÆSJ! Anonymkode: 16c76...eaa 6
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #292 Skrevet 10. juli 2016 Om dette var sant, TS, hvorfor ikke finne et "Griskaill-forum" å poste på? Det lukter av ønske om å provosere m.m. når du poster dette nettopp her på KG... Anonymkode: 16c76...eaa 7
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #293 Skrevet 10. juli 2016 "Meget godt sosialt anlagt" Anonymkode: 91a12...cfb 6
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #294 Skrevet 10. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om dette var sant, TS, hvorfor ikke finne et "Griskaill-forum" å poste på? Det lukter av ønske om å provosere m.m. når du poster dette nettopp her på KG... Anonymkode: 16c76...eaa Jeg postet her i utgangspunktet for å få innspill fra damer som hadde sex med eldre menn mens de gikk på VGS. Det ble svært få råd selv om jeg er takknemlig for de jeg fikk. Nå poster jeg kun fordi det er en del som er interessert i om jeg kommer til å si ifra om det går til helvete. Så tenkte å poste helt til jeg får pult henne, jeg ikke tør å mer eller hun slutter å svare meg. TS Anonymkode: 99ad2...748
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #296 Skrevet 10. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg postet her i utgangspunktet for å få innspill fra damer som hadde sex med eldre menn mens de gikk på VGS. Det ble svært få råd selv om jeg er takknemlig for de jeg fikk. Nå poster jeg kun fordi det er en del som er interessert i om jeg kommer til å si ifra om det går til helvete. Så tenkte å poste helt til jeg får pult henne, jeg ikke tør å mer eller hun slutter å svare meg. TS Anonymkode: 99ad2...748 Du poster her for vår del? Jenta er nok sikkert svært smart. Hun kan lage en felle for deg sammen med sine foreldre Anonymkode: 16c76...eaa 5
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #297 Skrevet 10. juli 2016 Nå må du huske Ts, at denne jenta er ung selv om hun har fylt 18. Modenhetsgraden hos 18 år gamle jenter er varierende. Unge jenter kan være lette å forlede, de kan lett la seg smigre av oppmerksomhet fra menn. De har ofte romantiske tanker om romantikk og sjelevenner. De kan ha vanskelig for å forstå hva som er ekte og hva som bare er menn som er ute etter sex. Du er såpass voksen at du forstår hva du er ute etter og hva det innebærer. Det er det ikke sikkert hun gjør. Det du er ute etter er jo bare å bruke henne. Og du fremstiller det til og med som at du gjør henne en tjeneste ved å gi henne denne opplevelsen. Skamløst og umodent etter min mening. Du gjør jo som du vil og jenta er over den seksuelle lavalder. Men du burde kanskje tenke deg litt om og ta litt hensyn til at vi snakker om en ung jente her. Tenk litt gjennom hva dette som du planlegger innebærer for henne, både følelsesmessig og fysisk. Anonymkode: 43654...087 10
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #298 Skrevet 10. juli 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg postet her i utgangspunktet for å få innspill fra damer som hadde sex med eldre menn mens de gikk på VGS. Det ble svært få råd selv om jeg er takknemlig for de jeg fikk. Nå poster jeg kun fordi det er en del som er interessert i om jeg kommer til å si ifra om det går til helvete. Så tenkte å poste helt til jeg får pult henne, jeg ikke tør å mer eller hun slutter å svare meg. TS Anonymkode: 99ad2...748 Jeg hadde sex med en på 30 da jeg var 16. Det angrer jeg på! Han presset på, kjørte på med smiger og sjarm, jeg likte han egentlig ikke, men lot meg vel forlede av smigeren. Ekkelt å sitte igjen med følelsen av å ha blitt brukt. Ikke noen god opplevelse selv om han var aldri så erfaren. Det gjorde meg generelt mer skeptisk til menn. Skammelig av voksne menn å bruke unge jenter sånn. Du forstår ikke hvor mye du potensielt kan kødde med hennes følelser og selvbilde. Men bevares... Er man egoist så bryr man seg ikke om andres følelser uansett. Anonymkode: 43654...087 10
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #299 Skrevet 10. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå må du huske Ts, at denne jenta er ung selv om hun har fylt 18. Modenhetsgraden hos 18 år gamle jenter er varierende. Unge jenter kan være lette å forlede, de kan lett la seg smigre av oppmerksomhet fra menn. De har ofte romantiske tanker om romantikk og sjelevenner. De kan ha vanskelig for å forstå hva som er ekte og hva som bare er menn som er ute etter sex. Du er såpass voksen at du forstår hva du er ute etter og hva det innebærer. Det er det ikke sikkert hun gjør. Det du er ute etter er jo bare å bruke henne. Og du fremstiller det til og med som at du gjør henne en tjeneste ved å gi henne denne opplevelsen. Skamløst og umodent etter min mening. Du gjør jo som du vil og jenta er over den seksuelle lavalder. Men du burde kanskje tenke deg litt om og ta litt hensyn til at vi snakker om en ung jente her. Tenk litt gjennom hva dette som du planlegger innebærer for henne, både følelsesmessig og fysisk. Anonymkode: 43654...087 Forstår selvsagt at jeg er mer moden enn en 18 år gammel jente. Forstår at mange jenter lar seg smigre av oppmerksomhet fra menn, det er jo det jeg håper skal skje. Men nå er jeg som sagt såpass mye eldre enn henne samt naboen hennes så hun kommer jo ikke til å ha romantiske tanker om meg. Samtlige i tråden har sagt at hun ikke kommer til å ønske å ligge med meg, da må dere nesten være enig i at det er langt mer søkt at hun ønsker å bli sammen med meg. Hun forstår selvsagt om jeg ønsker å ligge med henne så er det kun seksuelt, noe annet ville vært svært rart. Sånn sett er det som sagt greiere at jeg prøver meg på henne enn en på hennes egen alder for da hadde hun jo hatt grunn til å tro at det var romantikk involvert. TS Anonymkode: 99ad2...748
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #300 Skrevet 10. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Forstår selvsagt at jeg er mer moden enn en 18 år gammel jente. Forstår at mange jenter lar seg smigre av oppmerksomhet fra menn, det er jo det jeg håper skal skje. Men nå er jeg som sagt såpass mye eldre enn henne samt naboen hennes så hun kommer jo ikke til å ha romantiske tanker om meg. Samtlige i tråden har sagt at hun ikke kommer til å ønske å ligge med meg, da må dere nesten være enig i at det er langt mer søkt at hun ønsker å bli sammen med meg. Hun forstår selvsagt om jeg ønsker å ligge med henne så er det kun seksuelt, noe annet ville vært svært rart. Sånn sett er det som sagt greiere at jeg prøver meg på henne enn en på hennes egen alder for da hadde hun jo hatt grunn til å tro at det var romantikk involvert. TS Anonymkode: 99ad2...748 Hun forstår selvsagt dette?? Det er slett ikke sikkert hun forstår det! At du skriver dette viser jo at du har minimal forståelse for hvordan unge jenter tenker. Hvordan skal en ung jente muligens uten seksuell erfaring forstå dette? Du er totalt på villspor du. Anonymkode: 43654...087 12
Fremhevede innlegg