Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, den podcasten funket ikke her heller.

Siden jeg er fattig student så er tv ikke en prioritet så jeg håper virkeligvirkelig de har tenkt å legge ut episoden snart! :) Jeg kjøpte bare sånn for en uke, og den går vel ut snart tenker jeg :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var kjempegøy å være publikum på Unicef-programmet. Synes gutta var veldig flinke, de virket ikke noe nervøse før sending i det hele tatt. De var noen som spurte om de var stressa, og Bård svarte at de sikkert burde vært det, men de var ikke laget sånn. Jeg synes også balansegangen mellom humor og alvor var veldig bra. Må innrømme at jeg hadde litt problemer med å følge med på VB-ene i stedet for å glo på gutta... :-P Tihi, de var så søte da Jan Egeland kom. Tydelig kjempestolte, og tok masse bilder med ham i pausen. Men stakkar Vegard! Den tatoveringa tror jeg han ville gitt mye for å slippe. Da vi gikk etter sending hadde han fortsatt mikrofonen på og vi hørte ham si ting som "Er du ikke kommet lengre?" og "Hvor lang tid tar det? 20 minutter!?!" Det får være måte på å ofre seg for en god sak, spør du meg.

• Liker 1
Skrevet

Dette er bare så utrolig mye morsommere etter at jeg fant ut at det er ekte. Har alltid trodd det var tull:

Skrevet (endret)

Og forresten er Bård på listen over Norges mest sexy menn:

ELLEs mest sexy-kåring topp 10:

1. Jakob Oftebro

2. Chirag Rashmikant Patel

3. Tobias Santelmann

4. Aksel Lund Svindal

5. Bård Ylvisåker

6. Lars Vaular

7. Anthony «Dreamon» Osamanu Vartdal

8. Odd Magnus Williamson

9. Reinert «Ray Kay» Olsen

10. Kåre Magnus Berg

Endret av Gjesten
Skrevet

Dette er bare så utrolig mye morsommere etter at jeg fant ut at det er ekte. Har alltid trodd det var tull:

Jeg var på innspillingen den episoden de viste denne, og det var utrolig gøy! Gutta var rimelig flaue, og Bård var redd han mista plassen sin i FAU etterpå :fnise:

Anonym poster: e22d948a9f32c76ff31eeb23490768a3

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg var på innspillingen den episoden de viste denne, og det var utrolig gøy! Gutta var rimelig flaue, og Bård var redd han mista plassen sin i FAU etterpå :fnise:

Anonym poster: e22d948a9f32c76ff31eeb23490768a3

Haha, trodde du de faka å være fulle? Da hadde det vel ikke vært like morsomt, tjihi! Skjønner godt de var flaue av det der. Man er jo særdeles lite sjarmerende som dritings.

Husker han sa på tv at han var bekymra for det FAU-vervet, hehe! Og Vegard som egentlig drikker veldig sjelden ble jo veeeldig full. Stakkars dem dagen etter, hehe! Men de er jo søte likevel, sånn "nå må vi lage (hva det nå var)!" "Men det har jeg laga allerede! Det står der! HAHAHAAA"

Eller det om Rein Alexander og desserten. Og "man hug". :fnise:

Nei, den podcasten funket ikke her heller.

Siden jeg er fattig student så er tv ikke en prioritet så jeg håper virkeligvirkelig de har tenkt å legge ut episoden snart! :) Jeg kjøpte bare sånn for en uke, og den går vel ut snart tenker jeg :P

Håper de legger det ut før den går ut!

Jeg sendte mail til nrk for å spørre hvorfor den ikke virker og hvorfor de ikke har lagt ut Nitimen ennå!

Må innrømme at jeg hadde litt problemer med å følge med på VB-ene i stedet for å glo på gutta... :-P Tihi, de var så søte da Jan Egeland kom. Tydelig kjempestolte, og tok masse bilder med ham i pausen. Men stakkar Vegard! Den tatoveringa tror jeg han ville gitt mye for å slippe. Da vi gikk etter sending hadde han fortsatt mikrofonen på og vi hørte ham si ting som "Er du ikke kommet lengre?" og "Hvor lang tid tar det? 20 minutter!?!" Det får være måte på å ofre seg for en god sak, spør du meg.

