AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #181 Del Skrevet 8. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er "all" flørtingen hun har gjort. Jeg håper naboforeldrene ikke finner det ut for det blir jo bare ukomfortabelt for dem om de finner ut at jeg har ligget med dattera deres. Jeg ser på meg selv som over gjennomsnittlig smart og i hvert fall smartere enn en tenåringsjente så det vil jeg si taler i min favør. TS Anonymkode: 99ad2...748 Hva jobber du med? Hvor høy utdannelse har du? Anonymkode: 16c76...eaa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #182 Del Skrevet 8. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hva jobber du med? Hvor høy utdannelse har du? Anonymkode: 16c76...eaa Det spiller da ingen rolle. Den sosiale kompetansen hvor han tror hun flørter med ham, tyder på at det ikke er 'smart på den måten jenter liker' som han snakker om. Anonymkode: 8ebc2...977 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Aries Skrevet 8. juli 2016 #183 Del Skrevet 8. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ja det er "all" flørtingen hun har gjort. Jeg håper naboforeldrene ikke finner det ut for det blir jo bare ukomfortabelt for dem om de finner ut at jeg har ligget med dattera deres. TS Anonymkode: 99ad2...748 Jeg tror det kommer til å bli veldig mye mer ukomfortabelt for din del, mr. Som en annen skrev tidligere i tråden, du bør ikke bli for glad i nabolaget/huset, du vil mest sannsynlig måtte selge det rimelig kjapt etterpå. Ett rimelig kostbart knull kan du si, som i ytterste konsekvens kan koste deg både jobb og renommé. Og vet du, en Mann omtaler ikke en kvinne han har respekt for (og det burde du ha dersom du ønsker deg til sengs med henne) for et sommerprosjekt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 8. juli 2016 #184 Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) Ryddet for spekulasjoner og personangrep. Raven Emerald, mod. Endret 8. juli 2016 av Raven Emerald 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 8. juli 2016 #185 Del Skrevet 8. juli 2016 Nei vet dere hva... han skal få lov å dumme seg ut, han vil jo ikke høre fornuft likevel.. stå på. Så får vi ønske deg velkommen tilbake til virkeligheten når hun avviser deg kraftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 8. juli 2016 #186 Del Skrevet 8. juli 2016 Den 21.6.2016 at 3.02, AnonymBruker skrev: Hun er over 16. kan hende hun kan ikke drikke øl, Anonymkode: cd8dc...e1d Åssen vet du at hun er over 16? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #187 Del Skrevet 8. juli 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Til TS Har du selv barn? Hva hadde du syntes om at en mann på din alder hadde hatt seg med din datter på 16-17 år? Anonymkode: 16c76...eaa Jeg er barnløs. Om jeg hadde hatt datter på 17 så hadde jeg ikke likt å tenke på at hun hadde sex uansett. 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva jobber du med? Hvor høy utdannelse har du? Anonymkode: 16c76...eaa Hovedfag. 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det spiller da ingen rolle. Den sosiale kompetansen hvor han tror hun flørter med ham, tyder på at det ikke er 'smart på den måten jenter liker' som han snakker om. Anonymkode: 8ebc2...977 Jeg har svært god sosial kompetanse. 2 minutter siden, Fluffe skrev: Åssen vet du at hun er over 16? For hun begynner 3. året på videregående nå til høsten. 29 minutter siden, _Aries skrev: Jeg tror det kommer til å bli veldig mye mer ukomfortabelt for din del, mr. Som en annen skrev tidligere i tråden, du bør ikke bli for glad i nabolaget/huset, du vil mest sannsynlig måtte selge det rimelig kjapt etterpå. Ett rimelig kostbart knull kan du si, som i ytterste konsekvens kan koste deg både jobb og renommé. Og vet du, en Mann omtaler ikke en kvinne han har respekt for (og det burde du ha dersom du ønsker deg til sengs med henne) for et sommerprosjekt. Nei, jeg kommer ikke til å måtte selge. Det er ikke forbudt å ligge med en som er over 16 og naboforeldrene kommer ikke til å finne det ut uansett. Hun kommer jo aldri til å fortelle foreldrene sine om hun ligger med meg! Og om foreldrene finner det ut så blir det selvsagt ubehagelig for dem, men de kan jo ikke gjøre noe annet enn å nekte å snakke med meg. Jeg flytter ikke bare fordi den ene naboen ikke ønsker å fortsette å grille med meg. Jeg kommer ikke til å miste jobben fordi jeg pulte dattera til naboen. Å pule henne er sommerprosjektet, det må være lov å si så lenge hun ikke hører det. Sikkert noen av dere kvinner i tråden som har hatt som prosjekt å få en fyr til sengs også. TS Anonymkode: 99ad2...