Gå til innhold

Pule datteren til naboen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Raspberrypai skrev:

Dette innlegget provoserer meg noe sikkelig.

Dine interesser er aldeles ikke at hun skal få en "trygg" flørt, om du sier det så juger du til deg selv. Det eneste du har i fokuser er dine sykelige interesse til og utnytte en ung jente. Hva i all verden får deg til å tro at hun drømmer om deg, høres passe imbilsk og narsisstisk ut spør du meg. 

I tillegg, det med at hun har "gått av å teste ut litt ting", er bare en malplassert målstand for og prøve å rettferdiggjøre dine sykelige interesser. At en person som er 2-3 ganger så gammel som deg ønsker å bli kjent og utnytte deg kun for sex kan faktisk gi henne langvarige psykiske plager. Enhver person skjønner at å erfare hendelser som kan gi langvarige psykiske plager (iverstefsll) ikke er hva man vil kalle "erfaring og testing som man har gått av".

Og måten du omtaler henne på så tviler jeg STERK på at du vil behandle henne med respekt. Du nærmest objektiviserer henne, hvor ditt eneste formål er sex. I min bok er det så langt unna respekt man kan komme. 

Håper virkelig dette er tull, hvis ikke så håper jeg at du gir slipp på dette.

Makan til vrøvl. Det er snakk om en frivillig sex med en lovlig dame. Om hun hadde fått psykiske plager av sex med meg så hadde hun slitt voldsomt psykisk på forhånd og da er det kanskje greiere at hun har sex med en voksen ansvarlig mann enn en tenåring som hadde utnyttet situasjonen. Man kan si mye bra om tenåringsgutter, men jeg hadde virkelig ikke satset på at en kåt tenåring var den som var best til å ta vare på en attraktiv dame som var lett å utnytte.

Selvsagt er jeg ute etter sex, men kommer da til å behandle henne med respekt likevel. 

Det blir for dumt å late som man får psykiske plager bare man har frivillig sex med en som er en god del eldre enn seg. Det er en grunn til at lavalderen er 16, man regner med at de som er eldre enn det kan velge sengepartner uten at de tar skade av det.

TS

Anonymkode: 99ad2...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, Raspberrypai skrev:

Jeg sier ikke at det er mer modent, og jeg mener heller ikke at vold er løsningen. Det jeg derimot prøver å forklare er at man er lite voksen og ganske naiv om man ikke klarer og se at en slik handling kan utløse sinne, som igjen kan bunne ut i vold om den ene parten ikke klarer og beherske seg. Vold blir ofte utløst i sinne, da er det ikke alltid mulig å styre seg, det har ingenting med voksen- og modenhet og gjøre. Alle kan bli forblindet av raseri, det som derimot ikke er voksen er og ikke kunne fatte hvilke konsekvenser eller konflikter en slik handling som trådstarter ønsker å gjøre kan igangsette.

Nei, friske mennesker banker ikke opp menn som spør datteren søstere om med på en kopp kaffe. Derfor hadde de også blitt dømt for vold og hadde vi hatt et ordentlig rettssystem hadde de aldri sluppet ut på gaten igjen. Banker man noen opp fordi man ikke liker hvem som spør datteren om en kopp kaffe så burde man være på institusjon eller i et sharialand.

TS

Anonymkode: 99ad2...748

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Raspberrypai skrev:

Jeg sier ikke at det er mer modent, og jeg mener heller ikke at vold er løsningen. Det jeg derimot prøver å forklare er at man er lite voksen og ganske naiv om man ikke klarer og se at en slik handling kan utløse sinne, som igjen kan bunne ut i vold om den ene parten ikke klarer og beherske seg. Vold blir ofte utløst i sinne, da er det ikke alltid mulig å styre seg, det har ingenting med voksen- og modenhet og gjøre. Alle kan bli forblindet av raseri, det som derimot ikke er voksen er og ikke kunne fatte hvilke konsekvenser eller konflikter en slik handling som trådstarter ønsker å gjøre kan igangsette.

Ja, de fleste drap på familiemedlemmer skjer i affekt. F.eks om han er sjalu på kona eller pga et samlivsbrudd som han tar tungt. Er du like forståelig for dette "utløste sinnet som man ikke alltid kan styre" i slike situasjoner også? 

Jeg mener at dette dreier seg om modenhet. En voksen bør være istand til å kontrollere seg. Vi er ikke huleboere lenger som klubber hverandre ned. Vi har en rettsstat med et politi som skal håndheve våre lover og regler. 

I TS sitt tilfelle ville ingen lover bli brutt med mindre far eller brødre bestemmer seg for å være så umodne at de faller for fristelsen til å ta "blodhevn". Slik adferd hører ingensteds hjemme i et sivilisert samfunn. 

