Gå til innhold

Ut på tur, jævlig sur, aka selfiespammingsskryt og andre greier


Silfen

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Silfen skrev:

Veldig fin blåfarge.  Skal sende deg en gpstracker. :Knegg:

Jeg har... Riktignok en gammel eTrex da. Dessverre hjelper ikke den automatisk på stifinneregenskapene akkurat. Men jeg kan trøste dere med at dere ikke kommer til å miste meg i skauen riktig enda for jeg kan ikke stå på ski. :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan gå med truger. :nigo:

Her var det iallfall lite snø, for å si det slik. Fant en liten flekk på fjellet i dag og den måtte selvsagt foreviges. LENGE siden jeg har vært ute på tur. Det var isekaldt, men veldig herlig.

snøflekk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 uker i dag siden arm og axiller. Sluttet med kompresjon i går. Det er så ømt. Er så lei disse armene. Alt ser jo bra ut, gror fint og greier. Men blææææh altså, det er sårt, det river og svir og er kjiiiipt.

arm3uker.jpg

arm3uker2.jpg

arm3uker5.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har jo hatt verdens SLØVESTE vinter. Altfor mye inne og glodd, for ikke å snakke om de tre siste ukene med ræven godt plassert på sofaen, gumlende på sjokolade.

Vel, gjett hva? Jeg fikk svi for det.

Solen skinte og jeg tenkte at det er på tide å få ræven sin oppover et eller annet sted igjen. Etter å ha slanget på sofaen noen timer og vurdert det, så sparket jeg meg selv ut i retning Stoltzen.

Fytti helsiken. Jeg tror jeg skulle dø. Gikk saaaakte avgårde, men selv med sakte og jevn flyt så døde jeg mer og mer. Var i halvveis koma når jeg nådde Melkesyren og hadde allerede brukt 25 min. Melkesyren er nesten ved toppen for de som ikke er kjent. Men likevel brukte jeg 10 minutter til opp. Var helt dau. Man vet formen er ræva når man bruker 15 minutter lengre enn korteste tid fra sensommeren i fjor. Nå er det bare å piske meg ut fremover, for dette går ikke an. Blææææh.

Men det var nydelig vær da. Fortsatte over til fløyen etterpå, bare helt nydelig.

Og til belønning ble det potetmos med ovnsbakt hvitløk og parmesan, biff og grønskesaker. Så vanvittig godt!

 

16730258_10212397740042350_2589560356655547834_n.jpg

 

16684224_10212398352537662_2935201400759032099_n.jpg

16730213_10212398356017749_2807916291643884287_n.jpg

16708624_10212398356737767_7124748800055643540_n.jpg

biffnammenam.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig fint vær! Og for en utsikt! 

Nettopp kommet inn fra kveldtur med berneren jeg. Bekmørkt, så jeg følte meg ikke høy i hatten der jeg gikk med hodelykt alene med verdens mest pysete hund. Heldigvis bare enkelte partier som var helt mørkt da. Hørte noen si idag at det er meldt drittvær fra torsdag av, så får utnytte finværsdagene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skikkelig mørkt fremdeles. Gleder meg til kveldene blir lysere. Håper det er fint i morgen iallfall, har halvveis plan om en tur opp på Gullfjellet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er det så godt at det er tidligere lyst om morgenen nå :) Godt for jentungen å slippe å gå i bekmørket til skolen. 

Åh, jeg gleder meg så innmari til våren kommer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Så godt å kjenne den gode, friske luften, fuglene som kvitrer og måkene som skriker :) For ikke å snakke om de friske og klare fargene i naturen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er helt enige i at valentines er noe tull, så hverken noe oppdisking, truser eller blomster :)

Jentungen og bestevenninna feiret derimot valentine for single jenter. De tok ansiktsmaske, hadde seriemaraton og spiste potetgull. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk truser fra VS da han kom hjem fra kurs da :) 

Fire av de var superfine, og den femte holdt jentungen på å dø litt på seg av.... I´m your night cap står det bakpå rumpa. 

Du da Silfen, var det noe romantikk igår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehehe, den med night cap var jo kul da. Jeg har en med pizza lover over ræven, den er kul. :nigo:

 

Her er det aldri noe romantikk, gårsdagen intet unntak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja å så forstuet jeg foten, så nå kan jeg knapt reise meg fra sofaen. Bare å vente til apoteket åpner, så jeg kan kjøpe en støttebandasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...