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #188 Del Skrevet 8. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er barnløs. Om jeg hadde hatt datter på 17 så hadde jeg ikke likt å tenke på at hun hadde sex uansett. Hovedfag. Jeg har svært god sosial kompetanse. For hun begynner 3. året på videregående nå til høsten. Nei, jeg kommer ikke til å måtte selge. Det er ikke forbudt å ligge med en som er over 16 og naboforeldrene kommer ikke til å finne det ut uansett. Hun kommer jo aldri til å fortelle foreldrene sine om hun ligger med meg! Og om foreldrene finner det ut så blir det selvsagt ubehagelig for dem, men de kan jo ikke gjøre noe annet enn å nekte å snakke med meg. Jeg flytter ikke bare fordi den ene naboen ikke ønsker å fortsette å grille med meg. Jeg kommer ikke til å miste jobben fordi jeg pulte dattera til naboen. Å pule henne er sommerprosjektet, det må være lov å si så lenge hun ikke hører det. Sikkert noen av dere kvinner i tråden som har hatt som prosjekt å få en fyr til sengs også. TS Anonymkode: 99ad2...748 Hva legger du i begrepet sosial kompetanse? Leste du artikkelen? Anonymkode: 8ebc2...977 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #189 Del Skrevet 8. juli 2016 http://forskning.no/sex-kjonn-og-samfunn/2015/01/hun-er-ikke-interessert-i-sex-men-det-tror-han Anonymkode: 8ebc2...977 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanilla Bean Skrevet 8. juli 2016 #190 Del Skrevet 8. juli 2016 Det var da svært så innbilsk man skulle være da, TS! Å ha dattera til naboen som et ''sommerprosjekt''. Kjente jeg gulpa opp litt av maten jeg spiste for litt siden! Du må rulle inn barten og gå noen runder med deg selv! Du kommer aldri, aldri i buksa på den stakkars jenta! Skjerp deg. Ærlig talt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. juli 2016 #191 Del Skrevet 8. juli 2016 Den 21.6.2016 at 2.51, AnonymBruker skrev: Hun begynner på siste året på videregående nå til høsten. Jeg er i tidlig førtiårene men jeg holde meg bra og ser ikke ut som jeg er eldre enn 30. Blir det ikke litt spesielt å bare spørre dattera om hun vil ta en øl med meg? Vet ikke om hun har lov til å drikke engang. TS Anonymkode: 99ad2...748 Er jo lite sjanse for at hun er interessert i deg. Var mange sånne 40 åringer rundt meg på den alderen som trodde jeg var interessert, jeg var jo ikke det, synes bare de var ekle og innpåslitne, så jeg gikk store omveier for å unngå dem. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 8. juli 2016 #192 Del Skrevet 8. juli 2016 Ryddet for spekulasjoner. Raven Emerald, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Aries Skrevet 8. juli 2016 #193 Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg kommer ikke til å måtte selge. Det er ikke forbudt å ligge med en som er over 16 og naboforeldrene kommer ikke til å finne det ut uansett. Hun kommer jo aldri til å fortelle foreldrene sine om hun ligger med meg! Og om foreldrene finner det ut så blir det selvsagt ubehagelig for dem, men de kan jo ikke gjøre noe annet enn å nekte å snakke med meg. Jeg flytter ikke bare fordi den ene naboen ikke ønsker å fortsette å grille med meg. Jeg kommer ikke til å miste jobben fordi jeg pulte dattera til naboen. Å pule henne er sommerprosjektet, det må være lov å si så lenge hun ikke hører det. Sikkert noen av dere kvinner i tråden som har hatt som prosjekt å få en fyr til sengs også. TS Anonymkode: 99ad2...748 Oi, ok. Jeg skal formidle