Gå til innhold

Ungkarskvinnen 2016 Amerikansk sendetid


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, venus_ skrev:

What? Fikk ikke vi vite hvem som er neste bachelor??

Regner med vi får vite det etter at Bachelor in Paradise er ferdig. Tok vel rundt en måned sist også. 

Anonymkode: 0db61...8c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt vi ikke fikk vite hvem som ble ungkaren.. Men virker som det står mellom Chase og Luke ihvertfall :) Virka som publikum var mest gira på Luke :bolledeig:

Spørs om forholdet til Jojo og Jordan kommer til å vare nå da.. Håper det :)

btw: Hun mora til Jojo så ut til å ha brukt en del botox, så dere hvor stivt og glatt ansiktet hennes var? Michael Jackson nese hadde hun også :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, fant endelig episoden nå.. Men jeg så i dag tidlig hvem hun valgte på snapchat. Hadde tenkt på at jeg ikke skulle se på snapchatten hennes eller gå inn på instagram før jeg hadde sett episoden, men typisk så så jeg fjeset hans på den rundingen ved siden av navnet på alle snapstoriene, så skjønte at hun valgte han. :sur: Han andre var min favoritt, men tror det var mest på grunn av at jeg syns han ligner litt på kjæresten min. Har egentlig skjønt lenge hvem hun egentlig kom til å velge da, så jeg hadde rett - selvom det ikke var han jeg syns hun burde velge :) 

Anonymkode: 346e3...9b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sitronmelis skrev:

Dumt vi ikke fikk vite hvem som ble ungkaren.. Men virker som det står mellom Chase og Luke ihvertfall :) Virka som publikum var mest gira på Luke :bolledeig:

Spørs om forholdet til Jojo og Jordan kommer til å vare nå da.. Håper det :)

btw: Hun mora til Jojo så ut til å ha brukt en del botox, så dere hvor stivt og glatt ansiktet hennes var? Michael Jackson nese hadde hun også :fnise:

Det blir nok Luke 😊

Ja, herregud hva har hun gjort med ansiktet sitt. Unnskyld meg, men så forjævlig ut 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig litt godt at detta programmet er ferdig nå. Er så slitsomt å bruke hele tirsdagene på å tråle internettet rundt for å finne torrent-linker eller sider som har lagt ut ukas episode. Blir jo irritabel av mindre når det som i går kan gå TIMESVIS før jeg får sett episoden jeg leter etter. Det var lettere før i tida. Sesong 11 f.eks, var mye lettere å finne på nettet dagen etter at episoden ble sendt i USA. Møkka-greier. Tidkrevende hobby å se på The Bachelor/The Bachelorette. Må rense Mac´en min etter gårsdagens søkerunde etter The Final Rose. Alle disse tulle-linkene jeg trodde var til episoden viste seg å infisere maskina mi med pop-ups fra hælvete. Attpåtil ble jeg så desperat i søken etter siste episode at jeg klikka meg inn på en link som avslørte at Joelle valgte Jordan. Det er første gang jeg har sett en finale av denne serien hvor jeg visste utfallet. Snakk om nedtur. Måtte spise ekstra mye sjokolade for å oppnå samme feel-good effekt av å se på episoden. Jaja. Nå er det over. Rant´en min er også over.

 

Bare en ting til..  Chris Harrison begynner tydelig å dra på åra nå. Ser skikkelig old man ut. På tide med en ny programleder. Jeg foreslår Chad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, NuckingFutz skrev:

Egentlig litt godt at detta programmet er ferdig nå. Er så slitsomt å bruke hele tirsdagene på å tråle internettet rundt for å finne torrent-linker eller sider som har lagt ut ukas episode. Blir jo irritabel av mindre når det som i går kan gå TIMESVIS før jeg får sett episoden jeg leter etter. Det var lettere før i tida. Sesong 11 f.eks, var mye lettere å finne på nettet dagen etter at episoden ble sendt i USA. Møkka-greier. Tidkrevende hobby å se på The Bachelor/The Bachelorette. Må rense Mac´en min etter gårsdagens søkerunde etter The Final Rose. Alle disse tulle-linkene jeg trodde var til episoden viste seg å infisere maskina mi med pop-ups fra hælvete. Attpåtil ble jeg så desperat i søken etter siste episode at jeg klikka meg inn på en link som avslørte at Joelle valgte Jordan. Det er første gang jeg har sett en finale av denne serien hvor jeg visste utfallet. Snakk om nedtur. Måtte spise ekstra mye sjokolade for å oppnå samme feel-good effekt av å se på episoden. Jaja. Nå er det over. Rant´en min er også over.

 

Bare en ting til..  Chris Harrison begynner tydelig å dra på åra nå. Ser skikkelig old man ut. På tide med en ny programleder. Jeg foreslår Chad.

Hahah the struggle is REAL :hoho: Jeg og brukte nesten hele gårsdagen på å lete desperat etter episoden og fikk vite utfallet på forhånd også :(  Ja det var mye lettere før, ble vanskelig nå som kickass ble lagt ned.. :sur: 

Syns ikke Chris ser så gammel ut jeg da, han er jo bare 45 år. Stemmer ikke for Chad som ny programleder.. Må ha Chris :) Ingen bachelor/bachelorette/bachelor in paradise uten :) Ser for meg han med gåstokken og gebisset når han er 80 år og så sier han: this is the most dramatic season of them aaall (med gammel knirkende stemme) :hoho:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Sitronmelis skrev:

 Må ha Chris :) Ingen bachelor/bachelorette/bachelor in paradise uten :) Ser for meg han med gåstokken og gebisset når :hoppe:han er 80 år og så sier han: this is the most dramatic season of them aaall (med gammel knirkende stemme)

:hoho:Måtte endelig disse guilty pleasure-seriene fortsette å sendes fram til Harrison må trekke fram gåstolen, da er det iallefall bankers med tv-lyspunktene i årene framover :hoppendeglad: Digger alt som har med the bachelor/bachelorette å gjøre, og synd/merkelig/rart at man ikke kjører på med slike serier her i Skandinavia også. Husker den ene norske sesongen, med Ungkaren-Stig, ah the memories

https://no.images.search.yahoo.com/yhs/search;_ylt=A7x9UnsSIqJX1SgAKUdXNgx.?p=ungkaren+stig&fr=yhs-Lkry-newtab&fr2=piv-web&hspart=Lkry&hsimp=yhs-newtab&type=TGE_DP2443#id=0&iurl=http%3A%2F%2Fgfx.dagbladet.no%2Fpub%2Fartikkel%2F5%2F53%2F531%2F531461%2FUngkaren20080034128_23_1207295890.jpg&action=click

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, NuckingFutz skrev:

:hoho:Måtte endelig disse guilty pleasure-seriene fortsette å sendes fram til Harrison må trekke fram gåstolen, da er det iallefall bankers med tv-lyspunktene i årene framover :hoppendeglad: Digger alt som har med the bachelor/bachelorette å gjøre, og synd/merkelig/rart at man ikke kjører på med slike serier her i Skandinavia også. Husker den ene norske sesongen, med Ungkaren-Stig, ah the memories

https://no.images.search.yahoo.com/yhs/search;_ylt=A7x9UnsSIqJX1SgAKUdXNgx.?p=ungkaren+stig&fr=yhs-Lkry-newtab&fr2=piv-web&hspart=Lkry&hsimp=yhs-newtab&type=TGE_DP2443#id=0&iurl=http%3A%2F%2Fgfx.dagbladet.no%2Fpub%2Fartikkel%2F5%2F53%2F531%2F531461%2FUngkaren20080034128_23_1207295890.jpg&action=click

 

Jaa kommer til å grine som en foss den dagen ungkaren/ungkarskvinnen tar slutt.. det er min store guilty pleasure :hoho:  Håper det aldri tar slutt.. Så sitter jeg der på gamlehjemmet og ser på ungkaren/ungkarskvinnen eller hva det måtte være og gosser meg i godstolen :hoho:

Haha ja husker den norske versjonen, men det ble vel ingen stor suksess? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Jaa kommer til å grine som en foss den dagen ungkaren/ungkarskvinnen tar slutt.. det er min store guilty pleasure :hoho:  Håper det aldri tar slutt.. Så sitter jeg der på gamlehjemmet og ser på ungkaren/ungkarskvinnen eller hva det måtte være og gosser meg i godstolen :hoho:

Haha ja husker den norske versjonen, men det ble vel ingen stor suksess? :fnise:

Det er heldigvis kjempepopulært i USA så regner med at de kommer til å melke den kua for allt det er verdt i en årrekke fremover! :) Jeg er ikke så kresen, jeg bøtter nedpå med alt av denne serien så lenge jeg kan forstå språket/det er teksta, så jeg digga selvsagt den norske versjonen. Men tror den fikk litt kritikk på grunn av han som var utvalgt til ungkar..Stig Kjos. Han var ikke så veldig karismatisk. Husker svenskene hadde en veldig bra sesong (den eneste tror jeg) av The Bachelorette, med Frida som hun het. Hadde uansett heller fulgt med på en ny norsk sesong av Ungkaren enn den helvetes TV2 satsinga Jakten på Kjærligheten (er avhengig av den serien også, men når ikke The Bachelor til knærne).

Nå rigger jeg meg til for å snart se Bachelor in Paradise. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, NuckingFutz skrev:

Det er heldigvis kjempepopulært i USA så regner med at de kommer til å melke den kua for allt det er verdt i en årrekke fremover! :) Jeg er ikke så kresen, jeg bøtter nedpå med alt av denne serien så lenge jeg kan forstå språket/det er teksta, så jeg digga selvsagt den norske versjonen. Men tror den fikk litt kritikk på grunn av han som var utvalgt til ungkar..Stig Kjos. Han var ikke så veldig karismatisk. Husker svenskene hadde en veldig bra sesong (den eneste tror jeg) av The Bachelorette, med Frida som hun het. Hadde uansett heller fulgt med på en ny norsk sesong av Ungkaren enn den helvetes TV2 satsinga Jakten på Kjærligheten (er avhengig av den serien også, men når ikke The Bachelor til knærne).

