Gå til innhold

Kjæresten trenger rom, jeg synes det er vanskelig å ikke ta kontakt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ts. Det er solskinn. Ta opp telefonen, ring en god venninne eller en kamerat, dusj, kle på deg noe behagelig og gå ut i solen og drikk vin, øl eller champiss og vær sur og lei deg bak solbriller.

Anonymkode: cf0ec...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet. Det er veldig naturlig å tenke at det er en selv. Men det er det ikke. Det er han!

Håper det går bedre med deg i dag! :) 

Anonymkode: 1db94...ef0

Ja, jeg prøver å høre på deg. Jeg forteller meg det igjen og igjen, at det er ikke min feil at jeg har blitt behandlet sånn. Men det er vanskelig for meg. Men det er lov, det er lov å synes det er vanskelig. 

Det går litt bedre enn i krisetilstanden i går i alle fall! Har vært hos en venninne, og det er godt å kjenne at jeg har noen som er her for meg uansett hva. Men jeg føler meg ganske håpløs, og tåpelig for å kjenne det så vondt. Men det er lov, man har lov å bli såret, og ta på vei, selv om noen ser på det som patetisk og svakt. 
Takk for omtanke. 

TS

Anonymkode: 16052...2b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du, jeg har faktisk fått svar. 

Han lever i alle fall, i beste velgående. Og jeg var jo veldig bekymret for det, så det skal jeg være veldig glad for. Skrev jeg, mens jeg smilte falsk fordi jeg dør inni meg.

Anonymkode: 16052...2b5

Hva sa han? Hva var forklaringen hans, og hva svarte du tilbake?

Anonymkode: 81d96...56c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sendte en SMS i går kveld, og sa at han hadde fått pollen-allergi, så han hadde ikke klart å lese meldingene, eller å finne svar-knappen da jeg ringte. Men nå er alt velstand, siden jeg endelig har fått kontakt. Nå kan vi fortsette vårt glade liv, der jeg utsletter meg selv for å alltid være der for ham når han trenger meg, men jeg ikke kan forvente noe tilbake. Så lettet jeg er nå. 

TS

Anonymkode: 16052...2b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har hatt en hel uke på seg, men klarte ikke komme opp med en bedre løgn enn det der?!

Anonymkode: 8ca15...e41

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, det er helt utrolig.

Dette får du ta med deg som en erfaring...hver gang du trenger en god latter, tenk på den gjøken..pollenallergi :-)

Anonymkode: 86dc2...893

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pollenallergi, faktisk. Kremt.

Anonymkode: cf0ec...fc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carressa
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han sendte en SMS i går kveld, og sa at han hadde fått pollen-allergi, så han hadde ikke klart å lese meldingene, eller å finne svar-knappen da jeg ringte. Men nå er alt velstand, siden jeg endelig har fått kontakt. Nå kan vi fortsette vårt glade liv, der jeg utsletter meg selv for å alltid være der for ham når han trenger meg, men jeg ikke kan forvente noe tilbake. Så lettet jeg er nå. 

TS

Anonymkode: 16052...2b5

What!!! Jeg håper du brøler til han.. Lenge og høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg pleide å bruke den unnskyldningen når jeg plutselig hadde en hjelpesløs mann som ikke klarte å leve uten meg. Istedenfor å gjøre det slutt, sa jeg at jeg trengte tid til å tenke, bare for å slippe alt maset, men dessverre fikk jeg mye mer mas på sms og meldinger om når jeg var ferdig å tenke og dette fikk jeg hele tiden. Dessuten skjønner jeg ikke at andre finner seg i dette. Hvis noen hadde sagt noe slikt til meg så hadde det vært hasta lavista. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, makkapakka skrev:

jeg pleide å bruke den unnskyldningen når jeg plutselig hadde en hjelpesløs mann som ikke klarte å leve uten meg. Istedenfor å gjøre det slutt, sa jeg at jeg trengte tid til å tenke, bare for å slippe alt maset, men dessverre fikk jeg mye mer mas på sms og meldinger om når jeg var ferdig å tenke og dette fikk jeg hele tiden. Dessuten skjønner jeg ikke at andre finner seg i dette. Hvis noen hadde sagt noe slikt til meg så hadde det vært hasta lavista. 

På seg selv kjenner man andre, og jeg er sånn som kan "tenke" og når jeg sier at jeg skal tenke så tenker jeg. Jeg sier det aldri for å slippe unna med noe eller skyve noen bort. Da hadde jeg faktisk vært kald nok til å si at de skal slutte, rett ut. 

Og jeg som er en sånn som må trekke meg tilbake å tenke i situasjoner, får konsekvensene etter de som har lurt mennesker med sånt før. Jeg må konstant påpeke og betrygge med at jeg faktisk trenger å tenke. 

Så hvis du kunne være så snill; slutt å bruk det for å slå opp med noen.

Anonymkode: cf0ec...fc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han sendte en SMS i går kveld, og sa at han hadde fått pollen-allergi, så han hadde ikke klart å lese meldingene, eller å finne svar-knappen da jeg ringte. Men nå er alt velstand, siden jeg endelig har fått kontakt. Nå kan vi fortsette vårt glade liv, der jeg utsletter meg selv for å alltid være der for ham når han trenger meg, men jeg ikke kan forvente noe tilbake. Så lettet jeg er nå. 

TS

Anonymkode: 16052...2b5

Nope. Tror ikke på det. Dette er noe broren kunne ha formidlet om så var tilfelle. Han kunne ha ringt før det ble for ille dessuten. Så nei. Jeg tror ikke på det.

