Gå til innhold

Ut på tur, jævlig sur, aka selfiespammingsskryt og andre greier


Silfen

Anbefalte innlegg

I knows. Blir som oftest supert. Hadde en slik mandag for litt siden. Møtte en kompis på gaten, i stedet for å stå i regnet og prate ble det te/kaffe. Så ble det en alkohyl. Og en til. Og plutselig var vi en hel gjeng og hadde verdens tidligste nach, må ha vært rundt 23 eller noe og vips var klokken syv på morgenen og hei hvor det går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Haha, er ikke det best. Hva ler du av? Noe på nett. Hva da? Neeei, noe greier. Men hvaaaaaaa? 

 

Drives em insane. :Knegg:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ligger 3/4 rett ut.... de har sittet på do med spybøtte foran seg. Herlighet så de spydde. Kunne nesten tro at de var besatt av onde spyånder. Bra vi har flere bad her i huset. 

Og jeg? Joa, last woman standing. So far so good. 

Har en teori om at det er matforgiftning, ikke spysjuka. Litt suspekt at alle tre ble syke nøyaktig klokka 2 i natt. Gastroentritt går jo helst fra den ene til den andre, avløser hverandre med spying. Og alle hadde feber. Og det kom begge veier. Jeg sto over middagen igår pga dårlig matlyst. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Salmonella har jeg hatt 3 ganger, så den er jeg kjent med! Den første gangen jeg hadde det så endte det med salmonella-sepsis, tok den helt ut liksom

Men det kan være salaten kanskje, for fisken var gjennomstekt. Salaten besto av kål, pære, sitron, rødbeter og fetaost

De har heldigvis sluttet å spy nå, har ligget rett ut alle tre de siste timene, helt i drømmeland. Utmattet og bleke om nebbet. 

Endret av skruf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planer for dagen: bilmesse. Kan ellers melde om at overgangsalder er no' herk. *koker* Hadde jeg nå enda vært en varm person så hadde jeg bare kokt over, men ellers er jeg frossenpinn så nå veksler jeg mellom ulljakke og koking. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bilmesse og matforgiftning og jeg høyner med å ta unger med på skøyter etter 3.5 timers søvn. Tror ikke jeg er edru ennå, men ikke si det til noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir koselig med noen timer på skøytebanen :) Kanskje det blir ekstra kjekt med litt promille?

Rolig lørdag her i gården. De tre som har ligget strøkne holder på å komme til krefter igjen. Jentungen er overlykkelig over å kunne spise igjen. Bikkja maser på tur, jeg tror jeg sender mannen selv om han er litt slapp. Ikke sjans på tur for meg idag, ble litt for mye igår. 

Dessuten irriterer jeg meg over Zalando. Bestilte meg en topp i str S og ei levis-tskjorte. Toppen kom i str xs og istedet for tskjorta så kom det en rosa genser. Toppen var grei, for den passet eldstejenta, men den rosa genseren var gresselig stygg. Og er iallefall ikke ei tskjorte. Så retur og surmail til zalando. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send mannen, la han jobbe litt, høhø. 

 

De må jo ha byttet ordren din med noen andre sin? Høres jo merkelig ut. 

Ikke noe skøyting her. Sitter godt plantet ved et bord og småsover. Jentene skøyter og koser seg, ser hodene stikke over kanten iblant. Bare falt to ganger var siste rapport. :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke stått på skøyter på flere år, men tror de har is her nå. Men de er alltid fri for skøyter i butikkene, å jeg skal jo aller helst ha hockeyskøyter pga de feite anklene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...