Gå til innhold

Ut på tur, jævlig sur, aka selfiespammingsskryt og andre greier


Silfen

Anbefalte innlegg

Jeg tror legesekretæren hater meg. Hun setter meg alltid opp til time kl 0800. 

God bedring severus! Flaks at ankelen ikke knakk. Mannen til venninna mi gjorde noe lignende, tråkket i et hull (stupmørkt på vei fra campingvogna til fellesdo) og brakk ankelen og armen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får akkurat på meg et par sko fordi de er herremodell og bredere. Hadde jeg ikke hatt de så hadde jeg neppe fått på meg sko idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo be om  å få time senere da skrufen.  😉 Hvordan er magen om dagen?  Går det  noe bedre mtp mat? 

Hvordan går det med ankelen,  severus? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom til å tenke på noe, etter at jeg gav bort krykkene mine har jeg tryna midt på gata 2 ganger iallefall. Derfor har jeg nå kjøpt et par til 40 kr på Fretex, sånn at forbandelsen endelig kan stoppe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dry:  Melder med meg skavank jeg også. Vurderer amputasjon av arm - omtrent inni skulderbladet. Det verker fra pekefingeren og opp til mellom skulderbladene. *sur* Men - det som taler mot prosjektet er at jeg kommer til å se så rar ut. (Image is everythingg.)  Dessuten blir det vanskelig å bære ryggsekk....

 

Gaaah, venter litt til kanskje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jentungen her klager over vondt i en fot eller ei arm så sier alltid faren "eg trur vi må amputera", grei beskjed liksom :laugh:

edit;

Retta autokorrekten, skulle stå faren og ikke dagen!

Endret av skruf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig grei - jeg er på samme linja som legen. Sliter litt med det rådet ved hodepine riktignok. Muligens er det derfor jeg aldri har hodepine? :klo: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er armen falt av,  cata?  

. Her er det en sen,  men bra start på dagen.  Mekket mat,  spist mat,  skvist Ibens bein siden hun nekter å flytte seg.  Nå glor jeg ut på regnet mens jeg kontemplerer en tur ut.  Men det er så vått.  Argh.  

FB_IMG_1487500828924.jpg

FB_IMG_1487500841991.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Silfen skrev:

Er armen falt av,  cata?  

Nope, den henger på -jeg hadde nær sagt "dessverre" :fnise:. Fredag ble riktignok høyrearma noe bedre, men smerten forflyttet seg da til venstre side av nakken så lastenes sum var konstant. Har tatt styrketreningsfri i helga og var ute og jogget i stedet. Fyf... for en kondis, eller mangel på sådan i dag. Blærgh! Men jeg var på massiv maratonshopping (ny løpejakke, 2 tights og en shorts)  i går og måtte prøve noe av det nye treningstøyet så det ble drøye 6 km joggetur lell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, Silfen skrev:

Du er flink!  6 km jogging kunne jeg bare glemt! 

Egentlig var det visst drøye 7 når jeg ser på Endomondo nå... :P

Vel, teknisk sett er vel det "drøye 6" også... :fnise:

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7km er dødsbra da! 

Lengste jeg har beveget meg idag er over til naboen for å mate kattene deres. Også måtte jeg gå tilbake en gang til for jeg kom på at jeg hadde glemt å slå på alarmen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.2.2017 den 21.45, Silfen skrev:

Det er skikkelig mørkt fremdeles. Gleder meg til kveldene blir lysere. Håper det er fint i morgen iallfall, har halvveis plan om en tur opp på Gullfjellet igjen.

Kunne ønske jeg hadde en like stor motivasjon for fjellturer og slikt som du har. Gidd du å sende litt av det bort? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...