Gå til innhold

Ungkarskvinnen 2016 Amerikansk sendetid


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Den første er ille ja. 

Men hva mente du med at han sa noe til Andi? Og claire og sex?

Anonymkode: 6b25c...800

Se på videon med han og Andi. Var noe som skjedde i fantasy suiten som fikk henne til å miste respekten for han. Og det med Claire var det jeg skrev, at han sa han hadde elsket å hooke opp med henne. Tror de var på en romantisk helikopter tur, og så klarte han å prestere å si han hadde elsket å hooke opp med henne (ha sex med henne)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, Sitronmelis skrev:


Han sa han hadde eelsket å hooke opp med Claire.. Ikke at han elsket henne eller noe, men at han ville eelsket å hooke opp med henne.. Han var veldig respektløs mot alle damene, sa mye frekt/respektløse osv.. i tillegg til at han sa IS OKAY IS OKAY hele tiden :fnise:

 

 

 

 

 

:ler: Ser ut som jeg har gått glipp av tidenes sesong. Fikk nesten lyst til å se den sesongen nå 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Se på videon med han og Andi. Var noe som skjedde i fantasy suiten som fikk henne til å miste respekten for han. Og det med Claire var det jeg skrev, at han sa han hadde elsket å hooke opp med henne. Tror de var på en romantisk helikopter tur, og så klarte han å prestere å si han hadde elsket å hooke opp med henne (ha sex med henne)..

Er det så ille å si da? Det han sa til Clare?

Anonymkode: 6b25c...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det så ille å si da? Det han sa til Clare?

Anonymkode: 6b25c...800

Det er vel mer noe man sier etter et ons, ikke på et tv-program som handler om å finne kjærlighet :fnise:

Anonymkode: 838ba...73d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Lady skrev:

Herregud, ingen link enda 😔 Hva skjer?! Tirsdagen er ødelagt :grine: 

Finner ikke selv :grine: Har nok en sammenheng med at kickass er borte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Amethyst skrev:

Finner ikke selv :grine: Har nok en sammenheng med at kickass er borte

Får vi aldri sett da?? 😨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, venus_ skrev:

Når på dagen bruker det å komme link?

Pleier alltid å ligge link ute fra morgenen av. Det går jo på TV på mandager i amerika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det har vært noe kluss med sendetiden pga Bernie Sanders sin tale, men det var visst bare en halvtime så da er ikke det derfor. Men kanskje det har skapt noe kluss for de som legger ut? Vet ikke om de tar opp episodene eller hva de gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes dere Juan Pablo var veldig kjekk? En av de kjekkeste bachelorene? Utseendet altså.

Anonymkode: 6b25c...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Lady skrev:

Hva er hola vpn? 😊

 

har sjekket litt rundt om dette er lovlig eller ikke... og så lenge man ikke bruker det på betalte tjenester som forbyr det i avtalevilkårene, finner jeg ingen lov som sier at det ikke er ok :) 

http://hola.org/ er en app som gjør at du kan velge hvilket land du vil streame fra. i dette tilfellet velger du canada, og får dermed tilgang til siden/serien!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, DaAg skrev:

 

har sjekket litt rundt om dette er lovlig eller ikke... og så lenge man ikke bruker det på betalte tjenester som forbyr det i avtalevilkårene, finner jeg ingen lov som sier at det ikke er ok :) 

http://hola.org/ er en app som gjør at du kan velge hvilket land du vil streame fra. i dette tilfellet velger du canada, og får dermed tilgang til siden/serien!

 

Jeg får det ikke til. Har lastet ned appen og valgt Canada, men går ikke :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, DaAg skrev:

får nesten dårlig samvittighet for at jeg ikke har sjekket forumet før og oppdatert dere med link!!! så i dag tidlig :) jeg har hola vpn, så jeg ser via en canadisk side. null reklame!

http://www.citytv.com/toronto/shows/the-bachelorette/

Takk!! Det funka hos meg 😃 kan ikke tro hun sendte hjem Luke!! Big mistake! Har en stygg følelse på at det er de to mest tvilsomme mennene hun står igjen med.. Robby og Jordan... liker Jordan. Men klarer ikke se heelt bort i fra ryktene. Men time will show! Nå skal jeg fortsette å se 😃 Håper Luke blir ungkaren!! 😍 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Syntes dere Juan Pablo var veldig kjekk? En av de kjekkeste bachelorene? Utseendet altså.

Anonymkode: 6b25c...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Syntes dere Juan Pablo var veldig kjekk? En av de kjekkeste bachelorene? Utseendet altså.

Anonymkode: 6b25c...800

NEI. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...