med teskje. Nei, det er ikke ulovlig, sett fra lovens synspunkt. Men det er umoralsk, iallefall på måten du går frem. Du sa det selv, forbudt dame. kan du tenke deg hvorfor? Du vurderer tross alt og ligge med en tenåring, og du prøver i tillegg å egle deg innpå foreldrene hennes. Du vil ligge med datteren til en venn. Skjønner ut fra din tankegang at du ikke har barn selv, men tenk på hvordan dine venner hadde reagert om de hadde funnet ut at deres 16/17 årige datter hadde ligget med en på nærmere 50 enn 30, for det er jo tross alt det du er. Dersom du først skal bevege deg inn på dette området må du våge og kalle en spade for nettopp, en spade. Og nei det er ikke sikkert hun kommer til å fortelle dem det, det kommer an på hvordan hun opplever det hele. Men uansett skal det ikke så mye til at noen finner det ut. Skal ikke mer til enn at en annen nabo ser noe mistenkelig, så er en spire sådd. Og så har du foreldrene da. Mødre har et spesielt instinkt du kanskje har hørt om fra før, de er ofte eksperter på å finne og identifisere menn som er ute etter å komme i buksa på datteren deres. Og fedre har kanskje sett en yngre kvinne selv, eller har kompiser som deg. Tenk deg godt om så skjønner du at det er mange sånne historier som kommer ut uten at noen av de 2 involverte har fortalt det til noen. Som sagt, slutt å snakk om at det blir så ubehagelig for den stakkars jentas foreldre. Jeg tror du sitter igjen med en annen oppfatning når alle naboene plutselig stopper opp og hvisker og peker når du kommer forbi, sender deg stygge blikk og slutter å snakke med deg. Plutselig er du fullstendig utfryst i lokalsamfunnet og blir offer for mange pek. Som sagt, sånne ting sprer seg fort, og før du vet ordet av det vet plutselig kollegaer av deg og sjefen om det, som gjerne selv har/har hatt barn på den alderen og du står ikke lenger øverst på listen over forfremmelser, men på den tvert motsatte.. Og til slutt; ikke kom med det argumentet at vi svarer så negativt bare fordi vi selv ikke liker eldre menn eller gamle sure peppermøer. Jeg er selv 23, og har hatt sex med 2 stk som var mellom 15-20 år eldre enn meg, men det var i en helt annen kontekst enn hva du beskriver. Det handler om gjensidig respekt. Og det er ikke hva hun hører som betyr noe det er hvordan du betegner kvinner som er potensielle partnere. Det sier veldig mye om deg som person. Og du later ikke til å ha den rette innstillingen til dette. Og det gjør at det er en mye større sjanse for at hun ikke finner den eventuelle akten som en like stor opplevelse som deg selv og desto større mulighet til at det kommer ut. Det gjelder å tenke handling -> konsekvens før man gjør noe. Endret 8. juli 2016 av _Aries 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #194 Del Skrevet 8. juli 2016 For en popcorn-tråd :D For det første, må jeg bare få legge til at jeg har ligget med flere som er et godt stykke eldre enn meg, når jeg var 19-23 år (42 år, 44år, og 62 år. Jaja, bare si æsj. Jeg angrer ikke. Hvilken erfaring :D ) Nå er jeg gift med en som er 13 år eldre enn meg. Jaja, sikkert daddyissues.. MEN du kan ikke ha henne som et sommerprosjekt. Det går jo ikke. Du kan ha fantasien din, men du kan IKKE flørte med henne. Da blirru gris da. Automatisk. Er nabojenta av de som tenner på eldre menn, MÅ du la henne ta det første skrittet. Det er ikke å le av en vits, takke ja til å være med foreldrene på nabogrilling, eller godkjenne venneforespørsel på facebook. Ekstra lange intense blikk, fukte/småbite i leppa (mer enn en gang) etc kan være tegn. Du får trene utendørs, klippe plenen, hekken, ordne ting rundt huset/leiligheten etc. så kanskje hun er ute samtidig, og dere kan snakke sammen naturlig. Det som er skrevet på facebook, er liksom skrevet i stein. Signer som anonym, for å slippe innpåslitne PM's. Anonymkode: 2462d...