Gå til innhold

Prøverør 2016


FlyBabe

Anbefalte innlegg

Den 24. september 2016 at 18.07, malla1992 skrev:

Åssen går det med dere andre rugere ? :)

Her blir jeg forhåpentligvis ruger i morgen :) planlagt opptining av egg og innsett. Krysser fingrene for at alt går bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, LillyBe skrev:

Her blir jeg forhåpentligvis ruger i morgen :) planlagt opptining av egg og innsett. Krysser fingrene for at alt går bra :) 

Lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, FlyBabe skrev:

Lykke til! :D

Takk :) Klart å ikke tenke så mye på det, men egentlig litt nervøs nå...både for at egget/eggene (har kun 2) ikke overlever opptining, og gruer meg til rugetiden! Men, men...det går som det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle dere som prøver nå, ikke mist troen på at babydrømmen vil gå i oppfyllelse! Jeg håper ikke dette virker mot sin hensikt, men jeg vil dele en gladsak som kanskje kan gi mer håp til dere som er der hvor vi var i 2013-2015.

Vi har vært gjennom to prøverørsforsøk. Det første gikk ikke veien og jeg har aldri vært så langt nede som når jeg da fikk mensen. Forsøk nummer to derimot ga oss verdens skjønneste lille gutt. 

Nå, 11 mnd etter fødsel er jeg 11 uker på vei med nr. 2! Fullstendig uventet og absolutt ikke planlagt - hadde ikke fått tilbake mensen en gang. Håpet jo at det kunne skje på den måten, men var allerede godt i gang med å innhente informasjon ang. søknad om søskenforsøk. 

Lykke til alle sammen! 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, mac84 skrev:

Til alle dere som prøver nå, ikke mist troen på at babydrømmen vil gå i oppfyllelse! Jeg håper ikke dette virker mot sin hensikt, men jeg vil dele en gladsak som kanskje kan gi mer håp til dere som er der hvor vi var i 2013-2015.

Vi har vært gjennom to prøverørsforsøk. Det første gikk ikke veien og jeg har aldri vært så langt nede som når jeg da fikk mensen. Forsøk nummer to derimot ga oss verdens skjønneste lille gutt. 

Nå, 11 mnd etter fødsel er jeg 11 uker på vei med nr. 2! Fullstendig uventet og absolutt ikke planlagt - hadde ikke fått tilbake mensen en gang. Håpet jo at det kunne skje på den måten, men var allerede godt i gang med å innhente informasjon ang. søknad om søskenforsøk. 

Lykke til alle sammen! 

 

 

Så koselig å høre. Gratulerer med nummer to på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, LillyBe skrev:

Her blir jeg forhåpentligvis ruger i morgen :) planlagt opptining av egg og innsett. Krysser fingrene for at alt går bra :) 

Ble du ruger i dag ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, malla1992 skrev:

Ble du ruger i dag ? :)

Ja, nå er jeg ruger :)  var litt merkelig for legen sa egget var ganske dårlig (dårlig kvalitet pga celledød), MEn siden det hadde overlevd opptining var det "for godt" til å kastes! Så da får vi håpe det kommer seg 😊 Fryst ned på dag 2!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, LillyBe skrev:

Ja, nå er jeg ruger :)  var litt merkelig for legen sa egget var ganske dårlig (dårlig kvalitet pga celledød), MEn siden det hadde overlevd opptining var det "for godt" til å kastes! Så da får vi håpe det kommer seg 😊 Fryst ned på dag 2!

