Gå til innhold

Førstemann ned 5 kilo!


sportsidiot

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest blåbærpike

Kanskje det er dette som skal til for å motivere meg? Jeg er i alle fall med, og blir fornøyd så lenge jeg er en av de som klarer å gå ned 5 kg! :)

Startvekt: 57,7 kg (29. mars) 

Gått ned: 0 kg

Endret av blåbærpike
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayoo
Startvekt 29/3: 86,0 kg
Uke 1 4/4: 83,9

Antall kg tatt av:  2,1 kg

Jeg tror vekten er unaturlig høy da jeg veide 84 på fredag, men har vært på trening de to siste dagene og da veier jeg alltid litt mer i dagene etter. Dette er uansett hva vekten viste i dag tidlig. Skrekk og gru. 

Endret av Mayoo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! 

Tingeliing - vekt idag 72,6 kg. Oj oj oj den påsken gav meg ett kilo ekstra gitt! Jaja her er det bare å brette opp armene! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på vekta og føler meg veldig klar for å sette i gang! :trene:

Sommerfuglen 74,6 - 0 kg tatt av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg veid meg. 70 kilo i dag. Har holdt vekten gjennom påsken, det er jo "bra". :) Men nå er det i gang!

Knaggrekke

Startvekt 28.03.16: 70,0 kg
Uke 1, 04.04.16: 68,8 kg
Uke 2, 11.04.16: 68,8 q
Uke 3, 18.04.16: 68,4 kg
Uke 4, 25.04.16: 66,0 kg
Uke 5, 02.05.16:
Uke 6, 09.05.16:
Uke 7, 16.05.16:
Uke 8, 23.05.16:
Endret av Knaggrekke
Oppdatering
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med :) Har allerede gått ned fra 83 til 75,2 kg (snikskryt), så mistenker at det vil stagnere litt snart, men.

Mistenker også at dagens vekt ikke er helt reell - 200 gram mindre i dag enn før påsken, og den har bestått av mye utskeielser og alkohol! Men jeg satser jo selvfølgelig på at det stemmer :) 

Freaky Fly - 75,2 kg (29.feb) - antall kg tatt av: 0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med! :)
5 kg høres mye ut, men det er jo lov å prøve. Konkurranseinstinktet er iallfall tilstede.

Vekt i går: 64,5 kg
Antall kg tatt av: 0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremeg89
36 minutter siden, Freaky Fly skrev:

Jeg blir med :) Har allerede gått ned fra 83 til 75,2 kg (snikskryt), så mistenker at det vil stagnere litt snart, men.

Mistenker også at dagens vekt ikke er helt reell - 200 gram mindre i dag enn før påsken, og den har bestått av mye utskeielser og alkohol! Men jeg satser jo selvfølgelig på at det stemmer :) 

Freaky Fly - 75,2 kg (29.feb) - antall kg tatt av: 0

Ah! Gleder meg til 70-tallet! Du er flink gratulerer!

hvor lang tid brukte du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint å oppnå å gå ned 5 kilo hvis du trenger det, men man er ikke best om man oppnår det først. Det beste er å gå ned langsomt, spise mindre og leve bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er med, trenger motivasjon! Veier meg i morgen tidlig. Veiedag på mandag høres supert ut, så det ikke tar helt av i helgene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vekten talt, 55,1 kg. Det er ikke kiloene som er problemet, det er høyden.... 😔

Håper på å rekke 52 kg før sommeren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært "flink" med kostholdet, så merker tråden allerede har bidratt til å motivere meg:) hvordan har dere andre hatt det?

Det som er litt teit, da, er jo at jeg etter en dag forventer å ha gått ned flere kilo;) jeg er visst ikke så tålmodig av meg..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er vi allerede rukket å bli 20 stk. Det er helt fantastisk! Merker motivasjonen min til å gjennomføre dette er på topp. Håper dere er like motiverte, kjære medslankere:laugh:

//Sportsidiot

weight-loss-motivation-quote-3-months.jp

Endret av sportsidiot
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med! At vi har fokus på fem kilo passer meg helt utmerket.

Veide 68 kilo i går, men har verdens mest elendige, unøyaktige vekt. Noen som kan anbefale en god digitalvekt som ikke er så veldig dyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, glemte helt å veie meg i dag morges, og det er ikke snakk om å tørre å hoppe på vekten nå! :fnise: Får prøve igjen i morgen tidlig! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Nixnax skrev:

Huff, glemte helt å veie meg i dag morges, og det er ikke snakk om å tørre å hoppe på vekten nå! :fnise: Får prøve igjen i morgen tidlig! 

Hehe, jeg har også angst for å veie meg om kvelden... Men kanskje vi gjør det med glede om noen uker! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...