Nå rigger jeg meg til for å snart se Bachelor in Paradise. :danse:

La oss håpe det :) Får ikke nok av dette uansett hvor mange sesonger jeg har sett :fnise:  Ja det hadde vært mye bedre å hatt noe ungkaren/ungkarskvinnen opplegg i Norge også, istedenfor denne helvetes jakten på kjærligheten... jeg takler ikke det programmet :fart2:  Må være det kleeineste ever :fnise:

Har du funnet link til Bachelor in paradise? :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Sitronmelis skrev:

La oss håpe det :) Får ikke nok av dette uansett hvor mange sesonger jeg har sett :fnise:  Ja det hadde vært mye bedre å hatt noe ungkaren/ungkarskvinnen opplegg i Norge også, istedenfor denne helvetes jakten på kjærligheten... jeg takler ikke det programmet :fart2:  Må være det kleeineste ever :fnise:

Har du funnet link til Bachelor in paradise? :danse:

Høy puteføring på særlig første runde med dater på typisk "ærverdige Losby gods", det er nesten høydepunktet, om det kan sies å finne noe høydepunkt, i serien Jakten på Kjærligheten.. :fnise:

 

Jeg venter på at citytv.com skal legge ut først episode av Bachelor in paradise. Bruker Hola-VPN og Chrome nettleser (tror Hola bare funker med Chrome), kanskje det blir lagt ut i kveld, står at premieren er ikveld 3. august, men mener at ABC sendte første episode i går, så da er det vel kanskje "premiere" på citytv.com iløpet av kvelden:

http://www.citytv.com/toronto/shows/bachelor-in-paradise/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, NuckingFutz skrev:

Høy puteføring på særlig første runde med dater på typisk "ærverdige Losby gods", det er nesten høydepunktet, om det kan sies å finne noe høydepunkt, i serien Jakten på Kjærligheten.. :fnise:

 

Jeg venter på at citytv.com skal legge ut først episode av Bachelor in paradise. Bruker Hola-VPN og Chrome nettleser (tror Hola bare funker med Chrome), kanskje det blir lagt ut i kveld, står at premieren er ikveld 3. august, men mener at ABC sendte første episode i går, så da er det vel kanskje "premiere" på citytv.com iløpet av kvelden:

http://www.citytv.com/toronto/shows/bachelor-in-paradise/

 

Okei :) Brukte denne siden i går jeg også når jeg så på finalen av bachelorette :)  Men ser de ikke har lagt ut noe i dag :(  er vel premiere der i kveld da sikkert :(  Bah.. Har funnet andre linker da men, syns det er litt uklart :( Vil ha klart bilde :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Og der fikk vi vite at Nick er neste Bachelor :hoppendeglad:
Tror vi fikk vite på After Paradise i går kveld, det var iallefall all over instagrammen min i dag morges.
Yesyesyes. Har digget Nick lenge, men var sikker på at en av de fra siste Bachelorette kom til å bli neste Bachelor, så nå er jeg skikkelig glad. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16
10 minutter siden, Pottah skrev:

Og der fikk vi vite at Nick er neste Bachelor :hoppendeglad:
Tror vi fikk vite på After Paradise i går kveld, det var iallefall all over instagrammen min i dag morges.
Yesyesyes. Har digget Nick lenge, men var sikker på at en av de fra siste Bachelorette kom til å bli neste Bachelor, så nå er jeg skikkelig glad. 

Enig, elsker Nick!!😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Pottah skrev:

Og der fikk vi vite at Nick er neste Bachelor :hoppendeglad:
Tror vi fikk vite på After Paradise i går kveld, det var iallefall all over instagrammen min i dag morges.
Yesyesyes. Har digget Nick lenge, men var sikker på at en av de fra siste Bachelorette kom til å bli neste Bachelor, så nå er jeg skikkelig glad. 

YAY! Jeg tenkte faktisk på det i går når jeg så på bachelor in paradise! Hvor utrolige mye jeg faktisk digger han! Og at jeg kanskje håpte han kunne blitt den neste ungkaren. Jeg mislikte han i Andi sin sesong men han har forandret mitt syn på han totalt etter Bachelor in paradise :) WUHU!

Men fortsatt litt bummed at det ikke ble Luke da :(  :rodmer: Men Nick er absolutt ikke et dårlig valg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, venus_ skrev:

Noen som vet når neste sesong er?

Tipper det blir på nyåret. Var ihvertfall det i fjor :-) Lenge å vente :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, nå skjønner jeg ingenting.:riste:

Jeg så akkurat epsioden av Bachelor In paradise som ble sendt på tirsdag.
Men da er jo fortsatt Nick og (Jen?) going strong. Og det ble vist klipp av finalen, der Nick velger ring.
Hvorfor har vi da allerede fått vite at Nick er neste Bachelor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...