Anonymkode: 7f691...50c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig? Og nå vil han late som ingenting har skjedd!?? Du kan jo si at du av prinsipp ikke er sammen mannfolk med 'pollenallergi'. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dere! Jeg vet folk er grusomme, men så fortapt bak ei låvedør er det jo faktisk ikke lov å bli verken for meg eller ham. Hvis han hadde kommet med en slik idiotforklaring hadde jeg jo hvertfall ikke vært glad og fornøyd, det er jo som å si "gadd ikke".

Jeg tenkte det var åpenbart at jeg tulla. Til dere som la følelser og energi i akkurat det svaret: Sorry. Men så fortapt er ikke verden.

Sannheten er bare at jeg ikke vet hva jeg skal skrive. Situasjonen er fremdeles vanskelig, og det er vanskelig å skrive hva som skjedde i går kveld, siden jeg føler meg flau. Klart jeg hadde trengt råd også nå, men er bare vanskelig å forklare situasjonen. Men pollen:nei!

TS

Anonymkode: 16052...2b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår rett og slett ikke at du orker. Hva med å mote deg opp, ta fri fra jobb i morgen, reis til han og forlang å få vite hva som skjer. Dere er voksne mennesker. Dersom du kun er et alternativ for han, så fortjener du å få vite det. Etterpå kan du gå videre i visshet om at du i alle fall tok ansvar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han har hatt en hel uke på seg, men klarte ikke komme opp med en bedre løgn enn det der?!

Anonymkode: 8ca15...e41

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ha ha, det er helt utrolig.

Dette får du ta med deg som en erfaring...hver gang du trenger en god latter, tenk på den gjøken..pollenallergi :-)

Anonymkode: 86dc2...893

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Pollenallergi, faktisk. Kremt.

Anonymkode: cf0ec...fc7

 

53 minutter siden, Carressa skrev:

What!!! Jeg håper du brøler til han.. Lenge og høyt.

Dere, jeg skjønner at dere tror på ordene mine siden jeg har vært stort sett seriøs igjennom hele tråden,men ingen er vel så evneveike at de skylder på pollenallergi! Man klarer ta kontakt med folk likevel! Selv om det hadde jo vært lett om det var grunnen, da hadde jeg visst at han var 100% tosk. Litt bedre om menneskeheten tror jeg.

Anonymkode: 16052...2b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud ts, nå fremstår du som utrolig kronglete. Flaut å fortelle hva som egentlig har hendt? Du har delt alt hittil, og så serverer du en løgn attpåtil? 

Hva er det med deg?  Du tråkker faktisk noe jævlig på de fleste som har forsøkt å stille opp for deg her. Om du ikke vil fortelle, så si bare at du vet men ikke ønsker å dele akkurat det. Og så avslutter du tråden. Slik du holder på nå ligner det mer og mer på tulletråd.

Anonymkode: 7f691...50c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Herregud ts, nå fremstår du som utrolig kronglete. Flaut å fortelle hva som egentlig har hendt? Du har delt alt hittil, og så serverer du en løgn attpåtil? 

Hva er det med deg?  Du tråkker faktisk noe jævlig på de fleste som har forsøkt å stille opp for deg her. Om du ikke vil fortelle, så si bare at du vet men ikke ønsker å dele akkurat det. Og så avslutter du tråden. Slik du holder på nå ligner det mer og mer på tulletråd.

Anonymkode: 7f691...50c

Oppriktig beklager til deg og andre som følte deg støtt av spøken min. For meg var det ikke løgn men en åpenbar spøk, fordi jeg ja, helt ærlig ikke vet hva jeg skal tenke eller skrive. Det er ikke alltid lett å formulere. Det er bare kvalme i magen. Jeg bruker tiden med venner og prøver å tenke på noe annet. Fordøye det dør jeeg vet hva jeg tenker.

Det har vært veldig godt at du og andre har stilt opp, men det var en spøk, en måte å prøve å håndtere en vanskelig situasjon.

Anonymkode: 16052...2b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det at det ligner en tulletråd... Ja, jeg spøkte, for å lette på mitt eget humør, fordi det svaret ble for dumt, ikke for å føre noen bak lyset.

Ja, det er sammensatt, jeg er et menneske. Ting er ikke alltid lett som en plett, slik eller sånn, og jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette. Jeg kunne prøvd og prøvd å tenke, men etter at jeg følte meg så dårlig i går, har jeg prøvd å fokusere på vennene rundt meg og høre på hva de har å snakke om i stedet. Spøken var vel en til slik greie, for å tenke på noe annet, ta brodden ut av det. Men selvsagt ikke for å tråkke på deg eller andre. Jeg synes den var åpenbar.

Og kronglete... Ja, hele situasjonen forvirrer meg og er kronglete.

Beklager at jeg ikke klarer å forholde meg til alt som et perfekt menneske, eller holde tråden rett frem og tydelig hele tiden, men en ting skal dubog alle som svarer meg vite, jeg setter pris på det, umåtelig!

TS

Anonymkode: 16052...2b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Monky6 skrev:

TROLL

Jeg vet ikke hva jeg skal si til dette jeg. Ja, det var åpenbart at det jeg skrev om pollenallergi og det der ikke var sant. Men for meg var det åpenbart, og ikke ment til å fornærme. Situasjonen er reell, og ... ja, du får heller la være å følge med. Jeg vet med meg selv at jeg er oppriktig, men hvorvidt du tror det må du velge. 

TS

Anonymkode: 16052...2b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...