Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Ateisme er vel mest ubrukelig som religion?! 

Så nylig "Con Air", og lurte på om du vet hva hovedskurken (John Malkovich) heter?

Oh you smartass you 😂

Mener du Cyrus Grissom??(tror det var det) AKA Cyrus the Virus?

Jeg husker jeg faktisk gråt på slutten av den filmen når Cameron får se datteren sin, og gir henne den møkkete kaninbamsen mens Leeann Rimes drar igang i bakgrunnen 😢

@Dr. A. Kula Blir du lett rørt av filmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zumo de Melocotón
9 minutter siden, Cyrus skrev:

Hva synes du om Caitlyn Jenner @Zumo de Melocotón?

Google er min venn. 😉 Har ikke sett på Kardashians og bryr meg lite om den slags. Leste at han skiftet kjønn og har problemer i etterkant. Det er jo trist. :unsure:

Hvilken film endte du opp med å se, @Cyrus?

Nå skrev jeg jo over hva jeg selv hadde gjort.  Selvsagt snakker vi væsker, men dine skitne tanker smører tjukt på! :ninja: (Ps! Liker nerdehumoren)

Nei, det vil jeg ikke. :fnise:

Tror du meg hvis jeg sier at jeg kjenner deg såpass nå at jeg visste godt hva du mente om begge deler, men skrev det for å erte deg, @Dr. A. Kula? :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Cyrus skrev:

Oh you smartass you 😂

Mener du Cyrus Grissom??(tror det var det) AKA Cyrus the Virus?

Jeg husker jeg faktisk gråt på slutten av den filmen når Cameron får se datteren sin, og gir henne den møkkete kaninbamsen mens Leeann Rimes drar igang i bakgrunnen 😢

@Dr. A. Kula Blir du lett rørt av filmer?

Imponerende om du ikke Google/sjekket imdb før du starter, for det er helt rett.

Jeg kan lett rives med i filmer, men da snakker vi først og fremst sikring av spenning eller latter av humor. Blir ikke fort våt i 👁 men noen filmer finner frem til den følelsen også. Mer i senere tid. Eksempel "Taking Chance" (TV film fra 2009 med Kevin Bacon).

Gjentar et spørsmål jeg har brukt før til andre, hvor mange ganger har du sett "Top Secret" (Val Kilmer, 1984)

1 minutt siden, Zumo de Melocotón skrev:

Google er min venn. 😉 Har ikke sett på Kardashians og bryr meg lite om den slags. Leste at han skiftet kjønn og har problemer i etterkant. Det er jo trist. :unsure:

Hvilken film endte du opp med å se, @Cyrus?

Tror du meg hvis jeg sier at jeg kjenner deg såpass nå at jeg visste godt hva du mente om begge deler, men skrev det for å erte deg, @Dr. A. Kula? :Knegg:

Tror deg. Tror du meg at ordvalg i spørsmålet IKKE var tilfeldig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hei @Dr. A. Kula :)

Har du gjettet ordet i natt?

Anonymkode: 1d8d5...03e

Nei, ga for fort opp siden løsningen var lagt ut i skjul. Etter at hurtigressonnementet ikke slo til lot jeg meg friste til å lure på løsningen, og da er det ikke vits i å svare lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei @Dr. A. Kula :)

Har du gjettet ordet i natt?

Anonymkode: 1d8d5...03e

Fikk ikke endret over, så siterer deg igjen for å spille spørsmålet. 

Er du samme AB som laget oppgaven?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Fikk ikke endret over, så siterer deg igjen for å spille spørsmålet. 

Er du samme AB som laget oppgaven?

Ja :)

Anonymkode: 1d8d5...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev:

Imponerende om du ikke Google/sjekket imdb før du starter, for det er helt rett.

Jeg kan lett rives med i filmer, men da snakker vi først og fremst sikring av spenning eller latter av humor. Blir ikke fort våt i 👁 men noen filmer finner frem til den følelsen også. Mer i senere tid. Eksempel "Taking Chance" (TV film fra 2009 med Kevin Bacon).

