søndagsengel? Skrevet 8. januar 2005 Forfatter #241 Del Skrevet 8. januar 2005 I dag er det nesten storm, det hagler og er springflod!! i følge VG er det stormen Gudrun som herjer Det var kaos på båthavna i byen, for vannet steg så høyt at båtene som lå på land begynte å flyte rundt! Vi har båten vår på en annen slipp som ligger litt høyere, men det er bare en halvmeter som skal til før vår båt også legger på svøm. Så vi følger godt med i dag. Ellers har sambo og jeg vært på Solbruden og sambo har prøvd klær til bryllupet. Han blir så fiiin!!!! :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 8. januar 2005 #242 Del Skrevet 8. januar 2005 Hei, godt nyttår og lykke til med praksis! Ønsker deg bare masse godt for det nye året! Ingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. januar 2005 #243 Del Skrevet 8. januar 2005 ja jeg hørte det var kaos på båthavnene rundt om kring! Det er ikke ofte det er storm i østfold da! Du får kose deg inne i varmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 9. januar 2005 Forfatter #244 Del Skrevet 9. januar 2005 Takk for hilsninger, iingvild og liv! liv: skal du også til California? Leste i dagboka til søstera di... I går var jeg på kino med sambo og forloveren hans. Så National Treasure, som var kjempebra!!! Inbiller meg at den er noe ala Da Vinci koden, selv om jeg ikke har lest den. Selvfølgelig med helt annet tema, da. Den som har sett filmen skjønner sikkert hva jeg mener. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. januar 2005 #245 Del Skrevet 9. januar 2005 Oooo! Den har jeg så lyst til å se! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. januar 2005 #246 Del Skrevet 9. januar 2005 Samboeren til venninna mi har ei tante der borte så vi sparer og sparer.. Får se om vi får spart nok i år og hvordan det blir på jobbmarkedet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. januar 2005 #247 Del Skrevet 9. januar 2005 God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 9. januar 2005 Forfatter #248 Del Skrevet 9. januar 2005 Weeeee!! Tre som har vært her inne!! Kjempekoselig! Aniola-Fisken: du bør se den! Jeg likte den i hvertfall veldig godt!! liv: Vi reiser i påsken! Det er i hvertfall 99% sikkert, ettersom pappa sa i går at han skulle sponse oss litt Midnattsol: Takk! God søndag til deg også! :-) I dag er det nydelig vær! Først kjørte vi en tur til skihytta, hvor vi skal ha bryllupsfesten. Ville bare se oss litt rundt... Kjøpte en vaffelplate på deling også (så der syndet jeg... ) Da vi kom hjem gikk vi en lang tur, og endte til slutt hos noen naboer som ba oss inn for å se på det nye badet deres. Veldig koselig! Vi har bare bodd her i 1 år og 4 måneder, så vi er ikke helt kjent med alle naboene ennå. Nå er sambo ute og rydder i garasjen (trengs!!), mens jeg sitter og koser med med KG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. januar 2005 #249 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg skal ha veiledning på Tirsdag og trenger litt tips.. Hva trenger jeg veiledning på liksom? Hva forventer de av meg? - Hva er det realistisk at jeg kan være med på? Hva forventer jeg ut av praksisen? - Hva håper jeg å få være med på? Lærekontrakten - Se på det jeg har så langt og tips til hva som kan være med.. Og så bør jeg vel ha en ting til.. Og forresten, du skal ha veiledning i morgen,var det sånn? Lyst å dele litt om lærekontrakten? Hva dere har kommet frem til? For veilederen min mente at min kontrakt så og si burde være ferdig på tirsdag når vi har veiledning.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 10. januar 2005 Forfatter #250 Del Skrevet 10. januar 2005 Morsomt, liv, for jeg spurte nettopp deg om det samme i dagboka di! Kanskje vi kan snakkes på msn? Praksisveilederen min har blitt sykemeldt i minst 6 uker, så jeg venter på ny. De har faste team på to og to der, og hun som er på team med veilederen min er ganske ny og vil gjerne ha med seg noen i alt hun gjør. Det er jo kjempebra for meg!! :-) Var med henne i dag og skal det i morgen. Hun har lyst på student, men sa at hun var usikker på hvor mye jeg ville få ut av det ettersom hun bare har jobbet der i 5 måneder (hun har mye annen erfaring, men ikke fra 1.linjen). Det er sikkert noe i det, men på den annen side får jeg lært masse. Da kan vi jo på en måte finne ut av ting sammen og diskutere mye. Ting går ikke automatisk for henne, så jeg får med meg hver lille tanke som ligger bak alt som blir sagt og gjort. Regner med at det settes inn vikar for veilederen min etter hvert, men da blir jo ikke det min veileder uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 10. januar 2005 #251 Del Skrevet 10. januar 2005 Heisann! Du hadde en utrolig lang og stor dagbok! Tusen takk for hilsen i min lille stubb av en bok! Vi kommer helt sikkert til å snakkes masse i i forbindelse med bryllupsforberedelsene! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 11. januar 2005 Forfatter #252 Del Skrevet 11. januar 2005 Heisann! Du hadde en utrolig lang og stor dagbok! Tusen takk for hilsen i min lille stubb av en bok! Vi kommer helt sikkert til å snakkes masse i i forbindelse med bryllupsforberedelsene! 8) Hei! Ja, denne begynner visst å bli stor. Men jeg har en bryllupsdagbok som ikke er fullt så stor I går sovna jeg på sofaen en gan mellom 20.00 og 20.30... Sov så dårlig natten før. Kom meg etter hvert inn i senga, og er i dag helt uthvilt. Kjempedeilig!!! Nå skal jeg strax kjøre til en ny dag på praksisstedet. Hun ene skal ta med bryllupsbilder i dag, gleder meg til å se!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 11. januar 2005 Forfatter #253 Del Skrevet 11. januar 2005 Har fremdeles ikke praksisveileder. Forhåpentligvis er tingene løst i dag slik at jeg får vite det i morgen. Hvis ikke lovte sjefen at jeg får svar i løpet av neste uke... :o Det passer bare SÅ dårlig!! Skal jo levere lærekontrakta til mandag! Måtte ringe skolen og spørre hva jeg skulle gjøre, og kommer sannsynligvis til å levere lærekontrakta uten praksisveileders underskrift... Ellers hadde jeg en veldig spennende og lærerik dag på jobb, så sånn sett klarer jeg meg uten veileder! Mulig jeg ikke skal jobbe i helgen likevel, og da kan jeg gå på reiselivsmessa!! :-) Har hatt barna nå i ettermiddag, og vi kosa oss masse!! Nå skal jeg slappe av litt med sambo før vi legger oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 11. januar 2005 #254 Del Skrevet 11. januar 2005 Messa på lørdag? Raq og jeg skal.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 12. januar 2005 Forfatter #255 Del Skrevet 12. januar 2005 Messa på lørdag? Raq og jeg skal.. Er ikke sikker på om det blir lørdag eller søndag. Kanskje vi sees? Hvis jeg ikke skal jobbe, da. Var jo innstilt på barnevernvakt-jobbing, det hadde vært spennende!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 12. januar 2005 #256 Del Skrevet 12. januar 2005 Du må sende meg en melding om du drar innover på lørdag da! Har du fått veileder i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 12. januar 2005 Forfatter #257 Del Skrevet 12. januar 2005 Regner med å dra innover, liv! Må bare prøve å overtale sambo, for jeg har ikke lyst til å reise alene! Kan jo prøve med en venninne også :-) Fikk ingen ny veileder i dag, men fikk beskjed om at jeg skal følge en annen neste uke. Så da skal jeg på barnevernvakta neste helg! Ringte skoleveileder for å gi beskjed, og hun sa at jeg var den tredje som ringte og fortalte om syk veileder i dag!! Storm i dag... ganske fascinerende å se på folk på gata som nesten letter Kjørte forbi minst ti trær som hadde blåst over ende på vei hjem... Har vært og prøvd brudekjolen min sammen med forloveren min. Ble VELDIG nervøs da jeg fant ut at brudekjolen min er i str 36, og ikke i 38-40 som hun jeg kjøpte den av sa... :o Men dette skriver jeg mer om i bryllupsdagboka mi DAGENS KJÆRLIGHETSTIPS: Les hans yndlings-barnehistorie mens han sakte sovner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. januar 2005 #258 Del Skrevet 13. januar 2005 hei. Har du sett at jeg har sendt deg den kontrakten min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 13. januar 2005 Forfatter #259 Del Skrevet 13. januar 2005 hei. Har du sett at jeg har sendt deg den kontrakten min? Yup! Har sett det! Tusen hjertelig!! :-) Skal skrive ferdig min i morgen. skoleveileder ville ha den på mail, men da må jeg først innom skolen og få dem til å ordne så jeg får åpna mailen igjen... For hvis jeg sender fra yahoo-mailen har jeg hørt at hun kanskje ikke får den fordi den havner i spam-"bunken"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. januar 2005 #260 Del Skrevet 13. januar 2005 jo men du kan åpne skolemailen om du har det første passordet vi fikk.. Det åpner mailen når de andre passordene går ut på dato. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå