Gå til innhold

Ut på tur, jævlig sur, aka selfiespammingsskryt og andre greier


Silfen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At de ikke skal få ordnet på den dah. Det er jo slitsomt både fysisk og psykisk å gå slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir glad for serietips forresten :) Siste sesong av shameless så jeg straks den kom ut på netflix, Girls, Billions, Big little lies er jeg også oppdatert på. Pløyde t.o.m igjennom You, Me, Her. 

Har sett alle de gode som Sons, Dexter, Hannibal, The Fall, Downtown abbey.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kikket litt nå, virker lovende :)

Greit med serier å se på når man har en tvungen sofaslitingperiode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en av de seriene der man blir lei seg når den er over. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.2.2017 den 16.22, Silfen skrev:

Jeg svir for det i dag for å si det slik. 

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Frk.K skrev:

:fnise:

Altså, svidde ikke pga fyllesyk altså. Men var jo egentlig syk, men halsen føltes så mye bedre og feberen var borte og yay tenkte jeg.  Så ble det nach i båt og hurra meg rundt og diskuterte life, the universe and everything i de små nattetimer med fine folk. Men såååå slo halsen til. Lånte meg no ull og subbet hjemover i syvtiden, trodde jeg skulle krepere! Døde hele søndagen og ringte legen med en gang mandag og voila, penicillin. Yay. 

 

Har forresten et ilandsproblem. Jeg ser helt amøbe ut i caps. Jeg skulle virkelig virkelig ønske jeg kledde caps men nei. Ser ut som no innavl fra bøgda om jeg trykker en over skolten. Fuckings sucks! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Silfen skrev:

Altså, svidde ikke pga fyllesyk altså. Men var jo egentlig syk, men halsen føltes så mye bedre og feberen var borte og yay tenkte jeg.  Så ble det nach i båt og hurra meg rundt og diskuterte life, the universe and everything i de små nattetimer med fine folk. Men såååå slo halsen til. Lånte meg no ull og subbet hjemover i syvtiden, trodde jeg skulle krepere! Døde hele søndagen og ringte legen med en gang mandag og voila, penicillin. Yay. 

 

Har forresten et ilandsproblem. Jeg ser helt amøbe ut i caps. Jeg skulle virkelig virkelig ønske jeg kledde caps men nei. Ser ut som no innavl fra bøgda om jeg trykker en over skolten. Fuckings sucks! 

Såpass ja! Regner med halsen er allerede på bedringens vei, nå da! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yess, i dag er første nesten helt i orden dagen. Så sikkert ut i morgen. :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Silfen skrev:

Yess, i dag er første nesten helt i orden dagen. Så sikkert ut i morgen. :Knegg:

Er noen som har det.. :fnise: Svidde av 2000 kr på drikke og  cowboyhatter forrige helg. COWBOYHATTER! WHY?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2000? Why? Ikke vors? My gawd. 😂😂

Og hvor mange hatter? De koster jo bare 100... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Silfen skrev:

2000? Why? Ikke vors? My gawd. 😂😂

Og hvor mange hatter? De koster jo bare 100... 

Joda, vi hadde vors. Veldig spontant, faktisk. Men vi liker visst å drikke på byn og da. Får de heldigvis tilbake, siden dette er penger jeg trenger for noe annet og vi egentlig ikke skulle kjøpe noe på byn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Silfen skrev:

Haha, spontane ting er de gøyeste. 

Enig. :nigo: Da er det ingen forventninger liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...