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #195 Del Skrevet 8. juli 2016 4 minutter siden, _Aries skrev: Som sagt, slutt å snakk om at det blir så ubehagelig for den stakkars jentas foreldre. Jeg tror du sitter igjen med en annen oppfatning når alle naboene plutselig stopper opp og hvisker og peker når du kommer forbi, sender deg stygge blikk og slutter å snakke med deg. Plutselig er du fullstendig utfryst i lokalsamfunnet og blir offer for mange pek. Som sagt, sånne ting sprer seg fort, og før du vet ordet av det vet plutselig kollegaer av deg og sjefen om det, som gjerne selv har/har hatt barn på den alderen og du står ikke lenger øverst på listen over forfremmelser, men på den tvert motsatte.. I VERSTE fall finner foreldrene til nabodattera ut hva jeg har gjort. Men de kommer selvsagt ikke til å fortelle det videre til de andre naboene. Det blir jo i hvert fall flaut for dattera! Om du hadde hatt sex med naboen da du var i tenårene så hadde du selvsagt ikke ønsket at alle naboene skulle finne det ut! Det er ikke meg det er flaut for, det er jo henne. Tenåringsjenter blir mye lettere flaue enn en "gammel gris". I tillegg kommer ikke de andre naboene til å fryse meg ut. 8 minutter siden, _Aries skrev: Og til slutt; ikke kom med det argumentet at vi svarer så negativt bare fordi vi selv ikke liker eldre menn eller gamle sure peppermøer. Jeg er selv 23, og har hatt sex med 2 stk som var mellom 15-20 år eldre enn meg, men det var i en helt annen kontekst enn hva du beskriver. Det handler om gjensidig respekt. Og det er ikke hva hun hører som betyr noe det er hvordan du betegner kvinner som er potensielle partnere. Det sier veldig mye om deg som person. Og du later ikke til å ha den rette innstillingen til dette. Og det gjør at det er en mye større sjanse for at hun ikke finner den eventuelle akten som en like stor opplevelse som deg selv og desto større mulighet til at det kommer ut. Det er INGEN i tråden som har større respekt for nabodattera enn meg. Jeg sier jo at hun er gammel nok til selv å bestemme hvem hun vil ligge med, mens dere andre i tråden prøver å ta den beslutningen for henne. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: For en popcorn-tråd :D For det første, må jeg bare få legge til at jeg har ligget med flere som er et godt stykke eldre enn meg, når jeg var 19-23 år (42 år, 44år, og 62 år. Jaja, bare si æsj. Jeg angrer ikke. Hvilken erfaring :D ) Nå er jeg gift med en som er 13 år eldre enn meg. Jaja, sikkert daddyissues.. MEN du kan ikke ha henne som et sommerprosjekt. Det går jo ikke. Du kan ha fantasien din, men du kan IKKE flørte med henne. Da blirru gris da. Automatisk. Er nabojenta av de som tenner på eldre menn, MÅ du la henne ta det første skrittet. Det er ikke å le av en vits, takke ja til å være med foreldrene på nabogrilling, eller godkjenne venneforespørsel på facebook. Ekstra lange intense blikk, fukte/småbite i leppa (mer enn en gang) etc kan være tegn. Du får trene utendørs, klippe plenen, hekken, ordne ting rundt huset/leiligheten etc. så kanskje hun er ute samtidig, og dere kan snakke sammen naturlig. Det som er skrevet på facebook, er liksom skrevet i stein. Signer som anonym, for å slippe innpåslitne PM's. Anonymkode: 2462d...e50 Takk for svar. Hadde vært kjempefint om det var hun som tok initiativet, men da kommer ikke noe til å skje. Nei, hun har ikke snedt meg intense blikk, småbitt i leppa, osv. Men det hadde vært upassende på en slik middag uansett. Godt mulig jeg er "gammel gris", men nå vil jeg si jeg har oppført meg som en gentleman. Har invitert henne på grilling sammen med familien hennes slik hun blir kjent med meg i en ikke gristete setting. OG etterpå skal jeg sende henne venneforespørsel som hun kan velge om hun vil akseptere, ingenting grisete med det. Så sender jeg henne en hei-melding som hun kan velge om hun vil svare på også ser jeg om hun vil snakke med meg. Ingenting av det er grisete og alt kan hun lett velge om hun vil være med på. Men siden du har ligget med eldre menn. Tok du alltid initiativet? Og på hvilke arenaer tok du initiativ? Kunne du finne på å sjekke opp naboen din? TS Anonymkode: 99ad2...