Gå til innhold

Ungkarskvinnen 2016 Amerikansk sendetid


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Alex sin oppførsel er barnslig og ufyselig.Han burde jekkes ned 1000 hakk. Selvfølgelig blir man usikker i en slik situasjon. Skjønner Derek godt jeg, han hadde første daten og ser de andre bygger opp forhold til Jojo, mens med han så står han litt stille. Seff blir han usikker da, dooh.. :roll: 

Jeg er glad Evan ble sendt hjem nå! Lei han... Enig med at James er friendzone.. Chase minner meg litt om Tanner som var med i ungkarskvinnen en sesong, og i bachelor pad. Han giftet seg med Jade som var med i Chris sin sesong. Syns han og Chase igner litt jeg altså..

Robbie er vel han som blir avslørt for å ha kjæreste litt senere i programmet? eller det kommer ihvertfall frem noe rundt dette. Syns han var liitt rask emd å si han elsket Jojo allerede... Noe skurrer for meg..

Jordan er jo bare så nice :rodmer: Jeg håper ikke han er badboyen, men mulig mulig.. desverre :(  Skulle likt å sett han som ungkaren og egentlig.. Men hvis han er bad boy så blir han vel neppe det :fnise:  Men jeg syns ikke han virker falsk som noen nevner her.. 

Luke liker jeg! :)

Wells er søøt :) men tror ikke han blir den som sår igjen..

Bir spennende å se mer fremover :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler ikke vi får sett så mye fremgang i datene eller fremgang mellom Jojo og noen av mennene. Eneste vi får se mye av er krangling og knurring mellom mannfolka som er der. Lurer på om det blir noe giftemål når sesongen er slutt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror ikke jeg har noen favoritt egentlig. liker nok Jordan best, men det er noe som skurrer. ser ikke for meg de gifte seg og få barn osv. liker Robby også ut i fra hvordan han er sammen med henne, men siden det virker som han ikke er ferdig med eksen enda så... njæ. liker han ikke utseendemessig heller, men synes han virker morsom. liker heller ikke at han er så høy på seg selv i snakkeboksen. Chase har jeg ikke fått så mye inntrykk av. Luke føler jeg hun er mer fysisk (evt. seksuelt? :p) tiltrukket av... han kommer sikkert til fantasy suites :fnise: jeg liker faktisk James veldig godt. han virker ålreit, men han er kanskje ikke helt Jojos type.. Alex liker jeg virkelig ikke. for det første er han alt for lav... neida. men han virker litt agressiv og frekk...

jeg tror Jordan kommer på 1., Robby på 2. og Luke på 3. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22. juni 2016 at 23.49, Poppie skrev:

Misliker Alex intenst nå... synes han virker som en douche. Angripe noen fordi de er usikre og sjalu? Of course blir man usikker og sjalu om man bryr seg om noen!

James er friendzone, Chase får jeg ikke taket på, noe skurrer med Robbie, og Jordan er douche-alert til tusen!

Mine favoritter er Derek, Luke og Wells :) Tror dog det er Luke som stikker av med seieren om bare Jordan blir avslørt som player. 

Jeg liker egentlig Jordan best. Han er vel helt klart den mest attraktive der inne utseendemessig. Jeg synes ikke han virker falsk heller, som flere sier. Synes det virket mest som at James følte seg truet av Jordan, og måtte snakke ned om han til JoJo. 

Alex er en liten fjott som snakker dritt om alle. Han må være full av komplekser

Ble så overrasket da hun sendte Derek hjem 😳 Var helt sikker på at hun skulle sende hjem han andre. Derek virker som en så fin fyr, og han er kjekk også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så nettopp Pitch Perfect 2 og der var plutselig Jordan med som statist i en acapella-gruppe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ingen favoritter i denne sesongen... Føler at hun i bunn og grunn bare velger de hun synes er kjekkest uansett - og det er jo for så vidt greit det - men kunne spart mye tid på å f.eks. velge de tre hun var mest tiltrukket av og bare datet de en stund. Tror aldri hun hadde godtatt all den usikkerheten hun føler rundt Jordan, og litt Chase, om det hadde vært James f.eks. (tror også det er derfor Derek dro hjem, for hun var jo mer usikker på Chase). Ser for meg at hun kan velge litt dumt, og er ikke akkurat overrasket over ''hvorfor faller jeg alltid for bad boys''-greia man ser hun sier senere i sesongen.

Synes dessverre nesten alle har tapt seg litt ved å være så arrogante og komme med diverse bemerkninger om de andre deltakerne (Alex er vel den verste). Unntatt Luke, som kanskje er det beste valget ettersom han klarer å holde seg utenfor det drama-tullet, men alt jeg hører når hun snakker om han er hun er kåt (... :laugh:). Ser ikke ut til at de kjenner hverandre så godt, ler mye sammen osv. Og James da, som går motsatt vei, ved å bli overnervøs, usikker på seg selv og forsøke å dra andre ned.

Og Robbie... Bare jeg som synes han er litt sånn creepy? :tongue: ''Alle'' klager over at Jordan virker fake, men om noen der er det tipper jeg på Robbie.

Nei, jeg tror hun velger Luke. Eventuelt Jordan, men da tror jeg det er mindre sjanse for at det holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅH, gledet meg til å se The bachelorette i hele går, også har de tatt pause. Hvorfor kommer ikke episoden før neste uke? 

Anonymkode: 086a8...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

ÅH, gledet meg til å se The bachelorette i hele går, også har de tatt pause. Hvorfor kommer ikke episoden før neste uke? 

Anonymkode: 086a8...9dc

Samme her :( Aner ikke hvorfor :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Samme her :( Aner ikke hvorfor :(

Åh, sykt irriterende. :dry:

 

Anonymkode: 086a8...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett den nyeste episoden?

Jeg fatter ikke at hun ga rosen til Robby.. BIG mistake.. Hvis hun ikke begynner å tvile på han etter neste ukes episode så er hun virkelig dum.

Chase er så kjedelig, han er bare der, ikke fått noe inntrykk av han enda..

Jeg håper enten Jordan eller Luke vinner :)  Og at en av de blir den nye ungkaren. Hvem håper dere blir ungkaren?
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Robby har en veldig lite tiltrekkende stemme :fnise: James prøvde å vinne terreng ved å spille på "stakkars meg jeg har blitt mobbet og aldri hatt draget på damene"-kortet. Men hvem gifter seg vel med noen av sympati? JoJo er dessuten way out of their league utseendemessig, både mht Robby og James. Jordan er OK som andrevalg, men Luke er soleklart best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Sitronmelis skrev:

Noen som har sett den nyeste episoden?

Jeg fatter ikke at hun ga rosen til Robby.. BIG mistake.. Hvis hun ikke begynner å tvile på han etter neste ukes episode så er hun virkelig dum.

Chase er så kjedelig, han er bare der, ikke fått noe inntrykk av han enda..

Jeg håper enten Jordan eller Luke vinner :)  Og at en av de blir den nye ungkaren. Hvem håper dere blir ungkaren?
 

Angående neste uke, tenker du på klippet på slutten av episoden, eller har du hørt noe mer?

Liker heller ikke Robby. Satser på at han ryker enste ute.
Synes de tre andre er greie.
Jordan har vært min favoritt hele veien, og det er han fremdeles. 
Så er Luke og Chase en god nummer to begge to.


Akkurat nå håper jeg Jordan vinner og Luke bli ny Bachelor. Men om vi blir litt mer kjent med Chase så kanskje han som Bachelor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste jeg liker litt nå er vel Luke, så jeg håper på en måte at han vinner, samtidig som jeg vil at han skal bli bacheloren! Chase er litt kjedelig, Robbie har jeg aldri likt, Jordan er grei nok...

James virker hyggelig og kunne sånn sett blitt bacheloren (sånn som Chris ble av samme grunn), men jeg tror han har ødelagt for seg selv ved å være for usikker og sytete. 

Det er få jeg liker denne sesongen. :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, jeg måtte stoppe sendinga da Derek ble sendt hjem, gjorde så vondt i hjertet mitt! Gaaah!

(Har ikke sett siste episode, men siden ingen har skrevet om Alex så er han vel sendt hjem)

Jeg liker egentlig ingen av de som er igjen...joda, Luke er en fin fyr, men jeg savner å se ham GLAD, om dere skjønner? Er sexy med en dyp, mystisk mann, men man må kunne le sammen også.

Så nå heier jeg på..ingen. Kanskje Chase, fordi han er den som gjør minst utav seg. James er en sutrekopp, Jordan vil bare bli berømt, Luke er sikkert en fantastisk ONS og evt søndagskjæreste, mens Robby gir meg creeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Poppie skrev:

Jeg liker egentlig ingen av de som er igjen...joda, Luke er en fin fyr, men jeg savner å se ham GLAD, om dere skjønner? Er sexy med en dyp, mystisk mann, men man må kunne le sammen også.

 

Så sannelig..der sier du noe. Han har et ganske alvorlig, tidvis nesten sørgmodig drag over seg. Men fy flate så sexy han er.. :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Poppie skrev:

Luke er sikkert en fantastisk ONS og evt søndagskjæreste

Daaamn der sa du det :sikle::fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tenker at det må jo være Jordan som er han Jojo gråter så over i finalen og sier hun ikke kan være med eller noe fordi han er en badboy elns? Husker ikke nøyaktig hva som ble sagt osv, men noe slik, hun virker jo helt knust i grunn. Kan jo ikke være Robby?? Hvis ikkke han blir sendt hjem etter neste uke så skjønner jeg ikke no.. Det er noe muffins med han !

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...