Gå til innhold

Ut på tur, jævlig sur, aka selfiespammingsskryt og andre greier


Silfen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, Silfen skrev:

Jeg vet. Men man må bare bestemme seg. Og det blir lettere for hver gang.

Jeg synes ikke det, jeg gikk masse en periode. Nå er det et ork, spesielt når det enten er snø,regn eller en kombinasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns iallfall at kroppen takler det enklere for hver tur. Ikke alltid lysten, men kondisen kommer seg jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha,  jeg ble oppring fjørti ganger av en radiojournalist her om dagen.  Men så sullet jeg meg nå gjennom helgen og ringte opp igjen først i dag. Så viser det seg at de ville ha meg med i et debattprogram i morgen allerede men siden jeg var så treg så måtte de fylle plassen med noen andre.  Jaja. :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skulle legge inn til vurdering å gi meg en egen slot,  de måtte se det an.  Aldri hørt om programmet engang,  Ekko heter det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva det er,  jeg.  Men anyway så er det ikke noe jeg stresser med,  hørte ikke engang på det som de sendte selv om de skulle bruke noe fra nyhetene jeg uttalte meg på.  

I dag pissregnet det,  men ryggen kranglet etter en tirsdag på sofaen så opp stoltzen bar det.  På toppen traff jeg på to britiske turister som jeg tok med meg til fløyen,  for de hadde virkelig ikke lyst til å gå ned samme veien som de kom opp.  Noe jeg skjønner godt,  for stoltzen er nesten verre ned enn opp.  

Regnet var blitt litt snø på toppen og de oohet og aaahet og sammenlignet med både narnia og ringenes herre.  Men morsomme jenter da og hyggelig med selskap.  Og jeg fikk snakke engelsk,  ikke minst,  høhø. 

 

Halvdød på toppen.  Blæææh.  Hater stoltzen. 

FB_IMG_1487783021283.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ei uke å jeg kjenner det fortsatt i ankelen. Plutselig kommer det bare sånn skikkelig stikk med smerte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Fått med en uke med litt snop. 

IMG_20170227_151747_671.jpg

 

Fikk au i halsen onsdag. Tenkte dette går over fort. Feberen brøt lørdag, subfebril lørdag og søndag og helt fin i dag. Men like vondt, så dro til legen. Han avfeide det som virus men så viste crp 116. Så da blir det pilletrilling gitt. 

 

Jaja. Går fort over nåååå da. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...