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #196 Del Skrevet 8. juli 2016 Det spørsmålet går til deg også @_Aries Men siden du har ligget med eldre menn. Tok du alltid initiativet? Og på hvilke arenaer tok du initiativ? Kunne du finne på å sjekke opp naboen din? TS Anonymkode: 99ad2...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #197 Del Skrevet 8. juli 2016 Igjen-! .. jeg får spyfornemmelser av å lese så mye forstyrret fra TS.. han opptrer som en avdanket motbydelig GAMLING uten grep om virkeligheten overghodet. Vanvidd at det går an opptre så antennene. ÆÆÆÆÆSJ Anonymkode: fa221...95b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #198 Del Skrevet 8. juli 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: For en popcorn-tråd :D For det første, må jeg bare få legge til at jeg har ligget med flere som er et godt stykke eldre enn meg, når jeg var 19-23 år (42 år, 44år, og 62 år. Jaja, bare si æsj. Jeg angrer ikke. Hvilken erfaring :D ) Nå er jeg gift med en som er 13 år eldre enn meg. Jaja, sikkert daddyissues.. MEN du kan ikke ha henne som et sommerprosjekt. Det går jo ikke. Du kan ha fantasien din, men du kan IKKE flørte med henne. Da blirru gris da. Automatisk. Er nabojenta av de som tenner på eldre menn, MÅ du la henne ta det første skrittet. Det er ikke å le av en vits, takke ja til å være med foreldrene på nabogrilling, eller godkjenne venneforespørsel på facebook. Ekstra lange intense blikk, fukte/småbite i leppa (mer enn en gang) etc kan være tegn. Du får trene utendørs, klippe plenen, hekken, ordne ting rundt huset/leiligheten etc. så kanskje hun er ute samtidig, og dere kan snakke sammen naturlig. Det som er skrevet på facebook, er liksom skrevet i stein. Signer som anonym, for å slippe innpåslitne PM's. Anonymkode: 2462d...e50 Jada, vi vet det alltid er kvinner som ikke er attraktive nok for jevnaldrende-:). Anonymkode: fa221...95b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #199 Del Skrevet 8. juli 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Igjen-! .. jeg får spyfornemmelser av å lese så mye forstyrret fra TS.. han opptrer som en avdanket motbydelig GAMLING uten grep om virkeligheten overghodet. Vanvidd at det går an opptre så antennene. ÆÆÆÆÆSJ Anonymkode: fa221...95b 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jada, vi vet det alltid er kvinner som ikke er attraktive nok for jevnaldrende-:). Anonymkode: fa221...95b Kan vel diskuteres hvem av oss som er kvalmest. TS Anonymkode: 99ad2...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #200 Del Skrevet 8. juli 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: I VERSTE fall finner foreldrene til nabodattera ut hva jeg har gjort. Men de kommer selvsagt ikke til å fortelle det videre til de andre naboene. Det blir jo i hvert fall flaut for dattera! Om du hadde hatt sex med naboen da du var i tenårene så hadde du selvsagt ikke ønsket at alle naboene skulle finne det ut! Det er ikke meg det er flaut for, det er jo henne. Tenåringsjenter blir mye lettere flaue enn en "gammel gris". I tillegg kommer ikke de andre naboene til å fryse meg ut. Det er INGEN i tråden som har større respekt for nabodattera enn meg. TS Anonymkode: 99ad2...748 Sånn som du har skrevet i tråden din så kommer det frem at du har null respekt for jenta på 16. Bare det at du skriver "nabodattera" viser at du higer etter å ligge med et barn/ungdom. Hadde det vært en voksen kvinne så hadde du omtalt henne som "nabodama". Så du vet meget godt at hun er for ung, og det viser du ved at du tidligere i tråden har skrevet "forbuden frukt" om nevnte jentunge. Ang naboer så vil de fryse deg ut. Når de får vite (og de får de vite, ryktebørsen går over en lav sko i små samfunn) så blir du stemplet som en overgriper og hebofil. ALLE vil forakte deg for at du har forgrepet deg på en tenåring. Det hjelper ikke hvor mye du roper opp om at "hun ville jo ha meg, hun addet meg til facebook og var med på grilling, hun lo også av historiene mine". Du vil bli frosset ut og alle vil hate deg. Anonymkode: d761b...e26 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg