Gå til innhold

Ungkarskvinnen 2016 Amerikansk sendetid


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

21 timer siden, Sitronmelis skrev:

Noen som har sett på den nye serien Ben and Lauren Happily ever after? De har filmet Ben (ungkaren som dumpa Jojo til fordel for Lauren) og Lauren sitt liv etter the bachelor. Tanker? 

http://the-watch-series.to/episode/ben_and_lauren_happily_ever_after_s1_e1.html 

Ja, jeg så på. Syns det var drit kjedelig. Typisk innholdsløs realityserie som prøver å blåse alt ut av proposjoner for å lage drama. Som den lunsjen. "A million of things could go wrong on this lunch". Herregud, det er baren lunsj med Jordan og JoJo. Kjedelig. Lauren gnålte altfor mye om JoJo også. Hva syns du? 

Endret av Vinky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Vinky skrev:

Ja, jeg så på. Syns det var drit kjedelig. Typisk innholdsløs realityserie som prøver å blåse alt ut av proposjoner for å lage drama. Som den lunsjen. "A million of things could go wrong on this lunch". Herregud, det er baren lunsj med Jordan og JoJo. Kjedelig. Lauren gnålte altfor mye om JoJo også. Hva syns du? 

Haha enig. Syns Lauren gnålte mye om Jojo ja. Fikk igrunnen et litt annet inntrykk av henne.. I negativ retning. Virket mye sytete og sjefete egentlig... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16

Visste at de skulle ha en egen serie ja, men kommer ikke til å se på. Synes ikke at noen av de er spesielt interessante i grunn..

Nei nå venter jeg bare på at Nick endelig skal få som fortjent! Krysser fingre og tær for at han finner seg en flott dame- hvis ikke blir det nesten tragisk 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...