søndagsengel? Skrevet 13. januar 2005 Forfatter #261 Del Skrevet 13. januar 2005 jo men du kan åpne skolemailen om du har det første passordet vi fikk.. Det åpner mailen når de andre passordene går ut på dato. Jeg har prøvd, og det virker ikke! Ikke for de andre på praksisstedet heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. januar 2005 #262 Del Skrevet 13. januar 2005 å? Det fungerte for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 13. januar 2005 Forfatter #263 Del Skrevet 13. januar 2005 I dag har jeg vært flink og trena to ganger! Eller, det første var en rask gåtur, men jeg ble jo svett av det. Det andre var aerobic/styrketrening til dvd hjemme i stua :oops: Fungerte bra det altså! DAGENS KJÆRLIGHETSTIPS: Gjør noe uventet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. januar 2005 Forfatter #264 Del Skrevet 14. januar 2005 Nå har jeg vært hos legen og fått konstantert at jeg har bronkitt og antakelig bihulebetennelse... Gikk derfra med tre resepter, så nå har jeg alle muligheter til å bli frisk... Legen fortalte at den hosten jeg har kan komme til å vedvare i inntil et halvt år :o Fikk ordna meg nytt passord til skolemailen, så nå har jeg ingen unnskyldning for å ikke sende lærekontrakten. Har tenkt å gjøre den ferdig og sende den nå, sånn at jeg kan slappe av i helgen med god samvittighet :-) I kveld skal mamma og jeg se ungdommens råskap på kino. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. januar 2005 Forfatter #265 Del Skrevet 14. januar 2005 Nå er jeg hjemme fra kino med mamma. Jeg likte filmen kjempegodt! Mamma også. Har nettopp dytta i meg 2 store antibiotikapiller, og nå snakker jeg med liv på msn :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 14. januar 2005 #266 Del Skrevet 14. januar 2005 skal ha veiledning på onsdag. Har du noe forslag til emner? Tenkte på generell saksgang. Altså hvordan gjør de det fra de får inn melding.. (jeg har lest litt i en perm der det står at melding skal føres inn i bvpro og så skal leder fordele men det vet jo ikke veileder at jeg har lest).. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 15. januar 2005 #267 Del Skrevet 15. januar 2005 Har ho i klassen vår med termin den 11/12 jan. født enda eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. januar 2005 Forfatter #268 Del Skrevet 15. januar 2005 Har ho i klassen vår med termin den 11/12 jan. født enda eller? Har ikke den ene termin i februar og den andre i mars?? Har ikke hørt om noen fødsel i hvertfall. Kan du ikke ha veiledning i noen av målene i lærekontrakten? I dag gikk jeg en halvtimes tur i raskt tempo med en gang jeg sto opp. Det var kjempedeilig! Nå kommer jeg sikkert til å være i strålende humør resten av dagen Om en times tid kjører vi inn til reiselivsmessa. Gleder meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. januar 2005 Forfatter #269 Del Skrevet 15. januar 2005 Tilbake fra reiselivsmessa. :-) Det var omtrent som det pleier... Fant en liten brosjyre fra Korsika, men hadde håpet at Korsikareiser hadde stand der. Det er jo dit vi skal på bryllupsreise. På vei hjem bestemte vi oss for å gå på kino i kveld for å se the Grudge. Jeg hater/elsker sånne filmer!! Synes det er tryggest å se dem hjemme i sofakroken, for da er det lettere å gjemme seg... Men det er jo veldig gøy å bli ordentlig skremt i blant også, da Vi skal dra med et vennepar (forloveren til sambo og kjæresten hans). Nå er det snart middagstid... SULTEN!!! DAGEN KJÆRLIGHETSTIPS: Hvis hotellet har to enkeltsenger, så skyv dem sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 16. januar 2005 #270 Del Skrevet 16. januar 2005 Har ikke den ene termin i februar og den andre i mars?? Har ikke hørt om noen fødsel i hvertfall. Kan du ikke ha veiledning i noen av