Ei jente på 16+ er i sin rett til å ha sex med hvem hun ønsker over 16 år uten at noen andre har noe med det å gjøre. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, stepbystep skrev:

:popcorn:

 

Om en 5-6 timer blir det nok det,helt utrolig hva folk kan plukke opp i tråden for å lage en diskusjon ut av.

:popcorn:

 

Anonymkode: cd8dc...e1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stepbystep skrev:

:popcorn:

 

Vi får se om det funker nå.

Anonymkode: cd8dc...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Raspberrypai skrev:

Har aldri sagt at jeg har forståelse for at noen velger vold for løsning, jeg erkjenner kun det faktum at noen faktisk kan ty til vold i sinne, det har ingenting med å vise forståelse for- og støtte vold. 

Modenhet kan heller ikke avgrenses til en handling eller en arena alene. Man kan godt være voksen på flere plan, men falle igjennom når det kommer til sinsbeherskelse og selvkontroll når man blir hisset opp. At en voksen person kan aggere i sinne definerer ikke personen som umoden, å være voksen er langt mer komplekst enn som så. 

I tillegg er det ingen som snakker om blodhevn, i tillegg så vil jeg utfordre din påstand om at vi er blitt så siviliserte. Hva hadde skjedd om politi og rettsvesen hadde blitt fjernet? Hadde vi fremdeles vært like siviliserte? Når det gjelder vold, hva skjer om en person blir beruset? Full? Hadde man da like lett kontrollert sinnet sitt? Er tross alt mange voksne mennesker som drikker alkohol, uten at de blir stemplet som umodne. 

Poenget mitt er bare at modenhet på langt nær har med enkelthandlinger og gjøre. Til slutt må jeg bare påpeke at ingen har omtalt det trådstarter ønsker som ulovlig, kun uetisk, så hvorvidt en 16 åring har lov til og velge sexpartner har lite med denne diskusjonen og gjøre.

Jeg er tilbøyelig til å hevde at man er umoden om man vet av erfaring at man mister beherskelsen i fylla men allikevel velger drikke. 

Ta meg f.eks; Jeg vet at jeg ikke tåler brennevin derfor drikker jeg heller ikke brennevin og har heller ikke gjort det på 12 år. Øl derimot mister jeg ikke kontrollen av så det går helt fint. Hadde jeg ikke tålt øl heller ville jeg avstått helt fra alkohol. (Er ikke glad i vin). 

Det er hva man kan kalle et modent og rasjonelt valg.

Vi som samfunn er langt mer sivilisert enn våre ættepregede forgjengere i viking-samfunnet og sagatiden. Ikke fordi vi mennesker nødvendigvis har gått igjennom en revolusjonerende evolusjon siden den tid - men fordi vår intellektuelle elite og store filosofiske tenker har lagt sten for sten over mange generasjoner og sluttproduktet er et mer sivilisert samfunn som er tuftet på strenge rettsprinsipper, likeverd, likestilling, toleranse, menneskerettigheter og demokrati.

Jeg erkjenner dog at den sterkestes rett og klan/stamme mentalitet kan komme i retur om staten bryter sammen og mister sitt voldsmonopol (politiet er folkets samlede knyttede neve i både bokstavelig og billedlig form).  Det er nå ihvertfall slik det er i andre lovløse land, der har de krigsherrer med sine klaner opererer som småkonger over sine områder.

Vi ser det også under naturkatastrofer når staten mister kontroll over området som er rammet - menneskene der oppfører seg jo som ville dyr. Kanskje ikke så rart men, for vi er jo flokkdyr som trenger å ledes.

Moralitet er derfor en sosial og kulturell konstruksjon som er sårbar.  

Uansett; Ja det er kanskje ikke helt uetisk av TS å deale med ei 16 åring. På en annen side kan det være etisk. Det er en gråsone her. 

Husker selv når jeg gikk på ungdomsskolen så var det 3 jenter på 16 som utelukkende likte gutter på 25-35. De søkte unge herrer i denne alderen aktivt for sex og forhold. Vi andre syntes det kanskje var litt rart men det var deres business. Ingen andre sin.

Det uetiske ville vært å nekte disse jentene sine juridiske rettigheter og integritet ved å nekte de den livsutfoldelsen som de ønsket seg. Det var deres valg, hvem er vi til å dømme disse jentene?

Det ble jo folk av disse også og idag er de gode mødre. 

Slik jeg tenker det så er det bare uetisk om jenter på 16 blir manipulert eller presset til å være med på noe de egentlig ikke vil. 

 

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får spørre henne da? "Hei, du datter av nabo vil du pule med meg?"

Anonymkode: f345d...041

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker å være av den naive sorten, så får nesten opplyse deg om at det er en viss fare for at faren vil prøve å drepe deg om du gjennomfører denne planen.

Anonymkode: b671f...03b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du virker å være av den naive sorten, så får nesten opplyse deg om at det er en viss fare for at faren vil prøve å drepe deg om du gjennomfører denne planen.

Anonymkode: b671f...03b

Nå er ikke jeg TS men jeg undrer meg allikevel hva du baserer "en viss fare" på? 

Har du noe eksempler på drap hvor motivet var å hevne seg på noen som har hatt seksuelt samleie med ei datter over seksuell lavalder? 

Hadde vært interessant om du kunne vise til noen slike saker. Jeg har ikke engang hørt om fedre som har drept en voldtektsmann som har forgrepet seg på datteren. 

Om det er slik at du ikke kan vise til saker som tyder på "en viss fare" så kan vi trygt konkludere med at trusselbildet er meget lavt. 

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det når jeg var yngre. Aldersforskjell på opptil 25 år. Jeg valgte ut hvem selv og nærmet meg dem forsiktig. Hele poenget og hele tenningen lå i at de ikke i utgangspunktet vurderte meg som sexpartner fordi jeg var for ung. Det føltes "ulovlig". Hadde en av dem derimot lagt ann på meg hadde det blitt bråstopp. Det er ikke tennende med "gamle griser". Å leke uskyldig og forførende derimot elsker jeg! Men hele poenget ligger jo i å forføre noen som vanligvis aldri ville gjort noe sånt. 

Anonymkode: 97bad...346

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lå med naboen da jeg var 16. Han var 25. Vi synes han så ut som han var 40+, men mest sannsynlig så han yngre ut enn det vi trodde. Jeg lå med han mot at vi fikk alkohol, han sjenket meg hjemme hos han. Jeg angrer som en hund, og synes han er verdens ekleste menneske som prøvde seg på nabojenta. 

Anonymkode: 1f2b0...831

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yikees! Skjønner veldig godt du velger å være anonym her ja. For å si det sånn, du har nok ikke sjans. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, stepbystep skrev:

:popcorn:

 

Told you.

Anonymkode: cd8dc...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå bort til henne og spør om hun vil komme på middag? :) 

Anonymkode: 1deda...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Told you.

Anonymkode: cd8dc...e1d

Ja, jeg spiser popcorn fremdeles :kul: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjorde det når jeg var yngre. Aldersforskjell på opptil 25 år. Jeg valgte ut hvem selv og nærmet meg dem forsiktig. Hele poenget og hele tenningen lå i at de ikke i utgangspunktet vurderte meg som sexpartner fordi jeg var for ung. Det føltes "ulovlig". Hadde en av dem derimot lagt ann på meg hadde det blitt bråstopp. Det er ikke tennende med "gamle griser". Å leke uskyldig og forførende derimot elsker jeg! Men hele poenget ligger jo i å forføre noen som vanligvis aldri ville gjort noe sånt. 

Anonymkode: 97bad...346

Takk for saklig svar. Det hadde vært fint om hun sjekket opp meg, men jeg kan ikke vente på at det kanskje skal skje. Så satser på at hun liker bedre å bli jaktet på av eldre menn enn å selv jakte. Det vil vel uansett føles forbudt når hun puler naboen som er på alderen til foreldrene hennes.

TS

Anonymkode: 99ad2...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg spurt naboene(snakket med moren hennes) om de vil være med å grille hos meg på lørdag. Inviterte hele familien og håper på at dattera møter opp. Møter hun opp tar jeg det som et tegn på at hun er  singel og litt interessert, tror ikke hun ellers hadde giddet å grille sammen med foreldrene sine og naboen. Ungdommer på hennes alder synes vel det er gøyere å henge med venner og har hun kjæreste så tilbringer hun helgen med han.

TS

Anonymkode: 99ad2...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja skoleferien har begynt så ser henne ute i hagen til naboen hele tiden. Ideelt.

Hun begynner på siste året på videregående nå til høsten. Jeg er i tidlig førtiårene men jeg holde meg bra og ser ikke ut som jeg er eldre enn 30.

Blir det ikke litt spesielt å bare spørre dattera om hun vil ta en øl med meg? Vet ikke om hun har lov til å drikke engang.

TS

Anonymkode: 99ad2...748

Du får snu deg bort da. Hun er ingen dukke som du kan "knulle", som du så fint kaller det.

Kjøp deg heller en sexdukke i plast

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...