Gå til innhold

Ungkarskvinnen 2016 Amerikansk sendetid


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Jeg liker Alex etter denne episoden, men usikker om han er glad fordi Chad er borte eller fordi han liker JoJo. Han var uansett veldig søt når han kysset JoJo, ikke sånn sensitiv-klæsj-maddafakka som det går 13 av på dusinet.

Chad er virkelig ikke riktig i hodet, men lurer på om han får betalt for å overdrive. Ikke snakk om at han vandret rundt i skogen på egenhånd til det ble mørkt før han dro opp til huset, akkurat det er så innmari staga. Kanskje han hadde lyst til det, men jeg kan nesten garantere at det ble oppmuntret av produsentene slik at det blir bra TV. Og det er det jo :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, Poppie skrev:

Jeg liker Alex etter denne episoden, men usikker om han er glad fordi Chad er borte eller fordi han liker JoJo. Han var uansett veldig søt når han kysset JoJo, ikke sånn sensitiv-klæsj-maddafakka som det går 13 av på dusinet.

Chad er virkelig ikke riktig i hodet, men lurer på om han får betalt for å overdrive. Ikke snakk om at han vandret rundt i skogen på egenhånd til det ble mørkt før han dro opp til huset, akkurat det er så innmari staga. Kanskje han hadde lyst til det, men jeg kan nesten garantere at det ble oppmuntret av produsentene slik at det blir bra TV. Og det er det jo :fnise:

Og de må da ha sikkerhetsvakter rundt settet så ikke hvem som helst kan gå inn dit. Så helt klart at produksjonen har sendt han tilbake dit.

Hadde de tatt sjansen på det hvis han virkelig var ustabil og muligens farlig? Eller regner de med at de drar inn mer penger på høye ratings enn det de må betale for nye tenner til Evan he he?

Spoiler

Han skal være i Mexico og filme Bachelor in Paradise så produksjonen digger han nok litt

 

Anonymkode: 19879...980

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder med allerede til BIP fordi ganske sikkert at de tar med Chad. Er jo beste måten å garantere seere på!

Anonymkode: 272ef...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra Chad ble sendt hjem! Spent på hva som skjer i neste episode! 😲 

Daten med Luke var så søt :):rodmer: 

Men jeg lurer på hvem som er bad boyen hun faller for?? Da vi fikk se frempek i denne sesongen i første episode så så vi Jojo gråt og hun sa hun ikke ville falle for en bad boy igjen eller noe i den duren.. Chad er jo gone så er ikke han.. og så var det en som ble konfrontert for å ha kjæreste!! Mulig det er bad boyen... but WHO is he?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er enig med de som sier de er lei Evan!! Håper ikke han kommer særlig lenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Bra Chad ble sendt hjem! Spent på hva som skjer i neste episode! 😲 

Daten med Luke var så søt :):rodmer: 

Men jeg lurer på hvem som er bad boyen hun faller for?? Da vi fikk se frempek i denne sesongen i første episode så så vi Jojo gråt og hun sa hun ikke ville falle for en bad boy igjen eller noe i den duren.. Chad er jo gone så er ikke han.. og så var det en som ble konfrontert for å ha kjæreste!! Mulig det er bad boyen... but WHO is he?? 

Grant slo ihvertfall opp med kjæresten for å komme med i serien. Og Jordan er kjent som en player..  Men det blir spennende å følge med videre! Kjedelig at det er TO uker til neste episode da. Gaaad

Anonymkode: 8762b...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grant slo ihvertfall opp med kjæresten for å komme med i serien. Og Jordan er kjent som en player..  Men det blir spennende å følge med videre! Kjedelig at det er TO uker til neste episode da. Gaaad

Anonymkode: 8762b...d85

Nei det var Robby eller hvordan man skriver navnet hans. Jeg kikket på frampeket nå og der går det rykter om at Robby har kjæreste, og Jojo spør han rett ut om han slo opp med kjæresten rett før han kom med på the bachelorette. Han nekter jo for det meeen.. who knows? Blir spennende å se :popcorn: Men kan jo hende Grant gjorde det og.. :fnise:

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer dere å huske navnene til alle sammen? Jeg husker nesten ingen 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at Chad er ute, egentlig. :) For selv om det er underholdende så tar det alt for mye fokus.