målene i lærekontrakten? I dag gikk jeg en halvtimes tur i raskt tempo med en gang jeg sto opp. Det var kjempedeilig! Nå kommer jeg sikkert til å være i strålende humør resten av dagen Om en times tid kjører vi inn til reiselivsmessa. Gleder meg!!! En midt i januar og en i slutten av februar/begynnelsen av mars... Helt sikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 16. januar 2005 Forfatter #271 Del Skrevet 16. januar 2005 Oooo!! The grudge var skummel!!! Satt med øynene igjen halvparten av tiden, bare åpnet det ene innimellom... :oops: Ødela jo litt for meg selv, da :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 16. januar 2005 #272 Del Skrevet 16. januar 2005 Hjelp... Har målet: Jeg er oppmerksom på hvilken beydning det kan ha for arbeidet at barnevernet har både en hjelpe- og kontrollrolle HAr ikke du det også? Sliter litt med realiseringen shø.. Og kontrakten må jo mailes i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 16. januar 2005 Forfatter #273 Del Skrevet 16. januar 2005 Hjelp... Har målet: HAr ikke du det også? Sliter litt med realiseringen shø.. Og kontrakten må jo mailes i dag! På realisering har jeg snakke om det i veiledningstime og lese kap. 4 i "samarbeid for barnets beste" av Alice Kjellevold. Et STORT problem er at jeg fortsatt ikke får åpnet skolemailen! Selv om jeg fikk nytt passord på skolen på fredag!! Er ikke fristen kl 15 i morgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 16. januar 2005 Forfatter #274 Del Skrevet 16. januar 2005 I dag har jeg vært i bursdag til søskenbarnet mitt i Oslo. bare jeg, pappa og farmor som dro innover. Mamma hadde ungene og sambo jobba... Var veldig koselig, og det vanket selvfølgelig god mat og deilige kaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 16. januar 2005 #275 Del Skrevet 16. januar 2005 du kan maile den til meg og så skal jeg sende den til skoleveilederen din.. Men da må du gjøre det i løpet av kvelden da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 17. januar 2005 #276 Del Skrevet 17. januar 2005 Har fått bekreftelse av din veileder på at den er mottatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 17. januar 2005 #277 Del Skrevet 17. januar 2005 Hellu! Hvordan går det med veileder? Fått noen enda? Jeg jobber med et veiledningsgrunnlag.. Hva synes du? Generell saksgang. Hvordan gjøres det fra de får inn melding? Se på budskjett, lover og arbeidsoppgavene.. Hvilke aktører er aktuelle samarbeidspartnere? Hvordan holde seg til taushetsplikten i forhold til tverretatlig samarbeid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 17. januar 2005 Forfatter #278 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg også, liv! Så hun fikk visst to... sendte den fra yahoo-mailen før du sendte den for meg i går... :-) I dag har jeg vært hos frisøren. Deretter møtte jeg mamma i byen, og vi gikk på reisebyrået. Så nå er de endelige billettene til usa bestilt. Reiser 18. mars, og kommer hjem 28. mars. Gleder meg :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 17. januar 2005 #279 Del Skrevet 17. januar 2005 hvor lang flytid er det til la? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 17. januar 2005 Forfatter #280 Del Skrevet 17. januar 2005 Det er ca 14 timers reise (med mellomlandinger). Kan ikke si jeg gleder meg så veldig til den lange flyturen! :o Veiledningsgrunnlaget ditt så bra ut! Jeg har ikke jobba i dag, så vet ikke noe mer om veilederen min. men jeg skal ikke få ny, bare følge noen andre... Litt teit, har ikke hatt veiledningstimer, og hun får jo ikke observert meg. I tillegg rekker jeg aldri å bli skikkelig kjent med den jeg skal følge hvis jeg skal få ny hver uke... Denne uka skal jeg følge en mann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå