Gå til innhold

Ut på tur, jævlig sur, aka selfiespammingsskryt og andre greier


Silfen

Anbefalte innlegg

Jentungen har hockeyskøyter, hun foretrekker de. Men de hvite er ofte på tilbud til en hundrings, så de er jo rimeligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har prøvd å stå på skøyter 1 gang. Da måtte jeg bruke skistaver. Trodde jeg skulle dø. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg stod da jeg var liten og da var det lett. Nå hadde jeg kanskje trengt staver jeg og. :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, skruf skrev:

Blir koselig med noen timer på skøytebanen :) Kanskje det blir ekstra kjekt med litt promille?

Rolig lørdag her i gården. De tre som har ligget strøkne holder på å komme til krefter igjen. Jentungen er overlykkelig over å kunne spise igjen. Bikkja maser på tur, jeg tror jeg sender mannen selv om han er litt slapp. Ikke sjans på tur for meg idag, ble litt for mye igår. 

Dessuten irriterer jeg meg over Zalando. Bestilte meg en topp i str S og ei levis-tskjorte. Toppen kom i str xs og istedet for tskjorta så kom det en rosa genser. Toppen var grei, for den passet eldstejenta, men den rosa genseren var gresselig stygg. Og er iallefall ikke ei tskjorte. Så retur og surmail til zalando. 

Det var synd, men Zalando har mye fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt problem med netthandel er at jeg er for tykk og lang i ryggen til at klær passer uten å ha prøvd de, så jeg tør liksom ikke å kjøpe noe uten at jeg vet hvordan produktet er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å kjøpe klær på nett heller, syns det er vanskelig å se for seg meg med klærne på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å alle butikkene i Bodø har jo helt ræva utvalg i klær som faktisk er fine og lange nok. Enkelte ser jo ut som de er sydd av ei gammel gardin. Blir liksom til at å finne seg noe fint å ha på blir et ork, spesielt når Intersport har flust av Adidas gensere og bukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan faktisk ikke gå på byn uten å ende opp som fargerikt fellesskap helt alene. Lurer på om det er det at alkoholen fortynner blodet som gjør det. 

Helgens: 

Screenshot_2017-03-07-14-09-12.thumb.png.bc1822921580ccf04d76269f0a479552.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vet det har vært en vellykka fest når man har blåroser man ikke kan gjøre rede for :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ikke sant! Jeg tror den stammer fra da jeg tok en snarvei under en kalesje, men who knows. :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det skal godt gjøres. :Knegg: Hadde en gang blåmerke i et halvt år etter litt feilsatt intramuskulær. Men etter fylla? Nei, de går fortere over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Silfen skrev:

Haha, det skal godt gjøres. :Knegg: Hadde en gang blåmerke i et halvt år etter litt feilsatt intramuskulær. Men etter fylla? Nei, de går fortere over.

Amatører :Knegg: . Jeg har fremdeles et blåmerke på ankelen etter en karatetrening i 2004... Eller, det er jo ikke blått enda men mer rødaktig. Tror blodårene må ha blitt en anelse knust nedi der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tsk, alle vet jo at idrett er farlig. Fylla, dermot, det er en kunstform!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøøhøøø, tryne i fylla men fremdeles ha glasset fullt, ingen idrett slår den. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg på date. :nigo: Har truffet han før da, på en fbtreff, men da drev jeg og datet en annen. Har hatt sånn sporadisk snap/fbkontakt som tok seg opp da jeg ble ditchet av A. :Knegg:

Skal nok henge mer. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...