Må innrømme at jeg synes ting er ganske forutsigbart da - f.eks. så kan jeg omtrent garantere at Alex ikke er der til slutt. Når hun sier at hun sier at hun er usikker på om forholdet deres kan gå videre betyr det at hun ikke synes han er blant de mest attraktive (tror jeg). :tongue: Legger det jeg forventer vil skje i en spoiler, blir spennende å se om det blir sånn eller ei..

Evan er der lenger enn forventet for litt "diversity". Kanskje ikke så mye lenger da, siden alle forventet at han ville bli sendt hjem med en gang. Vinny, James F. (?), Daniel, Alex etc ryker nok ganske snart. Derek, Chase, Wells, Grant, Robby og kanskje flere - glemmer sikkert noen - er fine fyrer men som hun ikke føler den sterke kjemien med (hun synes et par andre er mer attraktive -- tror jeg). De har potensiale til å komme nærme toppen, men tror ikke de blir valgt til slutt. James T. blir til topp 3-5 et sted, fordi han er den snille, morsomme fyren som skiller seg litt ut (alle sesonger har en sånn, har de ikke?), men vinner ikke - kan evt være Wells. Til slutt velger hun sikkert Jordan eller Luke. Jeg heller litt mot Jordan foreløpig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gleder med allerede til BIP fordi ganske sikkert at de tar med Chad. Er jo beste måten å garantere seere på!

Anonymkode: 272ef...74d

Spoiler

Mike FleissVerifisert konto @fleissmeister 7. jun.

Wherever Chad goes is Paradise! #TheBachelorette

 

 

Anonymkode: 19879...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garantert Robby som har dame. Liker ikke han, får en dårlig magefølelse av han.

Jordan er jo drop dead gorgeous liksom.. Men er han for smooth, som Jojo selv har kalt han? Han virker litt player-ish.

Grant liker jeg ikke i det hele. Ikke Evan heller.

Mine favoritter er Chase, Jordan og en jeg ikke husker navnet på. Mørkt hår, lyse øyne, ser veldig snill ut. Han som Chad tok ut på gangen i forrige episode, da han liksom hadde overhørt noe.

Liker forresten også såklart han veteranen. Han som hun hadde jacuzzi date med. Han virker dyp og genuin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Version 2.0 skrev:

Garantert Robby som har dame. Liker ikke han, får en dårlig magefølelse av han.

Jordan er jo drop dead gorgeous liksom.. Men er han for smooth, som Jojo selv har kalt han? Han virker litt player-ish.

Grant liker jeg ikke i det hele. Ikke Evan heller.

Mine favoritter er Chase, Jordan og en jeg ikke husker navnet på. Mørkt hår, lyse øyne, ser veldig snill ut. Han som Chad tok ut på gangen i forrige episode, da han liksom hadde overhørt noe.

Liker forresten også såklart han veteranen. Han som hun hadde jacuzzi date med. Han virker dyp og genuin.

Ja, liker ikke Robby jeg heller. Grant er liksom bare der, nothing special. Evan er bare weird og sytete. Tror ikke Jojo vil være stemor til 3 !!! kids akkurat.. 

Jordan er ganske snasen ja :rodmer: Men player? Ikke fått den følelsen jeg.. Håper ikke :(  Kanskje han blir den neste ungkaren? :rodmer: Hadde ikke vært så gale deeet..
Chase, Jordan, Derek (han du snakker om som du ikke husker navnet på) og Luke er mine favoritter :-)

Han James Taylor liker jeg heller ikke, eller, han virker jo grei og snill osv, men han virker mer sånn friendzone type egentlig. Resten husker jeg ikke.. om det er flere? :fnise: Det sier vel sitt :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Denne episoden gikk ikke helt som jeg hadde forutsett nei.
Trodde hun kom til å bryte sammen over at Jordan har blitt anklaget for å være utro. Og at hele den "I always fall for the bad boys" ranten kom i denne episoden. 