Gjentar et spørsmål jeg har brukt før til andre, hvor mange ganger har du sett "Top Secret" (Val Kilmer, 1984)

Tror deg. Tror du meg at ordvalg i spørsmålet IKKE var tilfeldig?

Jeg leste spørsmålet og ble litt sånn :huh: ved tanken på hva det stod og hvem det kom fra. Tenkte at dette KAN ikke være tilfeldig. :fnise: Antok at du ville se om jeg gikk fem på og svarte utifra kofferten jeg drasser på. Så det ble en kombo. Jeg er jo meg, og du har ikke vondt av litt sprudlende kofferprat fra Lille Frøken Freidig innimellom, Mr. Vamp! :kyss2: :nigo:

Hvordan ble du en vampyr, @Dr. A. Kula, og hvem forvandlet deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Google er min venn. 😉 Har ikke sett på Kardashians og bryr meg lite om den slags. Leste at han skiftet kjønn og har problemer i etterkant. Det er jo trist. :unsure:

Hvilken film endte du opp med å se, @Cyrus?

Det var bare drittfilmer, så det endte med south park-maraton 😄

@Zumo de Melocotón Dersom du hadde skiftet kjønn, hvilke fordeler tror du du kunne fått? Og tror du du hadde prestert seksuelt som mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Nei, ga for fort opp siden løsningen var lagt ut i skjul. Etter at hurtigressonnementet ikke slo til lot jeg meg friste til å lure på løsningen, og da er det ikke vits i å svare lenger. 

Ok :)

Det var dumt av meg å legge fasiten der.

Jeg ser frem til mange fine oppgaver sammen med deg og de andre i tråden :)

Anonymkode: 1d8d5...03e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Imponerende om du ikke Google/sjekket imdb før du starter, for det er helt rett.

Jeg kan lett rives med i filmer, men da snakker vi først og fremst sikring av spenning eller latter av humor. Blir ikke fort våt i 👁 men noen filmer finner frem til den følelsen også. Mer i senere tid. Eksempel "Taking Chance" (TV film fra 2009 med Kevin Bacon).

Gjentar et spørsmål jeg har brukt før til andre, hvor mange ganger har du sett "Top Secret" (Val Kilmer, 1984)

Nei jeg brukte ikke google 😄 husket ikke hva datteren het og set irriterer meg litt.

Den filmen har jeg sett mellom 0 og 1 gang. Det kan hende jeg har sett den, men i så fall husker jeg ingenting fra den.

@Dr. A. Kula Tidenes beste norske humorprogram?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Jeg leste spørsmålet og ble litt sånn :huh: ved tanken på hva det stod og hvem det kom fra. Tenkte at dette KAN ikke være tilfeldig. :fnise: Antok at du ville se om jeg gikk fem på og svarte utifra kofferten jeg drasser på. Så det ble en kombo. Jeg er jo meg, og du har ikke vondt av litt sprudlende kofferprat fra Lille Frøken Freidig innimellom, Mr. Vamp! :kyss2: :nigo:

Hvordan ble du en vampyr, @Dr. A. Kula, og hvem forvandlet deg?

Hvem som forvandlet meg - Vet du ikke at jeg er vampyrenes opphav? (og dermed fikk du svar og nytt spørsmål i samme setning)

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok :)

Det var dumt av meg å legge fasiten der.

Jeg ser frem til mange fine oppgaver sammen med deg og de andre i tråden :)

Anonymkode: 1d8d5...03e

Liker også å løse oppgavene i den tråden, men har vært litt stiller i det siste.

Nå når du først er i denne tråden, synes jeg følgende spørsmål passer: Hvorfor er du anonym i "Gjett ordet" tråden?

15 timer siden, Cyrus skrev:

Nei jeg brukte ikke google 😄 husket ikke hva datteren het og set irriterer meg litt.

Den filmen har jeg sett mellom 0 og 1 gang. Det kan hende jeg har sett den, men i så fall husker jeg ingenting fra den.

@Dr. A. Kula Tidenes beste norske humorprogram?

Om du ikke husker noe fra "Top Secret", så har du garantert ikke sett den. Det er samme folkene som laget "Airplane" ("Hjelp, vi flyr") og er kongene av humorfilmer.

Stikkord er ku med støvler (som blir melket av kalv og "inseminert" av okse).

Tror tidenes norske humorprogram må være enten "Den spanske fluen" eller "Boeing, boeing". Begge er filmete teaterforestillinger, men da ler jeg så jeg griner. Ellers finnes gode gamle "Smil til det skjulte kamera" med Harald Tussberg, NyNytt med KLM, "Karl & Co", og nåværende "Side om side". 
Edit: "Neste sommer" (TVN) og "Norje" (TV2) frembringer også latterkula.

Har du selv sett alle disse (episoder), og hvilken vil du selv si er den morsomste?

Endret av Dr. A. Kula
Rettet skriveleif og tillegg i svar til Cyrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Liker også å løse oppgavene i den tråden, men har vært litt stiller i det siste.

Nå når du først er i denne tråden, synes jeg følgende spørsmål passer: Hvorfor er du anonym i "Gjett ordet" tråden?

 

Det har vært stille ja, og jeg håper at det blir mer som skjer der fremover .:)

Jo, jeg poster som AnonymBruker i 99% av mine innlegg, av gammel vane

Anonymkode: 1d8d5...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

AWESOME! Jeg liker utradisjonelle greier. Elsker jo å fiske, så den er bankers. Fuglejakt kunne enten blitt skikkelig moro eller kjeeedelig. Leirdueskyting eller skytebanen er :tommelsmil:

Har du gått på jakt tidligere, @Coronas? Hvilken type jakt?

 

Jeg har aldri vært på jakt, har skutt med luftgevær i barndommen da. Det kan hende jeg blir med på jakt en gang. Men kjenner jeg meg rett, liker jeg ikke å fryse så fælt og det kan bli mye sitting. Kanskje en gang, bare for å ha opplevd det. Han vil nok diske opp med noe godt å spise enten i skauen eller hjemme etterpå :nigo: Har du spist noe utenom "butikkjøtt" @Zumo de Melocotón?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Du må nok enten kutte ut hvitløken, eller bli tiltalt for alvorlige greier (om jeg var innbudt på det måltidet).

Dr. A. Kula. :nigo:

Jeg som er så glad i hvitløk!

Vil selvsagt at du skal komme, men regner med at selv lukten av hvitløk ville gjort deg uaktuell som gjest. Har du krydder du tåler?

(prøver forresten å være flink som deg, og lese alle innleggene på alle de foregående sidene, men det ble så mange! Derfor korte svar og få spørsmål til jeg er oppdatert :) )

 

7 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Har du et orgasmisk øyeblikk på matfronten du vil fortelle om, @applestories?

Den 20.8.2016 at 23.22, EpleDrue skrev:

 

Den EpleDrue henger seg opp i det meste... får ikke slettet sitstojsene på nettbrett, og på PC viser de ikke.

Organiske øyeblikk (matrelaterte og andre) er det få av. Men et restaurantbesøk jeg aldri kommet til å glemme startet som følger; varm dag i september. Satt på med en på motorsykkel hjem, klarte å brenne meg skikkelig på beinet (helt vanlig rookie mistake). Vi skulle overraske en som hadde bursdag og skulle ut på restaurant, først gaver så ut iet par maxitaxier som ikke helt visste hvor de skulle.

Vi kom frem til slutt, sviende bein, svettende taximennesker og alt. Restauranten hadde ikke hele vegger, men hadde bord både under tak og tomannsbord ute på gresset. Vi bestilte, fant ut at doene var tette (men de hadde ordentlige do!), og så begynte det å lyne.

Så der satt vi, midt i svarteste Afrika, i den mest fantastiske restauranten, med den beste maten, med et glass vin som bokstavelig talt fjernet all smerte, mens vi så utover gresskledd landskap blinkende i lilla lyn, uten regn, uten torden, bare lys i mørket.

Jeg kommer nok aldri til å klare å beskrive den følelsen av fred jeg føler når jeg tenker tilbake. Jo lenger hjemmefra, jo mer senker pulsen seg. Jeg tror ikke jeg hører hjemme på våre breddegrader :)

 

Den 21.8.2016 at 14.42, Zumo de Melocotón skrev:

 

 

Den 20.8.2016 at 23.48, Zumo de Melocotón skrev:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, applestories skrev:

Jeg som er så glad i hvitløk!

Vil selvsagt at du skal komme, men regner med at selv lukten av hvitløk ville gjort deg uaktuell som gjest. Har du krydder du tåler?

(prøver forresten å være flink som deg, og lese alle innleggene på alle de foregående sidene, men det ble så mange! Derfor korte svar og få spørsmål til jeg er oppdatert :) )

<...>

Så galt kunne det gått. (Noe helt annet, se fra 36:50)

Litt oregano og rosmarin går fint.

Har du sett filmen "Noe helt annet" før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
13 timer siden, Cyrus skrev:

@Zumo de Melocotón Dersom du hadde skiftet kjønn, hvilke fordeler tror du du kunne fått? Og tror du du hadde prestert seksuelt som mann?

Jeg ville ihvertfall fått en lang og hard fordel som hadde vært morsom å teste ut! :fnise: Ellers er det jo de standard mannefordelene man får da, som høyere lønn, bli tatt mer seriøst, bli hørt umiddelbart, være sterk osv. Fordelen min nå er at jeg vet hva damer setter pris på på et helt annet nivå enn menn generelt gjør, så det ville nok være en fordel. Ellers tror jeg kanskje at jeg er litt for feminin til å kunne passere helt som en mann.... Og jeg tenner jo fremdeles mest på menn da, så.... :rolleyes:

Hva ville du brukt tiden til hvis du var kvinne for en dag, @Cyrus?

13 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Hvem som forvandlet meg - Vet du ikke at jeg er vampyrenes opphav? (og dermed fikk du svar og nytt spørsmål i samme setning)

Du bør jo vite etterhvert at jeg gjør ALT for å få høre stemmen din..... eh.. lese ordene du skriver, @Dr. A. Kula! Til og med gå til det skritt å late som om jeg ikke har snøring på Drakula og historien bak. Vil du glede meg ved å fortelle historien om hvordan du ble vampyr, O Store Blodsuger?!

8 timer siden, Coronas skrev:

Har du spist noe utenom "butikkjøtt" @Zumo de Melocotón?

Åjada! Selvfanget fisk og hjort, rype, elg osv. som jeg ikke skjøt selv, men fikk av kamerater som jaktet for meg. :strix: 

Ville du ha bodd på en planet uten menn i et år, @Coronas?

7 timer siden, applestories skrev:

Den EpleDrue henger seg opp i det meste...

Jeg kommer nok aldri til å klare å beskrive den følelsen av fred jeg føler når jeg tenker tilbake. Jo lenger hjemmefra, jo mer senker pulsen seg. Jeg tror ikke jeg hører hjemme på våre breddegrader :)

Oh yes, det gjør han! Ikke sant, @EpleDrue:ler2:

Den opplevelsen hørtes fantastisk ut. Rett og slett. Hvilket kontinent og hvilke land føler du deg mest hjemme i, @applestories?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Zumo de Melocotón skrev:

Jeg ville ihvertfall fått en lang og hard fordel som hadde vært morsom å teste ut! :fnise: Ellers er det jo de standard mannefordelene man får da, som høyere lønn, bli tatt mer seriøst, bli hørt umiddelbart, være sterk osv. Fordelen min nå er at jeg vet hva damer setter pris på på et helt annet nivå enn menn generelt gjør, så det ville nok være en fordel. Ellers tror jeg kanskje at jeg er litt for feminin til å kunne passere helt som en mann.... Og jeg tenner jo fremdeles mest på menn da, så.... :rolleyes:

Hva ville du brukt tiden til hvis du var kvinne for en dag, @Cyrus?

Jeg ville prøvd undertøy, prøvd kjoler, sminket meg, prøvd å se om jeg hadde blitt dårligere på å lukeparkere, og onanert som en mongolid gorilla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...