Gå til innhold

Ungkarskvinnen 2016 Amerikansk sendetid


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

1 time siden, Sitronmelis skrev:

Men jeg tenker at det må jo være Jordan som er han Jojo gråter så over i finalen og sier hun ikke kan være med eller noe fordi han er en badboy elns? Husker ikke nøyaktig hva som ble sagt osv, men noe slik, hun virker jo helt knust i grunn. Kan jo ikke være Robby?? Hvis ikkke han blir sendt hjem etter neste uke så skjønner jeg ikke no.. Det er noe muffins med han !

 

Jeg tenkte faktisk på det når jeg så forrige episode. Det er ikke mange episoder som badboy-grininga kan komme i nå. Trodde først det kom da Jordan ble konfrontrert første gang.

Det kan jo være noe med Luke vi ikke har fått med oss enda kanskje? Eller noe som kommer frem under neste uke med Robbie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Sitronmelis skrev:

Ah jeg drømte om Jordan i natt :sikle: han var amaazing :rodmer: hahah 

Haha, hva drømte du? :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Lady skrev:

Haha, hva drømte du? :fnise: 

Husker ikke :fnise: bare at det var noe med han. Tror jeg var samme med han og han var helt herlig 😍 hahah 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Husker ikke :fnise: bare at det var noe med han. Tror jeg var samme med han og han var helt herlig 😍 hahah 

Haha :fnise: Han er så fin da 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lady skrev:

Haha :fnise: Han er så fin da 😍

Jaaa 😍 gleder meg til ny episode! Speennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nesten 100% at Jordan vinner. Hun virker helt gal etter han! Har en ekkel følelse at Robby kommer på andreplass.. Luke og Chase er jeg litt usikker på. :nigo:

Anonymkode: 272ef...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holy motherfucker! Sett episoden?? Jeg kan ikke tro at hun muligens vil sende Luke hjem!!! :sjokkert: Det sjokkerte meg veldig!
Dumt det er to be continued!! :(

Jeg fikk tårer i øynene da Luke viste henne overraskelsen med lysene og det hjertet og med det han sa.. :daane::sukk::hjerte::hjerte:  Og at den sangen som de hørte på første daten ble spilt i bakgrunnen :daane: Luke er jo AMAZING.. For en mann :rodmer:
Så jeg kan bare ikke fatte og begripe at det er han hun vil sende hjem... BIG mistake? La oss be han blir ungkaren isåfall...

Hvorfor i huleste sender hun ikke hjem Robby f.eks? Hvorfor er hun ikke usikker på han? Jeg hadde hatt vanskelig for å stole på han. HAN fremfor Luke? Hun er gal.

Men spent på om hun tar til fornuften og ombestemmer seg og heller sender hjem Robby.. Men tviler sterkt. BAH :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Sitronmelis skrev:

Holy motherfucker! Sett episoden?? Jeg kan ikke tro at hun muligens vil sende Luke hjem!!! :sjokkert: Det sjokkerte meg veldig!
Dumt det er to be continued!! :(

Jeg fikk tårer i øynene da Luke viste henne overraskelsen med lysene og det hjertet og med det han sa.. :daane::sukk::hjerte::hjerte:  Og at den sangen som de hørte på første daten ble spilt i bakgrunnen :daane: Luke er jo AMAZING.. For en mann :rodmer:
Så jeg kan bare ikke fatte og begripe at det er han hun vil sende hjem... BIG mistake? La oss be han blir ungkaren isåfall...

Hvorfor i huleste sender hun ikke hjem Robby f.eks? Hvorfor er hun ikke usikker på han? Jeg hadde hatt vanskelig for å stole på han. HAN fremfor Luke? Hun er gal.

Men spent på om hun tar til fornuften og ombestemmer seg og heller sender hjem Robby.. Men tviler sterkt. BAH :(

 

Så kjedelig at det ikke var rosesermoni, men neste uke er det to episoder :hoppendeglad:

Haha, jeg er helt motsatt av deg :P Jeg synes det ble aaaltfor mye av set gode Luke drev med. Hvor klisje er det mulig å bli?! Får klaus av sånt.. 

Jeg tror uten tvil at hun velger Jordan. Se så forelsket hun er i han da 😍 De er et så utrolig pent par !

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd med broren til Jordan (Aron?)? Ser episode 8 nå, men fikk ikke med meg hva greia med familien deres var..?

Anonymkode: a3096...d7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på Chase jeg, men frykter det er han som blir sendt hjem nå i stedet for Luke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplagt at hun ender opp med Jordan tilslutt. Hun virker jo så forelska. Håper ikke han sårer henne.. Synes han virker litt som en player, men håper jeg tar feil.

Anonymkode: b47fc...f52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Lady skrev:

Så kjedelig at det ikke var rosesermoni, men neste uke er det to episoder :hoppendeglad:

Haha, jeg er helt motsatt av deg :P Jeg synes det ble aaaltfor mye av set gode Luke drev med. Hvor klisje er det mulig å bli?! Får klaus av sånt.. 

Jeg tror uten tvil at hun velger Jordan. Se så forelsket hun er i han da 😍 De er et så utrolig pent par !

 

Jaa kjedelig det ikke var rosesermoni :( Gleder meg til to episoder neste uke :)
Haha åjaa, jeg syns det var søtt jeg :fnise: 

Jeg og tror hun velger Jordan! Håper det varer og at han ikke er noen player.. De er utrolig fine sammen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blæh, Jordan...klarer ikke like ham, han lyser player lang vei og virker absolutt ikke klar for å slå seg til ro, mens JoJo virker klar for giftemål, hvitt stakittgjerde og trillinger innen ett år. 

Føler hun har sendt hjem alle de som hun faktisk kunne ha hatt et langt forhold til. Føler at uansett hvem hun velger nå så vil det gå i dass, med unntak av Chase. Men de to skjer aldri, dessverre.

 

<3 Derek <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Hvem håper dere blir ungkaren da? :)

Derek 😊 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Lady skrev:

Derek 😊 

Jeg og :) Men tenker det blir en av de fire som er igjen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Sitronmelis skrev:

Hvem håper dere blir ungkaren da? :)

Liker Chase og hadde likt å se han som ungkaren. Men føler at han havner litt i bakgrunnen og ikke er spesielt "populær". Har en ekkel følelse av at det kan bli Robby, er ganske sikker på at han blir nummer to, og da er vel han et opplagt valg.. 

Anonymkode: b47fc...f52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dumt at nummer to (eller tre) blir den nye ungkaren. Føler mange av de som er med konkurrerer like mye om å bli det, i stedet for å konkurrere om førsteplassen og ungkarskvinnen. 

Fordelen er jo at seerne "kjenner" vedkommende gjennom forrige sesong, men tror det er muligheten for å bli hovedperson i neste sesong som gjør at mange både menn og kvinner i det hele tatt melder seg på programmet! 

Anonymkode: a3096...d7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt off Topic, men har dere sett Juan Pablo sesongen(bachelor)? Hva synes dere?

Anonymkode: c7d27...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...