Jeg er glad for at Evan røk ut. Aldri vært noe fan av han.
Og nå liker Alex bedre nå, men Jordan er fortsatt min favoritt.

Lurer på hva som skjer i finalen, det vi fikk se et klipp av. Og hvem som er the bad boy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Pottah skrev:

Denne episoden gikk ikke helt som jeg hadde forutsett nei.
Trodde hun kom til å bryte sammen over at Jordan har blitt anklaget for å være utro. Og at hele den "I always fall for the bad boys" ranten kom i denne episoden. 

Jeg er glad for at Evan røk ut. Aldri vært noe fan av han.
Og nå liker Alex bedre nå, men Jordan er fortsatt min favoritt.

Lurer på hva som skjer i finalen, det vi fikk se et klipp av. Og hvem som er the bad boy.

Jeg er så lei av Alex, jeg. Føler han føler seg så truet av så og si alle at han snakker ned om alle sammen? Er det i det hele tatt noen han ikke har baksnakket nå? Han gjør jo ikke annet enn å snakke om Derek, Jordan osv i intervjuene. Virker som han føler seg ganske sjanseløs mot dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Lady skrev:

Jeg er så lei av Alex, jeg. Føler han føler seg så truet av så og si alle at han snakker ned om alle sammen? Er det i det hele tatt noen han ikke har baksnakket nå? Han gjør jo ikke annet enn å snakke om Derek, Jordan osv i intervjuene. Virker som han føler seg ganske sjanseløs mot dem.

Helt enig. Likte han i starten, men han har tapt seg. Om han er så selvsikker som han påstår hvorfor trenger han å snakke dritt om alle de andre.

Er det noen som i det hele tatt har sett Luke smile forresten? Synes han ser dødsseriøs ut hele tiden. Bortsett fra det lille klippet på slutten i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Lady skrev:

Jeg er så lei av Alex, jeg. Føler han føler seg så truet av så og si alle at han snakker ned om alle sammen? Er det i det hele tatt noen han ikke har baksnakket nå? Han gjør jo ikke annet enn å snakke om Derek, Jordan osv i intervjuene. Virker som han føler seg ganske sjanseløs mot dem.

 

51 minutter siden, venus_ skrev:

Helt enig. Likte han i starten, men han har tapt seg. Om han er så selvsikker som han påstår hvorfor trenger han å snakke dritt om alle de andre.

Er det noen som i det hele tatt har sett Luke smile forresten? Synes han ser dødsseriøs ut hele tiden. Bortsett fra det lille klippet på slutten i dag.

Hmm. Ja, kanskje når jeg tenker over det.
Var et eller annet klipp der jeg likte han godt, også tenkte jeg ikke så mye mer over han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JoJo sier om den kvelden hun oppdaget artikkelen om seg selv; "That was probably one of the hardest nights in my life". Da tenker jeg at hun ikke kan ha opplevd særlig mye vanskelig. Hun slår meg som litt umoden innimellom.

Jordan er vel uten tvil den mest attraktive der inne, men jeg liker han ikke. Virker falsk i væremåten, alt han gjør og sier virker som skuespill og han virker i grunnen ikke som en veldig god person. Selvsentrert og tror nok han er litt bedre enn alle andre. Han har dessuten litt feminin gange og gestikulasjoner. Turn off!

Alex virker egentlig bare som en veldig slem person. Han prøver konstant å rakke ned på andre og sitter med et selvgodt flir om munnen hver gang han får muligheten til å være en liten bitch, som han selv sier om alle andre. Er vel han som er mest bitch av alle.