Gratulerer som ruger, og lykke til :hjerte:

Endret av malla1992
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, malla1992 skrev:

Gratulerer som ruger, og lykke til :hjerte:

Tusen takk :) i morgen du får svar? Jeg skal ta blodprøve om 2 uker, får svar dagen etter tror jeg. Men kommer nok til å teste hjemme før det, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LillyBe skrev:

Tusen takk :) i morgen du får svar? Jeg skal ta blodprøve om 2 uker, får svar dagen etter tror jeg. Men kommer nok til å teste hjemme før det, hehe

Får svar i morgen ja :) skal krysse fingrene for deg :hjerte: Er så sikker på at det galt denne gange også at jeg ikke gadd å teste hjemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mensen i kveld :(  Dette er siste for oss offentlig. Så nå veit jeg ikke virkelig ikke hva vi skal gjøre videre. Er så lei meg at jeg bare vill ligge i senga å gråte :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, malla1992 skrev:

Fikk mensen i kveld :(  Dette er siste for oss offentlig. Så nå veit jeg ikke virkelig ikke hva vi skal gjøre videre. Er så lei meg at jeg bare vill ligge i senga å gråte :(

Nei :( Så trist malla.  Jeg skjønner godt at du er lei deg nå. Ta den tiden du trenger på å komme deg igjen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, malla1992 skrev:

Fikk mensen i kveld :(  Dette er siste for oss offentlig. Så nå veit jeg ikke virkelig ikke hva vi skal gjøre videre. Er så lei meg at jeg bare vill ligge i senga å gråte :(

For noe forbanka dritt :icon_frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, malla1992 skrev:

Fikk mensen i kveld :(  Dette er siste for oss offentlig. Så nå veit jeg ikke virkelig ikke hva vi skal gjøre videre. Er så lei meg at jeg bare vill ligge i senga å gråte :(

Så trist :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, malla1992 skrev:

Fikk mensen i kveld :(  Dette er siste for oss offentlig. Så nå veit jeg ikke virkelig ikke hva vi skal gjøre videre. Er så lei meg at jeg bare vill ligge i senga å gråte :(

Så trist å høre, men du må ikke gi opp :( Vi hadde tre negative forsøk på st.olavs hospital i Trondheim. Har nå begynt på nytt forsøk på Medicus. Anbefaler privat da vi har gode opplevelser der :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, I88 skrev:

Så trist å høre, men du må ikke gi opp :( Vi hadde tre negative forsøk på st.olavs hospital i Trondheim. Har nå begynt på nytt forsøk på Medicus. Anbefaler privat da vi har gode opplevelser der :).

Takk for gode ord  :hjerte: Er helt ødelagt :( Tenker at det er min feil at det gikk galt, jeg glemte å ta crione medisinen før langt utpå dagen en gang, jeg syns jeg har spist dårlig å ikke gått så mye som jeg kanskje skulle. Så i dag blir det å ligge på soffan, se på film å spise godis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike tanker hadde jeg også når forsøket ikke ble positvt.  Forstår at du har slike tanker, legen fortalte meg at det er utenfor  vår kontroll om egget fester seg eller ikke. Viktig at du forstår at det ikke er din skyld. Livet er vanskelig noen ganger, men vi kan ikke gi opp. Vi skal bli foreldre en vakker dag :)

 

 

 

 

1 minutt siden, malla1992 skrev:
1 minutt siden, malla1992 skrev:

 

1 minutt siden, malla1992 skrev:

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, malla1992 skrev:

Fikk mensen i kveld :(  Dette er siste for oss offentlig. Så nå veit jeg ikke virkelig ikke hva vi skal gjøre videre. Er så lei meg at jeg bare vill ligge i senga å gråte :(

ånei, det var trist! :( *storklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så my triste nyheter her inne :( stor klem til deg malla1992 og flybabe! Hold mote oppe! Det skal bli deres tur også ❤️❤️ Skjønner at det er vanskelig når det på gang på gang ikke går! Men en gang må det jo gå, og jeg håper det ikke blir for lenge til for dere :) 

jeg skal igang med fryseforsøk nå i oktober, er veldig spent! Og veldig redd for at det ikke går. For da vet jeg at jeg havner langt ned i kjellern en stund.. Prøverørs er noe tøffe greier.. Men man må passe på å prøve å nyte kjæresteforholde og hverdagene også.. :) 

Anonymkode: fabcd...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...