Gå til innhold

Ungkarskvinnen 2016 Amerikansk sendetid


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

1 time siden, Sitronmelis skrev:

Æsj jeg finner ingenting :(

Ser på after final rose nå, jeg. Gadd ikke vente mer :dry::fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, Lady skrev:

Ser på after final rose nå, jeg. Gadd ikke vente mer :dry::fnise: 

Vurderer det samme.... umulig å finne noe:dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sitronmelis skrev:

Hvilken link følger du? Må man registrere seg? Jeg får ikke sett noe som helst..popper bare opp en shitload av reklame :( Vil seeeee final rose nå! *stikker på butikken og kjøper chips og sjokolade så lenge*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆæÆÆÆsj..klikka meg inn på ABC sine sider og kom over en link som avslørte hvem hun valgte.. NEEEIII...kjipeste i verden-følelse akkurat nå.. Jeg som gledet meg sånn til å se på.. Noen som har noen linker til episoden som er 100% bankers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPOILER!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

YES! For første gang, noensinne, var det min favoritt som vant!
Og da mener jeg favoritt fra første episode.
Jordan <3 

Men synes egentlig det virker som hun har vært mest forelsket i han ganske lenge. Så spørsmålet har vært "skal jeg gå for trygge Robbie som jeg vet ikke kommer til å såre meg, eller for Jordan som er jeg redd vil såre meg men som jeg elsker mest"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, NuckingFutz skrev:

ÆæÆÆÆsj..klikka meg inn på ABC sine sider og kom over en link som avslørte hvem hun valgte.. NEEEIII...kjipeste i verden-følelse akkurat nå.. Jeg som gledet meg sånn til å se på.. Noen som har noen linker til episoden som er 100% bankers?

Brukte linken som er postet over her, valgte den fra thevideo.me og trykte click here to play to ganger eller noe sånt :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Pottah skrev:

SPOILER!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

YES! For første gang, noensinne, var det min favoritt som vant!
Og da mener jeg favoritt fra første episode.
Jordan <3 

Men synes egentlig det virker som hun har vært mest forelsket i han ganske lenge. Så spørsmålet har vært "skal jeg gå for trygge Robbie som jeg vet ikke kommer til å såre meg, eller for Jordan som er jeg redd vil såre meg men som jeg elsker mest"

Hvorfor i helvete spoiler du inne i denne tråden? Hjelper ikke akkurat å informere at det er spoiler når vi andre har lyst å skrive noe her inne er nødt å bla ned uansett. Herlighet... Er det mulig

Anonymkode: 60d29...327

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG FÅR IKKE SETT NOENTING. 

Hvor kan jeg se the bachelorette, dagens episode uten å måtte registrere meg på alt mulig dritt?

Anonymkode: 740fd...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i helvete spoiler du inne i denne tråden? Hjelper ikke akkurat å informere at det er spoiler når vi andre har lyst å skrive noe her inne er nødt å bla ned uansett. Herlighet... Er det mulig

Anonymkode: 60d29...327

Episoden er jo lagt ut, så da kan du ikke klage på at det er spoiler. Herlighet.

Anonymkode: 0db61...8c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i helvete spoiler du inne i denne tråden? Hjelper ikke akkurat å informere at det er spoiler når vi andre har lyst å skrive noe her inne er nødt å bla ned uansett. Herlighet... Er det mulig

Anonymkode: 60d29...327

Som tittelen sier så følger vi amerikansk tid her inne. Som betyr at alle kan skrive vinneren fra det gikk på amerikansk TV. Men siden det er flere som ikke har får sett siste episode enda, tenkte jeg det var hyggelig gjort å si ifra når jeg kom til røpe vinneren.

Idet man ser "SPOILER" er det fullt mulig å gå tilbake til side 1 og skrive et svar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Episoden er jo lagt ut, så da kan du ikke klage på at det er spoiler. Herlighet.

Anonymkode: 0db61...8c6

Hvor da? 

Anonymkode: 60d29...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

JEG FÅR IKKE SETT NOENTING. 

Hvor kan jeg se the bachelorette, dagens episode uten å måtte registrere meg på alt mulig dritt?

Anonymkode: 740fd...7f4

http://www.tvmuse.com/tv-shows/The-Bachelorette_11331/season_12/episode_11/ Mange brukbare linker her.

Anonymkode: 0db61...8c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i helvete spoiler du inne i denne tråden? Hjelper ikke akkurat å informere at det er spoiler når vi andre har lyst å skrive noe her inne er nødt å bla ned uansett. Herlighet... Er det mulig

Anonymkode: 60d29...327

Send en PM så sender jeg link. Anbefaler å bruke adblock. Og må man ofte trykke "play video" to ganger. Første gangen kommer det reklame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor da? 

Anonymkode: 60d29...327

Det er jo lagt ut link lenger oppe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:


Jeg må opprette konto for å kunne se den.

Anonymkode: 740fd...7f4

Bruker du adblock?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...