Luke virker som en av de mest genuine der inne, tviler ikke på hans motiver. Liker han godt.

Chase er min favoritt. <3 <3

Robbie.. Hmmm. Liker han ikke. Virker veldig kjedelig på en måte. Skjønner ikke helt hva hun ser i han.

Derek har jeg sett så lite av, men har ingenting imot han. Håper på å se mer av han fremover. Synes dessuten det var tøft av han å snakke med Mean Girls-klikken.

James Taylor. Nei takk.

Wells. Virker snill. Men skiller seg jo litt ut fra resten av gruppen. Han er liksom så puslete anlagt. Men søt da. Synes ikke vi har sett så mye av personligheten hans heller.

 

Bra at Evan røk ut idag. Så utrolig lei alt dramaet hans hele veien. :rolleyes:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Version 2.0 skrev:

JoJo sier om den kvelden hun oppdaget artikkelen om seg selv; "That was probably one of the hardest nights in my life". Da tenker jeg at hun ikke kan ha opplevd særlig mye vanskelig. Hun slår meg som litt umoden innimellom.

Jordan er vel uten tvil den mest attraktive der inne, men jeg liker han ikke. Virker falsk i væremåten, alt han gjør og sier virker som skuespill og han virker i grunnen ikke som en veldig god person. Selvsentrert og tror nok han er litt bedre enn alle andre. Han har dessuten litt feminin gange og gestikulasjoner. Turn off!

Alex virker egentlig bare som en veldig slem person. Han prøver konstant å rakke ned på andre og sitter med et selvgodt flir om munnen hver gang han får muligheten til å være en liten bitch, som han selv sier om alle andre. Er vel han som er mest bitch av alle.

Luke virker som en av de mest genuine der inne, tviler ikke på hans motiver. Liker han godt.

Chase er min favoritt. <3 <3

Robbie.. Hmmm. Liker han ikke. Virker veldig kjedelig på en måte. Skjønner ikke helt hva hun ser i han.

Derek har jeg sett så lite av, men har ingenting imot han. Håper på å se mer av han fremover. Synes dessuten det var tøft av han å snakke med Mean Girls-klikken.

James Taylor. Nei takk.

Wells. Virker snill. Men skiller seg jo litt ut fra resten av gruppen. Han er liksom så puslete anlagt. Men søt da. Synes ikke vi har sett så mye av personligheten hans heller.

 

Bra at Evan røk ut idag. Så utrolig lei alt dramaet hans hele veien. :rolleyes:

 

Sa hun det? Jeg synes det var merkelig å ta det så tungt. Det står jo så mye rart i alle mulige sladreblader. Tror man må ha litt tykkere hud enn det om man velger å bli med i realityprogram. Er ikke noe å gråte over vel, jaja.

Enig. Synes nesten alle de andre blir sjanseløse iforhold til Jordan. Ingen av de andre er i nærheten av han utseendemessig engang. Ikke at det er alt som betyr noe, men det ser ut som hun er veldig tiltrukket av han. Blir ikke overrasket om det er han som er den "badboy'en" hun faller for. Hvorfor synes dere han virker falsk egentlig? 

Alex virker utrolig kalkulert. Han fremstår helt annerledes i gruppen enn han gjør i intervjuene. Han skal være så omgjengelig og godt likt av alle, men han snakker dritt om dem bak ryggen dems hele tiden. Er så dritt lei han. Som da han snakket dritt om at Derek fikk rose. Herregud, for en liten fjott han er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misliker Alex intenst nå... synes han virker som en douche. Angripe noen fordi de er usikre og sjalu? Of course blir man usikker og sjalu om man bryr seg om noen!

James er friendzone, Chase får jeg ikke taket på, noe skurrer med Robbie, og Jordan er douche-alert til tusen!

Mine favoritter er Derek, Luke og Wells :) Tror dog det er Luke som stikker av med seieren om bare Jordan blir avslørt som player. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...