Gå til innhold

Førstemann ned 5 kilo!


sportsidiot

Anbefalte innlegg

Karina her!

Melder meg på nå! Håper det er i orden. 

Vekten i dag; 76,7kg

 

for mye for meg i allefall. Jeg skal ned!

Anonymkode: ba67c...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Karina her!

Melder meg på nå! Håper det er i orden. 

Vekten i dag; 76,7kg

 

for mye for meg i allefall. Jeg skal ned!

Anonymkode: ba67c...984

Jaja, selvfølgelig får du bli med:laugh: Lykke til!

//Sportsidiot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knaggrekke

startvekt 70 kilo 28. mars 

uke 2: 11. april: 68,8 kg

Totalt ned 1,2 kg så langt (fremdeles!!!)

Samme som forrige uke... Å nei! Hm.. Jeg har vært veldig aktiv i helgen, men spist mye salt mat. Kan jo håpe det mest er kroppen som holder på vann...? Var 67,9 før helgen. Jeg spiser heldigvis ikke godteri og slikt, men spiste mye tacosalat (altså uten lefser) to dager denne helgen. Får ikke veid meg mer denne uken, så neste mandag blir spennende...! Får prøve å være litt flinkere. Er så glad i mat, og skjønner jo at to egg pluss en boks makrell i tomat er mye på to knekkebrød når man egentlig slanker seg, haha;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nixnax 

Startvekt: 74,9kg

4.4: 73.5 kg 

11.4: 71,9 (minus 3 kg) 

 

Er veldig fornøyd med at innsatsen min gir resultater! Snikveide meg i går,og var da 71,3,så litt irriterende at den viser mer i dag,selv om jeg vet at vekten selvsagt svinger en del naturlig. Uansett er jeg fornøyd med at jeg er på vei nedover! 😄👍 👏

Endret av Nixnax
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerfuglen

Startvekt: 74,6 

4.4: 73,5

11.4: 72,8

1,8 kg tatt av

Veldig fornøyd med at vekten går nedover (samtidig som jeg også irriterer jeg meg bittelitt siden vekten viste 72,4 i går) :P Men det er bare å fortsette i samme sporet til jeg er i mål :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, sportsidiot skrev:

vekt1.png.7d4f9645a2ac1120218a90dd98a532

vekt2.png.b8aa2691c93dae21a9be85b9ff287e

vekt3.png.5e9de99555fe17d77c3eb6d6308f75

Flere som grugleder seg til å veie seg imorgen?:laugh:

//Sportsidiot

Veide meg i dag, 65,5 kg, nedgang på 0,7 kg. Total nedgang på 1,1 kg.  Fornøyd med det!

Endret av drue
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayoo
Startvekt 29/3: 86,0 kg
Uke 1 4/4: 83,9
Uke 2 11/4: 82,9

Antall kg tatt av:  3,1 kg

Jeg er veldig fornøyd med dagens vekt. 82-tallet er hjertelig velkommen. I helgen som kommer blir det nok litt kake og annet digg da jeg skal i dåp, men jeg skal prøve å begrense meg, selv om jeg er ekstremt svak for kake. Noen som har noen tips til hvordan jeg unngår å overspise fullstendig? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emalje
Startvekt 28/3: 71,3 kg 
Vekt 4/4: 68,7(-2,6 kg)
Vekt 11/4: 68,0 kg (-0,7 kg)


Antall kg tatt av: 3,3 kg :duskedame:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt: 70,1 kg

Gått ned: 1,0 kg

Har visst gått opp 0,2 kg siden forrige veiing. Ikkje bra!:tongue:

//Sportsidiot

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt jobbet, alle sammen! Inkludert dere som har gått opp - det er ny uke, nye muligheter nå :)

 

Startvekt 31/3: 65,5

Vekt 4/4: 65,4 (-0,1)

Vekt 11/4: 64,9 (-0,5)

Antall kilo tatt av: 0,6 kg

 

Jeg kan ikke akkurat beskyldes for å rase ned i vekt, men et halvt kilo i uken er det jeg har tenkt at er realistisk og ønskelig, så jeg bør være fornøyd.