Så kult det høres ut!! Stiilg at de tok bilder med ham, da vet de litt hvordan det er å være fan! :) Jeg pleier også å bare se på dem istedet for VB-ene når jeg har vært der. Videoene får jeg se på tv hjemme, så jeg vil ha med meg deres reaksjoner. De var søte da de viste "Finn" tidligere i høst, veldig spente på om folk syntes det var teit eller kult!

Huff, stakkars, fikk lyst til å redde ham. Det er jo for resten av livet!! Men lurer på om de kommer til å være gjester på Senkveld nå, pga den tatoveringa? Vegard som alltid kaster seg ut i utfordringer så jo ut som han hadde lyst til å rømme. Hjalp vel ikke med en overgira lillebror som bare lo og godta seg heller...

Og forresten er Bård på listen over Norges mest sexy menn:

ELLEs mest sexy-kåring topp 10:

5. Bård Ylvisåker

Oooh! :):hjerte:

Men hvor er Vegard? :klo:

Endret av Rainbow81
Skrevet (endret)

Haha, trodde du de faka å være fulle? Da hadde det vel ikke vært like morsomt, tjihi! Skjønner godt de var flaue av det der. Man er jo særdeles lite sjarmerende som dritings.

Ja, jeg trodde de faket det, derfor syntes jeg først ikke den var noe morsom. Men nå ler jeg meg tullete av Vegard og Calle på 1:49 i del 2. Han er bare så usannsynlig full :ler:

Håper de legger det ut før den går ut!

Jeg sendte mail til nrk for å spørre hvorfor den ikke virker og hvorfor de ikke har lagt ut Nitimen ennå!

Bra! Jeg vurderte å gjøre det, så bra det er blitt gjort! Si fra om du får svar! :)

Oooh! :):hjerte:

Men hvor er Vegard? :klo:

Vet ikke :sukk:

Endret av Gjesten
Skrevet

Jaaa! Nå har den kommet ut! :D *kooooosermeg*

• Liker 1
Skrevet (endret)

Synes det er rart ingen av dere har nevnt innslaget da de laget "4 stjerners middag" og ble gode og fulle! Det er jo rett og slett hysterisk morsomt! :D

Litt trøtt på morgenen, det er jo nevnt ;) men det er det desidert mørsomste de har gjort tror jeg.

Endret av SKE87
  • Liker 1
Skrevet

Skriver fra mobil,og nå skjedde det noe rart når jeg skulle sitere. Men Rainbow: jaaa, flere som digger det med rein alexander! :fnise: "etter hovedretten skal det komme dessert... Ikke REIN jævla ALEXANDER. Han er ikke noen dessert, akkurat." :hoho:

• Liker 1
Skrevet

Etter at jeg kom over denne tråden for noen uker siden har jeg virkelig gjenoppdaget Ylvisbrødrene. Husker jeg så dem på TV på enten komiprisen eller gullruten, da de gjorde Pingu Show. Husker jeg lo så mye at jeg ikke klarte å holde meg på plass i sofaen, og var dritflau over at jeg ikke klarte å ta meg sammen. Bør kanskje nevnes at jeg var helt alene i stua, og derfor føles det enda verre å ikke klare å stoppe å le. Glemte dem litt en stund, men nå må jeg innrømme at jeg har nok sett alt som er av dem på youtube. Kjøpte også abonnement for å se sesong 1 av IKMY. Nå som jeg har bestilt billetter til Ylvis 4 føler jeg nesten at jeg må kalle meg en fan.

• Liker 1
Skrevet

Etter at jeg kom over denne tråden for noen uker siden har jeg virkelig gjenoppdaget Ylvisbrødrene. (...)

Nå som jeg har bestilt billetter til Ylvis 4 føler jeg nesten at jeg må kalle meg en fan.

Velkommen, gratulerer og så kult at du gjenoppdaga dem av å være i denne tråden! Bra å ha noen å dele galskapen med! Og det kan vi virkelig i denne tråden. :)

Fyllekalaset er en klassiker, SKE87! :)

Og som dere sikkert har sett har de lagt ut denne videoen nå av hvordan Vegard hadde det etter at tv-kameraene ble skrudd av. Stakkars, han har så vondt, og vet at familien kommer til å bli særs lite blide! Men han er jo søt der han ligger og prøver å være tapper!

https://player.qbrick.com/player.aspx?mcid=6FD137E781D950B6

Skrevet (endret)

Hahha den fire stjerners videoen var artig! Ble litt bekymra når Vegard fekta rundt med kniven og lente seg over benken med kniven stående rett opp, ble ikke overrasket over denne kommentaren: "OJ, det var visst fingeren din"

Og "Piano!"

:fnise:

Endret av Ixnay
Skrevet

Utrolig morsomt med den tatoveringen!

Tøff fyr, men jeg forstår ikke helt hvorfor han måtte ha senkveld. Syns han kunne hatt noe litt mer betydningsfullt som samtidig var morsomt, feks noe med UNICEF eller med Ylvis. Hadde uansett vært gøy at han "ofret" seg.

Forstår litt ironien med at han har et annet talkshow, og de som er de mest "klare konkurrentene" til Ylvis, men lurer litt på hvordan de kom frem til det.

Håper de snart blir å se på senkveld da, for å snakke om tatoveringen! ;)

Gleder meg til å se siste episode i morgen, når det forhåpentligvis kommer på netttv! :D men er den episoden som går på tv idag spilt inn før eller etter UNICEF-episoden? :)

Skrevet

Den er spilt inn forrige tirsdag! Var publikum da. Så den er egentlig over én uke gammel, og Magnus kommer til å være bleik igjen, hehe! Men mistenker at de kommer til å ha med noe om tatoveringen likevel, spilt inn i ettertid og klippa inn, så det ikke skal virke så rart.

De hadde visst en greie om at Senkveld var det absolutt verste for ham å ha der. Det mest irriterende og teite. Eller noe. Høres ut som han er oppriktig bekymra for kjeft av familien i den videoen, hehe! Ser for meg at han kom hjem fra redaksjonsmøte når de hadde "klekket ut" den ideen, og bare "Eh...kjære...nå skal du høre her...hvis vi får over 2500 faddere...." :fnise:

Hehe, ikke bra å leke med kniv når man har drukket masse Tequila, altså! :hoho:

Skrevet

Hahah ja huff! Virker som om de kommer fra en "skikkelig" familie, uten at jeg har noen grunn til å si det da, så tror nok det blir noen strenge blikk ;) Men rekner med at vedkommende som er gift med disse gutta har humor da :)

Den 4-stjerners videoen er hysterisk syns jeg! Hadde ikke vært meg imot å vært på en liten fylle med de gutta! "det e isje nogen melon for å si det sånn". "DIIING DOONG!" haha ler litt for meg selv bare av tenke på det :)

• Liker 1
Skrevet

faktisk ikke sett firestjerners fyll før. jeg tror ikke jeg vil avsløre så mye, men - det der ser kjent ut!

• Liker 2
Skrevet

:grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: Ikke mer *hulk* Ylvis før til *hulk* høsten :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine:

Dette er jo forferdelig! Hvordan skal vi holde ut så lenge? :sukk: Har en tom følelse nå... :cry3:

Skrevet

faktisk ikke sett firestjerners fyll før. jeg tror ikke jeg vil avsløre så mye, men - det der ser kjent ut!

:nigo:

:grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: Ikke mer *hulk* Ylvis før til *hulk* høsten :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine:

Dette er jo forferdelig! Hvordan skal vi holde ut så lenge? :sukk: Har en tom følelse nå... :cry3:

Jeg for min del skal i alle fall få meg et abo på TV norge så jeg kan få med meg fjorårets sesong.. Etter det.. Ja da er målet å få med seg showet, også får man bare vente på høsten og nye episoder.. *sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...