Gå til innhold

Ut på tur, jævlig sur, aka selfiespammingsskryt og andre greier


Silfen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal egentlig på en annen date på lørdag, du kan få overta han severus. Kjekk, veltrent tømrer. Rawr. Men he has got to go. :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det gange til fløyen med kid og annens kid og annen selv. Mekket kylling i går, marinert med bacon rundt. Engangsgrill hadde de faktisk på rema  utrolig nok. Grønnsaker ble bakt i folie og alle var happy. Ble derimot helt for jævlig kaldt når dårlig vær satt inn. 

Ikke hjalp det at iben forsøkte å spikke av seg en fing. Var ikke sååå dypt, men langt sidelengs, blødde i over to timer, evig lang tid før det roet seg. Fikk plaster på kiosken på fløyen, blødde gjennom på 30 sek. Fikk fikset bedre stæsj på apoteket i byn men blødde gjennom på kort tid. Roet seg dog etter hvert. Men piplet fremdeles blod når jeg byttet på det etter 6 timer. Så har vi prøvd det og, haha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.3.2017 den 21.30, Silfen skrev:

I dag ble det gange til fløyen med kid og annens kid og annen selv. Mekket kylling i går, marinert med bacon rundt. Engangsgrill hadde de faktisk på rema  utrolig nok. Grønnsaker ble bakt i folie og alle var happy. Ble derimot helt for jævlig kaldt når dårlig vær satt inn. 

Ikke hjalp det at iben forsøkte å spikke av seg en fing. Var ikke sååå dypt, men langt sidelengs, blødde i over to timer, evig lang tid før det roet seg. Fikk plaster på kiosken på fløyen, blødde gjennom på 30 sek. Fikk fikset bedre stæsj på apoteket i byn men blødde gjennom på kort tid. Roet seg dog etter hvert. Men piplet fremdeles blod når jeg byttet på det etter 6 timer. Så har vi prøvd det og, haha. 

Kanskje du skulle ha kjøpt steristrps samtidig å stripset det sammen. Vi brukte å ha med steristrips på speidertur pga knivbruk etc.

Endret av Severus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tro det, men når jeg tenker meg om så har jeg vært på stripsjakt før og ikke funnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har kjøpt strips, jeg knabber alltid med meg hjem fra jobb... strips er et must her i huset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mester i å kutte meg... mannen bare grøsser og forlater kjøkkenet når han ser jeg holder på med et eller annet med en kniv:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarte t.o.m å kutte meg på ei adventstjerne i metall da jeg skulle rydde ut jula.....ble 2 sting i langfingeren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og, jeg klarte å klippe av halve tuppen på lillefingeren til minsten da hun var lita og jeg skulle klippe neglene med negleklipper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, klippet du av fingen? Hvordan i all verden klarer du sånt? Jeg dauer. :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idet jeg trykte ned negleklipperen så dyttet hun fingeren opp...hun var bare 1 år, så ikke verdens største lillefinger akkurat.. Og inni granskaugen så hun blødde! Og vrælte! Siden jeg ammet enda så stappet jeg puppen i munnen på henne for å stoppe skrikinga, surret bandasje hardt rundt fingeren og panikkringte faren som var på jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så gåen støl idag! Var på trening i går morges for første gang siden jeg ble syk. Kjørte fullkroppsprogram. Klarer nesten ikke løfte hårbørsten og må sikte meg inn på doskåla for å satse på at jeg treffer idet jeg hiver meg nedpå. 

Er støl på plasser der jeg ikke ante jeg hadde muskler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...