 

Fredag og lørdag spise jeg litt mindre enn jeg pleier, fordi jeg visste at det kom til å bli utskeielser lørdag kveld. Det var ikke lurt, søndag var jeg nemlig helt vanvittig sulten hele dagen. Det var som om middag og alt bare var *svjosj* vekk og jeg var like sulten etter en time. Tipper at det kom av litt for stort kaloriunderskudd dagene i forkant.

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mayoo skrev:

Jeg er veldig fornøyd med dagens vekt. 82-tallet er hjertelig velkommen. I helgen som kommer blir det nok litt kake og annet digg da jeg skal i dåp, men jeg skal prøve å begrense meg, selv om jeg er ekstremt svak for kake. Noen som har noen tips til hvordan jeg unngår å overspise fullstendig? 

Jeg har også en ufordrende helg foran meg! Selskapelighetene står i kø. Jeg har laget meg en plan for utskeielser, dvs hvor mye jeg skal spise, og om jeg klarer å holde deg er jeg fornøyd. Utfordringen er å spise et kakestykke uten å spise resten av kaken når gjestene har gått. Vi kan jo ha denne tråden i bakhodet og rapportere til hverandre her på mandag? Da må vi i hvert fall bekjenne våre synder :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro hjem til foreldrende mine i helgen, så jeg har ikke tilgang på vekt her dessverre! Blir veiing på meg neste mandag😁 Men guri så flinke dere er!💪💪💪

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, elflinks skrev:

Startvekt 61.5 kg. Er det for sent å bli med? :)

Det er aldri for sent å slenge seg på:laugh:

//Sportsidiot

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mayoo skrev:

 

Jeg er veldig fornøyd med dagens vekt. 82-tallet er hjertelig velkommen. I helgen som kommer blir det nok litt kake og annet digg da jeg skal i dåp, men jeg skal prøve å begrense meg, selv om jeg er ekstremt svak for kake. Noen som har noen tips til hvordan jeg unngår å overspise fullstendig? 

Du må vel egentlig bare tenke at du tar deg f.eks. ett lite, tynt stykke av en kake, eller så må du spise mindre av andre ting den dagen for at ikke kaloriunderskuddet blir for lite/ikke-eksisterende. 

Eller så kan du begrense deg i mindre grad og tenke at én dags utskeielse ikke ødelegger, og at du starter på´an igjen på søndag. :) Man skal jo leve livet mens man går ned i vekt også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Vernis skrev:

Jeg har også en ufordrende helg foran meg! Selskapelighetene står i kø. Jeg har laget meg en plan for utskeielser, dvs hvor mye jeg skal spise, og om jeg klarer å holde deg er jeg fornøyd. Utfordringen er å spise et kakestykke uten å spise resten av kaken når gjestene har gått. Vi kan jo ha denne tråden i bakhodet og rapportere til hverandre her på mandag? Da må vi i hvert fall bekjenne våre synder :fnise:

Det høres ut som en god ide. Jeg slipper iallfall å ha kake med meg hjem, om jeg får tilbud om det tror jeg at jeg pent skal takke nei. Er også kjempeglad i cola, men har bestemt meg for å takke nei til det også. Klarer ikke å stoppe med det ene glasset. Jeg tenker også å bruke god tid på maten og ikke sluke den slik som jeg ofte gjør. Og ikke minst stoppe før jeg er stapp mett! 
Heia oss :duskedame:

10 minutter siden, Nixnax skrev:

Du må vel egentlig bare tenke at du tar deg f.eks. ett lite, tynt stykke av en kake, eller så må du spise mindre av andre ting den dagen for at ikke kaloriunderskuddet blir for lite/ikke-eksisterende. 

Eller så kan du begrense deg i mindre grad og tenke at én dags utskeielse ikke ødelegger, og at du starter på´an igjen på søndag. :) Man skal jo leve livet mens man går ned i vekt også! 

Ja, jeg tror jeg skal prøve å forberede meg litt mentalt. Kanskje spise halvparten av det jeg pleier å trykke i meg og heller bruke lang tid og kose meg med den maten jeg spiser. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...